אלן דרשביץ: אנשים חזקים מאוד מנסים לגרור אותי לכנופיית הלוליטה של וקסנר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אלן דרשוויץ יוצא כנגד האישומים שלו בכל הקשור לקשר שלו לרשת סחר הקטינות והסחיטות של מנהל קרן וקסנר לשעבר (עד שנכנס לכלא על שידול קטינות לזנות) ג'פרי אפשטיין המקורב לאהוד ברק ה"חוקר" של הקרן (כפי שחשפנו בתמונות מ2016 לראשונה).

שימו לב לדבריו,

"ישנם אימיילים שהם כל כך סודיים, אך המוכיחים כי לא רק שאני הופללתי, אלא מי הפליל אותי… יש שם שמות. האנשים הללו הולכים לכלא ברגע שהאימיילים הללו ייצאו כיוון שזאת היית הפללה מכוונת ומוחלטת מסיבות כלכליות, ואני יכול להוכיח זאת, ואוכיח את זה. תביאו אותי שוב לתכנית ברגע שהאימיילים יחשפו, הוי זה הולך להיות כל כך מעניין כי אנשים מאוד בולטים וחשובים יהיו באזיקים."

Real Clear Politics

לאחר מכן דרשוויץ סותר את העדויות נגדו מהקטינות שמאשימות אותו, אך כיוון שכוונתו לאנשים באזיקים היא לאנשים מאוד משפיעים, קשה לחשוב שהוא מדבר על הקטינות או עורכי הדין שלהם.

מצד שני ייתכן והוא מתחנף לנשיא כדי להתחמק מדין, הוא בחור מאוד חכם, ואם אכן פשע מגיע לו ליפול עם שאר כנופיית אפשטיין וקסנר.

בניגוד אליו אפשטיין אכן ישב בכלא על חלק מצומצם מאוד של ראיות, והמשפט שלו נפתח מחדש, ייתכן והדמוקרטים החליטו להצטרף למאמץ לפתוח את התיק בנסיון להוריד את דרשוויץ כיוון שהוא עוזר לנשיא נגד הדיפ סטייט בזירת דעת הקהל והמשפט (כמו עם ספרו "הקייס נגד הדחת טראמפ").

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *