חקירת רוסיה: הצצה להתנהלות הוצאת צווי ריגול FISA ע״י אוכלי החינם, מושחתי הדיפ סטייט מכת ה״נאורים״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

הכירו את טרישה אנדרסון, פרקליטה בכירה ב- FBI ש*לא* קראה את בקשת צו ה- FISA למעקב אחר יועץ קמפיין טראמפ, קרטר פייג׳, לפני שחתמה עליה.

 

 

הבאה בתור לעלות על הגריל: טרישה אנדרסון

עדותה שופכת אור על תהליך יוצא הדופן בו עשו שימוש ה- FBI ומחלקת המשפטים כדי להשיג צו מעקב אחר היועץ לשעבר בקמפיין טראמפ, קרטר פייג'.

היא העידה כי חתמה על בקשת ה- FISA עבור קרטר פייג׳ – לפני שהבקשה בכלל הועברה לראש ה- FBI, ג'יימס קומי – וזאת למרות שהודתה שלא קראה אותה.

אנדרסון הגדירה את תפקידה כ"גדר אחורית" במטרה להיות "בלם אחרון בתהליך כדי להבטיח שכל האלמנטים הדרושים בחבילת ה- FISA נמצאים וכי הבקשה עומדת בדרישות הבסיסיות של עילה סבירה."

אז ה״הבלם האחרון״ העידה כי לא קראה את בקשת ה- FISA, אלא רק את עמוד השער של הבקשה.

אנדרסון הודתה כי תהליך ה- FISA של פייג׳ טופל מחוץ לנהלים הרגילים, תוך קבלת אישורים למפרע מההנהגה של ה- FBI ומחלקת המשפטים – לרבות מסגן מנהל ה-FBI, אנדרו מקייב וסגנית התובעת הכללית, סאלי ייטס.

היא גם הדגישה את המעורבות של הבוס שלה לשעבר, היועץ המשפטי הבכיר ביותר של ה- FBI, ג'יימס בייקר, בכל הקשור לתהליך בדיקת ה- FISA של פייג׳.

להגנת התנהלותה, היא טענה כי בייקר "בדק באופן אישי וביצע עריכה לבקשת ה- FISA". אבל, לפי עדותו של בייקר, הוא קרא רק את קטע ״העילה הסבירה״ של הבקשה, כלומר, לא סקר את המסמכים ולא אישר את אמיתות המידע המופיע בצו.

הוא פשוט סמך על תידרוכי הצוות שלו.

 

מי זאת טרישה אנדרסון?
בעבר דיווחנו לכם בכתבה שטרישה אנדרסון היא אחת מרשימת 17 פקידי הדיפ סטייט (בהווה ובעבר) שיו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, דוויד נונס, ביקש לזמן לשימוע בגבעת הקפיטול על השימוש לרעה באמצעי המעקב/ריגול במהלך בחירות 2016.


היכן הפרקליטה ה״מוכשרת״ היום?
היא שותפה במשרד עורכי הדין הבינלאומי, קובינגטון & ברלינג, המייעץ לתאגידים רב-לאומיים, יחד עם אריק הולדר, התובע הכללי של אובמה שמדינת קליפורניה שכרה את שירותיו במסגרת עבודתו ב״קובינגטון וברלינג״ כדי להיאבק בממשל טראמפ.

ויקיפדיה:


מתוך האתר של Covington & Burling:

עורכת דין מובילה בביטחון הלאומי חוזרת לקווינגטון
4 בספטמבר 2018

טרישה ב. אנדרסון, עורכת דין מנוסה מהביטחון הלאומי ועורכת דין בתחום אבטחת הסייבר, שמילאה תפקידים בכירים בסוכנויות פדרליות מרובות, חזרה לקווינגטון כשותפה בוושינגטון. גב' אנדרסון שימשה לאחרונה כסגנית היועצת הראשית של לשכת החקירות הפדרלית, שם טיפלה בסוגיות משפטיות מורכבות בתחום הביטחון הלאומי ובהסייבר.

טרישה אנדרסון נשואה לצ'רלס לורנס ניומן, לשעבר סגן היועץ המשפטי למועצה לביטחון לאומי, בבית הלבן.
הניו יורק טיימס:

 

כזכור, אריק הולדר הוא התובע הכללי שנמנע מלהגיש כתבי אישום או לחקור בכירים רוסיים שהעבירו מיליוני דולרים לקרן קלינטון, שאמורה להיות קרן צדקה – וזאת בשעה שהילארי קלינטון עצמה כיהנה כמזכירת המדינה של ארה"ב – על אף שהמידע היה זמין בפניו. 

המעורבות הרוסית בארה"ב עם משפחת קלינטון (שחיתות רצחנית)

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *