מייסד החזית להגנת הדמוקרטיה, דורש מצה"ל להעמיד לדין את הסטודנטית על מדים שננזפה ע״י מרצה מגרמניה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

Image may contain: text

אורי זכי, מייסד החזית להגנת הדמוקרטיה, פנה לצה"ל בדרישה להעמיד לדין את הקצינה שזנפו בה בגין העובדה שהיא על מדים, על-ידי מרצה גרמנייה מהאונ' העברית, שקראה להחרים את מוסד הלימודים בו היא מלמדת, מאחר ומדינת ישראל היא פושעת מלחמה.

לדברי זכי, הקצינה היא בכלל "סמויה מצטיינת" של "ארגון החבלה" אם תרצו.

זכי הוא בן זוגה של יו"ר מרצ, תמר זנדברג. מלבד זאת הוא כיהן כיו"ר בצלם ארה"ב לשעבר והיה יו"ר תנועת הנוער של מרצ. זכי גם חבר ב"ברית העולמית של מרצ", שמטרתה הרשומה אצל רשם העמותות היא "להוות מסגרת עולמית למפלגות ולארגונים ארציים הפועלים להגשמת ערכי הברית העולמית של מרץ-יחד".

כזכור, הדיווחים של "ארגוני זכויות האדם", בהם בצלם, אחראים לחלק מהשקרים שהופיעו בדו"ח גולדסטון. גולדסטון עצמו כתב במאמר בוושינגטון פוסט ב 1.4.11, כי אילו העובדות שהוא יודע כעת היו ידועות לו אז, הוא לא היה מאשים את ישראל בפשעי מלחמה.

זכי חבר בארגונים שמתמחים בהפצת שקרים ונתפסו בכך לא פעם.

ראש הארגון של זכי, חגי אלעד, ישב רק לאחרונה עם המשלחת הפלסטינית באו"ם, בזמן שהוא מסרב להגדיר את החמאס כארגון טרור.

זכי מופיע בכתב התביעה שהגשתי לבית המשפט, בו הדגמתי באותות ובמופתים כי חברו של זכי למפלגת מרצ ומנכ"ל הקרן החדשה לישראל – מיקי גיצין – שימש בתפקיד ציבורי בזמן שהקרן החדשה תרמה תרומות אסורות למועמדים שרצו לראשות עיריית תל אביב יפו, לבחירות לרשויות המקומיות שנערכו ביום 30.10.18.

הקרן ומנכ"ל הקרן שהיה גם חבר מועצת עיריית תל אביב-יפו מטעם מרצ בשנים 2013-2018, מיקי גיצין, זיהמו את הליך הבחירות בעיריית תל אביב-יפו בצורה בוטה, בניגוד עניינים שאין לו אח ורע אלא ברפובליקות בננות.

ראש תאגיד שהיא הקרן, החולש על מחזור שנתי של 30 מיליון דולר בשנה, מכהן כנציג ציבור מטעם מפלגה, בתקופת בחירות – בזמן שמפלגה זאת מריצה מועמדת לראשות העירייה – וטוען כי הוא פועל להגברת השקיפות במדינת ישראל.

העתירה שלי הועברה לבחינת מבקר המדינה, ויש לצפות לקביעות שלו.

האנשים והגופים הללו, שהשקר, ניגוד העניינים וזיהום הליך הבחירות במדינת ישראל התגלו לאור יום, הם אלו הזוכים לתמיכתו של זכי. כעת זכי, החבר בארגונים שאפילו גולדסטון התנער מהם, קורא להעמיד לדין קצינה בצה"ל.

בשנת 2014 חשפתי את הדרך הנכלולית בה הקרן מעבירה כספים לגוף 1 באמצעות עמותה 2, כאשר מסלול ההעברה נסתר מן העין. להעברת כספים נכלולית זאת יש קשר ישיר לשאלה מהיכן וכיצד מקבלת החזית להגנת הדמוקרטיה של זכי – בעל הקשרים למרצ – כספים, ועל האופן בו הציבור יודע על כך, או יותר נכון, לא יודע על כך.

בשנת 2014 הקרן העבירה כספים לקואליציה למניעת הפרטת קרקעות ישראל. הקרן תרמה 8,000 ש"ח לקואליציה, אך הכסף הזה הופקד בחשבון הבנק של הנתמכת של הקרן, ארגון בינ"ה. הכסף הועבר כך, לטענת הקרן, מאחר והקואליציה אינה אישיות משפטית נפרדת, ובינ"ה כן היוותה אישיות כזאת, על כן, טענה הקרן, רק בינ"ה כשרה לשמש כמקום לקליטת הכספים.

התירוץ הזה בעייתי, משום שלא הייתה כל בעיה להקים חשבון נאמנות לאישיות הלא משפטית שהיא הקואליציה, ולשמור על זיקה ישירה בין הכספים למי שמקבל אותם. לא היה כל צורך להעביר כספים אלו לעמותה נוספת בה תומכת הקרן.

יתרה מכך, החוקיות של המהלך הזה בעייתית ביותר, ביחס לחוק העמותות, חוק החברות והחוק למניעת הלבנת הון.

את המקרה הזה אני חשפתי באופן אישי, והוא מדגים כיצד פועלת הקרן, וסביר להניח כי מדובר בדפוס פעולה רגיל שלה.

מקרה זה מדגים בצורה חד משמעית, כי הקרן מבצעת תרומות סיבוביות, באופן שבו הציבור לא יכול לדעת כי גוף מסוים מקבל את התמיכה של הקרן.

לאור זאת, קשה לדעת כמה כספים ובאיזה אופן קיבלה החזית להגנת הדמוקרטיה מהקרן, האיחוד האירופי, העמותה העולמית של מרצ בה חבר זכי או כל גוף אחר. ישנו סיכוי סביר כי אדם שעמד בראש אחת מ"ספינות הדגל" של הקרן, קיבל כספים באופן דומה.

יש לבחון מגמה זאת, והיא תועבר לבחינת הגורמים המוסמכים.

כך או כך, לא ניתן להפריד בין פרסום זה לבין מרצ, לאור הזיקה הגלויה של זכי למרצ, לגיצין ולקרן.

סטודנטים יקרים, חזרתי וקראתי, ואני חוזר ואומר – המערכת התגייסה כנגדכם. מרצים מוציאים עצומות תמיכה עבור מרצה שביזתה קצינה בצה"ל, המרצים שתומכים בכם מתחבאים מתחת לספה באופן מביך, וגופים הקשורים למפלגות בכנסת מנסים לפגוע בכם ישירות.

נשאר לכם לסמוך רק על עצמכם. הגיע הזמן לתבוע, לתבוע, לתבוע, בגין השקרים, הדיבה, סתימת הפיות, והאיומים הבזויים של המרצים שלכם.

*הכותב הוא עו"ד העוסק בדיני הנזיקין, לשון הרע, קניין רוחני, והדין האזרחי בכלל.

תזכורת:

החזית עולה להתקפה. הקרן עולה להתקפה. מרצ עולה להתקפה. לא מצליחים בבחירות, אז יש עמותות זרות

האוניברסיטה ה׳עברית׳ הפכה לחממה אנטי-ישראלית הגובלת בחממת אנטישמיות זה מזמן

מקור הפוסט:

אורי זכי, מייסד החזית להגנת הדמוקרטיה, פנה לצה"ל בדרישה להעמיד לדין את הקצינה שננזפה בגין העובדה שהיא על מדים, על-ידי…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Woensdag 9 januari 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *