החזית עולה להתקפה. הקרן עולה להתקפה. מרצ עולה להתקפה. לא מצליחים בבחירות, אז יש עמותות זרות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לא תהיה לי ברירה, אלא לשוב ולהתייחס לזה – החזית להגנת הדמוקרטיה היא עמותה המונהגת על-ידי בן זוגה של תמר זנדברג, אורי זכי.

זכי היה יו"ר בצלם ארה"ב ויו"ר תנועת הנוער של מרצ. מה שאתם רואים כאן, אם כן, הוא פרסום של פעילי מרצ בתחפושת.

בזמן הבחירות לראשות עיריית תל אביב-יפו גיליתי כי מיקי גיצין, מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, הוא נציג ציבור מטעם מרצ בעירייה, זאת בזמן שהעמותות של הקרן מפרסמות את מרצ בבחירות לאותה עירייה.

בעקבות עתירה שלי בנושא זה, התקיים דיון ביום 15.10.18 בבית המשפט המחוזי בי-ם, בו ביקשתי צווי מניעה כנגד הקרן, חולדאי ועיריית תל אביב-יפו בגין הקשרים הפסולים שלהם.

משכתי את העתירה על מנת להעבירה לטיפול מבקר המדינה, לפי המלצת בית המשפט, תוך שאני מבהיר כי אני שומר על כלל הטענות שלי. אם תרצו עשו שימוש בעתירה שלי, ופנו למבקר המדינה בדרישה לחקור את גיצין, הקרן, חולדאי ועיריית תל אביב-יפו. אני מאחל להם בהצלחה בפועלם המבורך.

מיטל להבי, שרצה מטעם מרצ לראשות העיר, טוענת כעת כי אין לה מושג מה היה נושא העתירה שלי, למרות שהיא הייתה מיוצגת על-ידי פרקליט בדיון. מיקי גיצין טוען כי בית המשפט "גלגל" אותי מכל המדרגות.

שניהם משקרים.

זכי, המייסד של החזית להגנת הדמוקרטיה ש"עולה להתקפה" כנגד הימין, התווכח איתי בטוויטר בחודש נובמבר 2018, והתעקש כי אין פסול פלילי או מוסרי במעשי הקרן או מרצ אליה הוא שייך, בכל הנוגע לבחירות שנערכו לראשות עיריית תל אביב-יפו.

אז מה אם מנכ"ל תאגיד זר שחולש על 30 מיליון דולר הוא נציג ציבור מטעם מרצ בעירייה? אז מה אם במקרה מתקיימות בחירות לראשות העיר בזמן שמנכ"ל התאגיד הזר הוא נציג ציבור? אז מה אם ארגונים הקשורים לתאגיד הזר של המנכ"ל – שהוא במקרה גם נציג ציבור – מפרסמים את מרצ, שהמנכ"ל הוא נציג ציבור מטעמה?

בעקבות פניותיי, מעשיו של חולדאי הועברו לעיונו של פרקליט המדינה. ההתנהלות הכללית של גיצין, מרצ והקרן הועברו לעיונו של מבקר המדינה, שלו הסמכות לדון בענייני בחירות.

לסיכום: מה שאתם רואים מול עיניכם הוא פרסום של אדם שקשור בטבורו למרצ והיה יו"ר של ארגון שקיבל כספים מהקרן, אבל לא טורח לגלות לכם את האמת. ייתכן והדבר נובע מהעובדה כי הארגון שבראשו עמד מסרב עד היום להגדיר את החמאס כארגון טרור. זה לא טוב ליח"צ.

נציין כי אתמול קיבל בצלם, הארגון שזכי עמד בראשו, פרס זכויות אדם ממשלת צרפת. זה האדם שמספר לכםמימון זר שמדינות זרות תומכות בעמותות ימין ויש "לעלות להתקפה" כנגדן בגין פגיעתן בדמוקרטיה.

מה שאתם רואים מול עיניכם היא עמותה נוספת הקשורה למרצ, שמקורות המימון שלה לא ברורים, ומתערבת באופן פוליטי-מפלגתי בוטה בנעשה במדינה, לקראת הבחירות של שנת 2019. הם מכינים את הקרקע.

לגבי מקורות המימון של התאגיד הזר אותו מנהל נציג הציבור לשעבר מיקי גיצין, הידוע כקרן החדשה לישראל, אין כל מקום לספק – מדינות זרות תורמות לו כספים, כפי שהן תורמות לבצלם שבראשו זכי עמד.

החזית עולה להתקפה. הקרן עולה להתקפה. מרצ עולה להתקפה. לא מצליחים בבחירות, אז יש עמותות זרות.

No automatic alt text available.


מקור הפוסט:

לא תהיה לי ברירה, אלא לשוב ולהתייחס לזה – החזית להגנת הדמוקרטיה היא עמותה המונהגת על-ידי בן זוגה של תמר זנדברג, אורי…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Dinsdag 11 december 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *