האוניברסיטה ה׳עברית׳ הפכה לחממה אנטי-ישראלית הגובלת בחממת אנטישמיות זה מזמן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יכול להיות שהמראה של מרצה לספרות השוואתית באוניברסיטה העברית, נוזפת בחיילת-מתנדבת משום שלבשה מדים בשיעור הפריע לכם. ייתכן שהפריעו לכם עוד יותר הקביעות של המרצה כי "את משרתת בצבא של ישראל" ו"יש אנשים שחשובה להם החברה האזרחית כמו שלך חשובה המיליטריזציה", כבסיס לנזיפות האנטי-ישראליות שלה, בואך אנטישמיות.

זה באמת לא נעים, אבל זאת לא הסוגיה.

האוניברסיטה העברית הפכה לחממה אנטי-ישראלית הגובלת בחממת אנטישמיות זה מזמן.

הייתה זאת האוניברסיטה העברית שנאבקה כדי שפעילת ה BDS, לארה אלקאסם, תלמד בארץ על חשבונכם. היא נלחמה בבית המשפט העליון על כך, באמצעות כספי המסים שלכם.

היה זה פרופ' אלון הראל מהחוג למשפטים באוניברסיטה העברית שנלחם עבור זכויותיה של אלקאסם. היה זה אותו הראל שכאשר דיברתי עמו, ושאלתי אותו כיצד הוא מפגין כזאת בורות בנוגע לדבר כל כך בסיסי כמו זכות עמידה, אמר לי: "מה אתה רוצה ממני? אני בסה"כ מרצה לפילוסופיה של המשפט". זאת הרמה ואלו קני המידה: יש לך אג'נדה? אתה בפנים, גם אם ההבנה שלך בתחום העיסוק שלך כוללת "מה אתה רוצה ממני? אני בסה"כ מרצה לפילוסופיה של המשפט".

היה זה פרופסור דוד אנוך מהחוג לפילוסופיה באוניברסיטה העברית, שעמד בתחילת המלחמה שפתח החמאס בגבול עם עזה, וקרא לסרבנות בתוך תוככי האוניברסיטה העברית, בערב עיון של שוברים שתיקה נגד ה"הפגנות" בעזה, ונתן לגיטימציה לפעולות החבלה נגד חיילי צה"ל בזמן מלחמה.

יש דבר אחד משותף לכל מיישמי המדיניות האנטי-ישראלית, תומכת ה – BDS, ומעניקת הלגיטימציה לטרור הזאת: הם חיים על חשבון כספי המסים שלכם. הם יצאו לפנסיה על חשבונכם. הם יקבלו מענק לחג על חשבונכם.

המדינה שהיא אתם משלמת לטיפוסים הללו כדי לגדל את הדורות הבאים שינזפו בחיילת, כי היא תומכת ב"צבא של ישראל".

והאמת? שזאת בכלל לא אשמתם. יהודים אנטי-ציוניים תמיד היו, ותמיד יהיו. מי שמכיר את ההיסטוריה היהודית, יודע שהיו בה גם יהודים אנטישמיים מובהקים. חלקם פיתחו תיאוריות על שוויון, צדק חברתי וחלוקת משאבים.

אתם יכולים להתעצבן. זה לא יעזור לכם. מצד שני, אתם יכולים להבין כי המצב הזה הוא תוצר של המדיניות שלנו, של כל הממשלות בהן בחרנו. אומרים לכם כי אסור לגעת בחופש האקדמי. וזה נכון. מה שכן אפשר לגעת בו הוא באנשים שפוגעים בו.

יש לשלול כל תשלום מכספי הציבור למרצים מהסוג הזה. הם יכולים לעבוד בהתנדבות. סביר להניח שהם לא יעשו זאת.

מעבר לכך, המרצה החביבה שהתפרצה כפי שהתפרצה על הסטודנטית-החיילת, הפלתה אדם בגלל שהוא תורם למדינה. הפעולה הזאת בלתי חוקית, ומהווה עוולה אזרחית, המאפשרת לחיילת לתבוע את המרצה המפלה.

אז מה לעשות? לגרום להם לשלם במטבע קר. תפסיקו לקרוא פוסטים בפייסבוק, ותתחילו לפעול. תפסיקו לבכות על הממשלה, הכנסת והמדינה. תפעלו כמו אזרחים בחברה אזרחית – תגרמו לשונאי "המיליטריזציה של צה"ל" לשלם.

*הכותב הוא עו"ד העוסק בדיני נזיקין, חוזים, קניין רוחני, לשון הרע, וכל תחומי הדין האזרחי. אין לראות באמור לעיל ייעוץ משפטי, והעושה כן עושה על אחריותו שלו בלבד.

.

ד"ר קרולה הילפריך משפילה סטודנטית כי לבשה מדי צה"ל.

מקור הפוסט:

יכול להיות שהמראה של מרצה לספרות השוואתית באוניברסיטה העברית, נוזפת בחיילת-מתנדבת משום שלבשה מדים בשיעור הפריע לכם….

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Woensdag 2 januari 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *