חאשוגי והדיפ סטייט הסעודי

חאשוגי והדיפ סטייט הסעודי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במאמר זה נתן סקירה על הדיפ סטייט הסעודי, קשריו לדיפ סטייט בארה"ב, איך שתל את ברק חוסיין אובמה בתוך הבית הלבן, השליטה המדאיגה בנתח מעמק הסיליקון, וכמובן רשת הסחר בילדים ובני אדם, כל זאת כדי לתת תמונת מצב עכשווית על הכנופייה איתה טראמפ ומב"ס מנסים להתמודד, ובהקשר הנוכחי של הכתב הסעודי אשר עלה לאחרונה לכותרות, חאשגוזי.

במהלך ראיון בNY1, הנשיא לשעבר של רובע מנהטן הפרו-קומוניסט, פרסי סאטון, אמר שהוא הוצג בפני ברק אובמה הצעיר כאשר הוא נרשם לבית ספר למשפט של הארווארד בשנות ה-80 המאוחרות.

סאטון אמר שאובמה הוצג לו "על ידי חבר אשר גייס כסף עבורו," והוא זיהה את החבר הזה, ד"ר חאליד אל-מאנצור, אשר אותו תאר כ"יועץ ראשי לאחד מעשירי תבל". אל מנצור ביקש מסאטון לכתוב מכתב לחבריו בהארווארד כדי שיתמכו באובמה, כך אמר.

אל-מנצור לאחר מכן הכחיש את הטענה כאשר נשאל על ידי בלוגר של פוליטיקו, בן סמית'.

הבחור אותו תאר סאטון כ"אחד מעשירי תבל" היה אלוואליד בן טלל, והיועץ הראשי שלו, אל מנצור, עזר לממן את ההכשרה החינוכית\אקדמית של אנשים נבחרים אשר הם האמינו כי יוכלו להפוך לנכס בעתיד.

על פי טרוור לאודון, כתב "האוייב שבפנים", בחירתו של אלוואליד ביועץ ראשי היה בעל חשיבות רבה. אל-מנצור, אשר ידוע בעברו כדונאלד ווארדן, היה המנטור של היואי ניוטון, המייסד של מפלגת הפנתרים השחורים, אשר תמכה בלוחמת גרילה מאואיסטית.

הקמפיין של אובמה בהתחלה דחה את טענותיו של סאטון, אך עיתונים מצאו טור מ1979 בשיקאגו-טריביון אשר כתב ורנון ג'ארט עם הכותרת "האם ערבים יתמכו בקשרים עם שחורים בכסף?" שהרחיב על האג'נדה של אל-מנסור.

הטור של ג'ארט תאר כיצד אל-מנסור עבד על תכנית להבטיח 20 מיליון דולר לשנה, למשך 10 שנים, כדי לממן סטודנטים בקרב מיעוטים.

אלוואליד היה גם המממן של תכנית ללימודים איסלאמים עם קשרים לאחים המוסלמים וארגוני טרור באוניברסיטאות ברחבי העולם.

בדצמבר 2005, אלוואליד נתן 20 מיליון דולר לאוניב' ג'ורג'טאון עבור מרכז להבנות נצרות-איסלאם. המהלך נחשב במיוחד שנוי במחלוקת בגלל מנהל המרכז, ג'ון אספוסיטו, אשר מגזין Front Magazine תאר ב2008 כ"ידוע בעבור הגישה הפייסנית (אפולוגטית) עבור האיסלאם הקיצוני".

בערך באותו הזמן, אלוואליד נתן עוד 20 מיליון דולר לממן תכנית דומה באוניברסיטת הארווארד. סוזאן גרשוויץ מה- American Enterprise Institute כתבה ב-National Review שהתכנית נוטה "להבליט רטוריקה אנטי אמריקאית, לתת לגיטימציה לתאוריות קונספירציה, ו, בשם יחסיות תרבותית, להתעלם מהדיכוי שקיים בעולם הערבי".

הסיכום הקצר הזה נלקח מהאפוק טיימס.

מקור: "The Epoch Times"

 

אך את הסיכום הטוב ביותר אנו מקבלים ממנכ"ל תאגיד Virgin, ריצ'ארד ברנסון אשר כתב ב28 לינואר, 2014:

"Five years before President Obama was elected a good friend of mine, Suhail Rizvi, told me over dinner that he was convinced that this then-unknown man would become president."

"חמש שנים לפני שאובמה נבחר לנשיאות, חבר טוב שלי, סוח'איל ריזבי (Suhail Rizvi), אמר לי במהלך ארוחת ערב שהוא משוכנע כי הבחור האלמני דאז(אובמה) יהפוך לנשיא"

מקור: "The Virgin"

בתמונה לפני ההודעה הזאת אתם רואים את אלוואליד בין טאלל עם אותו ריזבי, ולידם מצד שמאל? העיתונאי שנרצח לאחרונה בשגרירות הסעודית בטורקיה, ג'מאל חאשוגי, ולא במקרה, קטע מתוך הוואשינגטון פוסט (גילוי נאות, חאשוגי עבד בעיתון…קחו בחשבון כשאתם קוראים זאת) :

Khashoggi’s next patron for his free-thinking journalism was Prince Alwaleed bin Talal, a reform-minded Saudi billionaire. Alwaleed bankrolled a new satellite television channel, called Al-Arab, based in Bahrain, which was seen as a potential rival to Al Jazeera, based in Qatar. The station went on air in 2015, after four years of planning, as the Arab Spring was rocking Bahrain and everywhere else in the region

הפטרון הבא של חאשוגי לעיתונאות המחשבה החופשית שלו היה הנסיך אלוואיד בן טלאל, מיליארדר סעודי רפורמי. אלואלויד מימן ערוץ טלוויזיה לוויני חדש, שנקרא אל-ערב, שבסיסו בבחריין, שנחשב ליריב פוטנציאלי לאל-ג'זירה, שבסיסו בקטאר. התחנה עלתה לאוויר בשנת 2015, לאחר ארבע שנים של תכנון, כאשר האביב הערבי התנדנד בבחריין ובכל מקום אחר באזור.

On its very first day of broadcasting, Khashoggi’s new TV channel featured an interview with a prominent Bahraini Shiite politician who had criticized the regime. The station didn’t last 24 hours before the Bahraini authorities pulled the plug. Khashoggi was out of a job, yet again. Salem remembers telling Khashoggi: “ ‘Dude, what did you think was going to happen?’ This was so Jamal. The man put the Shia opposition on his TV channel. He couldn’t let a week go by,” without doing real journalism

ביום השידורים הראשון שלו, הציג ערוץ הטלוויזיה החדש של חאשוגי ראיון עם פוליטיקאי שיעי חשוב מבחריין, שביקר את המשטר. התחנה לא החזיקה 24 שעות לפני שהשלטונות בחריין משכו את התקע. חאשוגי נותר ללא עבודה שוב. סאלם זוכר עצמו אומר לחאשוגי: "'אחי, מה חשבת שיקרה?' זה היה כל כך אופייני לג'מאל. האיש שם את האופוזיציה השיעית בערוץ הטלוויזיה שלו. הוא לא יכל לתת לשבוע לעבור, "בלי לעשות עיתונאות אמיתית."

מקור: "The Washington Post"

הניו יורק טיימס מדווח בסקירתו כי חאשוגי "גדל קרוב לאלוואליד בין טאלל", המיליארדר הסעודי הידוע שנעצר על ידי מוחמד בן סאלמן(מב"ס), יורש העצר והרפורמטור הסעודי,ואשר הוקפאו נכסיו כחלק מניקוי האורבות של סלמן במדינה.

כיום אובמה והילארי, יחד עם סורוס, הם שחקנים מרכזיים שמפעילים את הדיפ סטייט האמריקאי. לא במקרה הראנו כמה חשוב היה הנסיך טלל בטיפוחו של אובמה. הוא גם כן כמובן תורם די גדול של הילארי וקרן קלינטון:

בכתבה של הניו יורק טיימס עם הכותרת "הילארי קלינטון במבחן על תמיכתה בנשים" נכתב כי:

"ערב הסעודית היית במיוחד נדיבה עם התרומות שלה לקרן קלינטון, נתנה לפחות 10 מיליון דולר מאז 2001, כך לפי גילוי נאות של קרנות. לפחות מיליון דולר יותר הוענקו על ידי חברים של ערב הסעודית, אשר נוסדה בשתופות עם הנסיך אלוואליד בן טאלל"

Saudi Arabia has been a particularly generous benefactor to the Clinton Foundation, giving at least $10 million since 2001, according to foundation disclosures. At least $1 million more was donated by Friends of Saudi Arabia, co-founded by a Saudi Prince alwaleed bin talal

מקור: "The New York Times"

אין זה מקרה שחאשגוזי היה איש הקו הקיצוני מדיני של הדיפ סטייט (אשר נתנו לו במה בוואשינגטון פוסט). מתוך אותה כתבה לעיל של הוואשינגטון פוסט:

"בעיני נסיך הכתר הצעיר חאשוגי סימל את האיום המשולש לשלטונו: האחים המוסלמים, הציר הטורקי-קטארי והנסיכים המנוכרים. כשחאשוגי עבר לאמריקה, הוסיף סאלמן איום רביעי: את אלמנט האליטה האמריקאית שביקשה לשנמך את הידידות של סעודיה במדיניות החוץ האמריקאית."

ואנו מוסיפים, חיזוק הידידות עם איראן, וזאת, יחד עם הסכם הגרעין, בהתאם לקו של אובמה אשר תמך בחילופי המשטר לידיים של האחים המוסלמים במצריים אשר היו יותר מידידותיים למשטר האייתולות האיראני, משטר שחוסיין אובמה עזר להפוך למעצמה השלטת במזרח התיכון (ונכשל). כל זה מבלי להזכיר את התמיכה של כל הלה ביישויות טרור של האחים המוסלמים כמו החמאס.

כן נזכיר שהיועצת הבכירה ביותר של הילארי, הלוחשת לאוזנה מזה למעלה מ-20 שנה, יותר מכל יועץ אחר, היא הומה אבדין, גם כן מקורבת עד מאוד לאחים המוסלמים, ומשפחתה אשר ניהלה עיתון תעמולה חזיתי של הארגון בארה"ב.

ואכן, חאשוגי היה תועמלן של אותו קו:

ערוץ 7מדווח:

ג'מאל חשוקג'י, הסעודי שככל הנראה נרצח בטורקיה בהוראת יורש העצר הסעודי, מתואר בתקשורת כ"עתונאי" וכמי שפרסם מאמרים בוושינגטון פוסט שביקרו את המשטר הסעודי.

ואולם, ג'ורדן וואכטל כתב ב"Conservative Review" שלמעשה מדובר באיסלמיסט קיצוני שגילה "תאוות דם רצינית בכל הקשור לאלימות נגד מדינת ישראל".

ב-2014 כתב מאמר עבור ה-Middle East Monitor, כתב עת המקושר לאחים המוסלמים, בו הביע תקווה שביום מן הימים, האומות המוסלמיות יצטרפו לחמאס במלחמתו להשמדת ישראל.

במאמר אחר שכתב באותה שנה, בייש את מדינות ערב על כך שהן לא תומכות בחמאס.

וואכטל הסביר שחשוקג'י היה "הוגה דעות רגרסיבי ואיסלמיסט מושבע שביקש להפוך את ערב הסעודית לחברה המונהגת יותר ע"י אנשי הדת". הוא היה בעל ברית של מייסדי אל קאעדה, אוסמה בן לאדן ועבדאללה עזאם, בתחילת דרכם.

מקור: ״ערוץ 7״

אכן מתאים לציר שתיאר סלמן, ציר הדיפ סטייט, ונציגו בסעודיה, טאלל.

איש הקשר של טאלל, ריזבי שכנע אותו להשקיע בטוויטר יחד איתו, ואכן כך קרה. טוויטר העלו תמונת שגיאה כאשר מנסים להשיג את החשבון שלו,  האם זה במקרה?

טוויטר חאשגוזי

יתר על כן Q כותב דבר מעניין, השליטה של אותו קשר דיפ סטייט סעודי בעמק הסיליקון מביאה אותנו להדלפות מלפני כשנה כמעט של Q. אחד אומר בדיוק לשים לב לריזבי ואחזקותיו וחותם את ההודעה ב-"חשוב מאוד!", זאת אחר הדלפה בה הוא כותב לגבי חברת SpaceX של אילון מאסק.

 

 

"למה אובמה סגר את תוכנית מעבורת
החלל של נאס'א?
מה זה SpaceX?
הרחיבו את החשיבה שלכם."

אנחנו נוסיף לכך מקרה מעניין שקרה ב-2016:

ב־1 בספטמבר 2016 התפוצץ המשגר פאלקון 9 של חברת SpaceX בזמן ניסוי סטטי. הלוויין הישראלי שנשא, עמוס 6, הושמד בפיצוץ. ואיתו יתרון אסטרטגי לישראל.

ועכשיו למשהו אפילו מעניין יותר.

זוכרים את ריצ'ארד ברנסון אשר טען כי ריזבי אמר לו על כך שאובמה יהפוך לנשיא 5 שנים לפני שזה קרה? ובכן, לברנסון, מנכ"ל תאגיד Virgin, יש אי פרטי משלו, ובמקרה אובמה מאוד אהב לנפוש בו כאשר היה נשיא. אובמה נחשב, כמה מפתיע, מקורב מאוד לברנסון, ותוכלו לראות ברצף התמונות מטה את השניים חוגגים באי.

אבל לא רק אובמה, גם קבוצת Nxivm הממומנת בכבדות על ידי הבנות היורשות של משפחת ברונפמן (איש CFR ו-איגוד משותף עם וקסנר, הפטרון של ג'פרי אפשטיין הפדופיל המורשע,שנייהם רשומים במטוס הלוליטה של ג'פרי אפשטיין בעל אי כמה קילומטרים מהאי של ברנסון).

אותה קבוצה תומכת בקלינטון, שלוש מבכיריה הכוללות את המממנות ממשפחת ברונפמן חברות בקרן קלינטון עצמה, והקשרים רק מסתעפים יותר (כתבה אחרת).

לאחרונה בשורה של העמדות לדין התגלה כי אותה קבוצת Nxivm ניהלה כת של שפחות מין אשר קועקעו על ידי צריבה בסימן מויחד בכל מיני אזורים בגוף והיו קורבנות של שליטת תודעה כשפחות מין. אחד המשפטים, המפורסם בהם של השחקנית מסמולוויל, אליסון מאק, גילה כי היה מדובר בסרסור נשים (בדומה לאפשטיין), ואף סחר בילדים כחלק מפעילות הכת.

אליסון מאק והמייסד השנייה של הכת בקרו במימון גב' בונפמן (הממנת של הארגון) יחד עם עוד חברים בNxvim את האי של ברנסון, כך מדווח עיתון הSun:

Several members, including co-founder Nancy Salzman and ‘Smallville’ actress Allison Mack, visited Branson’s Necker Island for “seminars” in 2007 and 2010, with one of those visits paid for by billionaire heiress Sara Bronfman.

“In 2007 Nancy Salzman came back from the Necker seminar and she told me Richard Branson was there. I was told the reason they staged the seminars on Necker was they hoped to recruit Branson into the organization,” former NXIVM publicist Frank Parlato told The Sun.

מקור: "The Sun"

ופה אנחנו רק מתחילים, חכו להמשך במהלך היום.

 

חלק ממאמר שכתבנו בזמנו על הטבח בלאס וגאס, הוא משלים עוד פרטים על הסיפור של הנסיך אלוואליד בן טאלל לעיל, הכנסו לקישור בסוף לקרוא את כל המאמר ורק נוסיף פרט נוסף חשוב שהתגלה, וזה כי לרוצח פאדוק נמצא חומר רב של פדופילית ילדים על המחשב, בנוסף לאחיו.

למאמר המלא

המקורות מוסרים לשים לב לחקירות ומעצרים המתבצעים בארה"ב וסעודיה, בין אם זה חקירות אחיו של ג'ון פודסטה(מנהל הקמפיין של הילארי), טוני, בארה"ב, או המעצר של עלוואליד בין טאלל בסעודיה על ידי יורש העצר, הנסיך, האיש שלנו, MBS. טאלל להזכירכם הוא אחד התורמים הגדולים ביותר של הילארי קלינטון, שימו לב:

הנסיכה הסעודית מספרת הכל: Dhaka Tribune

Saudi Princess’ tell-all includes Bangladeshi children traded as sex slaves
Tribune Desk Published at 10:23 PM November 11, 2017

הנסיכה הסעודית אמירה בינט אדיאן בין נייף הוציאה הכל כנגד שליטי המשטר הסעודי בהצהרות הבלעדיות שלה לעיתון הצרפתי לה-מונד. היא מספרת שעבדות בסעודיה פועלת בכמה תצורות, אך נעשית בסודיות ומתאפשרת רק בין התורמים העיקריים לבית המלוכה הסעודי.

היא הזכירה את אחד הדברים הדוחים ביותר: קנייה והשכרה של ילדים, במיוחד יתומים, ממדינות כגון בנגלדש, סרי לנקה, הפיליפינים, רפובליקת ג'יבוטי, סומליה, ניגריה, רומניה ובולגריה.

…אדיאן, אשתו לשעבר של הנסיך הסעודי עלוואליד בין טלאל, אשר נעצר לאחרונה במסע הטיהורים נגד השחיתות במדינה… הנסיכה אמרה שהם הפכו את העיר ג'דה למרכולת של עבדים היכן שקטינות מנוצלות בעבור מסיבות סקס שיש בהם סמים ואלכוהול.

היא טוענת שאחת הסיבות העיקריות שכל זה נמשך, היא שהממונים על משטרת קידום הסגולות ומניעת החטאים (משטרת השריעה במדינה) נוטים להתרחק מעניין זה, מפחדים שהם עלולים לאבד את עבודתם, אילו יתערבו…

הילדים הופכים לרכוש של מי שקנה אותם, ואינם מורשים לעזוב ללא רשות.

סחר בנשים לבנות לצרכי מין גם הוא דבר די רווח…

על פי הכתבה נראה שהיא מדברת על כלל המשטר בסעודיה, אך בעלה לשעבר הוא דמות די מוכרת לנו ובכלל עד מאוד, בין היתר בגלל שזה מתחבר היישר לטבח בלאס ווגאס, וזאת מכמה סיבות. נתחיל מההתחלה. דבר ראשון הירי התבצע מקומות במלון אשר נמצעות בבעלות חברה השייכת לנסיך טלאל.

מקורות לאחזקות של הנסיך בבית המלון ממנו התבצע הירי:

הנסיך בן טלאל והפיגוע בוגאס

מו כן ייתכן שהנסיך סלמאן אשר לאחרונה ביצע את המעצרים בסעודיה כיורש העצר, כולל המעצר של טלאל, היה בווגאס באזור המתחם בו התבצע הירי (שיחק בהימורים). הוא נתפס במצלמות מלווה החוצה עם יחידת SWAT מיוחדת.

הנסיך, הקזינו, ובן טלאל המטורלל

ובכן, העניין לא נגמר פה, כזכור, אישתו של מבצע הירי סטפן פאדוק היא פיליפינית, והם שהו שם לא מעט בקו אווירי הלוך חזור, הוא אפילו העביר לשם כספים לפני הירי (כ-100 אלף דולר). יתר על כן, הודלף פרט מידע שקשה לאמת לגמרי אך שכדאי לקחת בחשבון עד שדברים יתבהרו יותר. שימו לב לציוץ הבא של מייק טוקס:

MIKE TOKES:

ליורה מלאס וגאס (סטפן פאדוק) היית 'חווה' בלאס וגאס אשר עבדה עם ארגון לא ממשלתי (NGO) פיליפיני וילדים. לאישתו לשעבר יש חלק מהנכס" – 26 לאוקטובר 2017

הוא מביא ראיות שמבחינה הסתברותית נראים שאכן כך הם פני הדברים. שימו לב.

רישום של החוות פרדייס בלאס וגאס (היכן שהתגורר) על שם סטפן פאדוק, אשר נמצאת בקרבת בסיס חיל אוויר.

רישום של החלק השני של הנכס, אותה חווה (חוות פארדייס), על שם פגי פאדוק (שמה של אשתו הראשונה מלפני כ25 שנה). מעניין לשים לב שאשתו השנייה של פאדוק, או יותר נכון החברה שלו עד לירי, עבדה במתחם פרדייס בלאס ווגאס.

הNGO (נו כמו הארגונים בארץ שמארגנים את כל תנועת הצדק חברתי), שבא לעזור לילדים בפיליפינים לעבור ולפתח הזדמנויות להשכלה ועוד בארה"ב, כולל ה'שינוע' שלהם.

אותו NGO משתף פעולה עם החוות הנ"ל

הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

נזכיר רק, חברה הנוכחית של פאדוק היא פיליפינית, ברחה לשם זמן קצר לפני הירי, בזמן שפאדןק העביר לה שם הרבה כסף, וכמו כן לראשות היה קשה לתפוס אותה עקב רישומים רבים שלה בארהב. הכל בקישורים במאמר.

אז כאשר אנשי הדיפ סטייט ממנפים את הסיפור הזה לנסות לפגוע בברית בין מב"ס לטראמפ והנסיון שלהם להלחם בדיפ סטייט, לא מפתיע שאנשי החזית של אובמה כמו ראש הCIA ששרת אותו נאמנות, ג'ון ברנן, מתהדים בתיבת תהודה בתשקורת הבולשביקית כל היום כמה חשוב לפגוע באותם יחסים עם ידיעה טובה של המחיר. (עכשיו מובן למה הסיווג הביטחוני של ברנן הוסר לאחרונה, דבר שיכל לשמש אותו במלחמה של הדיפ סטייט נגד טראמפ כיוון שהביא לו גישה לכל החומרים הכי מסווגים בזמן שהוא מפרשן ברשת החדשות הבולשביקית וזורע דיסאינפורמציה).

מה המחיר? על כף המאזניים עומדים הרג עיתונאי סעודי סורר של הדיפ סטייט (כן, גם אנחנו כרגע לא השתכנענו מהסיפור הרשמי של סעודיה לגבי מה שקרה בשגרירות בה מצא את מותו, אך מחכים לראות איך הסיפור יתפתח יחד עם טראמפ) לעומת פגיעה ביחסים שיכולים לבלום את הדיפ סטייט, איראן, וכמובן המנעות ממלחמה כלכלית שתביא את מחיר הנפט ואיתו מחרים בכלל לגבההים חדשים.

בנתיים דיסאינפורמציה רצה מצד התשקורת הבולשביקית והדיפ סטייט לנסות להביא למלחמה הזאת, וזה כולל למשל תמסירים שעברו בחוסר אחריות על כך שמידע מצולם ומוקלט הועבר לטראמפ מתוך השגרירות על ידי טורקיה, אך הכל התברר כהבל בנתיים, ודי ברור מה הם מנסים לדחוף. זאת יחד עם דיבורים על כך שיש לו עסקים עם הסעודים, וגם פה, כל שהצליחו למצוא זה שמכר לעשירים סעודים דברים בהצלחה, אך אין הם מחזיקים אצלו נתח מניות נכבד המאפשר סחיטה, אם טראמפ מכר לטאלל יאכטה לפני שנים, הכסף כבר עבר, אין לזה השפעה.

מעולם לא הובא למזכיר המדינה, מייק פומפאו, תעתיק או סרטון של התקרית בשגרירות הסעודית. פייק ניוז! 

-טראמפ מצייץ 19 אוקטובר 2018

 

נחכה ונראה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *