טראמפ יוצא על תוצאות החיפוש החד״שות של גוגל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כותרת פייק ניוז:

Image may contain: 1 person, suit and text

הכותרת האמיתית:

טראמפ מגיב נגד החזית החד״שה: הפעם גוגל על הכוונת

לאחר שענקיות התקשורת והטכנולוגיה נחשפו כקרטל צנזורה עולמית של אתרים שמרניים בטענה כי הסיקור שלהם הוא ״פייק ניוז״ ושל קולות שמרנים בטענת שמדובר ב״דיבורי שינאה״, נשיא ארה"ב יוצא כעת נגד גוגל ■ טראמפ: "תוצאות החיפוש בגוגל של המילים 'טראמפ ניוז' מציגות רק דיווחים של גופי מדיה שמדווחים על פייק ניוז"

לאחר שנים של הפצת פייק ניוז בתקשורת הממסדית והשתקה ולאחר בחירת טראמפ לנשיאות, חסימה אסקלטיבית של קולות שמרניים גם ברשתות החברתיות, ששיאה בהסרה מתאומת של דפי אלכס ג'ונס ו-InfoWars, מכל הפלטפורמות החברתיות, הנשיא טרמפ החליט לצאת נגד גוגל.

 

פייסבוק, אפל, גוגל, יוטיוב וספוטיפיי חסמו סימולטנית את אתר ׳InfoWars׳ ו׳מצנקש׳

האם טראמפ עומד לפעול נגד קרטל ההשתקה של ענקיות הטכנולוגיה?

 

בציוץ בטוויטר, האשים טראמפ את החברה בכך שהיא מקדמת תכני חדשות של גופי תקשורת מהשמאל ש"מדווחים פייק ניוז".

"תוצאות החיפוש בגוגל של המילים 'טראמפ ניוז' מציגות רק דיווחים של גופי מדיה שמדווחים על פייק ניוז. במילים אחרות התוצאות מתוכננות כך שהחדשות והסיפורים עליי ועל אחרים יהיו רעים. פייק CNN מקודם. המדיה הרפובליקנית/המדיה השמרנית מושתקות. לא חוקי? 96% מה..",

"… תוצאות החיפוש על 'טראמפ ניוז' מגיעות מגופי תקשורת מהשמאל, מאוד מסוכן. גוגל ואחרים מדכאים את קולם של השמרנים ומסתירים מידע וחדשות שהן טובות. הם שולטים במה שאנחנו רואים ולא יכולים לראות. זה מצב מאד רציני – והוא יטופל!"

תזכורת:

אובמה בשולחן עגול עם האליטות של ראשי עמק הסיליקון, רבותי, זאת הממשלה העולמית

מקרים אלה מדגישים את התאום המוחלט בין פלטפורמות הטכנולוגיה, תאום שלא אמור להפתיע את קוראי ״קונספיל״ שכבר הוזהרו בעבר מפני הממשלה העולמית ותוכניותיה:

הסעודה האחרונה: אובמה וענקיות ההייטק

 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *