האם טראמפ עומד לפעול נגד קרטל ההשתקה של ענקיות הטכנולוגיה?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם מתקפת הציוצים של טראמפ נגד מסע טיהור הקולות השמרנים ברשת מרמז על פעולת נגד?

אחרי החסימה הסימולטנית של אלכס ג׳ונס ואתרו ״אינפווארס״ בכל הפלטפורמות החברתיות וחסימה סיטונאית של שמרנים לקראת בחירות אמצע הקדנציה, הנשיא טראמפ יוצא במתקפת ציוצים, אך לא לפני שנעם חומסקי וביל מאהר משמאל וטאקר קרלסון מפוקס ניוז וגם לא לפני ש-Q מפרסם פוסט המסביר את מקור הקנוניה ומציע בסיס לפעולת-נגד שאתר אינפווארס מאמץ ומציע בעצמו ״ספונטנית״.

מה שנקרא Top-down bottom-up מפואר.

Trump Slams Censorship: "Social Media Giants Are Silencing Millions of People"

הנשיא טראמפ פצח שוב במתקפה נגד הצנזורה ברשת בציוץ בו מאר ש "ענקי המדיה החברתית משתיקים מיליוני אנשים."

"ענקי המדיה החברתית משתיקים מיליוני אנשים. לא יכולים לעשות את זה גם אם זה אומר שאנחנו חייבים להמשיך לשמוע חדשות מזויפות כמו CNN, אשר הדירוג שלו סבל קשות. אנשים חייבים לפענח בעצמם מה אמיתי, ומה לא, בלי צנזורה!"

טראמפ התייחס מספר פעמים לצנזורה ברשת מאז שאלכס ג'ונס ו-Infowars נחסמו במקביל על ידי מספר פלטפורמות של ענקי  טכנולוגיה החודש כולל יוטיוב, פייסבוק, אפל, ספוטיפיי ועוד.
טראמפ קרא לסדר את המדיות החברתיות בסדרת ציוצים בשבוע שעבר, וטען כי ענקי הטכנולוגיה "מפלות קולות רפובליקנים/שמרנים" וכי הוא לא ייתן לזה לקרות.

 

 

עכשיו נעבור ל״Q״

לפני כשבועיים Q שיתף תמונה  תחת הכותרת ״אשליית הבחירה״ עם אינפוגרפיקה המסבירה איך במהלך 28 שנים התקשורת עברה תהליך של האחדה (קונסולידציה) ובו 90% מהשליטה על אמצעי התקשורת עברו מידי 50 חברות לידי 6 חברות ענק:

ג׳נרל אלקטריק, ניוז גרופ, דיסני, ויאקום, טיים ווארנר וסי.בי.אס

מתחת לתמונה Q הזכיר כי הפייק תקשורת הינה הזרוע התעמולתית של המפלגת הדמוקרטית והציע כיוון אפשרי להילחם בתופעה באמצעות חוק ההגבלים העסקיים (חוקי האנטי-טראסט)..
קישור להגדרת חוק ההגבלים העסקיים
חוק שרמן אוסר "כל חוזה, שילוב או קנוניה להגבלת המסחר", וכל "מונופול, ניסיון למונופול או קנוניה או שילוב למונופוליזציה".
קישור לחוק שרמן
"יעדי ועדת הסחר הפדרלית לתחרות היא לאכוף את חוקי השוק התחרותי – דיני ההגבלים העסקיים (חוקי האנטי-טראסט)."חוקים אלה מקדמים תחרות נמרצת ומגנים על הצרכנים מפני מיזוגים מונעי תחרות".

בסוף הפוסט Q כותב את שמות שלושת ענקיות הרשת שעברו לכאורה על חוקים אלה.

גוגל
פייסבוק
טוויטר

Image may contain: text

ועכשיו אלכס ג׳ונס 

בתגובה לציוצים של טראמפ אינפווארס פרסמו כתבה בה נאמר כי ״בעזרת עורכי הדין המובילים בתחום המדיה, אינפוארס ערכה סדרה של המלצות שיועברו לאנשי צוות טראמפ.״

ההצעות כוללות להורות למשרד המשפטים לפתוח חקירות לבדיקת הם נעשו עבירות על חוק חופש הביטוי ו/או על חוק הגבלים העסקיים ע״י ענקיות הטכנולוגיה. בנוסף, טראמפ יכול גם להקים ועדת נשיאותית המורכבת ממומחים לחופש ביטוי לייעץ לו על דרכי פעולה.

 

 

 

 

 


קריאה רלוונטית:

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *