׳הקנוניה הרוסית׳: מסמכים חדשים מצביעים על תאום בכירי אובמה, ה-CIA וה-FBI בחקירה נגד טראמפ

׳הקנוניה הרוסית׳: מסמכים חדשים מצביעים על תאום בכירי אובמה, ה-CIA וה-FBI בחקירה נגד טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

׳הקנוניה הרוסית׳ קורסת אבל המסמכים החדשים מצביעים על קנוניה אמיתית בין בכירי אובמה, ה-FBI וה-CIA בחקירה נגד טראמפ


Photo from www.hannity.com

 

בדיווח שערורייתי חדש של שרה קרטר, עיתונאית חוקרת עבור ״פוקס ניוז״, נודע על מסמכים שהתקבלו לאחרונה המצביעים על רמות גבוהות של תיאום בין בכירי אובמה, ה-CIA וה-FBI בחקירת קמפיין הנשיא טראמפ במהלך המירוץ לבית הלבן ב-2016.

״מסמכים שהתקבלו על ידי חוקרי הקונגרס מצביעים על תיאום לכאורה בין פקידי אובמה בבית הלבן, ה- CIA וה- FBI בחקירת הקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ", כותבת קרטר. "בכירי אובמה השתמשו בראיות לא מאומתות כדי להפיץ טענות בתקשורת, כי קמפיין טראמפ קיים קשרים עם רוסיה במהלך הבחירות לנשיאות ב -2016״.

״המסמכים גם חושפים כי מנהיג הרוב לשעבר בסנאט, הדמוקרט הארי ריד, שלח מכתב ב -29 באוגוסט 2016 בו ביקש מראש ה- FBI דאז, ג'יימס קומי, לחקור את הטענות אשר הוצגו לו על ידי מנהל ה- CIA דאז ג'ון ברנאן,״ קרטר מוסיפה.

״ברנאן תידרך את ריד באופן אישי ימים אחדים לפני החקירה של אגף המודיעין, והמסמכים מעידים על כך שריד נשאר גם בקשר קרוב עם קומי בנושאים אלה. ״כנופיית השמונה״ היא קבוצה של שמונה מחוקקים שיש להם גישה למידע מסווג ביותר ולעתים קרובות נפגשים בגבעת הקפיטול כדי לקבל תדרוך על חומר מסווג״, כותבת קרטר.

המסמכים, הכוללים הודעות טקסט מהסוכן המיוחד של ה- FBI, פיטר סטרזוק והמאהבת שלו, ליסה פייג', חושפים גם כי ראש הסגל של אובמה בבית הלבן, דניס מק'דונו, היו מעורבים בחקירה הראשונית בקמפיין של טראמפ. קומי, ברנאן ומק׳דונו ״היו הפקידים הבכירים ביותר ב- FBI, CIA והבית הלבן״, ועבדו ״בקונצרט״ כדי להבטיח שחקירה תיפתח, כך נאמר לכתבת ע״י חברי הקונגרס.

חבר הקונגרס מארק מידוס, החבר בועדת הפיקוח על הרפורמות הממשלתיות, היה מוטרד מאוד מהממצאים האלה:

״בקשותינו לקבל את המסמכים נתקלו בשיתוף פעולה מועט של משרד המשפטים והאף-בי-איי – אנחנו מחוייבים למצוא את המסמכים המקוריים האלה בעצמנו״, אמר מידוס, שהוא גם יושב ראש ארגון ׳שדולת החרות׳. ״נראה כי היה תיאום בין הבית הלבן, ה- CIA, ו- FBI בתחילת החקירה וזה מטריד.״

 

President Obama Names Denis McDonough To Be White House Chief Of Staff
אובמה ממנה את דניס מק׳דונו לראש סגל הבית הלבן

 

מידוס הוסיף שג'ון מופה, שהיה חלק מאגף המודיעין של האף בי איי, נפגש עם דניס מק׳דונאו ב -10 באוגוסט, (2016), ״מה שאנחנו מוצאים הוא שככל שאנו חופרים יותר אנו מבינים כי קיים לכאורה תיאום מכוון בין קבוצות רבות מחוץ למשרד המשפטים וה- FBI. מופה היה גם סוכן ה- FBI שעזר לקומי בניסוח המכתב הזיכוי ביולי 5, 2016, בנוגע לשימוש של הילארי קלינטון בשרת דוא"ל פרטי.״

מידוס אמר שהמסמכים רומזים שהתדרוך של ריד ע״י ברנאן ״נעשה בו בשימוש סיפור החדשות של מייקל איסיקוף ביאהו״

המאמר של איסיקוף שימש גם כראיה להענקת ה- FISA של ה- FBI שניתנה נגד קרטר פייג'. פייג' היה יועץ זמני בהתנדבות בקמפיין טראמפ, שריגל אחריו ה- FBI. הקונגרס ומשרד המשפטים חוקרים את התנהלות האף-בי-איי בקבלת אותו צו מעקב (FISA Foreign Intelligence Surveillance Act warrant) באוקטובר 2016 במטרה לרגל אחר פייג׳. פייג' היה דמות מרכזית בדוסייר (dossier) המפורסם והלא מאומת שהוכן על ידי המרגל הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל, בטענה שהקמפיין של טראמפ בקנוניה עם רוסיה.

באפריל 2017, ה״ניו יורק טיימס״ פירסם את הידיעה הראשונה על התדרוך שברנאן עשה לריד בעניין טראמפ. בתדרוך ל״כנופית השמונה״ חברי קונגרס נטען שרוסיה עלולה לסייע לטראמפ לנצח בבחירות. ברנאן רמז על הטענה הלא-מאומתת שחברי הקמפיין של טראמפ אולי בקנוניה עם הרוסים. המידע שנמסר למחוקקים הרחיב את מספר האנשים שהיו מודעים להאשמות שלא אומתו כלל, ומילאו תפקיד משמעותי בהרחבת ההדלפות לתקשורת, כך על פי המידע שהתקבל בוועדה.

"שרשרת האירועים יותר ממעידה על כך שה- FBI עודד את ריד לכתוב מכתב זה כדי לתת לגיטימציה למעקב שלו אחר קרטר פייג'"

 

חוקר הקונגרס אמר לכתבת כי הם מאמינים שה-FBI היה מעורב בתדרוך ריד אבל הם עדיין מחכים לאישור.

במכתב של ריד לקומי, ריד מצטט מידע שברנאן שיתף איתו כי יועץ טראמפ, בהתייחסו לקרטר פייג', ו״אנשים בעלי דרג גבוה״ במוסקבה, מנהלים מפגשים. ריד מבקש מקומי לפתוח בחקירת FBI בנושא הקמפיין טראמפ והקרמלין.

Sen. Harry Reid (D-NV)
הסנטור הארי רייד

המכתב מתייחס לדו״חות שמסרו ברנאן, אך הוא מעניק ״כמעט אפס הוכחות״ בנוגע לקמפיין טראמפ ולרוסיה, כך על פי חוקרי הקונגרס.

לדוגמה, במכתב נאמר רק כי ״נשאלו שאלות האם יועץ טראמפ, אשר היה ביקורתי מאוד בנוגע לסנקציות כלכליות של ארה"ב ואירופה נגד רוסיה, ואשר לו ניגוד אינטרסים בשל השקעותיו בתאגיד האנרגיה הרוסי גזפרום, נפגש עם אנשים ברמה הגבוהה ביותר במוסקבה בחודש יולי 2016.״

חוקרי הקונגרס גם מציינים כי הודעות הטקסט שנחשפו לאחרונה בין סטרזוק לבין פייג׳ גם מצביעים על תיאום אפשרי בין ה- FBI, ה- CIA והדמוקרטים.

הודעות טקסט חדשות חושפות שסוכן FBI היה בקשרי חברות עם השופט במקרה פלין

זמן קצר לאחר חשיפת המכתב של ריד ב״ניו יור טיימס״ (אוגוסט 30, 2016), סטרוזק מסמס לפייג׳: ״הנה זה בא״. הוא כלל קישור לכתבה בסמס.

חוקרי הקונגרס טוענים כי הזוג יצרו הקשרים ״כי הם ידעו שהוא יביא לדרישה ציבורית לחקירת ההתערבות הרוסית״.

בספטמבר 23, 2016, המאמר של איסיקוף, אשר מצטט את המכתב של ריד, הוא דוגמא נוספת לתיאום אפשרי, כך לפי חוקרי הקונגרס. האף בי איי השתמש במאמר ״חדשות יאהו״ כבסיס ראייתי בפנייתם לקבלת צו מעקב FISA כנגד קרטר פייג׳.

״רצף האירועים הזה מצביע על כך שה-FBI עודד את ריד לכתוב את המכתב הזה כדי לתת לגיטימציה למעקב אחר קרטר פייג׳,״


ממצאי הקונגרס:

  • מה שהחל כחקירת טענות על פריצת סייבר רוסית אל הועדה הדמוקרטית (DNC) התרחב בסופו של דבר לחקירה נגד הקמפיין של טקאמפ.
  • שליחת פקידים רמי דרג שהוביל לתדרוך חברי קןנגרס באפשרות למעורבות רוסית בבחירות 2016, הפריצה ל-DNC, והאפשרות ששותפי קמפיין טראמפ קיימו קשרים עם רוסיה, ל-FBI ניתן הכיסוי לפתיחת חקירה לאחרונה נגד טראמפ על בסיס הצדקה חוקית מוטלת בספק.
  • קהילת המודיעין אישרה את דבר מאמצי הרוסים להשפיע על בחירות 2016 היה ה״הביטוי האחרון״ לשאיפתם ארוכת השנים לחבל בבחירות ארה״ב.
  • נוצר הרושם בהתבסס על מידע ״תעודת הביטוח״ למקרה שטראמפ ינצח, תדרוכים אלה ע״י קהילת המודעין לקונגרס, שהובילו מספר חבריו לקריאה לפתיחת חקירות על המעורבות הרוסית וטראמפ, שהיו מתוזמנים באופן מושלם בכדי לזרוע את גרעיני הספק בתוצאת הבחירות 2016.
  • באמצעות הניצול של יחידת הסייבר של ה-FBI לבחינת הפריצה ל-DNC, הסוכנים מציגים הטיות פוליטיות בלתי הולמות ממחלקת המודיעין של ה-FBI, ליסה פייג׳ ופיטר סטרזוק קיבלו הצעת כיסוי.

COLLUSION DELUSION: New Documents Show OBAMA Officials, FBI COORDINATED in Anti-Trump Probe

______________________
קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *