הביצה המושחתת של מדינת העומק נתפסת בפרשה חמורה מוואטרגייט בהנחיית אובמה וקלינטון

הביצה המושחתת של מדינת העומק נתפסת בפרשה חמורה מוואטרגייט בהנחיית אובמה וקלינטון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נתחיל מהתחלה. חלק זה של המאמר הנותן רקע הכרחי,מבוסס על סיכום אובייקטיבי וקר של העובדות אשר הצלבנו במקורות נוספים על ארגון Fusion GPS והתיק שהם המציאו על טראמפ ורוסיה, כל זאת יחד כמובן עם הרחבות שלנו.

פיוז'ן ג'י.פי.אס והקשרים לקמפיין קלינטון וועדת החקירה על רוסיה(החקירה הרוסית).

מהקשרים שלו לקמפיין קלינטון ועד לתיק הצהוב על הנשיא טראמפ (דוסייר), פיוז'ן GPS הפך לסוג של שחקן מרכזי בחקירה הרוסית.פיוז'ן GPS, פירמה לייעוץ פוליטי, עמדה מאחורי התיק(דוסייר) שהכיל מספר האשמות שערוריתיות ללא ראיות שניתן לאמת על קשרים לכאורה בין טראמפ לרוסיה, והתיק הזה גרם למישהו "לההרג" על פי עו"ד של החברה."מישהו כבר נהרג כתוצאה מפרסום התיק ולא ייתכן שתגרם פגיעה במישהו שקשור לעבודה הגונה זאת", אמר עו"ד לוי בהצהרה פומבית שנתן ב22 לאוגוסט. Fusion GPS נקשרו לאתר קונסרבטיבי וכמו כן לקלינטונים. הנה מה שידוע על הפירמה:

מי הם פיוז'ן GPS?

החברה נוסדה ב2009 על ידי הכתב לשעבר בוול סטריט ג'ורנל, פיטר פירטש וגלן סימפסון. היא "מעניקה מחקר מובחר, מודיעין אסטרטגי, ושירותי בדיקת נאותות לתאגידים, פירמות, משרדי עורכי דין, ומשקיעים מרחבי העולם", כך על פי האתר הצנום שלהם. הקבוצה המבוססת בוושינגטון DC טוענת שהיא מציעה "גישה בין-דיספלינרית להתמחות בתקשורת, פוליטיקה, רגולציה, ביטחון לאומי, ושווקים בינ'ל".

כיצד פיוז'ן GPS קשורה לחקירות על רוסיה?

הפירמה לייעוץ פוליטי עמדה מאחורי התיק(דוסייר) שהכיל מספר האשמות שערוריתיות ללא ראיות שניתן לאמת על קשרים לכאורה בנוגע לטראמפ. החברה שכרה קצין מודיעין בריטי בשם כריסטופר סטיל, אשר הפיק תיק בן 35 עמודים. בעוד שלא ניתן לאמת, הדוסייר, שמכיל האשמות מיניות וכלכליות מפורשות כנגד טראמפ, הביא להשערות נוספות בנוגע לכל קשר בין טראמפ לבכירים רוסים – שאלה אשר דבקה בקמפיין ובנשיאות.

סימפסון אמר לועדת המודיעין של בית הנבחרים בנובמבר שמידע מסויים שהגיע לפירמה העלה תהיות לגבי מעורבות הקמפיין עם הרוסים בזמן הבחירות."אני חושב שראיות אשר התפתחו לאורך השנה האחרונה, מאז שטראמפ נכנס לבית הלבן, מצביע על תבנית מבוססת היטב של מפגשים חשאיים אשר ארעו שנה שעברה התומכים בסברה הרחבה שסוג מסויים של מערכת יחסים פוליטית או כלכלית ללא גילוי נאות בין ארגון טראמפ לבין אנשים ברוסיה", אמר סימפסון. ואנחנו בצוות קונספיל אומרים לכם שאם מישהו משתמש במכבסת מילים שמורכבת מבית מטבחיים מילולי אנמי כמו "אני חושב…", "מצביע על…", "סברה…", "סוג מסויים…", "אנשים (כלשהם) ברוסיה…", כנראה שהוא מ%$$ן את השכל. ואכן בהמשך העדות הלה של סימפסון לועדת החקירה הרוסית, הוא טוען לאחר הדברים המכובסים כי הוא לא מוכן עדיין להודות כי "מדובר בקנוניה פושעת". (מקור- NBC)

מי מימן את התיק(דוסייר)?

הפירמה במקור הושכרה במהלך הבחירות על ידי האתר הקונסרבטיבי Washington Free Bacon אשר רצה מחקר נגד לטראמפ ועוד מועמדים בפלטפורמה הרפובליקנית. לאחר שטראמפ זכה במועמדות הרפובליקנית, קלינטון והדמוקרטים (DNC) שכרו את פיוז'ן GPS דרך העו"ד  מארק אליאס והפירמה שלו, פרקינס קויי (Perkins Coie). על פי קלינטון הנוכלת, היא לא ידעה על התיק עד אשר האתר השמאלני המגוחך Buzzfeed פרסם אותו בינואר 2017, ותחשבו על זה, לא מדובר אפילו באתר חדשות של ממש, זה אתר שרובו סאטירי ועוסק במשחקים אינפנטילים באינטרנט כמו הפצת שאלונים ויראלים וצהובים ברשת.

טראמפ וועדת החקירה בנוגע לרוסיה

לא ברור כמה כסף היה מעורב בעסקה ומה פיוז'ן GPS הצליחו להוציא עד לרגע שנשכרו בידי פרקינס קויי. קמפיין קלינטון והDNC שלמו לפרקינס קויי יותר מ9 מיליון דולר – למרות שלא ברור כמה מהכסף הזה, אם בכלל, הושקע בדוסייר(התיק).  קמפיין קלינטון והDNC הדמוקרטי המשיכו לממן את הפרוייקט עד לאוקטובר 2016 – ממש לפני החירות. טראמפ לא במקרה רמז שהדוסייר היה ממומן על ידי רוסיה, הדמוקרטים או הFBI.

 

סימפסון מפיוז'ן GPS לא אימת כלל את המידע השערורייתי בתיק על טראמפ שהכין איש הMI6, כירסטופר סטיל

עניין זה חשוב מאוד, כי הוא מראה שדברים כמו תקרית בה לכאורה טראמפ יחד עם נערות ליווי לקח חלק ב"גולדן שאוור" (מקלחת זהובה- אקט מיני הכולל שתן, דבר שכתבלבים בארץ כמו נדב אייל רצו לדווח בנביחות כאילו היה אמת מאלוהים), עלייהם מדווח בתיק יחד עם טענה שרוסיה מחזיקה בחומרים הללו לסחוט את הנשיא הנכנס, לא אומתו כלל וכלל על ידי סימפסון, וכמו כן חברות החדשות גם השמאלניות לא רצו לפרסם בגלל שלא היה ניתן לאמת את המידע, אף אחד לא הסכים לפרסם מלבד האתר השמאלני המנוון Buzzfeed שהוא בכלל אתר הומוריסטי ולא ממש חדשות. מקור (SKY NEWS, ובFOX NEWS עם ציטוטים מהעדות של סימפסון). כמו כן כפי שהצגנו לעיל ממקורות, סימפסון הודה בסוף דבריו שמכל מה שאמר הוא לא יכול להודות כי מדובר במקרה של טראמפ ורוסיה ב"קנוניה פושעת".

הקשרים של סימפסון מייסד פיוז'ן GPS לרוסים (הפתעה!)

מי היה מאמין אה? שבסוף דווקא המאשימים הם האשמים בקשרים עם רוסיה. קחו לדוגמא, את הקשרים של סימפסון עם שני דמויות בעלי מערכת יחסים מאוד עמוקה עם רוסיה, אשר נאבקו במשך זמן ממושך עבור מטרה נחשקת של הרוסים: רינת אחמטשין(Rinat Akhmetshin), לוביסטית אמריקאית-רוסית, ונטליב ו. וסלניטסקאיה( Natalia V. Veselnitskaya), עו"ד אשר מעוררת יראה כאחת שמגיעה עמוק מתוך מוסקווה. שנייהן עבדו כדי לבטל את חוק מגניטסקי מ2012 שפוטין כל כך תאב. החוק מעניש מפרי זכויות אדם רוסיים, ויחד עם סימפסון, השלושה עבדו עבור חברה נתמכת הממסד הרוסי, אשר הואשמה על ידי ממשל ארה"ב בהלבנת מענקים נגנבו בהונאה אשר התגלתה על ידי סרגיי ל. מגניטסקי, שעל שמו החוק. שימו איך עניין זה מוביל אותנו לנקודה הבאה.

ההיסטריה של מדינת העומק והדמוקרטים, והנסיון לטייח מאוחר מידי

ב13 בינואר הדליף האיש שלנו, Q, כי מדינת העומק (דיפ סטייט\DEEP STATE) ינסו להרחיק את עצמם בבהלה מהדוסייר של פיוז'ן GPS. וזמן לא רב לאחר מכן ב15 לינואר, סקוט שיין (Scott Shane), כתב עיתון החזית של הדיפ סטייט, הניו יורק טיימס (ראו כתבה בנושא), כתב מומחה בענייני מודיעין, גרס כי Fusion GPS היה תוצר של פעילות מודיעין לדיסאינפורמציה רוסית הנועד להוליך שולל את הFBI, ולא תוצר של צוות קמפיין קלינטון כפי שהראנו לעיל.

ניו יורק טיימס כעיתון של מדינת העומק, כתבות שלנו בנושא עם מסמכים המוכיחים זאת ב110%. מקור 1, מקור 2.

ההדלפה של Q:

שימו לב, זה מ13 בינואר, הוא כותב "להתכונן" כיוון שה (MSM(mainstream media התשקורת המרכזית תנסה "להכנס חזק" בנושא בצורה "קונספירטיבית":

הראיון של בכיר הניו יורק טיימס הפרוגרסיבים שמאלנים ראדיקליים:

 

מי זה המדליף Q וההדלפות שלו שהוכחו פעם אחר פעם כנכונות:

מי זה Q?

למה דווקא מנפחים את השקר הרוסי?

ג'ון פודסטה מנהל הקמפיין של הילארי כתב מפורשות בתכתובות שפורסמו על ידי ויקיליקס,  שעניין האורניום הוא הטיעון הכי חזק נגד הילארי בבחירות, על כן הם היו צריכים לייצר מסך עשן, ובפוליטיקה אחת הטכניקות היא לתקוף את היריב ולהאשימו בחולשות שלך, ובקיצור, הרבה הרבה אוויר חם. הדבר תקף גם למחאה האולטרה שמאלני נגד השחיתות בארץ.

למה הדיפ סטייט בכזאת היסטריה?

ובכן, מכל עבר הקשת הפוליטית אנו מקבלים דיווחים דומים המצביעים על כך שראש הFBI דאז שפוטר על ידי הנשיא טראמפ, ג'יימס קומי, ועוד גורמים, השתמשו בתיק של פיוז'ן GPS על טראמפ לנפח חקירה נגד הקמפיין של הנשיא הנכנס אשר כלל אף מעקבים וכפי שנראה גם מעקבים אלקטרוניים. נזכיר, קומי הוא מי שטייח את פשעי הילארי ושרת האימייל הפרטי שלה שכלל חומרים מסווגים, כאשר בימים אלה החקירות נפתחות מחדש על ידי ג'ף סשנס… ויום אחרי ביתה של קלינטון במקרה נשרף(ראיות). נביא עכשיו מה שהCNN דיווח ממקורות שלו, ואנחנו מביאים את הדיווח שלהם כיוון שהוא מביא דיווח רווח מאוד ברשת ובFOX שהוא מהצד השני של הקשת הפוליטית, וזאת כדי להראות את הצטברות העדויות הבלתי ניתנת לביטול. קחו בחשבון שכל השחקנים המרכזיים בממשל אובמה וקלינטון עושים פרצוף פוקר כאילו לא קרה כלום ואף הכחישו את הדברים לאורך כל הדרך. שימו לב.

מקורות: ה-FBI השתמש בהאשמות המצויות בדוסייר  כדי לנפח את חקירות רוסיה-טראמפ. (מקור בCNN)

By Evan Perez, Shimon Prokupecz and Manu Raju, CNN

Updated 0007 GMT (0807 HKT) April 19, 2017

וושינגטון (CNN) – הFBI בשנה שעברה השתמש בדוסייר(התיק עם ההאשמות על קשרי רוסיה וטראמפ של פירמת GPS לעיל)  כחלק מההצדקה לזכות באישור למעקב חשאי אחר מקורבי טראמפ, כך לפי בכירים אמריקאים אשר קיבלו תדרוך לגבי החקירות.

הדוסייר צוטט כמו כן על ידי ראש הFBI לשעבר אז, ג'יימס קומי, בחלק מהתדרוכים לחברי הקונגרס בשבועות האחרונים, כמקור אחד בו השתמשו בארגון כדי לקדם ולנפח את החקירות, כך על פי בכירים אמריקאים שתודרכו בנוגע לחקירה.

דבר זה כלל אישור מבית משפט חשאי האמון על חוק המעקב המודיעיני הזר (FISA), וזאת כדי לנטר את ההתקשרויות של קרטר פייג', אמרו שני בכירים. שנה שעברה, פייג' זוהה בקמפיין טראמפ כיועץ לביטחון לאומי.

הבכירים לא היו מוכנים לאמר כמה מהמידע אומת (על ידי הFBI).

התדרוך של קומי לאנשי משפט עומד בניגוד מוחלט למאמצים בחודשים האחרונים של הארגון וסוכניות הביון האמריקאיים להרחיק עצמם מהדוסייר של GPS.

כמו כן התגלה כבר לפני כמה חודשים שתוך כדי השגת צווי הFISA(צווי מעקב), שני עוזרות בכירות לאובמה, סמנתה פאוורס והיועצת לביטחון לאומי שלו,  אשר הכחישה בהתחלה ואז הודתה, ביקשו להעביר אנשים בקמפיין טראמפ תהליך של "חשיפה" (unmasking) הנועד להוציא מידע ייעודי עלייהם בפרט שנשמר במאגרי האיסוף של סוכניות הביון. סוכנויות הביון אוספים הרבה מידע אך לא באופן פרטני, אלה בצורה כללית ולא מכוונת, המאגרים נאספים כדי שאחר כך יהיה ניתן לתשאל אותם בצורה ממוקדת (באישור הנדרש), וכך נעשה לאנשי הקמפיין של טראמפ, ושוב תוההים למה הכחישו בהתחלה.

מקור: סוזן רייס מודה, על תהליך ה"חשיפה" של רייס ופאוורס – מקור1 מקור2.

נזכיר שצווי FISA יכולים להתקבל ללא אישור בית משפט למשך שנה בבקשת הנשיא (אז ברק חוסיין אוסמה) רק, ואך ורק באישור התובע הראשי, אז לורטה לינץ'. השם הזה מוכר לכם?

מתוך ערוץ 7

מנהל ה-FBI חשף: ביל הפיל את הילארי
פגישתו של ביל קלינטון עם התובעת הכללית, על סיפון מטוס פרטי, פגעה בסיכויי אשתו להיות נשיאה. כך עולה מעדותו של ג'יימס קומי.

גיא כהן , ח' באייר תשע"ז 04/05/17

פגישתו של ביל קלינטון עם התובעת הכללית, על סיפון מטוס פרטי, עלתה לאשתו, הילארי, בסיכוי לנצח במרוץ לנשיאות. כך עולה מעדותו של מנהל ה-FBI, ג'יימס קומי.

קומי הסביר אתמול (רביעי) בעדותו בפני הסנאט שבמשך כל חייו נאבק לשמר את האמינות של ההליך הפלילי בארה"ב.

"בתקופה שלפני הבחירות התרחשו דברים שונים שהעיבו על האמינות הזו", אמר. הוא הסביר שאינו יכול לפרט לגבי חלק מהדברים, אך ציין שהשיא, מבחינתו, היה אותה פגישה מפורסמת בין הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, לתובעת הכללית, לורטה לינץ'.

לדברי קומי, זו היתה הסיבה שבגללה החליט שעליו לחשוף בפני הציבור כי מתנהלת חקירה של ה-FBI נגד קלינטון. הוא אמר כי "חש בחילה קלה" מהמחשבה שאולי השפיע על תוצאות הבחירות.

השניים נפגשו במקרה, כביכול, כשהמטוסים בהם טסו נמצאו זה ליד זה בשדה תעופה בפניקס שבאריזונה. כשנודע לקלינטון שלינץ' נמצאת לא רחוק ממנו, כך סופר, הוא הלך לבקר אותה במטוס שלה. לינץ' טענה לאחר מכן שהשיחה ביניהם היתה "חברתית בעיקרה" ועסקה בנכדים שלהם ובמשחק הגולף של קלינטון.

 

גם את הסיפור הזה הFBI בראשות קומי בהתחלה הכחישו כי ישלו איזו חשיבות יוצאת דופן, והנה, גם פה האמת נחשפת.

ולורטה לינץ'? היא בימינו קוראת למחאה א-ל-י-מ-ה נגד ממשל טראמפ, תנו לזה לשקוע רגע, שימו לב לסרטון שהיא הוציאה, נותנת דוגמאות לאנשים שבמאבקם נשפך דמם ואף מתו, וטוענת שהמאבק נגד ממשל טראמפ הוא כזה:

התזכיר החדש שהולכים לשחרר

לאחרונה, ממש לפני כשבוע, חברי בית הנבחרים נחשפו  לתזכיר מסווג בן 4 עמודים הקשור לצווי הFISA(מאקב אלקטרוני לעיל) המצביעים על שימוש לרעה בצווים. לטענת חברי הקונגרס שנחשפו לתזכיר, חייבים לשחרר אותו לציבור, ומתארים אותו כחד משמעי, קצר, ואף מזכיר בתוכו שמות אנשים ופעילות בלתי חוקית. נאמר כי התזכיר הנוקב בשמות יגרום לראשים להתעופף ולאנשים להיות מפוטרים, כך מדווח על פי מי שראו אותו. כמו כן התזכיר שקשור לכל מה הנכתב פה לעיל, מביא מנגד את התשקורת הבולשביקית והדמוקרטים לנסות ולהמעיט בחשיבות המסמך, הדמוקרטים לא מאפשרים לנציגים שלהם לראות אותו בעצמם כאות מחאה, וטוענים שאין משהו מיוחד בתזכיר (אם כך למה לא לשחרר אותו?). כמו כן רצים ספינים מהתשקורת הבולשביקית על כך שמי שמדבר על התזכיר חשוד במעורבות רוסית, ושטרולים ובוטים רוסיים אחראים להפצת המידע על התזכיר והפיכתו לטרנד ברשת, דבר שלא גובה באף בדל של ראייה (מה שלא מנע מטוויטר המושחתים להוריד את ההאשטאג הקשור בתזכיר שרץ ברשתות החברתיות #release_the_memo). ובכן לאחר מנהל תקין, התקבל אישור להוציא את המסמך החוצה לציבור, והוא ייחשף בקרוב, אז בזמן שהשקורת הבולשביקית בארץ סותמת את הג'ורה המזוהמת והאנטישמית שלה, אנחנו הבלוג הקונספירטיבי הקטן נעמוד בחזית ונדווח לכם על מה שבאמת קורה, עד שהעניין יצוף כמו כל שאר המקרים שהבאנו לעיל אשר התחילו בהכחשה ופרצוף פוקר שקרי מצד הנוכלים והתבררו כנכונים לאור היום. שימו לב לחברי הקונגרס המדברים על התזכיר המדובר.

 

 

קיו(Q): התזכיר מוכיח עובדתית קיום קנוניה ברמות הגבוהות ביותר.

 

פענוח: פרסום התזכיר של נונס יתריע בפני הציבור האמריקאי כנגד ההפיכה של המפלגה הדמוקרטית (שהתבצעה במידה רבה באמצעות הקנוניה של אובמה/הילרי/פודסטה עם רוסיה).

אובמה, הילארי קלינטון ופודסטה (ועוד רבים אחרים) אשמים בבגידה. הילארי צדקה (התפרצות הזעם של הילארי אחרי הפורום המפקד העליון של NBC בספטמבר 2016 – ״אם נפסיד את הבחירות, כולנו נתלה״.)

קיו: התזכיר מוכיח עובדתית שממשל חוסיין weaponized את קהילית המודיעין כדי להבטיח ניצחון D [+ ביטוח].

פענוח: התזכיר של נונס, כשיוצג לציבור, יוכיח שממשל אובמה הפך את קהילת המודיעין לנשק כדי להבטיח שהדמוקרטים יזכו בבחירות לנשיאות ב -2016.

הפיכת קהיליית המודיעין לנשק כלל שימוש בתיק- Fusion GPS כדי לקבל אישור FISA מבית המשפט
לנהל מעקב אלקטרוני אחר הקמפיין של דונלד טראמפ.

כמו כן נכללה תוכניתו של הנשיא אובמה לחשוף ולהדליף מידע מזיק לקמפיין טראמפ שהתקבל מהמעקב האלקטרוני FISA אשר הושג באופן בלתי חוקי.

לאחר שמקייב משדר את רעיון ה״ביטוח״ של ליסה פייג׳ ללורטה לינץ', הקונספירציה של הילארי רודהם קלינטון מתפתחת במבנה פירמידה, כאשר אובמה בראש מחליט על הצעדים הנדרשים כדי לעשות שימוש בתיק- Fusion GPS על מנת לקבל אישור FISA מבית המשפט לביצוע מעקב אלקטרוני אחר דונלד טראמפ ומנהלים במטה של טראמפ. שתי רגליים אחרות בפירמידה מתחברות לקמפיין של קלינטון באמצעות ג'ון פודסטה ולקהיליית המודיעין דרך קלפר וברנן.

מנהל הסי.אי.איי. ג'ון ברנן – ה״מטפל״ מטעם הסי-איי-אי בבארי סואטורו, הידוע גם כסובררקאה (Sobararkah), והידוע גם בשם ברק חוסיין אובמה – הוביל את המאמץ למכור את נרטיב ״הקנוניה של רוסיה״ לתקשורת הממסדית ולציבור האמריקני במטרה למנוע מדונלד טראמפ להשלים את כהונתו בתפקיד למקרה ש(באופן בלתי צפוי) ינצח בבחירות.

מקור הכתבה על Q.

QAnon Post on 1/21/2018, No. 47Time Stamp: (Sun) 14:06:20

https://www.scribd.com/document/369668690/Qanon-Decode-Four-Posts-Sunday-Jan-21-2018-Will-Sessions-Drop-the-Hammer-Vers-17-0-Jan-21-2018.

 

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *