כמו בארץ, הדלפות לא חוקיות של עכברושי הדיפ-סטייט נגד טראמפ

מייקל פלין טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל האמת על כתב האישום כנגד מייקל פלין:

 

מקור – טראמפ כחול לבן. 

מייקל פלין טראמפ

ביום שבת פרצה שמחה רבה בקרב האויב האדום והכנופיות התשקורתיות, לאחר שרשת ABC דיווחה כי מייקל פלין, היועץ לשעבר לביטחון לאומי של הנשיא טראמפ- הודה כי קיים מגעים עם רוסיה בתקופת מסע הבחירות. ובהוראתו של המתמודד טראמפ, לא פחות מזה.

מדובר בהצהרה כה דרמטית, עד ששוק המניות צלל מייד לאחריה, ברמה שמחקה מאות מיליארדי דולרים בבורסה. אבל מה איכפת לשמאל, הרי הנה אוטוטו, מגיעים "ימיו האחרונים של דראמפ בנשיאות", או כמו שניסח זאת תועמלן ערוץ 2, ערדואן ניר: "האש כבר נוגעת בשולי גלימתו".

יש רק בעיה אחת בכל הסיפור הזה: הוא פייק ניוז.

מייקל פלין לא הודה בשום קשר אסור עם "הרוסים". הוא הודה בסעיף אחר של שקר ל-FBI, לגבי פגישה שהיתה חוקית לגמרי, בתקופת המעבר שלאחר הבחירות ולפני השבעתו של טראמפ לנשיא. ABC נאלצו לתקן את הפיאסקו המביך שלהם, כאילו הפגישה התרחשה בתקופה שטראמפ עוד היה מועמד לנשיאות. ומי שאחראי על הידיעה הושהה היום מעבודתו (בניגוד לערדואן ניר, שמשקר באופן גלוי לעם ישראל בשידור חי וימשיך היום לפרש לכם את החדשות בשעה 8 בערב).

אין שום דבר לא חוקי בלדבר עם נציגי מדינות זרות לאחר שהבחירות הסתיימו. טראמפ היה בזמן הזה הנשיא הנבחר. גם אובמה, לפני שהושבע לתפקיד הנשיא ב-2008, שוחח עם נציגי מדינות זרות. למעשה, הוא עושה זאת אפילו עכשיו- כאשר אינו מחזיק בשום תפקיד ממשלתי בפועל!

פלין עצמו כזכור, פוטר ע"י ממשל טראמפ- בעקבות הצהרה כוזבת.
העונש המירבי על סעיף האישום של פלין הוא חצי שנה מאסר, אך מרבית הסיכויים שזה יגמר בקנס כספי. זה הכל.

אבל, אומרים תועמלני השמאל, ש"צוות החקירה יתן לפלין את האפשרות למסור מידע מפליל על הממשל, בתמורה להקלה בעונש". ובכן, זו פנטזיה אף יותר גדולה מקודמתה. מפני ש:

1. ה"עונש", כפי שכתבנו מקודם, הוא אפסי עד לא קיים.

2. אם הכוונה של צוות החקירה היא להשתמש בפלין כעד מפתח להפלת הממשל, הדבר האחרון שהם היו רוצים לעשות הוא לערער את אמינותו. הודאה שלו בתצהיר שקר, היא ירייה בראש לאמינותו העתידית כעד. אם אכן היו רוצים להשתמש בו כעד, היו גורמים לו להודות בסעיף מינורי אחר, שלא פוסל אותו מלהעיד בעתיד.

3. פלין יכול בכל שלב לקבל חנינה מהנשיא. אין לו שום אינטרס, קל שבקלים- "להתהפך" על טראמפ. ההיפך, זה אינטרס שלו *לא* להתהפך עליו.

אבל בתוך כל הסערה הזו בכוס התה, למדנו בכל זאת מספר מסקנות חשובות:

1. אחרי למעלה משנה של חקירה, עוד לא ראינו בדל של ראיה לשיתוף פעולה אסור עם רוסיה. שום ראיה להטיית הבחירות, שהיה התירוץ לפתיחת החקירה מלכתחילה- והתירוץ של הילרי להפסדה המביש.

2. העובדה שהאנשים שנחשבו ע"י התקשורת כאנשי מפתח בכל שיתוף הפעולה הלא חוקי (שלא היה), כמו פלין ומנפורט, יוצאים מהסיפור עם סעיפים משניים של עדות כוזבת ואי הצהרה על ממון, מראה שהחקירה לקראת סופה. היא תסתיים ככל הנראה בתחילת 2018, אם לא בשנה הנוכחית.

3. הפניקה שאחזה בבורסה בעקבות הפייק ניוז של ABC, והצניחה שבאה בעקבותיו, מראה שהצמיחה הפנומנלית שמראה שוק ההון בשנה האחרונה- היא אכן בגלל הימצאותו של טראמפ על כס הנשיאות. קיבלנו הוכחה אמפירית לזה בשבת הזו. אין פה שום "קצירת פירות אובמה". השוק מפחד פחד אימים מפני המחשבה שטראמפ לא יהיה נשיא.

מי שקורא את העמוד הזה, יודע שהמגעים הלא חוקיים האמיתיים בין אובמה/קלינטון למעצמות זרות- עומדים להתפוצץ. ובקרוב אנחנו נסביר לכם איך הודאתו של פלין משתלבת בזה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *