הכירו את פיטר ניואל, בכיר בארגון לקידום זכויות ילדים של האו״ם, ו….פדופיל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

 

  • פיטר ניואל, לשעבר בעל תפקיד מפתח באחד מארגוני הסיוע לילדים של האו״ם, ניסח מדריך זכויות ילדים שהוצא לאור ע״י יוניסף, נעצר ונכלא בגין תקיפות מיניות ומעשי אונס בילד בן 12.

  • ניואל הודה באשמה ב -2 בינואר בשני אישומים של תקיפה מינית חמורה בין מאי 1966 למאי 1968 ושלושה אישומים של מעשה מגונה שבוצעו בין מאי 1965 למאי 1968. הוא נכלא לשש שנים ולשמונה חודשים.

  • המשטרה דיווחה כי עבירותיו דווחו לראשונה במארס 2016 על ידי קורבנו, שהיה בן 12 בזמן שהחלו המעשים המיוחסים לו ואשר התקיימו בין 1965 ל -1968 במספר כתובות ומיקומים בדרום ומזרח אנגליה, כולל לונדון.

 

פיטר ניואל, מצפון לונדון, כתב מדריך בנושא זכויות ילדים עבור ארגון יוניצף ומילא תפקיד מפתח של מתאם הארגון להגנה וקידום זכויות ילדים בשם ״Approach״, עד שהתפטר בשנת 2016, בשל התלונות נגדו.

ארגון ״Approach״ פועל בבריטניה בתאום עם ״השדולה להגנה על ילדים מפני אלימות״.

בשנת 2015, הארגון הגיש תלונה למועצת אירופה, ארגון זכויות האדם המוביל של האיחוד האירופי, נגד צרפת ושש מדינות נוספות באיחוד האירופי, בשל אי-האיסור על הכאת ילדים.

מ״Approach״ נמסר ביום שישי כי לפרישת ניואל מתפקידו, ״כלל לא היו מודעים למעשיו״, ועמדו על כך שבדיקה עצמאית שנערכה לא מצאה ילדים בסיכון בשל עבודתו שם.

על פי דיווחים שפורסמו באתר הארגון, במשך חמש השנים 2012-2012,״Approach״ קיבלה מאות אלפי לירות סטרלינג מ״האגודה הלאומית למניעת התעללות בילדים, מ- Barnardo’s, Save the Children, מיוניסף, כמו גם מארגונים אחרים בחו"ל ותורמים פרטיים.

דפי פעילות החשבונות האחרונים לשנת 2017 מראים ש״Approach״ קיבל רק מימון עבור הפעילויות שלו מחוץ למדינה.

מסמך בן 229 עמודים שכתב ניואל בשיתוף עם אשתו רחל הודג'קין עבור יוניסף, כלל סעיפים בנושא תיירות מין ומין בהסכמה.

הוא פורסם בז'נווה בינואר 1998, תוך התייחסות מפורטת לחוק, למדיניות ולנוהג שמטרתו לקדם ולהגן על זכויותיהם של ילדים.

הוא קובע: "המחקר מעיד כיום על ההשפעות הקשות והארוכות על התפתחותן של כל צורות האלימות, כולל התעללות וניצול מיני".

החדשות על המאסר של ניואל מגיעות בעיצומה של שערוריית תעשיית ההתעללויות המיניות והפדופיליה בענף קרנות הסיוע.

מארק גולדרינג, מנכ"ל אוקספם בריטניה, וקרוליין תומסון, יו"ר חבר הנאמנים, ייחקרו על ידי חברי פרלמנט בימים הקרובים לאחר הגילוי כי כמה מעובדי קרן הסיוע שלה שילמו תמורת יחסי מין עם זונות, לרבות מין עם קטינות.

מקור

_______________
קריאה רלוונטית:

הנסיך בן טלאל והפיגוע בוגאס

הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

הנסיך בן טלאל והפיגוע בוגאס

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *