הדו״ח הפתולוגי: היורה מלאס-וגאס היה תחת תרופות פסיכיאטריות ומת יום לאחרת ש..התאבד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ממצאי הניתוח הפתולוגי של סטיבן פאדוק, ״היורה מלאס וגאס״, מגלים:

  • פאדוק מת בשעה 12 בצהרים, יום לאחר שהתאבד.

  • פאדוק היה תחת השפעת תרופות הרגעה פסיכיאטרית בזמן הירי

 

זמן המוות
ב -9 בפברואר, בשעה מאוחרת אחר הצהריים ביום שישי, שיחררה סוכנות הידיעות AP לינק עם מסמך PDF המקורי של דו״ח נתיחת הגופה של סטיבן פאדוק. לאחר שעה-שעתיים הלינק הוסר.
כלי התקשורת התמקדו בממצאים המרעישים בדו"ח בנוגע לתרופות נגד חרדה נשמצאו בגופתו של פאדוק, ומיהרו לדווח כיצד הנתיחה לא מקרבת אותנו לחשיפת מניע לביצוע הטבח.

מה שברור הוא שכלי התקשורת או שלא קראו את הדו״ח, או ש…צינזרו במכוון:

 

לדו״ח הפתולוגי המלא

מה שמסתירים מהציבור, וזה נראה ההסבר מדוע רשויות החוק נלחמו בשיניים ובציפורניים כדי שלא יפורסמו תוצאות הנתיחה שלאחר המוות של פאדוק, הוא זמן המוות של פאדוק: זמן מותו הוא 1200 שעות (צהריים) ביום 10/2/17, כלומר,  יום לאחר הירי, ולאחר ארבע עשרה שעות מתום הירי.

מסקנה: זמן המוות של פאדוק הוא מה שהם מסתתרים, אי לכך, זירת הרצח בויימה.

שריף לומברדו סיפר לציבור כי הכוחות המיוחדים הגיעו לראשונה לקומה ה-32 ב -11: 00 בערך ב-1 באוקטובר, אך הם לא פרצו תחילה לחדר החשוד כי הירי כבר נפסק. הם פרצו את הדלת לחדר 32-135 בשעה 11:20 בערך. ולדברי סורק המשטרה, השומרים אכן הגיעו לגופה ב-32-135 אחרי שפרצו את הדלת – אבל עכשיו אנחנו יודעים שזה לא יכול להיות הגופה של פאדוק, כי הוא לא נהרג עד למחרת.

 

 

ממצאי ניתוח הרעלים
היורה של וגאס, סטיבן פאדוק, היה תחת השפעת תרופות פסיכיאטריות בזמן שביצע את ירי ההמוני של מאנדליי ביי, כך נחשף ברשומות הניתוח לאחר המוות.

החוקרים מסבירים כי כמויות של nordiazepam, oxazepam ו- temazepam, המצויים בתרופות נגד חרדה והרגעה, נמצאו בשתן שלו, כך על פי דו"ח הרעלים. בדם של פאדוק נמצאו גם מתכות כבדות המזיקות למוח כמו עופרת וכספית ובאופן מפתיע, תוצאות בדיקת הרעלים זיהו ארסן, עופרת, סלניום וכספית בדם שלו. כספית ידועה כגורמת לנזק נוירולוגי נרחב שיכול להוביל להתנהגות אגרסיבית והרסנית.

ממצאים אלה רק מוסיפים למסתורין סביב אירוע הטבח ההמוני, שכמעט כל בר דעת יסיק שאינו היה יכול להתבצע על ידי אדם אחד. העובדה שבגופו של פאדוק נמצאו רמות ברורות של סם הרגעה המשולב עם מתכות כבדות ומזיקות (עופרת וכספית), רק מוסיף ספקות לגבי אותה גרסה רשמית.

תרופות פסיכיאטריות קשורות כמעט לכל אירוע של ירי המוני שהתרחש בשני העשורים האחרונים
מצד שני, אדם בודד שמוחו מורעל בתרופות פסיכיאטריות ומתכות כבדות, לא סביר שיוכל לבצע התקפה מתוכננת, מתואמת ומדוייקת, כמו זו שגרמה למותם של 58 בני אדם.

תזכורת:

פרוייקט MK-ULTRA

 

 

 

_____________
קריאה רלוונטית:

הנסיך טלאל, כת הנאורים של פדוגייט והירי בלאס ווגאס

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *