פרוייקט MK-ULTRA

mk ultra

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אספנו כאן מספר עדויות משפטיות מצמררות מתוך דיון משפטי בנושא פרוייקט מ.ק. אולטרה, להלן נציג בפניכם מסמכים רשמיים הנוגעים לפרוייקט שטיפת המוח.

שימוע (דיון משפטי) של מ.ק. אולטרה משנת 1977
ביוני 1977, מקבץ נדיר של מסמכים של מ.ק. אולטרה נמצאו, שניצלו מהשמדה על ידיהסי.איי.אי. הוועדה הנבחרת של הסנאט לביון החזיקה שימוע ב-3 באוגוסט, 1977, ותשאלה פקידים של הסי.איי.אי על המסמכים שנתגלו. כל 171 עמודי הפרוטוקול נמצאים כאן, כולל עדויות והרבה מסמכים על תת פרויקטים שונים של מ.ק. אולטרה.
תת פרוייקט מ.ק. אולטרה מספר 83
התזכיר הזה של הסי.איי.אי, שהותר לפירסום, נכתב ב-18 באפריל 1958 על ידי ד”ר סידני גוטלייב (Dr. Sidney Gottlieb), ראש המחלקה הכימית של צוות השרותים הטכניים של הסוכנות. גוטלייב, שניהל הרבה מהפרויקטים של מ.ק. אולטרה, סקר את התמיכה הסמוייה של הסי.איי.אי במחקרים “שנויים במחלוקת ובלתי מוסברים” בפסיכולוגיה, כמו היפנוזהסמיםותרופות אמתכוחות על-טבעיים ושכנוע תת-הכרתי.

ניסויים בהיפנוזה של מ.ק. אולטרה
התזכיר הזה, אשר נכתב על ידי אותו סידני גוטליאב מהסי.איי.אי, הוא אחד מהרשומות הכי מוקדמות שניתן להשיג מפרויקט מ.ק. אולטרה. חודש לאחר שמנהל הסי.איי.אי אלן דאלס(Allen Dulles) אישר את התוכנית, גוטליאב כתב על “סידרה מתוכננת של חמשה ניסויים עיקריים” שמטרתם לבחון “גרימת חרדות ע”י היפנוזה“, “מערכת היחסים בין האישיות להיפנוזה“, וענינים אחרים הקשורים למוח המהופנט.

מ.ק. אולטרה ולס”ד (LSD)

המסמך הזה, מיוני 1953, מתעד רשומות שבהן דוקטור סידני גוטליאב מאשר ניסוי מוקדם באל-אס-די. “הפרויקט הזה יכלול המשך למחקרים על הצד הביוכימי, נוירופיזיולוגי, סוציולוגי, ואספקטים פסיכיאטריים קליניים של ל.ס.ד., ” המדען של הסי.איי.אי כותב. 

אחיזות עיניים של מ.ק. אולטרה
המסמך הזה מגלה את התעסקות הסי.איי.אי בדרכים נסתרות להחדרת החומרים משני התודעהוההתנהגות בפרויקטים של מ.ק. אולטרה. ב-1953 הסוכנות הזמינה “מדריך אחיזת עיניים“, שייכתב על ידי קוסם מוביל, ויתאר דרכים לבצע “טריקים עם גלולות”, וחומרים אחרים. 

חומרים וטכניקות של מ.ק. אולטרה
מסמך זה מ-1955, סוקר את המחקר והפיתוח בסוכנות של רשימה מזעזעת של חומרים ושיטות לשינוי תודעה, כולל “חומרים שיעזרו לכניסה קלה יותר למצבי היפנוזה, או ישפרו את התועלת שלהם”, ו”שיטות פיסיות לגרימת הלם ובילבול למשך פרקי זמן ארוכים, המתאימות לשימוש חשאי“.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *