April 14, 2023, 3:00 pm

כיצד התרסקו בנייני התאומים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בעוד שהצו הנשיאותי של ביידן בנוגע לרוגלות, הוא צעד משמעותי בסגירת השוק ויצירת מונופול עבור חברת פארגון של אהוד ברק, עדיין יש לו מתחרים.
https://t.me/conspil/6704
כך בזמנו אהוד ברק הביע דאגה מאחד המתחרים שלו NSO, ותקף אותם כשנושא הרוגלות היה בכותרות:

אך ישנם עוד חברות. ובכן, ממש בתיזמון מאוד נוח, מעבדת Citizens Lab בדו״ח שיצא עם דו״ח נוסף של מייקרוסופט, מאשימים בשימוש בלתי חוקי מבלי לציין מי הקורבנות את רוגלת Quadream הישראלית. מה שמעניין הוא שהדו״ח של מייקרוסופט היה יותר טכני לגביי עקבות של תוכנת הריגול בגרסאות ישנות של האייפון, אבל Citizens Lab מספקים ממש את המידע על מה שלטענתם הוא רדיפה והפרת זכויות אדם – מה מתאים בול לצו הנשיאותי החדש של ביידן כדי להפטר מהם.
https://t.me/conspil/6704

עכשיו Citizens Lab הפועלים מקנדה, בעצמם כותבים מפורשות:

״בניית תחום מחקר סביב בקרת מידע היא אחת המטרות האסטרטגיות העיקריות של Citizen Lab. OTF הייתה שותפה מרכזית בסיוע לנו ולקהילה רחבה של חוקרים להשיג מטרה זו״
https://citizenlab.ca/2020/06/keep-the-open-technology-fund-open/

הכוונה בOTF היא Open Technology Fund. ואכן כחלק מהשיתוף םעולה איתם, Citizen Lab אף הקימו מלגה משותפת למחקר בתחום. העניין הוא שOTF זאת קרן שהוקמה על ידי משרד החוץ האמריקאי בזמן שהילארי קלינטון היית מזכירת המדינה, והיא גם מממומנת על ידי ממשל ביידן במליוני דולרים.
https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2023/03/29/fact-sheet-advancing-technology-for-democracy-at-home-and-abroad/

https://en.wikipedia.org/wiki/Open_Technology_Fund

כך שוב, נראה שממשל ביידן עוזר לסגור את השוק וליצור סוג של מונופול לרוגלת פארגון של אהוד ברק אשר מנגד עוזר להפיץ כאוס בישראל כדי למנוע רפורמה משפטית, וכבר הראנו שאף מחלקת המדינה של ביידן, מלבד לממן את OTF, גם ממנת ארגוני מחאה נגד הרפורמה בארץ כגון התנועה לאיכות השלטון.

https://citizenlab.ca/2022/01/2022-information-controls-fellowship-program/

דרך אגב, את Citizen Lab ממן גם ג׳ורג׳ סורוס דרך קרן החברה הפתוחה שלו. וזאת לא פעם ראשונה שהוא בדרך עקיפה עוזר עד מאוד לאינטרסים הכלכליים של אהוד ברק בזמן שהאחרון מפיץ כאוס במדינה. פעם שעברה זה היה דרך שוק הקאנביס.

המכונה המשומנת של סורוס


https://citizenlab.ca/about/

#follow_the_fallula

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *