February 10, 2022, 3:59 am

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

המאגיה השחורה ונתיב היד-השמאלית של Q. פרק י׳:

עוד חבר בארגון הוא דויד סטיל עליו כתבנו לא מזמן. נזכיר כי סטיל היה מעורב ממש ממש בהפצת סטניק פאניק בזמן הקורונה, כולל הסיפור על אדרנוכרום, בסרטון בו הוא משתתף כאילו בטריבונל מיוחד בנושא, מה שמאוד תמך בדיסאינפורמציה סביב קיו כאילו כל רגע מוקמים טריבונלים לתפוס את צמרת הדיפ סטייט המעורבים בנידון ולהוציאם להורג כדי להציל את הילדים.

קיו לעומתו השתמש יותר בסוגסטיה בהודעותיו שהזכירו לא פעם את השטן, ועבודת השטן, יחד עם הודעות שדיברו על גוואנטנמו, היכן שכביכול יתבצעו המעצרים (הסופה שלא הגיעה). סטיל עצמו הוא סוכן CIA לשעבר, ודי ידוע במעגלים הקונספירטיביים, אפילו טען פעם שהקאבל משעבד ילדים בבסיסיים שנמצאים על המאדים. זה מעניין שהארגון התייחס לדעות הללו שלו רק אחרי שהוא נפטר, בחייו הוא דווקא קידם ושיבח את כתביו ועבודתו ובמיוחד ספר אחד מאוד מעניין שהוא כתב, והוא בעצם הפרוטוקול הרביעים המדובר:
״לעשות מודיעין קוד פתוח (OSINT) נכון״
Open Source Intelligence (OSINT) Done Right

מודיעין בקוד פתוח (OSINT) הוא איסוף וניתוח של נתונים שנאספו ממקורות פתוחים (מקורות גלויים וזמינים לציבור) כדי לייצר מודיעין בר-פעולה.
דברים שהוא כותב בספר:

"לו הייתי מלך העולם, הייתי בונה ארגון OSINT שיתחרה בארגוני SIGINT לאומיים קיימים (CSEC בקנדה, NSA בארה"ב) וארגוני HUMINT (CSIS בקנדה, CIA בארה"ב). ארגון OSINT כזה ישב במספר בניינים גדולים ברחבי הארץ, יתחבר לכל המקורות שכתבתי עליהם זה מכבר (תקשורת, מומחים, אקדמיה… כל השבטים) והם ייצרו תוצרי OSINT מפוארים עם 'מקור אחיד' שניתן להוסיף לתוצרי SIGINT, HUMINT, IMINT וכו' ברמה הלאומית….

בהינתן העוצמה והטווח של התקשורת הגלובלית של היום, אני חושד שמוצרי OSINT יהיו שלמים וחזקים יותר מכל מוצר מקור יחיד אחר."

ואכן, הוא לא היה צריך לחפש רחוק מידי, הפורום בו פעל קיו והאנונים שלו, והרשת שהם יצרו, וההכשרה שוואטקינס טען שהעביר אותם, היה בדיוק בתחום מודיעין בקוד פתוח. קיו היה שולח חידות, וכיוונים, אנשים היו אוספים את המודיעין בקוד פתוח, ״אופים אותו״ לכדי תוצר סופי ומסודר, וקיו היה מעלה בהודעה מחדש את התוצרים הנבחרים.

כמו פול וואללי, גם דויד סטיל עצמו מאוד מקורב ומחובר למייקל פלין. פלין בעצמו הוא בוגר תכניות הלימוד של הלוחמה הפסיכולוגית בפורט בראגס.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *