January 11, 2022, 3:31 pm

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לפני כשבוע תקשרות הזרם המרכזית בארץ ובעולם שיווקה את ארועי ה-6 בינואר בקפיטול, כאירוע ה״רצח רבין״ המכונן של ארה״ב, קרי, כמו שכל הימין ״רצח״ את רבין, כך כל השמרנים האמריקאים פרצו לקפיטול וניסו לבצע הפיכה. בהודעה זאת לא נכנס לעניין זיופי הבחירות שהיו, רק נתמקד בראיות שנאספו על ראיות למעורבות ממשלתית במה שכונה אירועי הקפיטול, ממש כמו עם ״רצח רבין״ וארגון איל בארץ.

ג׳ון ארל סאליבן, אחד האנשים שתיעדו בצילום בצורה המפורטת ביותר את הפריצה אל תוך הקפיטול נמצא כחבר בBLM שהיוו מבצע הלבנת כספים עבור קמפיין המפלגה הדמוקרטית, ומומנו על ידי ג׳ורג׳ סורוס, זאת בזמן שהובילו התפרעויות והפרת הסדר הציבורי בבזיזות ושריפת רכוש ברחבי ארה״ב בגין עבודת אלילים סביב ג׳ורג׳ פלויד. אך לא פחות מעניין, מתברר שלג׳ון ואחיו קשר די חם עם ארגון הProud boys (PB) שהואשם כאחד מהארגונים הבולטים שהובילו את הפריצה.

ראש ארגון הPB, אנריקה טאריו, על פי תזכיר מ2014 היה מודיע של הFBI לאחר שנעצר ב2012. אנריקה עצמו לא היה בפריצה, אבל זה מתחבר לדיווח אחר של הניו יורק טיימס המראה שחבר אחר בארגון שכן פרץ פנימה, היה מודיע, ודיווח בזמן אמת לממונה שלו בFBI.

ארגון שנחשב אפילו מעורב יותר הוא הOath Keepers. מתברר שבזמן המשפט של ראש הארגון שהוביל פעילים להסתער על הקפיטול, תומאס אדוארד קלאדוול, כי הוא בעל עבר צבאי מעוטר, ושלאחר שירותו הצבאי היה בתפקיד בכיר מאוד בעל סיווג בטחוני גבוהה בFBI.

ייתכן והממשלה מסתירה הרבה מאוכפי החוק שהיו פעילים במהלך האירועים, גם כאלה שלפי הודאת הממשלה השתתפו ועזרו לארגן את האירועים. חלק מכונים ״קושרי קשר שאינם נאשמים״ המוסתרים ואינם נאשמים למרות שעזרו לארגן ולדחוף את האירוע. אחד מהם מזוהה בתזכירי המשפט כ״אדם #2״ וזוהה כחבר בOath Keepers אשר שהה במלון יחד עם קולדוול. נכתב שהוא קרא לאנשים לפרוץ את הבריקדות לצד תומאס קולדוול.

קולדוול מדווח כי הדיחו אותו האמין שהפעולה תזכה לתמיכה מקבוצה שהיית אמורה להיות מובלת על ידי מי שזוהה במסמכים כ״אדם #3״ שגם היה לו חדר מלון והיכרות איתו. אך אדם 2 ו3 לא הואשמו. למה הם לא הואשמו אפילו שתכננו ועזרו לארגן את האירוע? לפי טאקר קרלסון, סיכוי סביר כי מדובר בסוכני ממסד. יחד עם ההאשמות כנגד הOath Keepers יש למעלה מ20 ״קושרי קשר שאינם נאשמים״. מדובר על מסמכים ממשלתיים.

ועכשיו אנחנו נחשפים למידע חשף ששופך אור על אותו היום. מי שטראמפ מינה להיות שר ההגנה, כריסטופר מילר מספר כי יום לפני אירוע הקפיטול, טראמפ אמר בשיחות סגורות כי הם יזדקקו לכ10,000 אנשי המשמר הלאומי לשמור על סדר, ושאל גם כמה הפנטגון ביקש מהם, מילר ענה לו ש״הם יספקו מה שהמחוז יבקש״.

עכשיו למה זה כל כך מעניין? הנה מה שקרה כשבסוף ביקשו את הסיוע מהפנטגון, מסתבר שאח של מייקל פלין היה בשיחה שהיית בעין הסערה.

במהלך ההסתערות על הקפיטול התקיימה שיחת ועידה בין משטרת הקפיטול, פקידי DC ופקידי הפנטגון. באותה שיחה, מפקד משטרת הקפיטול הגיש "בקשה דחופה מיידית לסיוע במשמר הלאומי", ואמר להם שהוא צריך "מגפיים על הקרקע". עם זאת, לוטננט גנרל וולטר א. פיאט, מנהל מטה הצבא, אמר שהוא לא יכול להמליץ על אישור הבקשה. אומנם בתחילה צ׳ארלס פלין הכחיש את מעורבותו, אך הצבא אישר מאוחר יותר כי פלין אכן השתתף בשיחת הטלפון, אם כי, הוא טען שאינו זוכר אם אמר משהו בשיחה הקריטית על פריסת המשמר הלאומי, לעומת זאת אחרים בשיחה דיווחו ששמעו את קולו, מה שמעלה חשדות בנוגע להכחשתו הראשונית. בתחילת דצמבר 2021, קולונל ארל ג'י מת'יוס פרסם תזכיר של 36 עמודים אשר האשים את פלין בעיוות מכוון בדבריו של אירועי ה-6 בינואר, ותיאר אותו יחד עם וולטר א. פיאט כ"שקרנים מוחלטים וחסרי פשר" והאשים אותם במתן "עדות עדות שקר בפני הקונגרס".

אז טראמפ ערב לפני זה ידע שיצטרכו כמות גדולה של כוחות על הקרקע ונאמר לו שאם יהיה צורך הדבר יסופק על פי הדרישות של המחוז, ואח של מייקל פלין היה בשיחה שככל הנראה דחתה את הקריאה. ידוע שמייקל פלין הוא אחד הצירים המרכזיים בכל הקשור לPsyop של קיו אנון (בין אם מדובר על מבצע של כובעים לבנים, שחורים או משהו אחר, זה לא משנה, ונכתוב על כך בעתיד הקרוב). אחד האחים האחרים של פלין, לקח עם מייקל את השבועה הידועה של Q ביום העצמאות ה4 ביולי, אך לגבי צ׳ארלס אין התבטאות של תמיחה במבצע. יחד עם זאת סביר להניח שידע על מעורבות אחיו ועל הרגישות של תפקידו במעמד אליו נקלע. האם Storm Is Coming, היה מבצע פסיכולוגי שבכוונת המילה Storm היה המשמעות של סיום המבצע בפועל Storming י(הסתערות) על הקפיטול ולא סערה? שכן קיו, הפסיק מאז אותו יום לפרסם הודעות.

על כך נרחיב בקרוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *