תיבת הפנדורה נפתחת – עידית סילמן, הקרן החדשה ודרכנו. האם בנט הוא המועמד המנצ'ורי הישראלי?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

התחקיר הבלעדי הבא יגרום לבדיחה של ינון מגל להשמע אחרת לחלוטין:

בחודש אפריל האחרון ארגון "שחרית" שיגר ברכות חמות לעידית סילמן, בוגרת מחזור ה' של תכנית 120 של הארגון.

עד כאן הכל נשמע רגיל, אלא שארגון שחרית הוא לא עוד ארגון תמים, זה ארגון שמתוקצב על ידי לא אחרת מהקרן החדשה לישראל (לישראל החדשה) הידועה לשמצה. באוקטובר 2018 פורסם כיצד הקרן "מתנערת" מהארגון משום שלטענתה הוא "לא פרוגרסיבי מספיק", אך שבסוף הכתבה הקרן מבהירה שהיא ממשיכה לתמוך בארגון ואכן באתר הרשמי של הקרן ניתן למצוא סימוכין לכך.העובדה שה"סכסוך" בין הקרן לארגון "שחרית" שבפועל המשיך לקבל כספים מהקרן כאילו לא קרה דבר, פורסם בעיתונות של הציונות הדתית, רומזת על כך שיתכן והיה זה קמפיין תקשורתי מוזמן שנועד להלבין את הארגון בקרב המגזר הסרוג. בין תומכיו הפיננסיים של הארגון ניתן למצוא קרנות רפורמיות וגלובליסטיות זרות רבות ובפרט את קרן קונרד אדנאוור הקיצונית מגרמניה, אותה קרן זרה וחתרנית שצה"ל משתף אותה בתהליכים פנימיים וזו שפעילה יחד עם ה- INSS בקידום אג'נדת האקו-פשיזם בישראל:

קונרד אדנאוור עצמו היה דמות אפלה למדי וכל מי שמתעניין בתולדות הדיפ סטייט הישראלי חייב לעשות היכרות איתו:

מדוע לא מכירים את מנסח חוקי נירנברג בישראל?

ובכן, לפנינו עדות נוספת לחדירה העמוקה של הקרן החדשה לציונות הדתית. עד כמה "שחרית" הוא ארגון רדיקלי שמקדם את האג'נדה הפרוגרסיבית הרעילה תחת מכבסת המילים "ריפוי ואיחוד", ניתן ללמוד מהתחקיר של ארגון חותם:

"להלן קטעים מאתר 'הקרן החדשה' שבהם היא מדווחת על תכניתה להשפעה על החברה החרדית. במסגרת D-NIF "איך נוכל ליצור גשרים אל קהילות הנמצאות מחוץ למחנה המתקדם, שעמן אנו חולקים ערכים משותפים? במטרה לגייס את הציבור הגדול ביותר שאפשר בחברה הישראלית לטובת דמוקרטיה ועתיד משותף, אנו חייבים ליצור גשרים לקבוצות שאנו לא מזהים אותן כמתקדמות אך חולקות אתנו ערכים ומטרות. שחרית, צוות חשיבה ומעשה, מקדם שיתופי פעולה שמגשרים על מחלוקות בחברה הישראלית: ימין- שמאל, דתיים-חילונים, יהודים-ערבים, מזרחים-אשכנזים, במטרה ליצור רשתות חיוניות לשיתוף פעולה עתידי בין מגזרי…" מכון 'שחרית' הוא אחד מארגוני הדגל של תכנית D-NIF. 'שחרית' מבהיר כי הוא אינו ארגון שמאל, אך במסמכי החזון שלו מתוארת שאיפה לסיום הסכסוך בדרך של נסיגה מיו"ש והקמת מדינה פלסטינית, חתירה ל"פשרה בירושלים", ומצב שבו "הפליטים הפלסטינים יוכלו לשוב אל המדינה הפלסטינית שתקום". בראש רשימת ההישגים של 'שחרית' מופיעה קבוצה אקדמית הפועלת באוניברסיטת תל אביב בהובלת פרופ' מנחם מאוטנר וניסים מזרחי, במטרה לבחון "מהם הגורמים לניכור מליברליזציה והשמאל וכיצד ליצור איזון בשיח האידיאולוגי. בין חברי הוועדה המייעצת של 'שחרית' בעבר אפשר למצוא את עו"ד ג'ואד בולוס, ראש המחלקה המשפטית של 'מועדון האסיר' ברשות הפלסטינית:
בולוס הוא סנגורם של מחבלים פלסטינים רבים, ביניהם מרואן ברגותי שנידון ליותר מחמישה מאסרי עולם על שותפותו ברצח של ישראלים רבים. בולוס מסרב לייצג פלסטינים משתפי פעולה עם ישראל. בדברי הרקע על 'שחרית' באתר הבית נכתב כי: "שחרית נוסד כמכון חשיבה ועשייה, הפועל ליצירת שותפות חברתית חדשה בין כל חלקי החברה הישראלית ובניית 'מחנה משותף', על ידי שבירת הדיכוטומיות המיושנות בין ימין ושמאל, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים… פעילות המכון מתקיימת בכמה ערוצים מקבילים – בעיצוב רעיוני של סדר יום פוסט ליברלי, מה שבמכון מגדירים כ'טוב משותף'…" כפי שאפשר לראות בהגדרה זו ובפרסומים רבים של המכון ובוגריו, 'שחרית' מכיר בעצם קיום הזהויות השונות בחברה, אך פועל לגיבוש ערכים ותפיסות עולם פוסט מודרנית שתהיה משותפת לכל הזהויות האלה. במילים אחרות, 'שחרית' מעודד את החניך החרדי שלו, לצורך העניין, להמשיך לזהות את עצמו ככזה, אך לשנות את תפיסותיו ועולם הערכים שלו כך שיותאמו לרעיונות "הטוב המשותף". המכון פועל לאור חזון זה של הטמעת ערכי הליברליזם בכל ממשקיו עם החברות השונות בישראל, ועם החברה החרדית בפרט."

התכנית של "שחרית" להכשרת סוכני שינוי:

"אחד המקומות הבולטים שבהם 'שחרית' מטמיע ערכים זרים בקרב חניכיו החרדים הוא קורס הכשרה למנהיגות בשם "120 – עתודה פוליטית רב תרבותית לשותפות חברתית חדשה". מדובר בקורס יוקרתי בעלות של 30,000₪ הניתן לחניכיו (20 בשנה, במטרה להכשיר 120 "מנהיגים חלופיים" לכנסת בשש שנים) בסבסוד כמעט מלא. הקורס כולל טיסה לטיול במרוקו וחוויות נוספות, סיוע וליווי אישי להתפתחות פוליטית ועוד. בפרסום על הקורס נכתב: "מכון שחרית מבקש להשפיע על הפוליטיקה בישראל באמצעות מסגור מחדש של התפיסות הקוטביות והסקטוריאליות שעיצבו את החברה הישראלית מאז הקמתה, ומציג סדר יום פוליטי חדש… תכנית 120 מאתרת… 120 מנהיגות ומנהיגים שרוצים, יכולים ויודעים להוביל את החברה הישראלית… משתתפי התכנית יבחנו אפשרויות… לייצר בריתות בין הקבוצות השונות בחברה."

את הקורס הזה סיימה עידית סילמן, נציגת "הימין האידאולוגי" למרבה הלעג, ב"ימינה", במסגרת מכון פרוגרסיבי שמקדם אינטרסים גלובליסטיים בישראל.

1+1=2?

להלן ציטוט של שני בוגרי הקורס המלמד מעט על הדינמיקה המתקיימת בו: רועי ג'רופי, בכיר בארגוני הקרן 'בצלם', 'הבית הפתוח לגאווה ולסובלנות' ו'סיכוי': מה שעולה בתכנית בצורה די ברורה זה שהמפגש, האינטראקציה בינינו המתמשכת, כן מצליחה לייצר, לחלחל משהו גם במקומות המאוד שבטיים והמאוד זהותיים שלנו, והיה פה בן אדם מאוד מאוד דתי שאמר שהוא מסתכל על הקהילה הגאה אחרת." אפרת שני שטרית, מזרחית, דתייה מבית: "אנחנו לא רוצים לחזור לאתוס הלא רלוונטי שנולדנו וחונכנו עליו, אלא… איזשהו אתוס… אמיתי יותר שמייצג את כולנו".

כשמנתחים את אופי הפעילות של מארג הדיפ סטייט הישראלי חייבים להבין שישנה משנה סדורה ומתוחכמת מאחורי השגעון שסובב אותנו בימים אלה. כך למעשה דואג מארג הדיפ סטייט הישראלי להכשיר ולהחדיר לעמדות מפתח סוכני שינוי שעברו הכשרה פרוגרסיבית לעילה ולעילה, "מועמדים מנצ'וריים" מוכנים להפעלה, בדומה לתכנית ההכשרה של קרן וקסנר בהארוורד.

דפוס חתרנות זהה מתקיים גם בחברה החרדית:

חברת הועד המנהל של "שחרית" גילי רעי, פעילה ותיקה בכמה ארגונים של 'הקרן החדשה', התייחסה למפגשים עם החרדים בשנת 2014. "כשאורתודוכסיה של זכויות אדם ומסורת של חובות נפגשות עוד מפגש בין-גלקטי בכנס שחרית": "אתמול הייתה לי הזכות הגדולה להשתתף בכנס של ארגון שחרית… השיחה שקיימנו אפשרה הצצה לתוך תהליך שמתרחש כבר שנתיים בו אנשי ונשות צוות והנהלה מהאגודה לזכויות האזרח בישראל נפגשות עם אנשי ונשות חינוך ורבנים מהזרם החרדי מזרחי המזוהה עם ש"ס. התהליך הזה עוד ימשיך…" 'שחרית' פועל לשנות את הציבור החרדי בדרכים נוספות: המכון מקדם פעילים חרדים שונים, הן בתפקידי מפתח במכון והן בפעילות הסניפים ברחבי הארץ, הפועלים לאור האג'נדה שהמכון מקדם. כמו כן טיפח המכון את 'מעורבות', קבוצת נשים חרדיות השואפות לתפוס עמדות מפתח במרחב הציבורי ובתחום המדיניות. ' שחרית' אף מסייע לבוגרות קורס המנהיגות שלו, וביניהן רחלי איבנבוים, ראש תחום החברה החרדית במכון, בהפעלת תנועת 'נבחרות' הקוראת תיגר על המפלגות החרדיות."

כך למשל עשרה ימים לפני הבחירות של שנת 2013 פרסם 'שחרית' סרטון המכוון קהלי יעד, כדוגמת המגזר החרדי, לבחור במפלגות אחרות: "האם המפלגה עליה חשבנו חותרת לטוב המשותף לכולנו או דואגת לקבוצה אחת על חשבון האחרות".

האם הניסוח ה"מרפא" הזה נשמע לכם מוכר?

כשמסתכלים על שאר חברי ההנהלה, מגלים קשר לגוף חתרני נוסף חשוב לא פחות הקרן החדשה והוא "דרכנו" בראשות קובי ריכטר, שכנו ושותפו של אהוד ברק להפיכה השלטונית לכאורה. סמנכ"לית הארגון לורה טלינובסקי כיהנה כמנכ"לית ארגון "קול אחד", הארגון הזה סיפק משאבים לתנועת V15 בעבר והוא ממומן דרך עמותת "PEACEWORKS", כיום הוא פועל בישראל תחת השם "דרכנו".

כך כתבנו בתחקיר המכונן שלנו על "דרכנו" וקול אחד:

"קבוצת הסטודנטים "האותנטית" התמימה, שקיבלה את תמיכת ראש השב"כ לשעבר, נזקקה למשרדים… משרדים עולים כסף. ארגון 'קול אחד' החליט לספק לV15 משרדים, ייעוץ ארגוני, קשר לתורמים ועוד – אין זאת תיאוריה – מנכ"לית 'קול אחד' הגברת פולי ברונשטיין היא לא פחות ממנכ"לית של V15! אם כן, על מנת להבין את V15 עלינו להבין מהו ארגון 'קול אחד'. ארגון 'קול אחד' הוקם לשם קידום יוזמת השלום הסעודית. יוזמת השלום שקידם הכסף המיזוגני, האנטישמי ותומך הטרור של אמיר קטאר חמד בן ח'ליפה אל ת'אני.[[3]] " למעשה. יש לזכור שקטאר בוודאות עד לא מזמן היא המסבסדת העיקרית של החמאס – הארגון שירה רקטות. זה האיש שקול אחד, תומך חמאס, מפלרטט עם איראן, אנטישמי, בחרו כפני קידום יוזמת השלום שלשמה הם הוקמו:

וכך מגדירים פעילי 'קול אחד' את עצמם: "לפני פחות מחמש שנים, קבוצה של חברי הפורום הכלכלי העולמי ומנהיגים צעירים כלל עולמיים, סייעו לנו לבנות פלטפורמה לשינוי…."
ככה זורעים את הפלטפורמות לפעולה – הביון האמריקאי בונה ארגונים בהם הוא משתמש בעתיד.הממשל האמריקאי, באמצעות הCIA, באמצעות קרנות להעברת הכספים, משתמשים במסרים מסנוורים ובונים תשתיות ארגוניות במדינות היעד לפי האסטרטגיה של סוכנות הביון.

נזכיר לכם את דבריה של פרנסס סטונר סנדרס, חוקרת ידועה:
"קרנות מבוססות כמו קרן פורד, קרן קארנגי וקרן רוקפלר מהוות את הצורה הטובה והמקובלת ביותר של כיסוי מימון…הוסיף ואמר דו"ח פנימי של ב-CIA ב-1966, שטכניקה זאת הייתה יעילה באופן מיוחד לארגונים הפועלים במדינות דמוקרטיות, כשאנו זקוקים לכך שהן המשתתפים ומשתפי הפעולה והן המבקרים שלהם לא ידעו, וכך יהיו מקור מקורי , אותנטי ו"עצמאי" של מימון".
– קול אחד עונים לפרופיל ב-110%. ואלו הם החברים של עידית סילמן ו"ברית האחים הרפורמיים".

מבחינה מוסדית – המבנה הארגוני של קול אחד תואם אחד לאחד למבנה העמותות ששימשו את הCIA למהפכות בכל העולם מגיאורגיה ועד סרביה, ממצרים ועד אוקראינה. הרשת נסגרת כשמגלים שמומחים מקרן רוקפלר, קרן שהוכחנו ששימשה צינור להעברת כספים מהCIA, סייעו לייעוץ הראשוני של הקמת העמותה, כולל ארגון כנסים עצמם,מימון ושותפות עד עצם היום הזה[6].
לצד יועצי הCIA/רוקפלר יש את מבנה הצוות המייעץ שמורכב ממרטין אינדיק – שליח אובאמה למזה"ת, בכיר לשעבר בקרנות של ג'ורג' סורוס(אותו הצגנו בפוסט הקודם על נחום ברנע – מי שלא קרא, צוות קונספיל מזמין אותו לקריאה), תורם בשם דניאל אברהמס שסבסד את מחאת האוהלים ברוטשילד וסטפן היינץ נשיא קרן רוקפלר – שלוחה של ה-CIA. מבט בשותפיו של הארגון יגלה לנו קבוצות מהאיחוד האירופי ועד מפלגת הלייבור הבריטית – אפשר להגיד על 'קול אחד' דברים רבים – ישראלי הוא לא, אותנטי הוא לא, עצמאי…..הוא לא. כמו כן בהיסטוריה שלו תוכלו לראות את התמיכה והייעוץ הרב שקיבלו מקרן פורד (עוד אחת מהקרנות המסומנות לעיל בגיבוי תרגילים מלוכלכים של הCIA) וג'ורג' סורוס. נזכיר רק, שקרנות רוקפלר כיום הם מהתומכות הגדולות בBDS נגד ישראל (אך לא ראינו אותם תומכים מי יודע בחרם על איראן), ובעבר תרמו לנאצים כנגד החוק בזמן מלחמה, ואפילו מענקים למעבדות של ד"ר מנגלה. אלה הפטרונים של "קולאחד".

הסנאט האמריקאי מצא שארגון V15-קול אחד השתמש בכסף שניתן לו ממחלקת המדינה בארה"ב שלא כראוי למטרות פוליטיות, אך עמד בכללים, שכן המענק ניתן לקול אחד לבנות פלטפורמה גדולה ומסד נתונים של מצביעים בנוגע לפעילות ה"שלום" שלהם (למי שמכיר את "המרכז פרס ל'שלום'" מבין שהמילה 'שלום' כאן מתפקד יותר כהלבנת הון). וכך בתרגיל ביון מלוכלך, הכסף משמש לעירעור המערכת הפוליטית בארץ והפלת נתניהו שהתנגד להסכם הגרעין אשר עלול להמיט שואה על המדינה, בין אובמה לאיראן, זאת בזמן שהשותפים של הארגון JSTREET עשו לובי נגד סנקציות על איראן ובעד ההסכם. הנקודה המרכזית בחקירת הסנאט הוא שמחלקת המדינה עברה על הנהלים כאשר לא סיפקה את כל ההתקשרויות בדוא"ל בינה לבין ארגון "קול אחד", ואף מחקה בניגוד לחוק התכתבות עם התגובות שלה שהיית אמורה לשפוך אור על הפרשה. לא סתם אתם מריחים שיש כאן טיוח. ועדת החקירה של הסנאט הסיקה בסופו של יום שלמרות הפעילות הפוליטית של קולאחד מ2013, מחלקת המדינה של אובמה החתרנית לא דאגה למנוע שימוש פוליטי במענקים שהיא נתנה להם, דבר שהוא חמור מאוד.
https://www.congress.gov/congressional-report/115th-congress/senate-report/12/1

אם כן, זהו הפרופיל של ארגון "דרכנו" ("קול אחד"):
ארגון 'קול אחד' מוקם על ידי אישים מרכזיים מקרנות שהוכח שהיו צינור העברת כספים של הCIA, הארגון מקדם יוזמות על פי האינטרסים האמריקאים(על פי הלובי הקטארי-אמריקאי), הארגון קיים לצד ארגונים נוספים כמו "מיליון ידיים להסכם", "מפקדים למען בטחון ישראל", "המועצה לשלום ובטחון" ועוד ארגונים רבים שהוקמו בצורה דומה[12] -ארגון 'קול אחד' מהווה תשתית פיסית(משרדים), ממסדית(קשרים כמו יובל דיסקין) וכלכלית(תורמים) לארגון "אותנטי", כמו שהחוקרת פרנסס סאונדרס חשפה, כמו V15.
בבת אחת ארגון V15, מפקדים למען הסכם, מיליון ידיים להסכם – בבליץ כלכלי אדיר בכל חזית אפשרית – מתחילים בקמפיים למען 'שינוי' – שינוי שמשרת, מי אם לא…את מדינת העומק של האליטה הפרוגרסיבית אנטישמית המחפשת פוטש פאשיסטי בישראל.

ניצני הפיכה צבאית פאשיסטית של ארגון 'דרכנו' ו'הסדר העולמי החדש' – חלק א'

המנכ"לית של המכון שהכשיר את עידית סילמן כהינה כמנכ"לית של ארגון "קול אחד" שמהווה לכאורה שלוחה של הביון של הדיפ סטייט האמריקאי בתוך ישראל. תנו לזה כמה רגעים לשקוע וחישבו האם אכן הוכשרו כאן "סוכני שינוי" שרק חיכו לרגע הנכון להפעלה.

חברת הנהלה נוספת ב"שחרית" זו זינב אבו סויד שהיא גם כן חברת דירקטוריון ב"דרכנו" ויחד איתה נמנים גם המנכ"ל דר' אילון שוורץ שמקדם את אג'נדת האקלים, דר' עופר סיטבון שהוא עמית מחקר במכון ואן ליר הזר והחתרני, עו"ד לילה מרגלית שהיא חברה "במכון הישראלי לדמוקרטיה" (מהותית), גילי רעי שעליה כתבנו למעלה, ללי דרעי שקיבלה הצעה מהימין החדש בעבר,
וברק לוזון שהוא בוגר קרן וקסנר ובעל קשרים לפדרציה היהודית של סן פרנסיסקו. נזכיר שקהילת "עמנו-אל" הרפורמית שאליה משתייכת משפחת בנט, נמצאת בסן פרנסיסקו:
https://t.me/conspil/4757

כדי להבין את הקשר הגורדי בין הגופים הללו, קחו לדוגמא את יובי תשומה-כץ, חברת הנהלה של "שחרית" וכן מנחה ב"מכון מנדל". ד"ר ורדה שיפר שהיתה נשיאת קרן מנדל היא בועד המנהלים של הקרן לישראל החדשה. אבל זה לא הכל. קובי ריכטר מנכ"ל דרכנו שניהל את כל האיחודים סביב "כחול לבן" והבאת האנשים למפלגת גנץ, מנהל הגיוס שלו הוא בוגר תכנית המנהיגות של קרן מנדל. אבל גם זה לא הכל. ד"ר עדי ניר שגיא שניהלה את מכון מנדל למנהיגות בין 2008-2012 היא עוד בוגרת קרן וקסנר. כיום היא מנהלת רק את מחוז הדרום של התכנית למנהיגות של מנדל. מכון מנדל מוביל לקרן החדשה לישראל ולקרן וקסנר וכך זה תמיד בתוך המארג הצפוף:
https://conspil.com/2019/02/so-who-is-bitton/

חבר הנהלה נוסף ב"שחרית" ומסקרן לא פחות הוא אלירן גפסו, חבר מרכז ליכוד שמכהן כיועץ של שרת התחבורה מירי רגב:
https://emek.mynet.co.il/local_news/article/SJ6RxwmxD


לרשימת ההנהלה המלאה:
https://www.shaharit.org.il/%d7%95%d7%a2%d7%93-%d7%9e%d7%a0%d7%94%d7%9c/
https://www.shaharit.org.il/%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%aa/

עידית סילמן היא לא הבוגרת המשמעותית הראשונה של "שחרית". לפני מספר חודשים ביצענו תחקיר עומק בלעדי על תהלה פרידמן מכחול לבן ויש עתיד – יקירת התנועה הרפורמית ובכירה במספר גופים פרוגרסיביים קיצוניים מבית הקרן החדשה. "במפתיע" תהלה פרידמן העלתה הצעת חוק שערורייתית שנועדה להסדיר את החתרנות הזרה בחוק וליצור מנגנון יעוץ מחייב עם "יהודי התפוצות" עבור הכנסת. תהלה פרידמן היא בוגרת ארגון "שחרית" ואף הייתה חברת צוות בכירה שם: https://t.me/conspil/2141

בדיפ סטייט הכל תמיד נשאר במשפחה, אחיה של תהלה – אביעד פרידמן הוא חבר בהנהלת המכון הישראלי לדמוקרטיה. אותו מכון מבית אריק כרמון שבביתו התכנסו בחשאי ראשי ההפיכה – אהוד ברק ו"פורום הפלולה", כפי שתועד בסרטון שצולם במצלמה נסתרת.

האיש ניהל בעבר נכסים של האוליגרך ולדימיר גוסינסק בישראל, הוא פעיל מאוד בצמרת המשק הישראלי ואף נבחר על ידי דה מרקר לאחד מ 100 האנשים המשפיעים בישראל (נכון ל 2016).
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%93_%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%9E%D7%9F

שי פירון, מקורבו של לפיד ומייסד תנועת "פנימה", מינה אותו ליו"ר החברה הארצית למתנ"סים, ואח"כ כהונתו הוארכה על ידי שר החינוך בנט. את התפקיד פרידמן ביצע בהתנדבות לכאורה עד פרישתו משם ב 2019. מעניין לציין שבתקופת כהונתו החברה שילשה את תקציבה (מכספי מסים) והוכרה כ"זרוע ביצועית של ממשלת ישראל". האם מדובר במיזמים תמימים או שיש כאן יותר ממה שנגלה לעין ומה הקשר לבנט? ימים יגידו.

ובכן גם אביעד פרידמן וגם אחותו תהלה מקדמים בפומבי את הנראטיב הפרוגרסיבי ומי אם לא מייסד "חוזה חדש – קריים מיניסטר" אלדד יניב, משתף את ציוציהם. אתם כבר יודעים למה.

כשרואים את העומק של מארג הדיפ סטייט הישראלי, קשה שלא לתהות אם "ממשלת האחים הרפורמיים" היא לא תכנית ארוכת טווח שנרקמה מזמן בתור "מטרת העל" של ההפיכה השלטונית, בדומה למה שאמר אלדד יניב לדן מרגלית עוד בשנת 2020 ובדומה למה שאמרה רחל ליאל כשכיהנה כמנכ"לית הקרן החדשה:

כשבוחנים את כל הסימנים המתריעים שעליהם אנו כותבים עוד משנת 2017, החל מהרקע הרפורמי, דרך שיתוף הפעולה עם ה- INSS, ה- CFR, מנדלבליט והפרקליטות, המינוי של איש הקרן החדשה וקרן אברהם למנכ"ל משרד החינוך ובהמשך הנסיון לצרפו ל"ימינה", והתמיכה הפומבית שקיבל בנט ממנכ"ל הקרן החדשה מיקי גיצין, האפשרות הזו הופכת לסבירה מתמיד:
https://t.me/conspil/4757
עד כמה שיטת "המועמד המנצ'ורי" יכולה להצליח? מספיק להסתכל על אחד בשם ברק חוסיין אובמה:

חאשוגי והדיפ סטייט הסעודי

בכתבה הבאה בנושא, אנו נקשר את המכון הישראלי לדמוקרטיה (מהותית) ל"קול אחד – דרכנו".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *