על האיתחול הגדול, סין, קורונה, וטראנס הומאניזם.

סין האיתחול בגדול
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מתוך ערוץ הטלגרם שלנו: https://t.me/conspil

בלומברג יזם, והוציא לפועל בעזרת עוד קודקודים בכירים מהאליטה של דאבוס, להקים ב2018 פורום כלכלי עולמי חדש שעיקר מטרתו ״התעסקות בסדר העולמי המשתנה אשר בו עלייתה של סין מאתגרת את עליונותה של ארה׳ב״. מי אחד האנשים המובילים מדאבוס שלקח בלומברג עבור המשימה? הלא זה הנרי קיסינג׳ר. מאז שנות ה70׳ קיסינג׳ר הוא אחד האחראים הבולטים למצב אליו הגענו עם סין.

כאן קיסינג׳ר מדבר באותו פורום כלכלי סיני בינלאומי של הסדר העולמי החדש בנובמבר 2019, בדיוק מתי שהתפרץ הנגיף בווהאן:

אז ממש עכשיו, מתקיים פורום הכלכלי החדש של בלומברג, שהוא מסתמן כראש החץ של הסדר העולמי החדש, אף יותר מפורום הכלכלי העולמי שלדאבוס, שכן החדש, בסדר העולמי החדש, הוא שסין המעצמה השלטת, ואיראן המעצמה שלה במזה״ת (לכן הסכם הגרעין). ומה קיסינג׳ר אומר שם?
ש״ביידן צריך במהירות לשקם את היחסים עם סין, או שמשבר יכול להסלים עד לכדי קונספליקט צבאי״. או במילים אחרות, הוא נהיה שתדלן ראשי של המפלגה הקומוניסטית הסינית, וביידן אמור להיות המוציא לפועל. https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-11-16/kissinger-warns-biden-of-u-s-china-catastrophe-on-scale-of-wwi

לאחרונה בעקבות התפרצות הקורונה כתב קיסינג׳ר מאמר שלם על נפילת הסדר הישן ועליית הסדר העולמי החדש שלאחר הקורונה. המאמר עלה באתר בעברית. https://conspil.com/2020/04/the-coronavirus-pandemic-will-forever-alter-the-world-order/

כעת יהיה לכם ברור יותר מה כוונתו, למרות שהוא לא כתב מילה, אף לא מילה אחת על סין בכל המאמר. גם הוא אחד מהאליטות שמטייחות ומוכרות את העולם לפלגה הקומוניסטית הסינית. כתבנו על כך רבות באתר ממזמן, והבאנו ציטוטים רבים מהאליטות של דאבוס המשתמשים במונח ״סדר עולמי חדש״ כדי לתאר את העולם בו סין המעצמה השלטת (זה בעצם מה ש״חדש״). במאמר שלנו הוזכרו גם הכספים שקיבל קיסינג׳ר מהמפלגה הקומוניסטית הסינית, כמו למשל במסגרת תפקידו כיועץ בכיר לחברת הנפט הסינית CNOOC ב2001.

לכל הקישורים, וכמו כן תפקידו של ביל גייטס ועוד אליטות באותו סדר עולמי חדש כשותפים פעילים של המפלגה הקומוניסטית הסינית, ראו כתבה שלנו:

על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

טאוב:

ראה אור הנייר המפורט של הסטייט דיפרטמנט על סין. אני אסכם לכם את השורה התחתונה: סין מבקשת לנצל את הסדר העולמי הנוכחי כדי למקסם את כוחה ואז לשנות אותו לסדר גלובלי חדש, תחת הנהגה סינית. דמיינו את מזרח אירופה תחת הסובייטים. זה. שווה השקעה של כמה שעות.

https://www.state.gov/wp-content/uploads/2020/11/20-02832-Elements-of-China-Challenge-508.pdf

אז מה התפקיד של הקורונה בכל הסיפור הזה של הסדר העולמי החדש המתהווה עם סין כמעצמה השלטת? קטליזטור. הקורונה היא זרז של התהליך. בעוד האפשרות שהנגיף שוחרר מהמעבדה שלהם סבירה, ולכל הפחות הנגיף הופץ במכוון על ידי השליטה של סין בארגון הבריאות העולמי אשר הרדים את כולם בזמן שהמפלגה הקומוניסטית הסינית סגרה את הקו האווירי לווהאן בתוך סין ושמרה אותו פתוח לשאר העולם, הסינים יושבים רגל על רגל וצוחקים על כך שבמערב אנשים מתווכחים אם הקורונה אמיתית ואם החיסונים לא מכילים שבבים בזמן שהם מטפלים בבעיה מבית, ובנתיים הם פורסים תשתיות 5ג׳י מתקדמות עם יתרון טכנולוגי כלכלי משמעותי ביותר לעשורים הקרובים במוסקבה, איראן, ושאר סין, כאשר במערב יש מחאות ושורפים אנטנות בעקבות גל של דיסאינפורמציה שמגיע עם גלי הנגיפים.

והאליטות? שימו לב מהמאמר ששמנו לכם קודם:

למה החלטנו במקרה של האליטות להתמקד בקיסינג׳ר-דאבוס, בלומברג וגייטס? שימו לב לדבר המוזר הבא שכתבנו במאמר על ה5G של סין:

מעניין שאותו פורום, יחד עם עוד איש מאותה אליטה, ביל גייטס, ממנו אירוע מיוחד בשיתוף אוניברסיטת ג'ון הופקינס (מחלקה על שם בלומברג). לאירוע קראו Event201, ומטרתו היה לדמות אירוע של התפרצות וירוס, במקרה מזן קורונה שהגיע מעטלפים לבני אדם, אשר גורם למשבר כלכלי והורג חלק משמעותי מאוכלוסיית העולם. האירוע התקיים באוקטובר 2019, הסרטון של האירוע יצא בנובמבר, וממש חודש לאחר מכן בדצמבר ההתפרצות של וירוס הקורונה Covid19 זוההתה בסין, לכן סביר שהחלה לפני ייתכן אפילו ממש בחודש של האירוע. בהקשר שלנו מעניין כי לאוניברסיטת ג'ון הופקינס שני שלוחות מחוץ לארה"ב, אחת בסין, השניה באיטליה(היכן שהחלה ההתפרצות במערב).

על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

הגלובליסט קלאוס שוואב ידוע כמדברר ה״איתחול הגדול״ של הפורום הכלכלי העולמי. t.me/conspil/2753

בגדול מדובר על שימוש במשבר הקורונה לכדי הבאת נטישת ערכי העולם הישן של לאומיות קפיטליזם חופש הביטוי (שיוחלף בתקינות פוליטית) ודת, הוא מבטיח כי טראנס-הומאניזם יהיה חלק אינטגרלי מה״איתחול הגדול״. דבר אשר יתפתח עם ההתקדמות בהנדסה גנטית, נאנו טכנולוגיה, בינה מלאכותית שבסופן ״מיזוג הזהות הביולוגית, הדיגיטלית והפיזית שלנו״.

כשזה מגיע להנדסה גנטית, שילוב של רובוטיקה ובני אדם וכו׳, אין שום עכבות מוסריות של מוסר יהודי נוצרי מלהתקדם במחקר הזה ולקדם את טיפוס האדם החדש הזה. זה למה מבחינה תרבותית האליטו כל כך מעוניינים בסין.

אלה בדיוק הדברים והכיוון ההיסטורי שמנבא יובל נח הררי, יקיר הפורום הכלכלי העולמי המדובר:

האינטלקטואל החביב על דאבוס, יובל נח הררי השרלטן. הררי כמו קודמיו בסעיף הלה גם מתרפס בפני הסינים, כנראה כדי גם למכור את ספריו, וגם הוא תרם לארגון הבריאות העולמי, תרומה של מליון דולר. התרומה הועברה אחר שטראמפ עשה את המעשה הנכון והפסיק את המימון לארגון בעודו ממצב את ארה״ב בצד הנכון של ההיסטוריה.

שימו לב לראיון ההזוי הבא של נח הררי עם זרועה התעמולה של המפלגה הקומוניסטית הסינית:

"במערב אנשים מאוד סקרנים כמובן, אבל בסין יש לי תחושה אמיתית של דחיפות מן העם. זה מעבר לסקרנות," הסביר. "יש להם רצון עמוק להבין את העולם. הם פתוחים מאוד לרעיונות חדשים ולדרכי חשיבה חדשות".

"במהלך ההיסטוריה (של סין), הסינים היו בעלי ניסיון רב באיזון הצרכים והאינטרסים של קבוצות רבות של אנשים החיים באזורים שונים ובתנאים אקלימיים וכלכליים שונים. חוויה זו תהיה חיונית להישרדותה ולהצלחתה של האנושות בעשורים הקרובים"

מעניין אם ב״פתוחים לרעיונות חדשים״, ו״ ניסיון רב באיחוד אוכלוסיות נפרדות״ הוא מתכוון למחנות ריכוז לטיבטים? אולי המחנות חינוך מחדש לאויגורים? יכול להיות שלמחנות ריכוז וקצירת איברים של הפאלון גונג? ואולי עצם זה ששחורים שם הם אזרחים סוג ב׳? מדובר על מליונים של אנשים. למה לדעתכם הוא התכוון, ואיך זה יעזור ״להישרדותה ולהצלחתה של האנושות בעשורים הקרובים״? הרי הררי עצמו הוא אחד התועמלנים הגדולים של הגלובליסטים, וטענתו שחייבים להיות משברים גלובלים שיאלצו אותנו לחיות תחת ממשלה עולמית. שימו לב שכל הביקורת שלו על דיקטטורות דיגיטליות אינה מכוונת כלל לסין היכן שהדבר קורה עכשיו ממש, אלא כלפי מדינות לאום ריבוניות שהוא בעצמו להוט להחליפם בדיוק בארגונים גלובליסטים כמו למשל ארגון הבריאות העולמי להם תרם. בארץ הררי הוא חלק בלתי נפרד ממתקפת הדיסאינפורמציה.

רבותי, כבר שנים שאנחנו מזהירים מפני מגמת הטראנס הומאניזם של הגלובליסטים:

https://conspil.com/2018/02/androgratework/ (במקור מאמר מלפני עשור)

מדענים וזוכי פרס נובל עלייהם דיבר ברק בסביבת אפשטיין ואג'נדת הטראנס הומאניזם וחוות הפרייה לשפחות מין

על המאמאר השלם ממנו לקוח הקטע על נח הררי:

על הגל הראשון של הקורונה ואנטומיית הדיסאינפורציה – ״הקונספירטורים״ החדשים הם תועמלני הסדר העולמי החדש

נביא אחד ראה את הנולד, אלדוס האקסלי. ספרו ״עולם חדש מופלא״ מקפל בתוכו את כל האג׳נדה הטראנס הומניסטית של האליטות:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *