האם נתניהו בירך את ביידן ומהי החשיבות של "מראית עין" ציבורית?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בטח שמעתם על כך שנתניהו "הצטרף" למברכי הפייק נשיא ביידן וקמאלה האריס:

אך השאלה היא האם אכן מדובר בהכרה בבחירתו של ביידן או שמא זה תרגיל "יחסי ציבור" שנועד לשדר "מראית עין" מסויימת אל מול הציבור שבחלקו הגדול עדיין מחובר בצורה כלשהי (הולכת ופוחתת) למכונת התעמולה?

כזכור, אמש מכונת הפייק ניוז העולמית הכתירה פייק נשיא, למרות שאין זה בסמכותם לעשות זאת, למרות שבפנסילבניה עברו ברגל גסה על החלטת בית המשפט העליון ולמרות שטראמפ רק החל את המאבק המשפטי שככל הנראה יוכרע בבית המשפט העליון שכעת הוא בעל רב שמרני וסנאט שהוא בעל רב רפובילקני:

ההונאה הגדולה: פייק נשיא מוכתר באולפני הפייק ניוז, נשיא אמיתי נבחר בהתאם לחוקה

אך האם גם נתניהו "שכח" שנשיא נבחר על ידי האלקטורים בהתאם לחוקה, או שהוא משחק משחק לצורך "מראית עין", כדי למקסם רווח?

POLITICAL OPTICS, פרושו צריבת תודעה פוליטית, הבנייה של מראית עין פוליטית:
https://www.nytimes.com/2010/03/07/magazine/07FOB-onlanguage-t.html

קיו התייחס לחשיבות של זה 14 פעמים כאשר הפעם המעניינת מופיעה בפוסט #1494 מיוני 2018. בפוסט קיו הזכיר ששחקני הדיפ סטייט שבויים בקונספציה שצריבת התודעה היא שלהם בלעדית ושיש להם מונופול על העברת המידע, ושהם לא לוקחים בחשבון את השפעת הפורומים האנונימיים והרשתות החברתיות (כנראה משום שזה "מבוזר מדי" ולא מאורגן). לכן קם "מבצע קיו", כדי לגבש גרעין מרכזי של #לוחמים_דיגיטליים שיהווה ערוץ הפצת מידע עוקף פייק ניוז ויצור למעשה מכונת תקשורת מבוזרת אלטרנטיבית ויעילה. ההתארגנות הזו בזכות קיו, זה משהו שהצד השני לא לקח בחשבון.

חדי העין ישימו לב שגם בישראל קרה דבר דומה בשנים האחרונות, מה ש"אפשר" את החרפת השיח של נתניהו ואחרים נגד הדיפ סטייט, אך השאלה היא האם זה מספיק כרגע?

האם נתניהו יכול להרשות לעצמו להתעלם מכך שכל "מנהיגי העולם" ברכו את ביידן והאריס?

האם הוא יכול להתעלם מנסיונות של אוייבים מבית לצרוב תודעה שסירובו לברך יפגע ביחסי ישראל-ארה"ב?
https://rotter.net/forum/scoops1/665306.shtml

ואכן הוא היה אחרון ה"מברכים", אך חדי העין ישימו לב שוב שמדובר בברכה כללית שהיא מעין "הליכה על חבל דק", משום שהוא מעולם לא הכיר בו כנשיא וגם לא בירך אותו על "בחירתו לנשיא", אלא הסתפק בברכה כללית.

העובדה שהברכה הכללית הזו הגיעה באיחור של יום והעובדה שלאחריה הגיעו שני פוסטים שמודים לטראמפ אך לא אומרים ולו ברמז שמדובר ב"נשיא יוצא", מעידה על כך שיתכן מאוד שהמהלך בוצע בתיאום מלא עם טראמפ ולאחר ברכתו.

יש עוד ששמו לב לפרטים הקטנים. עמית סגל כותב: ״גם בהודעה הזו נתניהו לא מוציא מפיו את המילים המפורשות על ״נצחונך בבחירות״, רק מאחל לו הצלחה״. יוסי דוידוב גם מוסיף: ״לא בלתי מעניין: אחרי נצחונו של טראמפ, בירך אותו נתניהו, כבר בבוקר שאחרי הבחירות, במילים: ׳הנשיא הנבחר׳ בברכתו הבוקר לג׳ו ביידן, לא מזכיר נתניהו את המילים הללו.״

"ינצח מי שיודע מתי להלחם ומתי לא להלחם".
סון טזו, "אומנות המלחמה".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. ליאור 2020-11-08

    נתניהו ברר היטב את מילותיו, כיאה לפוליטקאי ומדינאי מהמדרגה
    הראשונה בעולם.

  2. שרון חניה 2020-11-10

    מה זה הקיו האלו? היא ניראת לי קבוצה מאוד הזויה שמדברת שטיות, לא ראיתי שום סימוכין שהדברים שהם אומרים אמתיים. אלעד האם אתה מאמין להם?