ההונאה הגדולה: פייק נשיא מוכתר באולפני הפייק ניוז, נשיא אמיתי נבחר בהתאם לחוקה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אז מה היה לנו היום?

אלכס סורוס (הבן של) "הוריד את הפקודה":

 
ומיד לאחר מכן החל גל עולמי שאמר ל"בבון הילידי" בקול ברור ועם חליפה יפה ש"נבחר נשיא חדש לארה"ב".
הרי סוכני הבורות אומרים לנו את זה ועוד בסמכותיות, מכאן שזה חייב להיות אמיתי:

 

 
ולא רק זה, גם בכירי ה-SWAMP המקומי – בנט, לפיד, ניר ברקת אהוד ברק ושאר החבורה מצטרפים לברכות השחקנים הפוליטיים ממדינות אחרות בעולם:

בנט:
https://rotter.net/forum/scoops1/665291.shtml
 

 

 
אך האם באמת נבחר היום נשיא או שמדובר בהנדסת תודעה על סטרואידים?
 
נשיא נבחר בהתאם לחוקה ולא בהתאם לרצון של סורוס והנאורים. אין שום ערך חוקתי לקשקושי מכונת התעמולה ול"ברכות" השונות:

 

 
למעשה הנשיא החדש מושבע בינואר, ולא דקה קודם לכן, ועד שיוכרע המאבק המשפטי כל קשקושי הפייק ניוז הם תעמולה ללא כיסוי.
 
מי שעוקב אחרי ערוץ הטלגרם שלנו כבר מזמן יודע שאנו בעיצומו של ארוע מתגלגל של גניבת הבחירות הגדולה בתולדות ארה"ב, הכל תחת מעטה הנדסת תודעה חסר תקדים וחסר בושה של מכונת התעמולה בארץ ובעולם.
 
לאחר ימים שלמים שבהם שופצו התוצאות "באופן נאור" כדי להביא לתוצאה ה"רצויה", מכונת התעמולה עברה לשלב הבא בתכנית – "הכרזה על ביידן כנשיא". אלא שהמציאות היום היא ש"הבבון הילידי" ברח "מהספארי" והרשתות החברתיות, על אף הצנזורה "הנאורה", ריסקו את מונופול המידע של תקשורת הפייק הממוסדת והציבור נחשף למידע בהקפים חסרי תקדים, על זיופים, והונאת בחירות בהיקף שארה"ב טרם הכירה, כל זה בזמן שתקשורת הפייק יוצרת מציאות מדומה שרב הציבור כבר לא קונה.
 
ההודעה הרשמית של טראמפ:
 
"כולנו יודעים מדוע ביידן רץ להכריז על עצמו באופן שקרי כמנצח ומדוע בעלי בריתו בתקשורת עושים הכל כדי לעזור לו: הם לא רוצים שהאמת תחשף.
העובדה הפשוטה היא שהבחירות רחוקות מאוד מלהיות מוכרעות. ג'ו ביידן לא הוכרז רשמית כמנצח של אף מדינה, בטח שלא מדינות שבהן ערערו על התוצאות, או מדינות שבהן הקמפיין שלנו הגיש תלונות משפטיות שיכולות להכריע את זהות המנצח. בפנסילווניה למשל המשקייפם שלנו כלל לא יכלו לבצע את תפקידם כי מנעו מהם גישה. קולות חוקיים הם אלו שקובעים את זהות המנצח ולא התקשורת.
 
החל מיום שני, הקמפיין שלנו יתחיל להריץ את התביעה שלנו בביהמ"ש, כדי להבטיח שחוקי הבחירות יאכפו ושיוחזר המנצח האמיתי. הציבור האמריקאי זכאים לבחירות נקיות, מה שאומר שכל הקולות החוקיים צריכים להספר, ולא פתקים פסולים. זו הדרך היחידה להבטיח שלציבור יהיה אמון בבחירות. בלתי נתפס שהקמפיין של ביידן מסרב להכיר בעקרון הבסיסי הזה ורוצה שפתקים יספרו גם אם הם אינם חוקיים – על שם אנשים מתים, אנשים חסרי זכות הצבעה או מזוייפים. רק מפלגה שעוסקת בשחיתות תפעל להוציא משקיפים מחדר הספירה ואז תלחם בבתי המשפט כדי לא לאפשר להם להכנס חזרה.
 
מה ביידן מסתיר? אני לא אנוח עד שהעם האמריקאי והדמוקרטיה יקבלו את הספירה ההוגנת שמגיעה להם."
 
חשוב לציין שבנוסח המקורי של ההודעה נכתב "PROSECUTION" ולא "LITIGATION", כלומר מדובר כאן בתביעה פלילית ולא ב"יישוב סכסוך" או ערעור על טעויות ספירה תמימות.
 
בהקשר הזה טוב להזכר במה שאמר התובע הכללי ביל באר בחודש ספטמבר על המחטף של ההצבעה בדואר כפוטנציאל לזיופים וגניבת בחירות:

 
וממש לאחרונה הוא אישר לסוכנים פדרליים חמושים לחקור פיזית קלפיות ואתרי ספירת קולות שחשודים בהונאה וזיוף.
 
זה המקום להזכיר שב- 2018 טראמפ העביר צו נשיאותי שמאפשר להפעיל סנקציות מיוחדות במקרה של זיהוי התערבות זרה בבחירות. הסנקציות כוללות הקפאת נכסים והעברות כספים, והן יופעלו לפי דו"ח מיוחד של ראש המודיעין הלאומי (DNI) ומחלקת בטחון המולדת שיוכן לאחר הבחירות:
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/executive-order-imposing-certain-sanctions-event-foreign-interference-united-states-election/
 
בפוסט #4494 קיו רומז לנו שלכאורה הסינים קיבלו את התכניות לייצור פתקי ההצבעה במדינות המפתח מבעוד מועד כדי להכין מליוני פתקים שימולאו על ידי פעילי הדמוקרטים ביום הבוחר. האם בוצע כאן מבצע עוקץ והם נתפסו על חם? 
בקרוב מאוד נגלה.
 
 
נציין גם שהתיקון ה- 14 לחוקה קובע שאדם לא יחזיק במשרה ציבורית וניתן להדיחו אם הוא היה שותף להפיכה שלטונית, אלא אם רב של שני שליש מכל אחד מבתי הנבחרים מצביע אחרת.

 

נכון להיום טריי טריינור (trey trainor) יושב ראש הועדה הפדרלית לבחירות, אנו חוזרים, הועדה הפ-ד-ר-ל-י-ת, אומר שהוא מאמין כי הונאת מצביעים קורמת עור וגידים, ואומר זאת בהקשר למקרים בהם לא מאפשרים למשקיפים מהצד של טראמפ להיות נוכחים בספירת הקלפיות, דבר שאינו חוקי בעליל.

הועדה היא ועדה ממשלתית עצמאית המפחקחת בעיקר על כל הקשור בחוקי מימון הקשורים בבחירות עצמן.

 
 
נדב אייל וחבריו הסינים אמנם חוגגים למראית עין:

אך אל תתפתו להאמין לאחיזת העיניים, יש להם זמן שאול להנדס את התודעה לקראת החשיפות והמאבק המשפטי של טראמפ, ובקרוב מאוד העסק יתפוצץ להם בפרצוף.
 
גם האיראנים, לצערם, ספק אם יזכו לראות את "הסכם הגרעין של ביידן" שהם כה איחלו לו:

נפוליון אמר בזמנו – "לעולם אל תפריע לאויב בזמן שהוא עושה טעות", ונראה שטראמפ פועל בהתאם ונותן ל"נאורים" ולמכונת התעמולה שלהם לקבור את עצמם עמוק באדמה.
 
הציוץ הבא של אריאל אילוז מסכם את המצב העגום של מרעילי הבארות ב"תקשורת" שלנו:

 

לצערם, קברניטי מכונת התעמולה שלמרבה הלעג נקראית "תקשורת" טרם הבינו שבמעשיהם הם מחסלים לעצמם את התחום ואת הקריירה, משום שהעברת המידע מבוצע כעת על ידי צבא #הלוחמים_הדיגיטליים ברשתות:

אנו נמצאים בתקופה מרתקת והעתיד של כולנו מונח על הכף, זכרו ש-#אנחנו_החדשות ושכל שיתוף שאתם מבצעים וכל פוסט שאתם כותבים הוא הרבה יותר מכריע ממה שאתם חושבים. 
 
FAKE NEWS = ENEMY OF THE PEOPLE
 
____
 
לעדכונים שוטפים – הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *