מי מפחד מ"קונספירציה"? ניתוח מלא של קמפיין ההלבנה של אהוד ברק בדרכו חזרה לפוליטיקה – כל העובדות שברק וצבא ה-SHILLS שלו לא רוצים שתדעו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה אהוד ברק התראיין לערוץ התעמולה "כאן" ושם הוא הראה לנו כיצד נראית פאניקה:
https://www.facebook.com/kanipbc/posts/2906091452943695

זוכרים את הפוסט הקודם שלנו שבו חשפנו לראשונה שברק עוזב את עסקיו ומתכנן לחזור לפוליטיקה בחסות עמותת "אחריות לאומית שמומנה על ידי אפשטיין עד שנת 2017 לכל הפחות?

הפלולה חוזרת: אהוד ברק מתכוון להיות ראש ממשלה

מסתבר שאנחנו לא לבד, שימו לב שהמראיין של "כאן" מאשר את הידיעה הבלעדית שלנו.

כעת נשאלת השאלה הטבעית – ממה ברק מפחד, למה שאלת אפשטיין כה מלחיצה אותו והאם הוא רץ לפוליטיקה בנסיון נואש להציל את מורשתו הכושלת ואת המיזם החתרני של וקסנר וחבריו ל"קבוצת מגה"?

האם זה משום שמדובר ברשת הרבה יותר גדולה ממה שרב הציבור מתאר לעצמו?

בלעדי לקונספיל – כנופיית הלוליטה של לזלי וקסנר: מי הם מפעיליהם של אפשטיין וברק ומי זה "הסוכן" MEGA, האם מדובר ברשת "נאורה" שהפעילה את מערך הסחיטה של אפשטיין לצרכיה?

למזלנו ה-#ארכיון זוכר הכל:
https://conspil.com/tag/%D7%92%D7%B3%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9F/

https://conspil.com/tag/%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9F/

שימו לב גם לטיעונים הצפויים והשקריים של ברק, לפיהם "טראמפ היה חבר של אפשטיין גם כן."

מי שעוקב אחרי הערוץ שלנו כבר יודע שטראמפ היה הראשון ויחיד לסייע לתובע בפרשת אפשטיין כשאפשטיין נעצר ב- 2009, וכן הוא העיף אותו ממתחם מאר-א-לאגו בפלורידה לאחר שהתברר לטראמפ שאפשטיין ניסה לגייס שם קטינות והסגיר אותו למשטרה ב- 2005:

מסמכי העדות של וירג'יניה רוברטס חושפים – טראמפ לא שכב עם אף קטינה וגם לא פלירטט איתן

מעניין מתי יבוא עיתונאי אמיתי שיאמת את ברק עם עדותה של וירג'יניה רוברטס, עדות תחת שבועה, שבה היא טענה שאפשטיין לכאורה אילץ אותה לשכב עם ברק.

העדות נחשפה על ידי אדם אחר שהואשם על ידי רוברטס – פרופ' אלן דרשוביץ, מתוך נסיון לכאורה לאלץ את ברק ולזלי וקסנר (רוברטס טענה שחלק גדול מהעבירות בוצעו בידיעתו המלאה ובנכסיו) להתייחס לטענות ולעזור לו לזכות את עצמו:

אלן דרשוביץ מגלה מתוך תצהיר חתום: אהוד ברק ולסלי ווקסנר הואשמו בקיום יחסי מין עם קטינה של ג׳פרי אפשטיין

אותה רוברטס טענה בעדות שטראמפ לא רק שלא שכב עם אף קטינה, הוא גם לא פלירטט ולא הטריד אף אחת מהן (ראו את הלינק הקודם).

ברק כצפוי מתנער מנושא הקטינות ומההאשמות של וירג'יניה רוברטס, אך הטייס של ג'פרי אפשטיין פחות השתכנע… הטייס מעיד על כך שברק טס ב"לוליטה אקספרס" בנוכחות קטינות:

ברק טס ב"לוליטה אקספרס", התארח באי של אפשטיין וכן התארח פעמים רבות בדירת הקטינות של אפשטיין במנהטן, אותה קנה אחיו של אפשטיין – מארק, מקורב לקלינטונים, מלזלי וקסנר כמובן (#תראו_מופתעים):

לא רק עסקים, ברק ביקר תכופות בדירת קטינות של אפשטיין עד 2019

מתוך הכתבה:

אנו חוזרים למאמר של הביזנס אינסיידר על הדירות של אפשטיין בבניין ברחוב 66 במנהטן, היכן שאהוד ברק ביקר לעיתים תכופות. אח שלו, מרק אפשטיין היה בעל הנכסים אחר שקנה אותם מוקסנר (בעל קרן וקסנר המכשירה את פקידי הדיפ סטייט מהארץ בהארווארד, והלקוח המוצהר היחיד של אפשטיין כל השנים).

""ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק לא צולם יוצא או נכנס מהדירה ברחוב 301 East 66th, כפי שקרה ב2016 מחוץ לביתו העירוני הידוע לשימצה של אפשטיין, אך למרות זאת הותיר חותם. הדיירים מספרים כי היה מבקר קבוע במשך שנים.

דיירת אחת לשעבר מספרת כי "לעיתים תכופות" ראתה את ברק ואת שומרי הביטחון בבניין, הם נצפו לאחרונה אף בזמן לוח השנה הנוכחי. עוד דייר לשעבר, שאישר כי ברק היה מבקר תכופות, מספר שפעם היה במעלית עם ברק ועוד שני שומרי ראש לא חברותיים אחר שנדחקו פנימה ברגע האחרון.

על פי עדים, נוכחותו של ברק בבניין היית מוכרזת לדיירים על ידי כך שהיה איש ביטחון נראה מתבטל עם תושבי פרברים ברחוב מחוץ לבניין. מקור אחד אשר ביקר בבניין ב2017 זוכר שראה את מה שתואר כ"סוכני מוסד"-מתכוון לשומרי ראש ישראלים- מחכים למטה במדרגות, ומספרים שלפחות איש אחד מהשומרים היה עם אוזניה בזמן שברק היה משתהה למעלה. לפחות באירוע אחד, דייר לשעבר אמר, כי שוטרי NYPD נצבו בחוץ.

השם ופרטי ההתקשרות של ברק הופיעו ב"פנקס השחור" של ג'פרי אפשטיין, אשר גאוקר פרסמו ב2015. שמו סומן בעיגול על ידי רודריגז, אב הבית אשר גנב וניסה למכור אותו לעורכי הדין שייצגו את קורבנות אפשטיין. על פי הוואשינגטון פוסט, רודריגז אמר לFBI שהוא סימן בעיגול את שמות ה"עדים" למעשיו של אפשטיין.

ברק הודה לדיילי ביסט חודש שעבר שהוא ביקר בשני הדירות במנהטן של אפשטיין ובאי הפרטי שלו אך הכחיש שפגש שם ילדות. מעבר לכך הוא שמר על עמימות, וסיפר שהוא ואפשטיין נפגשו "יותר מ10 פעמים, והרבה פחות ממאה, אבל אני לא יכול לאמר בדיוק כמה. אני לא עוקב"

ברק לא מזכיר את מדינת פלורידה בהצהרתו, אך אלן דרשוויץ העיד בתצהיר ב2015 שאפשטיין החזיק סוויטה של חדרי שינה עבור אורחים בביתו בפאלם ביץ', אשר "הוקצו לאנשים כגון סנטור ג'ורג' מיטשל, אהוד ברק, ואורחים נכבדים שלנו במקום".

אם כבר הזכרנו את הדירה של אפשטיין במנהטן, מעניין לציין שדיווחים רבים תיארו את הדירה של אפשטיין במנהטן כ"מלאה בתמונות פדופיליה של קטינות בעירום":

מי שצייצה את השרשור – קירבי סומרס, היא אחת הניצולות של רשת סרסור הקטינות.

ברק טוען שהוא פירק את שותפויותיו עם אפשטיין לאחר שהורשע, אך אותו חברה בבעלות אפשטיין מימנה לכל הפחות ב- 2017, את תנועת "אחריות לאומית" שפעלה ועודנה פועלת על מנת להריץ את ברק חזרה לפוליטיקה:

"אחריות לאומית" או "עמותה ממומנת בכספי סרסור קטינות"?

זה מצטרף לשותפות של אפשטיין במיזם של ברק, ויקטור וקסלברג וניקול יונקרמן (מקורבת נוספת לאפשטיין) בחברת "קרביין911", חברה שהיא לכאורה "המימד החמישי 2.0":

פרשת המימד החמישי 2.0 של וקסלברג, אפשטיין, אהוד ברק ועיריית תל אביב

אפשטיין השקיע ב"קרביין911" לכל המוקדם ב- 2015 וב"אחריות לאומית" ב- 2017, אך הוא הורשע עוד ב- 2009… עוד מקרה של "לא ידעתי"?

למעשה, כפי שתוכלו לקרוא בכתבה הבאה, הגרסה של ברק לארועים הופרכה לחלוטין:

הגרסה של ברק על הביקור אצל אפשטיין מתפוררת לאור תמונות חדשות המתגלות

שימו לב שברק טוען שהטמפרטורה הייתה לכאורה מינוס 10 באותו יום בו הוא הופיע עם החם צוואר, אך באותו יום צולמו גם בחורות רבות כשהן נכנסות ויוצאות מהדירה של אפשטיין בעודן לבושות בלבוש שלא יתאים אפילו לחורף הישראלי.

כמובן שלא תשמעו על כל זה מילה מ"לוחמות" ה- #METOO וה- #מאמינה_לך ה"אמיצות" ואתם כבר יודעים למה.

לאחרונה ראינו ש"ניגוד עניינים" זה מושג גמיש אצל ה"נאורים", מסתבר שזה תקף גם למעורבות עם פדופילים.

מערך התעמולה הממוסד – חלק בלתי נפרד מהמארג של ברק ומפעיליו?

אם אתם עדיין שואלים את עצמכם מדוע "התקשורת האמיצה" לא שואלת את השאלות הנכונות ולא מאמתת את ברק עם הפרטים שהצגנו לעיל, הגעתם למקום הנכון.

מסתבר שבאופן "מפתיע" עורך משדר התעמולה "אולפן שישי" רון ירון, הוא בנו של מנכ"ל משרד הבטחון שעומד בראש מקדמי הפייק שנקרא "פרשת הצוללות", והוא מקורב מאוד לאהוד ברק:

שימו לב שזה מתחבר היטב לחשיפה של אבי זלינגר לגבי העובדה שאנשי הבטחון שמקדמים את "פרשת הצוללות" הם אנשי אהוד ברק.

עמוס ירון היה מנכ"ל משרד הבטחון מ- 1999 עד לשנת 2005 בה הוא התפטר בנסיבות, איך לומר זאת בעדינות, מחשידות וכוללות מעורבות במכירת ציוד בטחוני לסינים:
https://www.themarker.com/career/1.318036
האם יתכן ואותו מנכ"ל משרד הבטחון לשעבר, מפחד שיתגלו ה"עסקים" שהוא וברק ניהלו לכאורה בשעה שהוא היה מנכ"ל משרד הבטחון?

זוכרים מה אמר אולמרט לאשת סודו שולה זקן על ברק?
https://www.themarker.com/career/1.318036

"ברק לוקח שוחד בעשרות מיליונים בעסקאות נשק".
בהקלטות שנחשפו בחדשות ערוץ 10 אומר ראש הממשלה לשעבר על שר הביטחון בממשלתו: "הוא מחביא את הכסף בשווייץ, הוא יגמור בבית סוהר".

"צבא הטרולים של נתניהו" או "פאניקה נאורה" מצד צבא מהנדסי התודעה (SHILLS) של ברק?

כצפוי, לאחר שחשפנו את העובדות בערוץ הטלגרם שלנו ובעקבות מבול התגובות השליליות שקיבל הראיון של ברק ברשתות החברתיות, הוזנק צבא מהנדסי התודעה של "פורום הפלולה" למשימת בקרת נזקים.

הדוגמא המייצגת היא התעמולנית הקיצונית אריאנה מלמד, שהיא גם אחת מדוברי ההפיכה השלטונית של "אנטיפה-ישראל" בבלפור:
https://www.haaretz.co.il/gallery/television/.premium.HIGHLIGHT-1.9330067

ציטוט:

"צבא תועמלנים מופעל ברשתות החברתיות אחרי כל הופעה של ברק, תמיד נחרץ ונמרץ, כדי להשחיר, להכפיש ולהפיץ שקרים שנסמכים על בורותם של תומכי נתניהו: אין ספק, מכל מתנגדיו — אהוד ברק בא לו הכי לא טוב בעין. בשל האובססיה הידועה שלהם לכל פיפס על המסך, אני מניחה שיושבי הבית בבלפור צפו גם בשיחה הזאת."

קצינה בכירה ב"צבא מהנדסי התודעה של ברק" מדברת על "צבא הטרולים של נתניהו"?

השלכה (פרויקציה) היא מנגנון הגנה אישי, בו משליך האדם את הצדדים השליליים באישיותו אל עבר העולם שמחוצה לו, מייחס אותם לאנשים אחרים, וכך יכול להתעלם מראיית תכונותיו ודחפיו השליליים. ההשלכה היא תופעה רווחת בקרב אנשים בעלי תכונות נרקסיסטיות.

האם ה"נאורים" תרם הפנימו ש"הבבון הילידי ברח מהספארי"? 

האם נראה שהם לא מסוגלים להכיל את "ההתעוררות הגדולה" ולהתמודד עם העובדה ש"הבבון" חוקר בעצמו ולא קונה את הנראטיב השקרי ש"הנאורים" מוכרים לו?

#follow_the_fallula

___

לעדכונים שוטפים הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו:
https://t.me/conspil

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *