האם מהנדסי המחאה מתכננים לנו הערב אירוע ״ג׳ו ג׳יטסו פוליטי״ אלים ביותר?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שימו לב לפוסט של אחד המארגנים בשם ישי גרין היום 23.7.20:

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=10158548386934328&id=675784327

בסרטון הוא מדבר באיזו ידיעה מסתורית כי הערב המשטרה תגזים ויהיה דם, אולי רצח. הדבר מגיע בזמן עם הקמפיין המתוזמר נגד אמיר אוחנה שפעל רבות מול הדיפ סטייט במשרד המשפטים, עם טענות שהוא מתנהג כרודן במשטרה. אותו ישי גרין, הוא עוד ״פרצוף יפה״ שהוחדר לתודעה הציבורית בזמנו דרך הסדרה ״מחוברים״ שהופקה על ידי רם לנדס ודורון צוברי. רם לנדס להזכירכם הוא החותן של אהרון ברק ששולט ביד רמה בצירים המרכזיים של התשקורת הבושלביקית בארץ, ומהווה חיבור בין כת הנאורים של בג״ץ והתשקורת המרכזית. יחד איתו דורון צוברי היה כידוע חבר מועצה הציבורית של הקרן החדשה לישראל, ומהווה עוד ראדיקל צעצוע של הנאורים.

יש להכיר את האסטרטגיה הידועה של אנשי המחאה הנקראת ״ג׳ו ג׳יטסו פוליטי״. ג'ו ג'יטסו, נקראית גם "הדרך הרכה", היא אומנות לחימה שמאופיינת בחלקה הגדולה על ידי שימוש בפעולתו של היריב כנגדו והמנעות ממאבק של "כח נגד כח". בהשאלה מעולם הלחימה, ג'ין שארפ, האב הרוחני של מהפכות הקטיפה והנדסת הפגנות (בדומה לסול אלינסקי), תבע את המושג "ג'יו ג'יטסו פוליטי":
https://foreignpolicy.com/2014/03/03/the-secret-of-political-jiu-jitsu/

בעבר תרגמנו לכם סרט תיעודי על קבוצת אוטפור אשר השתמשה באותם אסטרטגיות של ג׳ין שארפ וייצאה אותם לשאר העולם, כאשר הארגון עצמו מומן לעשיית מהפכות על ידי ג׳ורג׳ סורוס. אחד ממארגני המחאה מודה שהוא משתמש בטכניקות של אוטפור (סעיף 6 בקישור).

בקצרה, הג׳ו ג׳יטסו פוליטי זאת שיטה שנועדה להטות קולות מתנדנדים ואנשים "על הגדר" לטובת המפגינים, על ידי "תמונת נצחון" שתעורר סימפטיה אצל "הרב הדומם". השיטה? פרובוקציות, לעיתים עם אלימות בעצימות נמוכה שמטרתן לסחוט תגובה אלימה של המשטרה וכוחות שמזוהים עם "הצד השני".

מי מפיץ את הספר המתורגם(!) של ג'ין שארפ בארץ בלינק נסתר באתר שלהם?
הזרוע הביצועית של הקרן לישראל חדשה – שתיל.

הלינק:
https://www.shatil.org.il/download/file/fid/277176&usg=AOvVaw1p5YRyNkwcHuGbnQlk2V5H

את הקובץ ניתן למצוא בטלגרם שלנו, חפשו "ג'ין שארפ", או בגוגל – "ג'ו ג'יטסו פוליטי שתיל"

הנה אחד הקטעים בנידון מתוך ספרו של שארפ:

שימו לב לכל אנשי השב״כ מאחורי ארגוני המחאה. בין עם זה גונן בן יצחק, איש השב״כ ממפעילי  ״חוזה חדש״, מחאת ה-Crime minister. כרמי גילון, ממגישי בג״ץ ההייטק ותומך קבוע במחאות. גילון היה ראש השב״כ הראשון אשר היה מומחה ליהודים ולא לענייני ערבים ומזרח תיכון, ומי שהיה ראש הארגון בזמן ״מחדל״ רצח רבין. זאת היית תקופה שבה הופעלו שמפניות ומצגות כזב לציבור בערוצי הטלביזיה. האנשים האלה יודעים היטב להעביר תהליכי ראדיקליזציה אשר מובילים לאלימות ושסע. מלבדם יש גם את יובל דיסקין וארגון ״דרכנו״ שהוא שינוי שם לארגון V15 אשר עשה הצגה של ארגון שורשי הצומח מלמטה.

כך בכתבה מעיתון 'הארץ':" רק לפני חודש פרסם איתמר ויצמן, סטודנט להיסטוריה בן 22, סטטוס בפייסבוק בניסוח סתמי למדי: "היי, יש בחירות. בואו נעשה משהו אחר הפעם". על ויצמן קפץ מיד נמרוד דוויק, בן 33, בעל משרד ניו מדיה. שניהם ארגנו פגישת פעילים זריזה. ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין קפץ לעודד, ומאז הצטרפו עוד ועוד תומכים."

האם הפרוטוקולים של פעולות אשר ננקטו סביב רצח רבין מופעלים כיום על ידי אנשים שגם מכירים את המערכת ופרצות אבטחה? נראה.

המודיעין של המשטרה כבר מיודע בנושא.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *