מיתולוגיות של קונספירציות הקורונה: מQ ועד 5G

מיתולוגיות של קונספירציות הקורונה: מQ ועד 5G

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יש משפט יפה שאומר כי הסיפורים הטובים ביותר הם לא המקוריים, המורכבים, והחדשים ביותר, אלא אותם סיפורים שאנו מסוגלים לשמוע שוב ושוב חוזרים על עצמם במעין חזרה ניצחית. לימים אותה חזרה ניצחית שהחייה מחדש ניטשה, הפכה אצל קארל יונג לאבן יסוד בפסיכולוגית המעמקים שפיתח. מתוך אותם סיפורים שחזרו על עצמם בכל מיני תרבויות וחצו גבולות גאוגרפים וזמן, ניתן לגזור אבטיפוסים של הפסיכולוגיה האנושית.

בעולם העתיק כאשר נתקלו בלא נודע, אנשים היו מקרינים את מה שעובר להם בתת מודע, וכך התבוננות בכוכבים הפכה למיתולוגיות, תהליכי בישול וזיכוך הפכו לסמלי האלכימיה, והסמלים שהושלכו היו תמיד אותם אבטיפוסים שחזרו על עצמם. האדם השתמש בדמיון כדי להשלים את הפער אל הלא נודע וכך הקרין את הסיפורים והסמלים על תהליכים שלא יכל להכיר עד הסוף, כך גם היה השלב לפני שאותם ענפים הפכו למדע, האסטרולוגיה שהפכה לאסטרונומיה, והאלכימיה שהפכה לכימיה.

כיום במצב הקורונה המתגלגל שמביא עימו הרבה חוסר ודאות, אנשים נוטים להסתכל על ההמולה בעולם ולהקרין עליה באותו האופן את אותם סיפורים ומיתולוגיות שהיינו רואים פעם בכוכבים ובחלל. היום כמו פעם לפסיכולוגיה האנושית יש כמה נתיבים בולטים שמובילים למיתולוגיות שונות לצוץ בדמיון האנושי ודרך אותו דמיון לפרש את המציאות הקיימת.

אין זה אומר שהדמיון הוא כלי חסר תוכלת, נהפוכו, כמתווכי הלא נודע, הסיפורים ששורדים את מבחן הזמן ועוזרים לכוון את הפעילות האנושית אל עבר התנהגות עצמאית וחברתית מוצלחת יותר, מצביעים על משהו שהוא במידת מה יכול להחשב אמיתי יותר, כיוון שהם מתאימים יותר לחיים במציאות שבטווח זמן גדול בהרבה מתוחלת החיים הרגילה של בן אדם אחד ארעי.

במובן הזה הייתי רוצה לגשת לכמה תאוריות קשר אשר צצו עם פרוץ הקורונה ולהביא יחד איתן מקורות וגרסאות קדומות יותר לתופעה. לכל אחת מן הקנוניות אביא תפיסת עולם עתיקה ומיתולוגיה מודרנית (למשל סרט בן זמננו).

הגנוסטיציזם של ה5G

במאות הראשונות לספירה כאשר הנצרות רק החלה ולא היה ברור עוד איזה מבין שלל הפלגים המתנצחים יהיה בסופו של דבר הדת הנוצרית השלטת, היו פלגים רבים שהיוו אסכולה מסויימת אשר מכונה הגנוסטים (תרגום: בעלי הידע). בהמשך היו גנוסטים גם בדתות אחרות ומקומות אחרים, ובכל מקום החזיקו פחות או יותר באותן עיקרי אמונה. המיתולוגיה הגנוסטית גורסת כי העולם שאנו חיים בו אינו אמיתי ממש ושהוא בעצם מעין הזיה רעה. אין זה אומר שהגנוסטים חשבו שהעולם הוא תהו ובוהו, נהפוכו, הם דווקא האמינו שיש בו סדר מופתי עד כדי בלתי נסבל כולל בכל המערכות האנושיות המתנהלות בתוכו לרבות הכלכלה, התרבות, הדתות ועוד שנכפו עליינו ואשר כולאות את הנשמות של בני האדם בעולם אכזר מנוכר ומכני.

המיתולוגיה של הגנוטסים מתחילה באיזה אל מושלם ובלתי מוגדר בעליל אשר יצר עולמות עליונים, כאשר התחתונה ביותר, סופיה, החליטה במקרים מסויימים להתנתק וליצור משהו משל עצמה, או בגרסאות אחרות לנסות להדמות לבורא וליצור גם היא דבר דומה. יצירתה של סופיה מביאה לשבירת כלים וזליגה בקוסמוס המושלם אשר בסופו של תהליך מוליד את מה שהם כינו הדמיורגוס, אל המלאכה הסמא המכאני השולט בעולם הנגלה אותו אנו מכירים בצורה עיוורת בעודו חושב שהוא מלך העולם. בהמשך הדמיורגוס ברא לו משרתים בשם ארכונים, כאשר כל אחד דואג לשמור על הסדר בתחומו המשעבד את האדם כמוזכר לעיל.

מתוך שבירת הכלים, סופיה יוצאת במסע לעזור ולקבץ את הנשמות האבודות ולהחזירם אל המקור, כאשר הכלי היחיד שיש לאותם גנוסטים בשביל להגאל מהעולם השקרי הוא הגנוסיס עצמו, קרי, ידע. על איזה ידע מדובר בעצם? תאודוטוס, גנוסטי בן המאה-2 מסביר: "החירות טמונה בידע מה היינו, ולמה נהפכנו; היכן היינו ולהיכן נזרקנו; להיכן אנו נחפזים, וממה אנו נגאלים; מהי לידה ומהי לידה מחדש". בעצם מדובר בהבנה של המציאות כפי שתיארנו לעיל וגם ידע פרקטי של כיצד לברוח ולהגאל, הרבה פעמים על ידי מילים\שמות מסויימות ואזוטריות. אותו ידע מביא להבדלה בין היודעים (גנוסטים) לבורים החיים בחשכה המנציחים את מערכת הדמיורגוס והארכונים, מה שמביא למלחמת בני אור בבני חושך, כפי שהומחז אצל הגנוסטים האיסיים.

בימינו אנו, ההמחזה המודרנית הטובה ביותר לגנוסטיציזם היית בסרט המטריקס שיצא ב1999, וזאת כיוון שהוא מצליח לתאר את אותו מיתוס גנוסטי בתפאורה המודרנית של זמנינו. בסרט הגיבור מגלה שהוא חי בבורות כל חייו בתוך סימולציה של מחשב-על ענקי אשר כלא את בני האדם בעולם. היציאה מהשיעבוד עוברת דרך גילוי הידיעה הזאת של מהו העולם האמיתי ודרך הסופיה בסרט, האורקל, ומה שכתוב בביתה, דע את עצמך, בעצם גנוסיס.

אם נסתכל על תאוריות הקשר שצצו בזמן הקורונה, נוכל לזהות את הגנוסטית מבינהן, והיא ללא ספק תאוריית ה5G אשר יש לה כמה וריאציות אך שכולם בערך באותו הראש. ה5G אמור להיות תקן הדור הבא של התקשורת הסלולרית(לא רק טלפונים) בעולם אשר יביא איתו קפיצה טכנולוגית כמו שהאינטרנט הביא, וזאת יחד עם מוצרים חדשים שיתבססו על הרשת כגון מכוניות אוטונומיות ומכשירי הסלולר של העתיד. על פי אותם קבוצות המתנגדות ל5G, הקורונה אינה באמת מגיפה מסוכנת, משתמשים בה לפרוס בכל העולם תשתיות של הטכנולוגיה אשר אמורה להיות כלי נשק מקרין אשר ישעבד ויהרוג את האנושות והתודעה. ישנה אסכולה שמרחיקה לכת ומחברת את פריסת ה5G לתסמיני הקורונה. אותם אנשים טוענים כי הנגיף האמיתי הוא השפעת הקרינה של טכנולוגיית ה5G על בני אדם שגורמת לקוצר נשימה ולאנשים לחשוב שיש להם קורונה.

בדרך כלל אנשים המחזיקים בתאוריית ה5G מאמינים כי כדור הארץ ובני אדם בטבעם הם אנשים החיים בעולם טבעי שקל ובריא לחיות בו, נטול מלחמות, מגיפות שעבוד והרס. אי לכך כניסתם של מערכות טכנולוגיות חדשות הן הדמיורגוס המגיע באופן דיגיטלי הפעם לשעבד את האנושות ולהרוג אותה עם קרינה. הפחד הוא שמכניסים אותנו למטריקס, הדרך לגאולה בקבוצות הללו הוא הרבה ידע והפצתו בנוגע בדיוק לאן העולם נע ומה טיב הטכנולוגיות הללו, חלק אף מרחיבים ומוסיפים את המקור הטהור של האדם והטבע, זאת בניגוד גמור נניח לתפיסה של התורה שיצר לב האדם רע מנעוריו ושהוא צריך להתאמץ ולהאבק למען לחמו שאינו מגיע בצורה קלה וטבעית.

הידע של אותם קבוצות הוא חובק כל ומקיף על אופן השיעבוד בכלכלה, בתרבות, בפוליטיקה, ובעיקר כמובן דרך הטכנולוגיה. הידע מגיע עם מילים מרכזיות שאיתם ניתן לזהות פעילים אחרים המודעים לתופעה, מילים עם הילה של ידיעה מדעית מורכבת, מילים כגון 5G, גלים מילימטרים, ג'יגה הרץ, קרינה מיינננת, NWO, ועוד, על פי רמת ההבנה של הפעיל. הידע אמור לשחרר את האדם עם ההבנה שהוא חי בכלא, ואיך להשתחרר ממנו.

הקבוצות הללו מאוד מרדניות כפי שהיו הגנוסטים לאורך הזמן, ובעצם קשה למצוא תחום שלא נפער בו מרד כנגד שליטתו חובקת כל של הדמיורגוס המודרני שמגיע הפעם בתצורתו הדיגיטלית והטכנולוגית. בעצם האנשים הללו מסתכלים על הבהלה של הקורונה, ומהתת מודע מקרינים את הסרט של המטריקס, כפי שהסברנו, סרט שחוזר על עצמו, סרט גנוסטי. מי שיש לו את הידע שלהם ומקבל אותו, הוא גנוסטי, מואר, ומי שלא, כופר וסוכן המערכת של הדמיורגוס, ממש כמו הסוכן סמית' במאטריקס.

ההרמטיציזם של Q (קיו)

קצת אחרי התקופה שקמו הכתות הגנוסטיות הלעומתיות בשולי החברות בהן ישבו, התפתחה אסכולה חדשה בשם ההרמטיציזם הטוענת למסורת שמגיעה מהרמס טריסמגיסטוס ושעיקר תורתה נכתב באסופה הנקראת "הקורפוס הרמטיקום" המתאר דיאלוגים שמרחיבים על תפיסת העולם ההרמטית. הדברים כנראה נכתבו לאורך זמן על ידי כהני טריסמגיסטוס, ונטען שהחכמה היא קדומה והועברה לחכמים הגדולים של כל התרבויות. לאורך הדורות כל פעם אדם אחר בזמן אחר החזיק באותה חכמה, מפיתאגורס, למשה, חכמי פרס ועוד, כל אחד הסביר אותה בצורה ואופן שונה.

תפיסת העולם ההרמטית התפתחה במצריים ההלניסטית. הרמס בעצם ייצג את אל החכמה ושליח האלים המצרי ת'חות. הסברה היא שכמו בדיאלוגים, הוא כל פעם נחשף אל מישהו אחר עם החכמה, והסיר עוד טפח ממסתורי המציאות, לא פעם בדיבור חידתי.

"אתה חד לי חידה, אבי, ואינך מדבר כפי שאב מדבר אל בנו" 'הדרשה הסודית על ההר' מתוך הקורפוס הרמטיקום.

יחד עם השפעות הלניסטיות ומצריות, ניכרת גם השפעה יהודית בבסיס התורה ההרמטית. העולם על פי ההרמטיציזם נברא גם הוא בשלבים מתוהו ובוהו על ידי דיבור האל הבורא שהצליח ליצור סדר בעולם ולהגיע לפסגת יצירתו, האדם. אותו אדם שצורתו משקפת את האל בעולם, מתבונן בהשתקפות במים המייצגים את הטבע, מתאהב בצורתו המושלמת ומסתכן לטבוע בתוכה, קרי להזדהות עם הטבע החייתי הסביל שלו במקום עם הטבע היוצר האלוהי הפעיל המסוגל לעמוד מעל הטבע והמים וליצור,לסדר,להבין ולרכוש כך ידע על ידי יצירה. כאן הידע הגואל הוא יצירה.

הידע ההרמטי היה אלכימיה, מאגיה ואסטרולוגיה, והיה דומה מאוד למדע. לימים החוקרת הידועה בהיסטוריה של ההרמטיציזם הראתה כי מסורת זו היית בבסיסה של התפתחות עולם המדע, האסטרולוגיה הפכה לאסטרונומיה, האלכימיה לכימיה, והמאגיה לשיטה המדעית. הרעיון של ההרמטציזם היה שהכל קשור, בניגוד לגנוסטיציזם שיצר פיצול חד בין עולם הידע והאלוהות לבין העולם המנוכר והרע של הדמיאורגוס הנגלה לנו. ההרמטיציזם האמין שהחכמה האלוהית משתקפת בכל דבר קטן כגדול, היקום בעולם המיקרוסקופי, האדם בצלם אלוהים, המאקרוקוסמוס במיקרוקוסמוס, ומכאן בעצם האימרה הידועה המיוחסת להרמס טריסמגיסטוס "כמו בעליונים כך בתחתונים", בניגוד לגנוסטים שגרסו כי אין קשר בין השתיים, דבר היוצר פיצול בין גוף לנפש.

עקרון המיקרו ומאקרו קוסמוס הביא לכך ששתי שמות של האל בהרמטיציזם החוזרים על עצמם כל פעם הם ה"אחד" וה"כל". ה-ONE וה- All.

"הלא שמעת…שמנשמת אחד – נשמת הכל – מגיעים כל הנשמות אשר נעשו לסוב סביב היקום, כאילו היו נפרדים ממנו?" — 'המפתח' מתוך הקורפוס הרמטיקום.

"אני הולך לזמר את יצירת אדוני, הוא בו בעת אחד והכל". — 'הדרשה הסודית על ההר' מתוך הקורפוס הרמטיקום.

בימינו לא חסר המחזות בעלות גוון של הרמטיציזם אשר שקועים בסמלי האומניות אותם מלמד הרמס, אלכימיה, אסטרולוגיה ומאגיה. מהבולטים שהשאירו חותם כמו המטריקס ניתן למצוא המחזות של ספרי הארי פוטר ושר הטבעות. גנדלף משר הטבעות הוא אולי אחת ההמחזות המוצלחות יותר של אל החכמה, הרמס טריסמגיסטוס, והדבר גם בולט בדבריו החידתיים לאורך הספרים (והסרטים), בין עם זאת החידה שנתן לרועי העצים, הרמז שנותן לגבי הגעתו בשעת מלחמה בין שתי הצריחים, או דברי אראגון שאומר לגנדלף: "בדבר אחד לא השתנת, אתה עדיין מדבר בחידות", ואז עונה לו גנדלף "בחידות? מה פתאום. אני רק דיברתי לעצמי בקול. הרגל של הזקנים הוא שהם בוחרים את החכם ביותר הנוכח כדי לדבר אליו, ההסברים הארוכים הנדרשים עבור הצעירים מעייפים".

אך המיתוס המודרני שאיתו אני רוצה להביא את ההרמטיציזם לימינו, אינו סרט או ספר כזה או אחר, אלא יותר האינטרנט כתופעה (כפי שמרשל מקלוהן טען המדיום הוא המסר). אנו יצרנו סוג של עולם בתוך עולם אשר לווה מהעולם שלנו את כל המושגים והרעיונות שלו. המרשתת היא זרם עצום של תודעה המורכבת ממספר עצום של תודעות שונות של אנשים שונים אשר יוצרים לעצמם דמויות שונות ברשת שמשקפות את האישיות שלהם. יש כאלה המתאהבים בדמות הפיקטיבית שלהם בתוך הרשת החברתית ונופלים קורבן לסבילות אל מול הרשת הענקית ותזרים המידע שלה. אך יש כאלה שמצליחים לעמוד מעל הזרם ובמקום להיות רק צרכנים סבילים של מידע, הם הופכים ליוצרים פועלים ויש אף משפיעים.

לאחר שנבחר טראמפ, התמעט הדיבור על סדר עולמי חדש והתחלף במונח הנקרא דיפ-סטייט, מדינת העומק, רשת של פקידים, חניכי אחוות של האליטה, ועוד אשר מנהלים בפועל ומאחורי הקלעים את העניינים בעוד הם משאירים את הפוליטיקה הרגילה להיות סוג של הצגה להמונים, לחם ושעשועים. לפתע החל לצוץ בפורומים אנונימים מי שמכנה עצמו Q (מונח התאר את הסווג הביטחוני הגבוהה ביותר בארה"ב) והחל לכתוב הודעות חידתיות על מה שקורה עם טראמפ במלחמתו בדיפ סטייט, כל זאת יחד עם "צירופי מקרים" כאלה ואחרים שקישרו את ההודעות שלו ממש לפעולות שטראמפ עשה.

סביב אותו Q התפתחו קבוצות הטוענות כי הנשיא טראמפ מחזיר מלחמה נגד הדיפ סטייט. קיו עצמו הוא סוג של הרמס טריסמגיסטוס, גנדלף בעידן הדיגיטלי שמשתמש בחידות ורמזים להוביל את העוקבים שלו בנבכי הקונספירציות של הדיפ סטייט, בעוד אנשיו יכולים לבחור להיות יוצרים בעצמם, ובעצם להפוך לפרשנים ואפיגונים של ההודעות שמשאיר Q לעוקבים שלו. כך כל אחד יכול לחכות את פעולת האל לפי ההרמטיציזם, ולהתחיל ליצור, ולפרש, ולסדר את תזרים המידע השרירותי לכדי מפה שמפצחת את מארג הכח והחולשות של הדיפ סטייט. כך ניתן להתממשק עם ציוצים אפילו של הנשיא ולראות כיצד הוא מגיב ואיך התגובות שלו מסתדרות עם פרשנות כזאת או אחרת.

המרווח הרב לפרשנויות הרבות שמנסות לתפוס מציאות אחת, היא בדומה להנחה ההרמטית לגבי החכמה הקדומה שפורשה שונה על ידי אנשים שונים במקומות וזמנים שונים. ההפיכה של אדם מצרכן תוכן לפרשן ויוצר תוכן, ואף לשיקוף של Q בעצמו, מגיע בשיאו לאנשים שממש נכנסים לדמות עד כדי שהיא משתלטת עלייהם והם מכריזים על עצמם בגאון כי הם Q האמיתי. באופן הזה, Q, המכיל בשמו גם את המילה You(אתה), הוא המאקרוקוסמוס של קהילת תאוריית הקשר של הדיפ סטייט, בעוד כל אחד הנכנס לנעליו, הוא מישהו נפרד שהודעותיו הן מיקרוקוסמוס המשקף את קיו. השם של האל בההרמטיציזם מאוד בולט בסיסמה הידועה של Q:

WWG1WGA – Where we go one we go all

היכן שנלך אחד, נלך כולם.

בהינתן הקורונה, לאנשי Q, כמו ה5G, יש כמה רבדים של עומק ועד כמה הם צוללים לנבכי הקנוניה. חלק נרחב מנתחים כל פעילות של טראמפ כמלחמה בקאבל הדיפ סטייט, בין היתר בזמנים אלה מדובר במפלגה הקומוניסטית הסינית, ארגון הבריאות העולמי, סוכנים בממשל של טראמפ עצמו (פאוצ'י), האליטות של דאבוס (גייטס, בלומברג, ועוד), ענקיות הביג טק, הוליווד ועוד. אך יש כאלה שצוללים לרבדים אף עמוקים יותר וטוענים שהמלחמה בקורונה היא הסוואה למלחמה גדולה יותר אשר בה מתבצעים מעצרי ענק נגד אנשי האליטה ובמיוחד אלה הפדופילים מביינהם שמשתמשים בילדים כדי להוציא מהם חומר הנקרא אדרנוכרום שניתן להפיק כאשר הם בלחץ ומפרישים אדרנלין בדם, מה שמצריך גם להרוג אותם. בגדול השאלה כמה דיפ אתם רוצים לצלול בסטייט.

בסופו של יום מי יודע, אולי בעוד כמה מאות שנים העיסוק בתאוריות קונספירציה יהפוך לסוג של מדע בעצמו כפי שקרה לאסטרולוגיה ולאלכימיה. אך בזמנים אלה לאנשי Q אין שום בעיה עם המדע והטכנולוגיה, ואינם מציגים גישה כל כך ספקני כמו אנשי ה5G, נהפוכו, רבים מהם מדברים על טכנולוגיות שאמורות לעזור להוציא את האדם לחופשי, באותה נשימה שהם מזכירים גם את טסלה, והעובדה שדוד של טראמפ היה אחראי בזמנו מטעם הממשל לעבור על ההמצאות של המדען לאחר מותו.

ההבדל הפסיכולוגי בין שני הקבוצות

בעוד הגנוסטים של ה5G מפגינים סדר יום מאוד נוקשה בכל הקשור למה שקורה בימים אלה כאשר כל מעלה ספק מוקע כבוגד וקאפו, אנשי Q, אשר אומנם פועלים בתוך מסגרת מסויימת, מאוד פתוחים לפרשנויות שונות של הדברים הקורים בעולם. הדבר דומה לשיעים והסונים באיסלאם. בעוד באיסלאם השיעי ונגזרותיו התפתחו מסורות של טאוויל, פרשנות אזוטרית נפרדת ויחידה לדברי הפשט בקוראן, הסונים האורתודוקסים לאורך השנים הוסיפו עוד ועוד פרשנויות שונות לכתבי הקודש שלהם. תוכלו לראות כיצד אופן הפרשנות נח בדיוק על הנחות יסוד של השתיים בהתאמה.

לגבי תפיסת זמן, גם פה יש דבר מעניין. הגנוסטים לרוב האמינו בתפיסת זמן לינארית, שהעולם מגיע לקיצו בשלב מסויים אליו אנו מתקרבים, דבר שהושפע מאוד מהאסכטולוגיה וההתעסקות בקץ הימים רווי זעם של אנשי הברית החדשה וממשיכי דרכם הנוצרים. תפיסת זמן כזאת מביאה לתחושה של דחיפות ודחיקת הקץ, צריך לפעול עכשיו למען הגאולה כי ה5G יביא את קץ הימים עם צ'יפים מסומנים בתו החיה מחזון יוחנן. בכל מקום וזמן בהיסטוריה שעלה על גדותיו המיתוס הגנוסטי, הוא עלה עם קריאה ברורה למהפכה במלוא מובן המילה, חזרה למצב המקורי. אצל אנשי Q יש לא מעט המדברים בנינוחות על כך שישנה תכנית-על שאנחנו עוברים דרכה, ודחיקת הקץ פחות מורגשת במובן הזה אם כי לא חסרה אצל חלק מהכותבים. יחד עם זאת מבחינת תפיסת זמן, יש לא מעט מאנשי Q המדברים על היכולת לנוע ולחזור בזמן, גם בהקשר לטכנולוגיות הגנוזות שהוזכרו לעיל. ההרמטיציזם במובן זה האמין שהזמן הוא מעגלי והכל חוזר על עצמו כל פעם במעגל שמושפע במידת מה מיצירות המעגל הקודם, וכך הזמן אינו לינארי ואינו נע לקראת איזה שיא מסויים.

כאשר מגיעים לתת-מודע של שני הקבוצות אנו צופים בתופעה מרתקת. המודע הוא בעצם החלק בשכל שמסדר ורואה סדר מתמשך ביום יום בעולם ובנפש, בעוד התת מודע הוא המקומות הלא מאורגנים, לא מודעים והלא ברורים של הנפש.את אנשי ה5G מאוד מפחיד הסדר העולמי, הסדר הוא זה שמזמן את השדים שלהם מהתת מודע, שדים שמחפשים לכפות סדר לא טבעי לעולם טבעי וטוב מיסודו. אצל אנשי Q דווקא מי ששומרים על הסדר מפני טבע אכזרי שמגיע עד כדי אכילת תינוקות הם חשובים, ומי שמזמן את השדים מהתת מודע שלהם הם יותר הדיפ סטייט (מדינת עומק). תיאור כזה של כוחות האופל כדיפ סטייט, משהו הטמון עמוק מתחת לקצה הקרחון, הוא בדומה לזיהוי כתות עתיקות שהאמינו באלילות הנשית התת קרקעית שחיה עם נחשים ודמונים מתחת לאדמה היכן שהאל העונתי מת בחורף ומוקרב לו קורבן ילד בימי קדם.

הבדל זה מזכיר שכבות שונות בהתפתחות האנושות. ישנו העידן הנאוליטי ששלטה בו תפיסת עולם יותר חקלאית עם סגידה לאלילות נקבית המייצגת את הטבע והפוריות אשר חיה בהרמוניה עם סמלי הנחש,זאת בעוד העידן שבא לאחר מכן (וגם שקדם לו), ועוד יותר בעידן הברזל, החזיר איתו את תפיסת העולם הזכרית יותר שמתרבתת את הטבע ומביאה את המדע, הפילוסופיה, התרבות, ארכיטקטורה, והכללים ששומרים על הסדר החברתי. הסמל של הראשון הוא האמא הגדולה והטבע השומרת ומזינה את הכל יחד עם הנחשים שלה, בעוד סמלי השני הם אלה המכניעים את הנחש, הדרקון, והעולם שקדם להם (הטיטאנים), כאשר האלים שלהם הם אלי האולימפוס בשמיים מעל הטבע, לא פעם אלי הסופות (מזכיר אצל Q את האימרה "Storm is coming", הסערה מגיעה, לטפל בדיפ סטייט). כך בעולם החקלאי הארכאי של יוון היה מעמד מיוחד לאורקל (כמו במטריקס) פיתיה שחיה מתחת לאדמה עם הנחשים איתם היא מנחשת, עד שבעולם הקלאסי מגיע אפולו ומכניע את הנחש התת קרקעי שעל שמה קרוי האורקל, פייתון. נתנו דוגמא מיוון, אך הדבר תקף לתרבויות רבות, כולל גדיעת פולחן האשרה בכנען על ידי ממלכת יהודה.

יש עוד תפיסת עולם אחת שחשוב להזכיר

עכשיו יש עוד תפיסה אחת, שמאז ומתמיד יכלה לזהות בבהירות מוסרית מה קורה בעולם ומה מארג הכוחות. תפיסה שבדומה להרמטיציזם נכתב בספריה כי "מַה שֶּׁהָיָה הוּא שֶׁיִּהְיֶה, וּמַה שֶּׁנַּעֲשָׂה הוּא שֶׁיֵּעָשֶׂה, וְאֵין כָּל חָדָשׁ תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ". האנשים ששומרים על התורה הם האנשים שמכירים וקושרים עצמם לאומה שראתה את עלייתן ונפילתן של האימפריות הגדולות ממצריים, בבל, אשור, פרס, יוון, רומא ועוד. כל זאת בעוד הדת היהודית הגלותית והמושפלת שורדת את מהלומות הזמן מול האימפריות המתפוררות. אנו מדברים על תפיסת עולם המעוגנת בתורה שדרכה האורתודוקסים לאורך השנים תמיד יכלו לזהות מי הוא האוייב הגדול של האנושות בכל דור ודור, זאת בעוד האליטות והתרבות החילונית לא היית מסוגלת לראות דבר. כך היה כשהם זיההו את האוייב הסובייטי, הקומוניסטי, את האיסלאם הקיצוני, ועוד בזמן שבאוניברסיטאות החילוניות של האליטות אנשים התווכחו לאיזה מגדר הם באמת מרגישים שייכים.

אותה תפיסת עולם יכולה להצביע בברור על שורש הבעיה בימינו, והיא המעצמה הסינית והלבנתה עבור העולם בידי האליטות (כן, אנחנו מדברים עלייך נח הררי) שפשוט לא מסוגלות לראות את הבעיה. עבור האליטות, הבחירה בסין כמעצמה העולמית השלטת היא גם עניין תרבותי. בסין אין מורשת יהודית נוצרית העוצרת את המדינה מלעשות המתות חסד עם צריך, ביצוע מדיניות אאוגנית, להגביל ילודה, לעשות הפלות, לתכנן מרכזית את הכלכלה בשם "שינויי אקלים", לקצור איברים, להרוג עוברים ותינוקות ומה שצריך בשביל המדע, ובטח שבעבור חקר תאי גזע ואולי גילוי סודות "מעיין הנעורים", דברים שהמורשת היהודית נוצרית פשוט לא מאפשרת בכזאת קלות, אך שהאליטה נמשכת אלייהם כמו יתוש לאור.

ועכשיו בלי פסיכולוגיה, מה לדעתנו קורה?

בקצרה מאוד. האליטות של הדיפ סטייט עשו מזמן, עוד לפני טראמפ, יד אחת עם סין, במטרה להביא סדר עולמי חדש. ומה חדש באותו סדר? שסין המעצמת על במקום ארה"ב, שאיראן המעצמה האזורית במזרח התיכון במקום ישראל, והאיחוד האירופאי הוא מודל לאיחוד מדינות העולם בו תקינות פוליטית מחליפה את חופש הביטוי, הבנק המרכזי וסוציאליזם את השוק החופשי, וגלובליזם ללא גבולות את הלאומיות. דתיים יהיו בסכנה קיומית בעולם הזה. כדי להביא את הדברים במהירות, שחרור המגיפה היה או ניצול הזדמנות או דבר יזום (למה ווהאן נסגרה לשאר סין ונשארה פתוחה לשאר העולם זמן רב כל כך?). המגיפה היא שלב ראשון, מתקפת דיסאינפורמציה חסרת תקדים כאשר כולם מבוצרים בבידוד בבית היא השלב השני, זאת כדי לנסות לערער לחלוטין את היכולת של מדינות ריבוניות להתמודד עם המגיפה ולהחליפם בארגונים בין לאומיים הפועלים עם סין והאליטות, כמו ארגון הבריאות העולמי (לכן טוב שטראמפ הפסיק לממן אותם). הדיסאינפורמציה גם נועדה לעצור פיתוח תשתיות אמריקאיות ומערביות מתחרות לסין וכמו גם תרופות ופתרונות מתחרים למגיפה, דברים שבסופו של יום מקבעים למי תהיה עליונות כלכלית טכנולוגית בעשורים הקרובים.

במובן הזה כבר העלנו את העניין שתאוריות ה5G הם מסע דיסאינפורמציה מתוזמר של רוסיה וסין, וכמו כן שQ הוא אולי פסייאופ של הממסד בעצמו. אך שני הפלגים הללו לוקחים את הקהילה הקונספירטיבית למקומות שונים, כאילו Q הוא בעצמו מבצע דיסאינפורמציה שנועד לנטרל את הרוסי והסיני. מי יודע מה הולך שם. אל תאמין בכלום עד שלא הוכחת בעצמך.

סוף

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות

  1. יוסי 2020-05-12

    וואו איזה תענוג
    מאז שסיימתי לקרוא את עידן האלימות של יעקב טלמון לא יצא לי לפגוש ברשת חומר כל כך טוב ואיכותי

    אתם הדבר הכי איכותי היום ברשת בי פר

  2. LIGHTNING 2020-05-13

    אכן קריאה מאוד מהנה. נדיר לקבל דעה איכותית באינטרנט, קל וחומר בעברית.

    עד היום, ועדיין, מרגיש בודד בארץ.
    אף אחד לא מקשיב, ואם הקשיב, תקף את האישיות כיוון שלהיות ריאליסת זה מוקצא.

    אבל תמיד צודקים בסוף (וגם בהתחלה).

    כל מי שאחד ועוד אחד "לא נעים לו" ששווה שתיים, מוזמן להתפוצץ.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    לבחור הזה יותר מנמאס מאדיוטים רגשנים.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    איפה המחתרת?

  3. חוה 2020-05-15

    מצויין

  4. Ronit 2020-06-01

    מרתק.. כתוב בצורה ברורה.. לדעתי צריך חשיפה גדולה .. כולם צריכים לשאול שאלות ולא ללכת בתלם כמו עדר .. תודה רבה ..

  5. מיכל 2020-08-06

    מכל זה לא הבנתי מה אתה חושב על מה שקורה והאם אתה באופן אישי מאמין שהקורונה היא אמייתית. אם היא לא אמיתית והיא דיסאינפורמציה מטלטלת, מה התפקיד של ביבי בכל העניין ולמה הוא משרת את האג'נדה של הקורנה. האם שמעת על אג'נדה 21 ועל אג'נדה 20-30 ומוזר לי ממש, ומאוד מדוע אתה מתעלם מהאג'נדה הזאת שמבהירה היטב מה שקורה היום.

  6. המקנספל מבוסטון 2020-08-07

    מה שמדהים הוא שעד היום כל אחד בארץ שכתב על אג׳נדה 21, מעולם לא אמר מה השם של התכנית בארץ. יש שם לתכנית הזאת בארץ, והעניין הובא על ידינו בהרחבה. נשמח לשמוע אם את יודע את שם התכנית בעברית שאת כותבת עליה בכזה ביטחון. אם לא, נשמח להפנות אותך לחומר הרלוונטי.