לאחר כישלון הדחת טראמפ העיניים נשואות אל ביל בר וג׳ון דורהאם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ניסיון הדחת טראמפ ע״י הדמוקרטים הגיע לאחר פרסום דו״ח המפקח הכללי במחלקת המשפטים, מייקל הורוביץ, כאשר הדיפ-סטייט הדמוקרטי מצא עצמו על המוקד כאחראי להונאה מכוונת שביצע שוב ושוב מול בית המשפט למעקבים על סמך הפייק-דוסייר של כריסטופר סטיל ובמימון הדמוקרטים, במטרה לרגל אחר קמפיין, צוות המעבר ונשיאות טראמפ.

כרגיל, הקנוניה האמיתית בוושינגטון הייתה זו שנרקמה נגד טראמפ.

תזכורת מקונספיל:

נכון כל חקירות רוסיה נגד טראמפ הסתיימו בכלום ושום דבר למרות כל הבטחות התשקורת הבולשביקית שזה יהיה הסוף שלו? זוכרים שזה הכל התחיל עם מודיע מודיעיני שהמחקר שלו שולם בחלקו על ידי הקמפיין של הילארי קלינטון? אז גם הפעם עם ההאשמות נגד טראמפ בעניין אוקראינה.

התלונה נגד טראמפ כי איים על נשיא אוקראינה לחקור את ג'ו ביידן (המועמד המוביל מצד הדמוקרטים) בתמורה לסיוע הגיע מ״חושף שחיתויות״ [סוכן מרגל שתול CIA] ונשענת על דיווח של ״ארגון עיתונאות חוקרת״ הממומן ע״י סורוס, בשותפות עם ״BuzzFeed״


מהלך ההדחה הביא עימו, בנוסף לעלייה של טראמפ בכל הסקרים, את אם כל של הבומרנגים:

ניגוד האינטרסים של סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן ובנו האנטר הוא אולי הבומרנג הכי קטלני מסאגת קרקס ההדחה.

במאמץ המוטרף להדיח את טראמפ, הדמוקרטים הקריבו למעשה את המועמד המוביל שלהם לנשיאות. טראמפ והרפובליקנים קידמו בהצלחה נרטיב נגדי להדחה המכוון את כוח האש שלהם כנגד הביידנים והשחיתות שלהם, ושל דמוקרטים אחרים, באוקראינה.

כדברי עו״ד של טראמפ, רודי ג'וליאני, הפיגוע עומד להתרחב: לא רק ביידן היה מעורב בשחיתות באוקראינה. "חבורה של דמוקרטים" מעורבים.

# **ג'וליאני: לא רק ביידן היה מעורב בשחיתות באוקראינה. "חבורה של דמוקרטים" מעורבים**

Posted by Iris Israel on Friday, February 14, 2020

ומה מתרחש מאז הזיכוי המרהיב של טראמפ בסנאט?

כמו ג׳יימס קומי, גם אנדרו מקייב *לא* יועמד לדין על מתן עדות שקר

זעם על הודעת מחלקת המשפטים על החלטתה לא להעמיד לדין את סגן ראש ה-FBI לשעבר, אנדרו מקייב, בגין אמירת שקר לחוקרים.

כאן אנו מגלים סימני שבירה ראשונים אך הולכים וגוברים באמון רפובליקנים כי ניתן להעמיד לדין את קושרי הדיפ סטייט.

עד לרגע זה ראינו מפגן של אכיפה בררנית ואת מושחתי הדיפ סטייט חסינים מפני העמדה לדין.

תזכורת:

הרציונל של מחלקת המשפטים מאחורי אי ההעמדה לדין של קומי – לא רצו "להגיש את התיק הראשון נגד חוקרי רוסיה עם שוליים כה דקים ושנראה קטנוני ונקמני"

והנה תסכול עוזר קמפיין לשעבר וקורבן ריגול ה-FISA הראשון, קרטר פייג׳ בציוץ:

כמו מיליוני אמריקאים, אני מתחיל לפקפק שמערכת המשפט הדו-שכבתית שלנו אי פעם תתוקן. אחרי שנים רבות של אופטימיות, תמונת הפרופיל החדשה שלי משקפת רמה זו של שאת נפש.
האם לינדסי גרהאם, צ'אק גראסלי וועדת המשפט של הסנאט מסייעים להחזיר את הצדק?

ואכן, נכון להיום, ניתן לסכם את מספר העמדות לדין של מושחתי הביצה ע״י 3 תובעים כלליים מאז בחירת טראמפ לנשיאות, עם תמונה זו שמסתובבת ברשתות החברתיות:

נחזור לתסריט האופטימי

שוב, כמו במקרה של ראש ה-FBI המושחת של אובמה, ג׳יימס קומי, גם אצל אנדרו מקייב מדובר באישומים הנובעים מההפנייה הפלילית של הורוביץ מ-2018 וללא קשר לחקירתו המתמשכת של התובע שמינה ביל בר, ג׳ון דורהאם.

אם כך,

כל העיניים נשואות אל ביל בר וג׳ון דורהאם

**הקדמתי את האניטי 🙂 אז הנה סרטון התכנית + הפוסטים הרלוונטים:**# **סוף האכיפה הבררנית? כל העיניים על ביל בר וג׳ון דורהאם****האניטי:**> **"מקורות מאשרים כי התובע הכללי ביל בר מתמקד במשהו הרבה יותר גדול, עמוק בהרבה, בעל השלכות חמורות בהרבה… הראיות הן מוחצות ובלתי ניתנות להפרכה … אלה שתכננו את הונאת ה- FISA… עומדים לראות את עולמם מתטלטל… זה תיק של הטבעה בדאנק … "**# 1. אנדרו מקייב**מחלקת המשפטים החליטה *לא* להגיש כתב אישום נגד אנדרו מקייב בגין אמירת שקר ל-FBI**כמו במקרה של ג׳יימס קומי, גם אצל אדרו מקייב מדובר על האישומים הנובעים מההפנייה הפלילית של הורוביץ ב-2018 ו**ללא קשר לחקירתו המתמשכת של התובע ג׳ון דורהאם.**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2741928489208817/# 2. התובע הכללי ביל בר**התובע הכללי ביל בר מינה תובע חיצוני לבדיקת התיק נגד מייקל פלין ותיקים אחרים בעלי רגישות פוליטית**בשל הסערה בפרקליטות בוושינגטון, ביל בר מינה גם תובעים חיצוניים נוספים **לבחון** **תיקים אחרים בעלי רגישות פוליטית**.https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2741956485872684/**מייקל פלין ורוג׳ר סטון****התובעים של פלין הטעו את ביל בר בנוגע לגזר הדין של פלין – בדיוק כמו התובעים של רוג'ר סטון**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2739217579479908/**עורכי הדין של רוג'ר סטון הגישו בקשה למשפט חדש**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2742137192521280/**תובע מצוות מיולר והאיש מאחורי הבקשה המטורפת לגזור 9 שנות מאסר על רוג'ר סטון, הורחק מהתיק, והתפטר מהמחלקה**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2735217136546619/**תובע שני, שלישי ורביעי עוזבים את הטיפול בתיק רוג׳ר סטון**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2735085013226498/# 3. חקירת ג׳ון דורהאם**ומה עם חקירת דורהאם? אז הוא נצמד לוריד של ברנן**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2743176615750671/# 4. הסנאטור לינדסי גרהאם**חקירת הסנאט בעניין צווי הריגול FISA עולה מדרגה:****לינדסי גרהאם משגר רשימת 17 מבוקשים למתן עדות בנוגע להפרות צווי ה- FISA של קרטר פייג׳**https://www.facebook.com/groups/IsraelisAgainstAgenda21/permalink/2741990715869261/

Posted by Iris Israel on Saturday, February 15, 2020

לדברי האניטי:

"מקורות מאשרים כי התובע הכללי ביל בר מתמקד במשהו הרבה יותר גדול, עמוק בהרבה, בעל השלכות חמורות בהרבה… הראיות הן מוחצות ובלתי ניתנות להפרכה … אלה שתכננו את הונאת ה- FISA… עומדים לראות את עולמם מתטלטל… זה תיק של הטבעה בדאנק … "

ימים יגידו.

מה בכל זאת כן מתרחש?

1. חקירת ג׳ון דורהאם: דורהאם נצמד לוריד של ברנן

מתוך ה-Washington Examiner:

התובע מקונטיקט, ג'ון דורהאם, בוחן את הניתוח של ראש ה- CIA של אובמה, ג'ון ברנן, לגבי המעורבות הרוסית בבחירות, כולל בחינה מדוקדקת של הטיפול שלו במקור סודי שנאמר עליו כי הוא מקורב לקרמלין.

דורהאם, שנבחר על ידי התובע הכללי ביל בר ב-2019 לחקור את מקורות חקירת טראמפ-רוסיה ותגובת הממשל להתערבות הרוסית, בודק האם ה- CIA של ברנן ניסה להשאיר סוכנויות אחרות בחושך כשדחף להערכת מודיעין ספציפית ומוגדרת מראש לגבי הכוונות האמיתיות של רוסיה ב-2016.

הצוות של דורהאם בדק דוא"לים של אנליסטים מה-CIA ,FBI והסוכנות לביטחון לאומי שהתכנסו כדי להעריך את התערבות הרוסית.חוקרי דורהאם לוחצים לקבל תשובות לגבי מדוע סוכנויות מסוימות שללו באופן זמני מסוכנויות אחרות גישה למודיעין סודי אודות אמצעים פעילים של הקרמלין בקמפיין .

דורהאם ראיין סוכנים ואנליסטים מכל שלושת הסוכנויות, והוא בוחן אם ההתנגשות בנושא שיתוף מודיעין הייתה סוג טיפוסי של קרב בין-ביורוקרטי על סודות שמורים בקנאות או מאמץ לחפות על משהו.

חלק ניכר מכך נסב כיצד הממשל הגיע בסופו של דבר להערכת המודיעין שלה בינואר 2017 בנושא התערבות רוסית והאם ברנן דחף לתוצאה מוטה.

קרב מרכזי אחד היה סביב זהותו ואמינותו של מקור של ה- CIA, לכאורה מקורב לקרמלין. הסוכנות לבטחון לאומי רצתה פרטים נוספים אודותיו, וה- CIA התנגדה לפני שמסרה אותם.

לאחר מכן, הסוכנות לבטחון לאומי לא הסכימה עם ה- CIA וה- FBI ביחס לכמה אמינות יש לייחס למקור.דורהאם טרם ראיין את ברנן, אף כי בדו"ח נמסר כי דוא״לים ורשומות נוספות שלו התבקשו מה- CIA על ידי דורהאם.

האדמירל בדימוס מייק רוג'רס, שהיה ראש הסוכנות לבטחון לאומי באותה עת, התראיין אצל דורהאם בקיץ ובסתיו האחרון.הערכת קהילת המודיעין המדוברת מינואר 2017 הסיקה ב"ביטחון רב" כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "הורה על קמפיין השפעה ב-2016" וכי רוסיה פעלה "לערער את אמון הציבור בתהליך הדמוקרטי של ארה"ב, להשחיר את מזכירת המדינה לשעבר [הילארי] קלינטון, ולפגוע בסיכויי הבחירה הפוטנציאלית שלה לנשיאות" ו"לפתח העדפה ברורה לנשיא הנבחר טראמפ."

2. חקירת הסנאט בעניין צווי הריגול FISA עולה מדרגה

לינדסי גרהאם משגר רשימת 17 מבוקשים למתן עדות בנוגע להפרות צווי ה- FISA של קרטר פייג׳

יו"ר ועדת המשפט של הסנאט לינדסי גרהאם מבקש לזמן לראיון 17 עובדי FBI ומחלקת המשפטים בנוגע להפרות צווי הפיקוח FISA של ה- FBI נגד יועץ קמפיין לשעבר של טראמפ, קרטר פייג'.במכתב לתובע הכללי ביל בר מונה גרהם מספר סוכני FBI שסיעו בהכנת בקשות לצווי פיקוח [FISA] שהוגשו לבית הדין למעקב אחר מודיעין זר [FISC] במטרה לרגל אחרי קרטר פייג׳.

התובע הכללי ביל בר מינה תובע חיצוני לבדיקת התיק נגד מייקל פלין ותיקים אחרים בעלי רגישות פוליטית בשל הסקנדל בפרקליטות בוושינגטון

New York Times

הרקע:

תובעי הדיפ סטייט של אובמה/מיולר הטעו את התובע הכללי החדש, ביל בר, בנוגע לגזר הדין שמבקשים מבית המשפט נגד פלין – בדיוק כמו התובעים של רוג'ר סטון.

ממחלקת המשפטים נמסר כי התובע הכללי היה "המום" בגלל תקופת המאסר המופרזת שמבקשים התובעים של מיולר נגד רוג׳ר סטון, מכיוון שלא זה מה שדובר עליו בתדריכי המחלקה.

על פי הדיווחים, התובע בר היה גם המום וכועס כאשר התובעים של מייקל פלין ביקשו מהשופט בחודש שעבר לשקול זמן מאסר בפועל, בנגוד מוחלט למה שהיה ידוע חודשים רבים.

מחלקת המשפטים, אשר בעבר לא המליצה על עונש מאסר כלל עבור מייקל פלין, ביקשה לפתע מהשופט לגזור על יועץ הביטחון הלאומי לשעבר שישה חודשים מאחורי סורג ובריח.

מייקל פלין טראמפ

3. התיק הנפיץ של מייקל פלין: מבקש לחזור בו מהודעתו באשמת עדות שקר

צוות ההגנה החדש של מייקל פלין ביקש לחזור בו מהודעתו באשמת עדות שקר והאשים את התובעים ב"נקמנות"

הבקשה מגיעה לאחר שתובעי הדיפ סטייט החליטו להעניש את פלין על כך שסירב לשקר למען התביעה בתיק שותפו לשעבר, רפיקיאן.

הצוות המשפטי של פלין האשים את התובעים כי פעלו "בחוסר תום לב" ומתוך "נקמנות", כאשר המליצו בבית משפט כי פלין יקבל עד שישה חודשי מאסר בפועל.

פלין הודה בדצמבר 2017, תחת איומים לפגוע גם בבנו, במתן הצהרות כוזבות במהלך פגישה בינואר 2017 עם סוכני ה- FBI [שהם עצמם כתבו ביומני הסוכן שפלין דובר אמת] ביחס לאינטראקציות שלו עם סרגיי קיסליאק, שכיהן באותה עת כשגריר רוסיה בארה"ב.התובעים המליצו בדצמבר 2018 כי פלין יקבל עונש מאסר על תנאי ללא מאסר בפועל בגלל סיוע "משמעותי" שהעניק לצוות היועץ המיוחד.

פלין נתן ראיונות גם לתובעים בווירג'יניה, שהאשימו את שותף העסקים לשעבר של פלין, בייג'ן רפיקיאן, כששימש כסוכן זר של טורקיה.

הרבה השתנה בשנה מאז שפלין שכר צוות משפטי חדש שלחץ באגרסיביות על המדינה לקבל מידע מזכה שלטענת עורכי הדין הוסתר מפלין

The Daily Caller

עו״ד של מייקל פלין, סידני פאוול:

"המדינה מבקשת להעניש את הגנרל פלין על כך שסירב לשקר עבור התביעה בתיק רפיקיאן. עמדתם מקוממת ומחרידה."

ללא עדותו של מייקל פלין, השופט מטיל ספק לגבי הקייס נגד השותף העסקי לשעברשופט פדרלי מסופק כי קיימות מספיק ראיות כדי להרשיע שותף לשעבר של מייקל פלין באשמת לובינג בלתי חוקי עבור טורקיה, מאחר שפלין לא העיד.

אלא שבינתיים…

תובעת אמריקנית הגישה בקשה בלתי צפויה בתיק נגד מייקל פלין במטרה המפורשת להגן על… צוות ההגנה לשעבר הכושל של מייקל פלין

תובעת מטעם המדינה כותבת בפנייתה לבית המשפט כי היא רוצה להבהיר שמשרד עו״ד Covington & Burling עשויים לנקוט בצעדים הנדרשים בכדי ״לטהר את המוניטין הציבורי שלהם״ כנגד טענות מייקל פלין על הניהול הכושל שלהם בעניינו.

הבנתם איך שיתפו פעולה כדי לקבור אותו?

שרה קרטר:

״תובעת אמריקנית למחוז קולומביה ומחלקת המשפטים עוסקת כעת בהגנה על "המוניטין הציבורי" של קובינגטון ובורלינג – משרד עורכי דין בינלאומי, שבסיסו בבירה.

האם התובע החדש טימוטי שיאה והתובע הכללי וויליאם בר יודעים כי התובעים הפדרליים – שכבר זיהו ניגוד עניינים רציני בו מצויים ״קובינגטון״ בפרשת פלין – גוררים את פלין להליכים נוספים לשם הגנה על קובינגטון?

ואז, שופט דחה *ללא הגבלת זמן* את גזר דינו של מייקל פלין בזמן שפלין לוחץ לחזור בו מהודאתו באשמה.

מריחים את הביוב?
אז הנה עוד:

4. התיק הנפיץ של רוג׳ר סטון: עורכי דינו הגישו בקשה למשפט חדש

הבקשה נובעת מהחשיפה של ראש צוות חבר המושבעים בשם טומקה הארט במדיה החברתית כמועמדת דמוקרטית כושלת שלעגה למעצרו של סטון, כינתה את תומכיו של טראמפ גזענים והצטלמה עם יו"ר ה-DNC לשעבר, דונה ברזיל.

ואז לפתע מה התרחש?
תובע מצוות מיולר והאיש מאחורי הבקשה המטורפת לגזור 9 שנות מאסר על רוג'ר סטון, הורחק מהתיק, והתפטר מהמחלקה

יתכן ותובעים מצוות מיולר שיקרו למחלקת המשפטים לגבי בקשת גזר הדין של סטוןפקיד המחלקה אמר כי עונש המאסר שדרשו תובעי מיולר עבור סטון "קיצוני, מוגזם ובלתי פרופורציונלי באופן גס."מחלקת המשפטים הזדעזעה מההמלצה הרשמית של חברי צוות היועץ המיוחד לשעבר רוברט מיולר לפיו יש לגזור את דינו של סטון לתשע שנות מאסר. גורם מסר כי ההמלצה לעונש הייתה "קיצונית, מוגזמת ובלתי מידתית באופן גס" ביחס לפשעיו של סטון.

זה לא נגמר בזה.

תובע שני, שלישי ורביעי עוזבים את הטיפול בתיק רוג׳ר סטון

התובעים מרנדו, קרוויס, ג'ד וזלינסקי עזבו את הטיפול בתיק סטון. קראוויס התפטר ממחלקת המשפטים.

וכאן מגיע מהלך מבריק של טראמפ נגד הביצה בוושינגטון:

טראמפ הציע ואז משך חזרה את מועמדות לפרקליטה בוושינגטון ד"ר ג'סי ליו, לתפקיד בכיר במחלקת האוצר

מה בעצם עשה טראמפ?

טראמפ גרם לג'ס ליו להתפטר מתפקיד התובעת בוואשינגטון באמצעות המינוי לתפקיד בכיר במחלקת האוצר, תוך כדי הוא מינה במקומה את טימותי או׳שיאה להיות התובע החדש של וושינגטון.

ואז הוא משך חזרה את המינוי של ג'סי ליו באותו יום שכל ארבעת התובעים של מיולר בתיק רוג׳ר סטון מתפטרים.

ג'ס ליו היא תובעת דיפ-סטייט שמעורבת בשלושה תיקים הקשורים למיולר בהם המדינה עיכבה או מעכבת ראיות מההגנה. והיא מעורבת בתיקים מפוקפקים אחרים.

5. מה בעצם המטרה של הדיפ סטייט? לסמן את ביל בר כתובע פוליטי וליירט אותו

נראה שהדיפ סטייט של אובמה והדמוקרטים תכננו את המהומה השבוע כדי להטעות, להביך ולסמן את התובע הכללי בר כתובע פוליטי על מנת ליירט אותו.

הדבר מסתדר היטב עם דברי הסנאטור צ׳אק שומר בסרטון:

**מקסים. כך נראה פרצוף השטוף בשתן**# **הסנאטור הדמוקרטי צ׳אק שומר מציג 1/1 את מה שהדיפ-סטייט עשה עד היום וטראמפ הכשיל:**> **הנשיא טוען כי להפר את החוקים לגיטימי לחלוטין. הוא טוען שזו זכותו המוחלטת להורות למחלקת המשפטים לעשות כל מה שהוא רוצה.ולנשיא יש את התובע הכללי שלו וה״מאפשר״ לו [משת״פ], וזו מילה קלה, שתומך למעשה בהשקפה זו.האם מישהו חושב שזה לא בא בחשבון שהנשיא טראמפ עשוי להורות ל- FBI לחקור את הילארי קלינטון, ג'ו ביידן או כל אחד אחר, ללא שום ראיה שתומכת בפגיעה כה שרירותית בזכויות הפרט?אני יודע, איזה כתב קונספירטיבי ימני קיצוני שאין לו שום אמינות פשוט ממציא דברים, כותב אותם, חדשות פוקס מעלה אותם, שון האניטי או מישהו מדבר על זה ואז הנשיא אומר לחקור.זו התנהגות של עולם שלישי ולא התנהגות אמריקאית.סוג כזה של התנהגות מטמא את הדגל הגדול שעומד מעלינו.אלה אינם דברים רגילים. מעולם לא נראו לפני כן עם אף נשיא דמוקרטי ליברלי או שמרן.**

Posted by Iris Israel on Thursday, February 13, 2020

צ׳אק שומר:

הנשיא טוען כי להפר את החוקים לגיטימי לחלוטין.

הוא טוען שזו זכותו המוחלטת להורות למחלקת המשפטים לעשות כל מה שהוא רוצה.

ולנשיא יש את התובע הכללי שלו וה״מאפשר״ לו [משת״פ], וזו מילה קלה, שתומך למעשה בהשקפה זו.

האם מישהו חושב שזה לא בא בחשבון שהנשיא טראמפ עשוי להורות ל- FBI לחקור את הילארי קלינטון, ג'ו ביידן או כל אחד אחר, ללא שום ראיה שתומכת בפגיעה כה שרירותית בזכויות הפרט?

אני יודע, איזה כתב קונספירטיבי ימני קיצוני שאין לו שום אמינות פשוט ממציא דברים, כותב אותם, חדשות פוקס מעלה אותם, שון האניטי או מישהו מדבר על זה ואז הנשיא אומר לחקור.

זו התנהגות של עולם שלישי ולא התנהגות אמריקאית.

סוג כזה של התנהגות מטמא את הדגל הגדול שעומד מעלינו.

אלה אינם דברים רגילים. מעולם לא נראו לפני כן עם אף נשיא דמוקרטי ליברלי או שמרן.

עוד זה מדבר וזה בא:

אחרי האיתות של צ׳אק שומר, זרוע התעמולה והדיפ-סטייט הדמוקרטי נכנסים לפעולה כדי ליירט את ביל בר

שמונה פרשנים משפטיים העובדים במפלגת הפייק תקשורת CNN ו- MSNBC או מופיעים לעתים קרובות ברשתות, חתמו על עצומה הקוראת לתובע הכללי וויליאם באר להתפטר מתפקידו בשל הטיפול שלו בפרשת רוג'ר סטון.פרשני רשת CNN והתובעים הפדרליים לשעבר, אלי הוניג ורנאטו מריוטי, חתמו על העצומה שכוללת יותר מ -1,140 חתימות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *