קוקנסינל קונטרול? נאש קונטרול!!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כמה טוב היה לשמוע את ליברמן מדבר אודות התופעה המגעילה של מיגור הלהטבים ברחובות, כל כך היה נחמד עד שבעיתון הארץ שכחו מזה להיות מוצצים.

כאשר ליברמן הודיע ליהדות החרדית כי הוא לא ייתן ידו בהמשך המצעדים נפל דבר והעם הלך איתו, אין כמו "מולדבי" שיקים את הבשורה של מיגור התופעה הלהטבית במחוזותינו, כל כך היה מרגיע לשמוע את ליברמן עד אשר כל שוחרי חופש הרקטום שתקו.

תראו איזה יופי, ליברמן הבטיח להעיף את הקוקסינלים מהרחובות וכולם ישבו בשקט, הרי ליברמן האיום הוא האיש שיכול להעיף את כל המזדיינים האלו מהרחוב ולהפסיק את הפרופגנדה האיומה הזאת אשר השתרשה לה בארץ, והנה כאשר אנו באים לבדוק את יחסי התקשורת בנושא אנחנו מגלים כי "דנה וויס" רועד וכמובן "עודד בן עמי" מפרקס, שלא נדבר על "נדב חודורב" שעושה קקי בתחתונים "ובוני גינזבורג" הנתקע.

כמה טוב שיש ליברמן, כל כך טוב שכאשר היהדות החרדית הפנתה גב קר ל"אוכלים בתחת" התקשורת יצאה נגדם וזעקה חשוכים (כאילו שחור של התחת מואר), כל כך טוב שיש ליברמן שכאשר הכיפות הסרוגות אמרו שיש לקיים "טיפולי המרה" זעקה התקשורת כי "אין זה ראוי שיש שר חינוך" עם מחשבות שכאלה..
זה לא מנע מהתקשורת לפרגן לליברמן על דעותיו ולהלביש אותו ב"כס השרות", טכנית אם ליברמן יהיה שר החינוך זה כל כך מתבקש להעיף את הקוקסינלים ממסדרונות הכנסת, הצבא, המשטרה, החינוך והרווחה.
ליברמן הוא האיש שלנו שיכול לבצע את המיגור, ליברמן הוא מומחה לחילופי אוכלוסיה, כפי שהוא מוכן להעביר את "וואדי ערה" לאבו מאזן כך גם הוא יעביר את הלהבטים לאי "לסבוס" שמרטיף שלאף יבנה במיוחד מול חופי תל אביב.


המפליא הוא שהתקשורת כל כך שתקה ללברמן על הדעות הנפלאות שלו אודות הקהילה הלסבית עד אשר אף עיתונאי חצר לא שאל אותו שאלה פשוטה כמו מה יקרה אם תהיה שר הבריאות כאשר הלהטבים ירצו לאמץ ילדים של כושים במטרה להגדיל את פוזיציית הז הענק במזרח התיכון? או לחילופין מה יקרה אם תהא שר המשטרה ויבקשו מימך לעשות מצעד ברחבה הרפורמית בכותל?

תכאלס, ליברמן הוא האיש שלנו לפוצץ את הבלון הלהטבי אשר נרקם אל מול עננו, התקשורת הבולשביקית כבר מפחדת ממנו, הלהטבים כל מסתגרים בפלורנטין, ואין ספק כי אם ליברמן הוא האיש אשר יעמוד כשר בכל אגף שהוא בין אם זה בבריאות או במשטרה ולחילופין השר לענייני נתקעים הוא יעשה עבודה טובה מאוד. עבודה נקייה.


להטבים

זה הזמן לשים את ליברמן כראש ממשלה אשר יקיים פה משילות ואז כל פסטיבלי הגייז יספיקו להשחית את העם היושב בציון, הגיע הזמן לביברמן.

אגב, אם אתם שואלים את עצמכם מדוע ליברמן כל כך כועס על דרעי ולא מוכן לסלוח לו, זה בגלל הקלטת הזאת שמוכיחה שליברמן מסוגל לזיין את הקוקסינלים מהרחובות יותר טוב מכל חבר בכנסת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. נתי 2019-10-15

    אתה מפספס את התמונה המלאה!

    אתה צריך לעשות שיעורי-בית,כדי להבין מי הם "אדוני-הארץ" האתאיסטים ממזרח-אירופה,שהשתלטו על ארצו ואדמתו של העם-היהודי,וכך יצרו מעמדות-ברורים בעלי דעה(אתאיזם מול אמונה) ועדה (מזרח-אירופה נגד היהודים המאמינים בעיקר עדות-המזרח)

    אם מחלות סדום-ועמורה בארצנו היו בקרב עדות-המזרח,המשטר הסמאלנאצי האשכנזי\רוסי אשר שולטים בארצנו,היה נלחם בתופעה זאת בחומרה-רבה..כמו עישון הסיגריות המשויך לתרבות עדות-המזרח!

    הרי אותם קוקסינלים בעלי-התפקידים והכוח ב"דיפ-סטייט" בארצנו,הם אלה הדואגים לייבא אלפי גוים אנטישמים מרוסיה לארצנו.
    ולא רק שהם פועלים בפועל לחפש גוים שאולי סבא שלהם מצד האבא היה יהודי(גוים גמורים) הם גם מזייפים עבורם תעודות ומסייעים להם כספית עם נחיתתם בארץ..ואפילו נותנים להם דירות במרכז-הארץ!

    גוים רוסים אנטישמים מציפים את רחובות תל-אביב,יפו,בת-ים,ראשלצ וחולון! ורק העם-היהודי עדיין לא מבין,מה השתנה,וכיצד התקשורת מדברת בשפה אנטי-שמית
    "הדתה"
    "הישראלי (המזרחי המאמין) המכוער"

    המלחמה האחרונה עם רוסיה ומדינות-ערב קרובה מתמיד,אל תהיה המום שתראה מיליציות רוסיות עם תעודת-זהות כחולה,שיהיו מוכנים להרוג יהודים!

    ולבסוף..רק גוי אנטישמי יכול להיות בעד ליברמן כיום!
    נתראה במלחמה..הרוסים בחו"ל ובארץ בטוחים שכל היהודים הם קוקסינלים כמו האשכנזים שהם מכירים!