פיצוץ שדות הנפט הסעודי הם הטריגר למלחמה במפרץ הפרסי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החתול הפרסי ששלח טילים דרך עירק לשדות הנפט של הסעודית וגרם לשבתה של חמישית מייצור הנפט הלך צעד אחד יותר מדי גבוהה מול הממשל האמריקאי.

יד נעלמה שלחה מספר רב של טילים לתוך שדות הנפט הסעודים וגרמה לנזק אדיר תוך שהיא משביתה מכונות ובעיקר את היכולת לייצר נפט בטווח הקרוב, במלחמת המפרץ כאשר סדאם חוסיין היה שולט הוא פעל באותה מתכונת בכך שהצית את השדות בכל רחבי עירק, הפעם הממשל הפרסי הוא זה שהרים את הכפפה והביא בשורה חדשה לעולם.

זה לא שהעולם לא ידע שהפרסים מסוגלים לעשות מעשים רעים ולפגוע במתקנים אסטרטגים, אלה שהעולם מתחיל להבין את עזות המצח של הפרסים שלהם אין בעיה לחטוף ספינות עם נפט בתוך המפרץ ולשלוח חיילים לתוך בסיסים בסוריה ובעירק אלה גם לייצר כאוס אמיתי תוך פגיעה משמעותית בשדות הנפט הסעודים.

בארץ כולם עסוקים בבחירות שמלוות בהשמצות הדדיות של כל היריבים הפוליטיים בינם לבין עצמם, אך מחוץ לגבולות המדינה ישנם חיים אשר מראים לנו כי ישנה סכנה של ממש בפריצה של מלחמה, הממשל האמריקאי עדיין לא הכיל את האירוע האדיר אשר התרחש בשדות הנפט של העולם.

האירנים מספיק חכמים לתקוף את הסעודים מהשטח של העירקים, למעשה הם יכולים לתעתע בעולם עד אין קייץ וזאת יעשה מכל גבולות העולם ורק לא בגבול שלהם, מן דוקטורינה שכזאת שאומצה אצלהם שאומרת אנחנו נדפוק את האויב שלנו בשטח שלו משטח שאינו שלנו, ובכך שהעולם בא להאשים את אירן הוא מגלה שההתקפה בוצעה ע"י כוחות אחרים, לעתים חיזבאללה, לעתים כוח אל קוץ ולעתים כוחות שבשלב זה עדיין עלומים.
היכולת של הפרסים לייצר שלל פעולות בכל המרחב של המזרח התיכון היא יכולת ידועה, הרי באירופה נתפסו מרגלים אירנים על חם ועדיין העולם יש בשקט, הפעם העולם מבינים שהפרסים עם אולי קופצים כמו חתול ונופלים על הרגליים אבל מישהו צריך לחנך את החתול.

מחמד בן סלאמן יצטרך להבין כי הוא מותקף לא רק ע"י תמנים מעבר למפרץ אלה גם בצידה השני של המדינה, אחרי שהעירקים נפלו כפרי בשל אל תוך הכאוס שנוצר כתוצאה מחיסולו של סאדם חוסיין הגיע השעה של הבית מלוכה להפנים שכל הכסף שיש להם לא יכול לעמוד את מול האיתוללה והדרך היחידה שלהם לשרוד היא לפעול בשת"פ בין לאומי על מנת להוקיע את השיעה מן העולם.

בימים ההם היה פרס ומדי שאוחדו ע"י המלך כורש, הגיע הזמן לפצל שוב את הממלכה.

שנחתום ברית הגנה לפני?
או שנמתין לבני גנץ שיסיים לאונן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *