הפלישה לעזה צריכה להיות מלווה בכוח אווירי ישראלי וחייל רגלים מראמללה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני גנץ שרוצה לחסל את החמאס ולו רק כדי להחזיר לשותפו אבו מאזן את השליטה עם העיר צריך לשכנע את אבו מאזן להכניס חייל רגלים פלסטיני אל תוך העיר בעוד ישראל תיתן כיסוי אווירי כמו במודל הסורי והרוסי.

לא ברור מדוע בני גץ כל כך רוצה לכבוש את עזה, נדמה כי בני גנץ וליבמן כל כך שואפים להיכנס לעזה שזה מעורר התשאות, גנץ רוצה להשיב את הרשות הפלסטינית אל תוך עזה מבלי שזאת תנקוף אצבע וליברמן שואף להחזיר את הרשות לעזה על מנת לפתוח שם בתי קזינו לאורך כל החוף, כמו במונטה קארלו.

שמעון פרס אמר בזמנו כי עזה עוד תיהיה הפנינה של המזרח התיכון, הוא לא הפנים את מלחמת הדת אשר מתרחשת בשטח, הוא חשב שיש לו עסק עם נורווגים, מיד לאחר שהשטח נמסחר לרשות החמאס קם וחיסל את אנשי הרשות הפלסטינית, למעשה הוא זרק אותם מהגגות וטווח בהם, לימים החמאס התבסס כל כך טוב עד אשר אבו מאזן איבד את המדינה שלו וחצה אותם לשתיים, וכאשר ממשלת ישראל משלמת כסף בצורה ישירה לחמאס הוא מחסלת את האפשרות שאבו מאזן יחזור לשלוט ובעצם יוצרת מצב של 3 מדינות לשתי עמים.

שדן מרגלית ושמעון פרס טיגנו את ישי לוי עם שיר ("היו אלו ימים של משטרים אפלים" מ. קצב)



השליטה של החמאס בעזה פוגעת קשות באו מאזן, אך יכוון שינו יכול לחסל את החמאס הוא מבקש מבני גנץ שיעשה זאת, באם בני גנץ רוצה לחסל את החמאס בשביל אבו מאזן מוטב שיאמץ את המודל הרוסי סורי, ששם הסורים משלמים בדם על הקרע בעוד הרוסים נותנים עבודה מהאוויר.

רוה"מ בנימין נתניהו מבין את זה היטב, הוא אומר אם נחסל את החמאס בשביל שאבו מאזן ישלוט שם ולא אנחנו אז מוטב כי אבו מאזן יביא את חייליו את תוך הרצועה ואנו ניתן להם הגנה אווירית, ונאחל לשתי הצדדים בהצלחה.


אין שום ספק שאם אבו מאזן יעמיד את החיילים והשוטרים שלו בכניסה לרצועת עזה בעוד ישראל תיתן מטרייה אווירית הסיכוי לשלום עם הרשות הפלסטינית יתגבר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *