קרן וקסנר מתארגנת מחדש לקראת הבחירות וכסיפתח משיקים את המפלגה של אהוד ברק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אז קרן וקסנר מתארגנת מחדש לקראת הבחירות וכסיפתח משיקים את המפלגה של אהוד ברק.

שימו לב למועמדים שהוצגו.

יאיר גולן- האיש שבזדון נשא את נאום התהליכים ביום השואה אשר משווה את ישראל לגרמניה הנאצית. בצורה זאת, כאשר היה סגן הרמטכ"ל, קרא כפקיד תיגר על הממשלה והמדיניות שלה, וזה לא מקרי, הוא בוגר קרן וקסנר.

בפועל אתרים ומנחי רדיו ניאו נאצים השתמשו בדיוק בנאום הזה של יאיר גולן כדי להצדיק את הדעות האנטישמיות שלהם.

דוגמא בולטת היא דויד דיוק שהיה מנהיג הkkk בארה"ב ואשר ציטט בדיוק את הנאום של יאיר גולן, בוגר קרן וקסנר, ואף טען שהוא "יהודי עם אותם דעות על יהודים כמו שלי". השידור צוטט באתר הניאו נאצי הדיילי סטורמר.

קובי ריכטר- מנכ"ל דרכנו. הארגון התערב פוליטית עם כספים של קרנות מזוכות ממס (כגון רוקפלר ופורד האנטישמיים של הcfr שממנו את קול-אחד ארגון העל של דרכנו) ומחלקת המדינה בארה"ב של ממשל אובמה כאשר הכסף נתרם לv15, הגלגול הקודם של דרכנו.

רק לאחרונה ימים ספורים לפני הבחירות ב9 באפריל, השופט מלצר החליט שעל דרכנו להרשם כגוף פוליטי… זה אחרי כל הקמפיין שעשו לאיחוד אשר תמך בכחול לבן לאורך הבחירות. אבל קובי ריכטר עצמו בזמן שהיה מנכ"ל הארגון היה המתווך של האיחודים אשר יצרו את כחול לבן עוד מיסודה יחד עם אהוד ברק.

לא במקרה קובי ריכטר תיווך את אנשי קרן וקסנר למפלגת כחול לבן.

על השחיתות שלא תאמן של ארגון דרכנו כתבנו רבות:

יפעת ביטון – פנתר החצר של ברק. ביטון הייתה חברה בוועד המנהל של הקרן החדשה לישראלבשנים 2006–2014 ויו"ר ועדת המענקים לצדק חלוקתי של הקרן. היא חברה בוועדת ההיגוי של תוכנית המשפטנים של הקרן.

ויקיפדיה: יפעת ביטון

מי היה מנכ"ל הקרן החדשה לישראל באותם שנים עד 2010? אליעזר יערי בוגר קרן וקסנר.

ויקיפדיה: קרן וקסנר

ואז מגיעים לאהוד ברק, מי שקיבל מיליונים מקרן וקסנר על מחקר בזמן שהיה איש ציבור בארץ, כאשר לא מוכנים לחשוף שום פרט על המחקר ואף לאחרונה הכחישו שבכלל היה מחקר, מה שעלול לסבך אותם עם ארגוני המס בארה"ב.

כמו כן ברק נתפס לאחרונה בסופ"ש יוצא ונכנס מחוץ לביתו של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין אשר היה המנהל הבכיר של כל קרנות וקסנר עד שנכנס לכלא על שידול קטינות לזנות, והוא ממשיך לתרום לאנשים העובדים בהארווארד עד היום בפקולטות בהם מכשירים את אנשי קרן וקסנר.

המשפט של אפשטיין נפתח מחדש עקב ריבוי עדויות חדשות של קטינות, והתמונה של ברק עלולה לשמש עדות כנגדו:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *