ה-FBI יושב על חומרי ברק אפשטיין, אבל אנשי הדיפ-סטייט ווקסנר עלולים לבלום את החקירה בארץ

ה-FBI יושב על חומרי ברק אפשטיין, אבל אנשי הדיפ-סטייט ווקסנר עלולים לבלום את החקירה בארץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ברק בראיון לדיילי ביסט בו הודה שהוא הבחור בתמונה הידועה, ובעקבות זאת גרם לדיילי מייל לפרסם את התמונות הנוספות שלו מאותו ביקור אצל אפשטיין, טען בראיון שפרס הכיר לו את ג'פרי אפשטיין לפני כ17 שנים. (למה אנחנו לא מופתעים שזה פרס…)

The man who introduced me to Epstein about 17 years ago was Shimon Peres, Barak said

בוא נעשה חשבון, 2019-17 = 2002

הממ ..???? בוא נבדוק האשמות לגבי אפשטיין:

On Saturday, billionaire financier and convicted sex offender Jeffrey Epstein was arrested for the alleged sex trafficking of dozens of minors in New York and Florida between 2002 and 2005

מסתבר שהם כרגע נכון לעכשיו בין היתר ננעלים על שנים בהם סרסר אפשטיין בקטינות (ואנס) בין 2002-2005.

New York Magazine: Everything We Know About the Sex Crimes Case Against Jeffrey Epstein

וזה מוביל אותנו לעניין הבא שהוא הנושא המרכזי להערב.

ה-FBI ביקש שימסרו לו פרטים כל מי שיודע דבר על פרשת אפשטיין ומי מהתקשרויותיו. כחלק מהחקירה פועלת גם היחידה לשחיתות ציבורית היכולה בהמשך להגיש כתבי אישום על הלבנת הון ועבירות מס. חומרים הועברו אלייהם בנוגע לברק (המענק על ה"מחקר" בין היתר) והעניין בבדיקה:

אך כדי שהם יוכלו לחקור הם יזדקקו לשת"פ עם להב433 פה בארץ. ופה יש עניין. שימו לב, נחזור לדברים שכתבנו בעבר.

התיק היחיד עם בשר בכל פארסת ההמלצות של המשטרה היה תיק 1000, והראיה היחידה עם בשר היית שתדלנות הויזה שעשה נתניהו למילצ'ן אצל ג'ון קרי כאשר היה מזכיר המדינה בממשל אובמה. די בטוח שהמידע הזה לא הגיע בהתנדבות מצד מילצ'ן ונתניהו המואשמים בשוחד בתיק, אלא מהצד של ג'ון קרי, ומתי? ובכן, בחודש האחרון לממשל אובמה הכושל, דצמבר 2016, הופעלו צעדים חד צדדיים לכבול את ידי הממשל הנכנס ולבצע נקמות אחרונות.

באותו דצמבר 2016, אובמה מגרש חד צדדית דיפלומטים רוסיים כדי לתמרץ את פתיחת החקירה נגד טראמפ שמנהל כיום רוברט מיולר, חבר מספספל הלימודים של קרי:


וכמו כן אובמה באותו חודש נמנע מלהטיל את הוטו המסורתי באו"ם על ההחלטה נגד ה-"התנחלויות" בארץ. באותו חודש… נפתחת חקירת תיק 1000, פחות מחודש לאחר מכן בינואר 2017, כל פרטי החקירה עם עניין הויזה דולפים ישירות לתשקורת הבולשביקית. חודשים ספורים לאחר מכן במרץ כבר כורש ברנור, החוקר של נתניהו בתיק 1000 מככב במסע יחסי ציבור על שת"פ בין להב433 והFBI, ככה סתם במקרה, אבל שימו לב לדיווח שיצא בעקבותיו:

חדשות וואלה!: כבר לא מאלחש: כך חילץ ניצב יצחקי את המפכ"ל מתפקיד המשת"פ

"לפני מינויו לראש יאח'ה חזר ברנור לשנה לגלילות, לפנימיה הישנה והסגורה שלו, הפעם כחניך במכללה לביטחון לאומי. הוא מתנזר מראיונות לעיתונות הישראלית אך נעתר להפצרות ידידיו מהאפ-בי-איי, הנספחים המישפטיים בתל אביב קרי גליישר ורסטי רוזנטל, להצטלם לאתר הבולשת הפדראלית. גם למשטרת ניו יורק, NYPD שותפת-מתחרה של FBI, נציג בארץ. אלה קשרים חיוניים ליאח'ה, ליאחב'ל, ליחידה הכלכלית ולרשויות המסים ואיסור הלבנת ההון. לחקירות נתניהו קצה בין-לאומי בכלל ואמריקאי בפרט, שמיצויו מחייב רצון טוב של סוכנויות החוק כלפי מקבילותיהן הישראליות."

שיתוף פעולה מודיעיני שכזה מתווסף למעקב וציטוטים אחר נתניהו שהיו ועוד איך בממשל אובמה,ובעוד מתגלה שתהליך המעקב אחר טראמפ בארה"ב הוצא באופן לא חוקי נגד טראמפ, לא נופתע אם גם מהלך זה בוצע באופן לא חוקי. נזכיר שוב, שמחלקת המדינה בראשות קרי ניסתה לעשות פוטש לנתניהו בזמן בחירות 2015 עם הארגון הקיקיוני V15 שקיבל ממחלקת המדינה של קרי כסף (כיום הפך לארגון 'דרכנו' שעד לא מזמן ניהל קובי ריכטר, היוטם במפלגת ברק). לא מופרך לחשוב שהחקירות הם ירושה שלהם בנסיון נוסף ולא פחות נועז להפיל את נתניהו. מהלך קלאסי לעשות בחודש האחרון לכהונתם לנסות ולבצר את המדיניות הכושלת שלהם.

מתוך כתבה של אתר "מידה" – "השיטה על פי אלדד יניב: “דרוקר לוחץ בטלוויזיה, והיועמ”ש פותח בבדיקה”:

"מדברי יניב עלה כי התכנית להפלת ראש הממשלה כוללת מגוון רחב של אישים וגופים, ובהם עיתונאים וקציני משטרה העושים לכאורה יד אחת נגד ראש הממשלה. 'יש אנשים ישרים במשטרה', אמר יניב לנוכחים, וציין את שמו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת־ניצב כורש ברנור, כאחד האישים ש”בעוד זמן לא ארוך יהפכו את השולחן על מנדלבליט”.

לדברי יניב, תנ”צ ברנור ואנשיו “כבר עכשיו” לוחצים על היועמ'ש"

מנין איש פוליטי כמו אלדד יניב יודע מה קורה תוך כדי חקירות עם כורש ברנור ואנשי משטרה אחרים? ראו אותו מדבר על כך:


אלדד יניב היה איש של ברק, והיום הצטרף למפלגה שלו. ברק כמובן גם חיזק ללא הרף את כורש ברנור מבחוץ.


ב2010 דווח על ידי עוזי ברוך בערוץ 7: ראש ה- F.B.I בפגישה עם המפכ"ל

ראש הFBI דאז רוברט מיולר, מי שניהל את החקירות המקבילות נגד טראמפ בנוגע לרוסיה אשר כשלו (כי אין כלום), הגיע לביקור בישראל לחזק את שת"פ בין הארגונים, שם נפגש עם האחד והיחיד רוני ריטמן (שמונה לראשות להב433 ב2014). עד לא מזמן היה ריטמן ראש להב למרות האשמות חמורות שלו בהטרדה מינית אשר עברו פוליגרף של הנפגעת, ואשר ניסו להסתיר במשטרה כאשר אפילו בג"ץ קבע כי יש להתייחס לתלונות ברצינות יותר. ריטמן התפטר רק לאחרונה. האם המעמד המיוחד של ריטמן נבע מההיכרות שלו עם רוברט מיולר? נזכיר שאשתו של ריטמן, בזמן החקירות, ובזמן שהוא ראש להב, מדרבנת אנשים לצאת למחאה על פי האסטרטגיה שאלדד יניב מתווה לעיל עם כורש ברנור.

מפקד יאח״ה כורש ברנור לא ביצע בדיקות פוליגרף תקופה ארוכה ובזמן שהוא העיד נגד הקצינה שהוטרדה ע״י ניצב ריטמן:

היום כל ההדלפות בנוגע לחקירת רוה"מ עם מילצ'ן והמסוק מצטטים ללא הרף את ברנור מתוך החקירה. מעניין מי מדליף? ברק עצמו אומר שהוא יודע מתוך גורמים במשטרה בתפקיד שאומרים לו שלא מאפשרים לחקור עוד את נתניהו בתיקים אחרים. אם עד עכשיו סילפו, סביר להניח שגם עכשיו, אבל איך ברק מעז לדבר על כך שמדליפים לו שוטרים מה קורה במשטרה? (ראו סרטון של הכתבה)

ברק באולפן וואלה! NEWS: היועמ"ש מונע מהמשטרה לחקור מידע חדש על נתניהו

ברנור, ריטמן, קרי, ומיולר. אם הFBI הולך לחקור את ברק והכסף מקרן וקסנר הוא ייאלץ שיתוף פעולה עם להב 433, אז נכון שהיום ראש יאח"ה זה לא כורש… אבל זה יואב תלם ממשיכו… בוגר קרן וקסנר.

עוד מידע ומקורות:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *