תרמית ״הקנוניה הרוסית״ היתה מאמץ לכסות על ריגול משטר השטאזי של אובמה מאז 2012

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בתחקיר האחרון סיפרנו לכם שסוכנויות המודיעין עשו ״אאוטסורסינג״ [מיקור חוץ] של הריגול שלהם אחר אזרחים אמריקנים וכי ברית ״חמש העיניים״ FVEY לשיתוף מודיעיני 5 בין מעצמות כנראה הוקם ותוכנן על ידי הגלובליסטים כמכשיר ריגול העוקף את החוקים המדינתיים המפוקחים ע״י מוסדות מקומיים.

ננצל את הזמן לקראת ביקורו של טראמפ בבריטניה ולקראת חשיפה המסמכים הקרובה, כדי להביא עוד מידע שהתפרסם בימים האחרונים.

ג'ו דיג'נובה חושף את השערורייה האמיתית:

תרמית ״הקנוניה הרוסית״ היתה מאמץ לכסות על הריגול הפוליטי של אובמה מאז 2012.

שרה קרטר:

"אנחנו מתקדמים אל עבר קרב אימתני" התובע הכללי ביל בר נאבק בקהילת המודיעין וה-FBI. מעקבים בלתי חוקיים מתקיימים כבר במשך שנים.״

ריגול אחר יריבים פוליטיים

חשיפת ג'ו די ג'נובה:

אנשי אובמה עוקבים אחרי מתנגדיו הפוליטיים עוד לפני בחירתו מחדש ב -2012, וכל תרמית ״הקנוניה הרוסית״ היתה מאמץ לכסות על הריגול המתמשך.

הסיפור בבסיסו הוא שהאדמירל מייק רוג'רס, שהיה ראש ה- NSA [הסוכנות לביטחון לאומי] גילה באביב 2016 כי במסד הנתונים המקיף של ה-NSA, האוסף את כל התקשורת האלקטרונית בארצות הברית, נעשו חיפושים על ידי "קבלנים" בלתי מורשים של ה-FBI.
אותו אדמירל רוג׳רס פעל לנתק את הגישה הזו. הוא גם זה שערך ביקור בהול אצל דונלד טראמפ, שלאחריו טראמפ העביר מיידית את הקמפיין שלו ממגדל טראמפ. הטענות שהעלה טראמפ על ביצוע "האזנות" על הקמפיין שלו, ככל הנראה נבעו מהאזהרה שקיבל מאדמירל רוג'רס באותו ביקור.

למחרת נפתחה חקירת הריגול הנגדי [Crossfire Hurricane], והמאמץ להשיג צווי מעקב FISA מטרתו לא היתה ליזום ריגול אחר קמפיין טראמפ, אלא לספק בסיס משפטי בדיעבד לפעולות הריגול אחר מתנגדים פוליטיים שכבר התבצעו במשך שנים באופן בלתי חוקי.

הסבר מפורט יותר אבל שווה קריאה:

מסתבר שבית המשפט למעקבי FISA זיהה וכימת *עשרות אלפי* שאלות חיפוש במסד הנתונים של ה-NSA/FBI באמצעות השימוש במערכת (FISA-702 (16) (17. במסד הנתונים נעשה שימוש חוזר על ידי אנשים של קבלן בעל גישה אשר ביצעו חיפושים וחילצו באופן בלתי חוקי את התוצאות הגולמיות ללא צנזורה [השחרות] של המידע, ושיתפו אותו עם מספר לא ידוע של גורמים.

תהליך המתואר בהחלט מצביע על מבצע ריגול פוליטי, מעקב ותיעוד.

אין ספק שבסיס הנתונים (FISA-702 (16) (17 שימש את פקידי עידן אובמה, מ-2012 ועד אפריל 2016, כאמצעי לרגל אחרי האופוזיציה הפוליטית שלהם.

כל מה שהתרחש לאחר 9 במרץ, 2016, נעשה כדי לכסות את הפיכת מסד הנתונים FISA לנשק פוליטי. ״ספייגייט״ ״רוסיה-גייט״, הדוסייר של סטיל, ואפילו ״הערכת קהילת המודיעין 2017״ (שהתבססה על הדוסייר) נדרשו כדי ליצור סיפור כיסוי ולהגן על עצמם מפני חשיפת השימוש לרעה [weaponization], במעקבים פוליטיים וריגול בלתי חוקיים. אפילו מינויו של רוברט מיולר כחוקר מיוחד הוא מהלך הגיוני כי הוא היה ראש ה- FBI כאשר כל זה התחיל. 

הריגול הפוליטי החל למעשה ע״י הפיכת מס הכנסה לנשק פוליטי. זה המקום שבו המונח "פרויקט מחקר סודי" נוצר ע״י צוות אובמה וכלל את מחלקת המשפטים תחת אריק הולדר ואת ה- FBI תחת רוברט מיולר. לא נמצא שום הסבר הגיוני לעובדה שאריק הולדר ביקש מעל מיליון רשומות מס באמצעות תקליטור, עד שבוחנים את העניין בהקשר לציר הזמן של הפרות צווי ה- FISA:

מס הכנסה שלח ל-FBI ״21 דיסקים בהם 1.1 מיליון עמודי מידע ממסד הנתונים על פטור ממס ארגונים 501(c)(4) , אל לשכת החקירות הפדרלי [FBI]". ההעברה התרחשה באוקטובר 2010.

למה דיסקים? למה לשלוח ערימה של דיסקים למחלקת המשפטים וה- FBI כאשר היתה כבר קיימת יחידה לפשעים פיננסיים בתוך מס הכנסה. כל הראיות סביב אופרציה זו צפו ישירות על פני השטח בתחילת האביב של 2012.

שערוריית מס הכנסה [IRS] מעולם לא היתה באמת על מס הכנסה, אלא על מחלקת המשפטים המבקש מידע ממסד הנתונים של מס הכנסה. זו הסיבה שקיים קונפליקט ברור כאשר על אותה מחלקת מפשטים הוטל לחקור את שערוריית מס הכנסה/מחלקת המשפטים. בנוסף, אובמה שלח את ראש הסגל שלו, ג'ק ליו [Jack Lew] להתמנות למזכיר האוצר כדי לפקח/לכסות על העניינים. וזה בדיוק מה שליו עשה בתפקיד.

פיוז'ן GPS לא נשכרה באפריל 2016 לחקור את דונלד טראמפ. כפי שמוצג בעדויות שסופקו על ידי בית משפט למעקבי FISA, קהילת המודיעין ביצעה זה מכבר מבצעי מעקב וריגול. ממשל אובמה כבר ידע הכל על הקמפיין של טראמפ, ועסק כל העת בניטור על הכל תוך ניצול מסד נתוני ה-FISA.

עם זאת, לאחר התראות אותו אדמירל מה-NSA בסביבות ה- 9 במרץ 2016, ובמיוחד לאחר ניתוק הגישה לקבלן ה-FBI ב-18 לאפריל, קהילת המודיעין של אובמה נזקקה ל…פיוז'ן GPS כדי ליצור צידוק משפטי *בדיעבד* למבצעי הריגול. פיוז'ן GPS סיפקה להם את ההצדקה הזאת בדוסייר של כריסטופר סטיל.

זו הסיבה שהקבוצה הקטנה ב- FBI, שמאוחר יותר הועברה לצוות של מיולר, מחויבת כל כך ומגנה כל כך על מקורות הדוסייר של סטיל ועל תוכנו המפוקפק. הדוסייר של סטיל מכיל את סיפור הכיסוי וההצדקה למבצע הריגול שהתבצע הרבה קודם לכן.

פיוז'ן GPS לא נשכרה לחקור את טראמפ, קהילת המודיעין כבר עסקה במעקב ובריגול. קהילת המודיעין נזקקה לפיוז׳ן GPS כדי לתת להם הצדקה סבירה לפעולות המעקב והריגול שכבר היו קיימות.

פיוז'ן GPS נתנה להם את ההצדקה הדרושה להוצאת צווי FISA על סמך הדוסייר של סטיל. זו הסיבה בגללה הדוסייר של סטיל כל כך חשוב. בלעדיו, מחלקת המשפטים וה- FBI נותרים חשופים עם הפרות ה- FISA-702 שלהם.
….
יש גם חדשות מצויינות…

ג'ו דיגנובה הטיל עוד פצצה: הוא סבור שמסד הנתונים של ה- NSA מכיל את 30,000 המיילים שהילארי קלינטון מחקה מהשרת שלה, ושג׳ון הובר ומייקל הורוביץ הגיעו/יגיעו אל הודעות דוא״ל במסגרת חקירותיהם.

American Thinker
Joe DiGenova blows the lid off the real scandal: The Russia hoax was a cover-up effort for Obama's political spying since 2012

מבצע "The HAMMER"

בקרוב ייחשף הריגול הבלתי חוקי של אובמה אחר האמריקאים:

אחת הפעולות הבלתי חוקיות הרבות שהנשיא חוסיין אובמה נטל בהם חלק, בשמונה שנות כהונתו, היתה איסוף מידע אישי על כל האמריקנים. 
"מבצע האמר" [Operation Hammer] שלו ייחשף בקרוב ויראה את הבוז שלו כלפי האמריקנים וכלפי לשלטון החוק.

קומי השיק את חקירת טרומפ-רוסיה יום לאחר שגנרל חשף את מבצע "The HAMMER"

מבצע ״The Hammer״ הוא מערכת מעקב סודית נוסח השטאזי שנוצרה על ידי קבלן ה-CIA/NSA/FBI שהפך למודיע בשם דניס ל. מונטגומרי, עבור ראשי המודיעין של ברק אובמה: ראש ה-CIA ג'ון ברנן וראש המודיעין הלאומי ג'יימס קלאפר.

״ההאמר״, תחת ממשל אובמה, שלל כל זכות חוקתית אמריקנית לפרטיות, והפך את ארצות הברית למדינה משטרה, בה הממשל הפדרלי הפך לכלי נשק בידי ממשל אובמה נגד אויביו הפוליטיים.

על פי הקלטות שמע שנעשו בחשאי ששוחררו לפרסום על ידי השופט הפדראלי G. Murray Snow, מערכת ה״סופר-המעקב״ הבלתי חוקי "ההאמר" של ברנן וקלאפר האזינה לטראמפ ״מיליון״ פעמים [לשון דיבור].

ריגול גם אחר שופטים ואנשי עסקים בולטים

דמוקרטים בכירים – כולל הנשיא ברק אובמה – השתמשו בכלי המעקב האלה כדי לרגל באופן בלתי חוקי אחר אמריקאים בולטים – ולא רק אחר דונלד טראמפ (עוד לפני שהיה מועמד), כחלק ממה שהנשיא טראמפ כינה שוב ושוב "ציד מכשפות", אלא עסק באיסוף נתונים סודיים על גם על אחרים, כך על פי עורך הדין הפעיל בסוגיות חירות הפרט, לארי קליימן, שהוא גם מייסד ארגון "Judicial Watch" וגם "Freedom Watch".

טענתו של קליימן אינה חדשה. למעשה, היא אפילו לא באמת הטענה שלו. זה בא מהלקוח שלו, הקבלן לשעבר של הNSA וה- CIA דניס מונטגומרי, אשר "עזב את ה-NSA וה- CIA עם 47 כוננים קשיחים ומעל 600 מיליון דפי מידע, אשר רובו מסווג," מראה ש"סוכנויות הריגול היו עסוקים במשך שנים במעקב בלתי חוקי ושיטתי אחר אמריקנים בולטים, כולל נשיא בית המשפט העליון, שופטים אחרים, 156 שופטים, אנשי עסקים בולטים כמו דונלד טראמפ" ואחר לארי קליימן עצמו, כך על פי מאמר מערכת שפורסם על ידי קליימן במרץ 2017.

מטרת המעקב הבלתי חוקי של "הדיפ סטייט" – על פי השערת קליימן – היא "פוטנציאל לכפייה, סחיטה או מטרות זדוניות אחרות".


The New American: Whistleblower: Obama-era Deep State Surveillance Program Spied on Trump, Judges, Others


.
מקסין ווטרס חשפה בטעות במהלך ראיון ב-2013:

״… אני חושבת שכמה אנשים מפספסים פה משהו. הנשיא [אובמה] הקים ארגון המכיל סוג של מסד נתונים אשר אף אחד מעולם לא ראה כמותו בחייו. זה יהיה מאוד, מאוד עוצמתי … ולמסד נתונים זה יהיה מידע על כל דבר על כל אדם באופן שמעולם לא נעשה בעבר."

Gateway Pundit: Obama’s Illegal Spying on Americans Labeled “Operation Hammer” Will Soon Be Exposed

The Conservative Tree House: Evidence of Obama Administration Political Surveillance Beginning Mid-2012

ריגול אחר עיתונאים ועורכים

תפיסת רשומות הטלפון של העיתונאים ע״י מחלקת המשפטים של ממשל אובמה היה נרחב יותר ממה שדווח בעבר, מסמכים שפורסמו לאחרונה מראים זאת.

בשנת 2013, סוכנות הידיעות AP הזהירה לאחר שמחלקת המשפטים הודיע לשירות החדשות כי הוא זימן וקיבל את הרשומות – לא כולל את תוכן של השיחות – של 21 טלפונים ניידים וקווים, כולל מספרי הטלפון בבית ובמשרד שהוקצו לעיתונאי AP.

אולם, מחלקת המשפטים הוציאה 30 צווים לקבלת רשומות של 30 קווי טלפון שהמחלקה האמינה שייכים לעיתונאים והעורכים של סוכנות הידיעות AP, כך על פי דו"ח של משרד מחלקת המשפטים ל״אחריות מקצועית (OPR)״ לשנת 2014.

הדו"ח, אם כי מושחר בכבדות, התקבל באמצעות עתירת חוק חופש המידע (FOIA) על ידי מכון ״נייט״ לתיקון הראשון [KFAI] באוניברסיטת קולומביה וקרן חופש העיתונות [FPF].

The Epoch Times: Obama Administration’s Snooping on Journalists’ Phone Records Broader Than Previously Known




.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *