וויליאם בר הישראלי, אמיר אוחנה, המינוי נגד הדיפ סטייט CFR, למשרד המשפטים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אמיר אוחנה הוא האיש היחיד שידוע לנו כי הכיר פנים אל פנים' בארבע עיניים' את שחף פילוביץ והיה איש אמונו עד כדי כך שקיבל לידיו את הנכס הקרוב ביותר לליבו של שחף אחר מותו, הכלבים שלו אשר היו כל מה שהיה לו.

יש פה צעד חשוב מאוד.

ולאלה מכם שלא יודעים מי היה שחף פילוביץ, האגדה מפורום סקופים של רוטר, תדעו כי לפחות חצי ממה שאתם יודעים על הסדר העולמי החדש בארץ, כנראה הגיע משחף.

שחף פילוביץ עבד קרוב איתנו על המון נושאים ושhתפנו פעולה כמה שנים עד שנפטר. הוא בטוח מחייך לו מלמעלה. אמיר אוחנה כיום מונה להיות שר המשפטים.

יש עוד רובד למינוי של אמיר אוחנה לשר משפטים.

נראה שנתניהו לומד מטראמפ את אומנות המלחמה בדיפ סטייט (ולהפך). טראמפ משתמש במשרד המשפטים אצלו כדי להוציא לאור מסמכים ולהוריד סיווג מראיות שמפלילות את הדיפ סטייט כולל מערכת הריגול שלהם אחרי הקמפיין שלו במהלך הבחירות (Fisa declassified).

לאחרונה העיתונאי מגלובס אלי ציפורי ביקש ממשרד המשפטים בראשות איילת שקד מסמך שמזכה את נתניהו בתיק 4000, דבר שהתעקב ללא סיבה כמו שבזמנו רוד רוזנשטיין עיקב מסמכים שהתבקשו על ידי הסנאט בארה"ב הקשורים בדרך בה החלו חקירות טראמפ.

http://rotter.net/forum/scoops1/552018.shtml

מינוי אוחנה מקביל למינויו של ויליאם בר בארה"ב.

ולמה איילת לא שיתפה פעולה?

ראו תמונות לעיל. לא במקרה אחרי פגישה ב-CFR בנט ושקד פיצלו את מפלגות הימין ושרפו כמה וכמה מנדטים לגוש. יתר על כן, הם החלו במסע ההדלפות שהפכו לחקירות כשעבדו במשרד ראש הממשלה של נתניהו, כך החל לו תיק ביבי טורס שנסגר ללא כלום, כי אין כלום.

כתבות על בנט שקד והCFR של הדיפ סטייט:

מידה: שקד ובנט העצימו את הגמוניית השמאל והדיפ-סטייט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. Ari lev 2019-06-15

    לכתוש להרוס ולהאביד את הפרקליטות ובית הדין העליון, שניהם מנוונים ומנוולים, תמנון עם 16 זרועות, עם אג׳נדה פוליטית והשחיתות אוכלת שם בכל פה, לאחרונה למדו איך ליצא אותה החוצה לעטוף בה אחרים. העם מתעב אותם.