מי אתה בנדיקטוס: בנט זה אח, רפורמי

בנט לפיד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קטע שחשף פרט מעניין על הוריו של בנט עלול לשפוך אור רב לגבי התנהלותו והתנהלות מפלגתו אשר רק לאחרונה החליטו לרסן את הרפורמה הנחוצה לחיזוק הפרדת הראשויות, בראש ובראשונה עם בג"ץ, וכמו כן לנטרל את המאבק נגד נשות הכותל הרפורמיות של הקרן החדשה. שימו לב:

 

מתוך כתבת פרופיל שעשו על נפטלי בנט:

Jim Bennett and his wife, Myrna, were longtime members of Congregation Emanu-El in San Francisco. After the Six-Day War in 1967, the couple took an extended vacation to Israel. They decided to make the vacation permanent. They settled in Haifa and had three sons, one of them Naftali.

ג'ים בנט ואשתו, מירנה, היו חברים ותיקים בקהילת עמנו-אל בסן פרנסיסקו. לאחר מלחמת ששת הימים ב1967, לקח הזוג חופשה ארוכה בישראל. הם החליטו להפוך את הביקור לקבוע והתבססו בחיפה שם עשו שלושה ילדים, אחד מהם נפטלי.

Man from longtime S.F. family now a settlement leader

 

מקדש עמנו-אל מניו יורק היה הקהילה הרפורמית הראשונה בניו יורק, ובעקבות הצלחתו וגודלו, הוא נחשב ייצגוי בעבור זרם הרפורמים מאז הקמתו. הקהילה נוסדה על ידי 33,  בעיקר, רפורמים גרמנים שהתכנסו יחדיו באפריל 1845.

בונים חופשיים רפורמים

להלן ציטוט מרשים מבן משפחת ורבורג, משפחה ידועה מאוד עם נוכחות במקדש עמנו-אל(פליקס ורבורג למשל נחשב חבר בולט במקדש):

“תהיה לנו ממשלה כלל-עולמית, בין אם נרצה בכך או לא. השאלה היחידה היא האם אותה ממשלה גלובלית תושג על ידי כיבוש או הסכמה.”

וורבורג ממשלה עולמית דוח סנאט

 

גילוי הדעת נאמר בפני הסנט האמריקאי ב-17 פברואר, 1950 על ידי ג’יימס פול ורבורג (תומך נלהב ופעיל למען פדרציה עולמית מאוחדת), בנו של פול מוריץ ורבורג, אחיינם של פליקס ורבורג ושל ג’ייקוב שיף המזוהים עם הקמת הפדרל רזרב. הם היו תמיכה מאסיבית בסמינרים רפורמים ברחבי ארה"ב ובלשכות מהפכנים פראנקיסטיות בגרמניה – בני ברית.  (עוד על כך בפוסט שלנו מדף הפייסבוק שיעלה בקרוב לאתר):

ו-

כידוע, הראשון שהחל ממש לבסס את היהדות הרפורמית היה אברהם גייגר, אשתו הייתה ממשפחת אופנהיים(גם אחד אבות משפחת ורבורג התחתן עם מישהי ממשפחת אופנהיים) שהיית ידועה כאחת המשפחות היהודיות המהפכניות של 1848. גייגר נתן את ההספד לג'יימס דה רוטשילד, בונה חופשי סקוטיש רייט דרגה 33 שפיתח את מסורת משפחת רוטשילד בהחדרת והנצחת היהדות הרפורמית. בהספד הוא מפציר מפורשות במשפחה להמשיך לממן את בתי הספר של הרפורמים ומכסה את דבריו באלוזיות של האילומינטי, שימו לב למינוחים שהוא משתמש והאיזכור שלו למי שהיה הראשון לפתח את היהדות הרפורמית, ישראל יעקבסון, הוא מבקש ממשפחת רוטשילד להמשיך במורשתו.

 

 

ישראל יעקבסון עבד בחצר עבור הדוכס מברנשוויג, אחד הבכירים באגודת האילומינטי באותו הזמן.

https://he.wikipedia.org/wiki/ישראל_יעקבסון

לעומת זאת משפחת רוטשילד החלה את שושלת הבנקאות שלה תחת האריסטוקרטיה של הסן-קסל, גם כן מהאילומינטי הבווארי.

 

וויליאם מהסה חיפש עזרה בניהול נכסיו. הוא שכר את מאייר אמשל רוטשילד לפקח על רכושו וצבירת המיסים. הונו של וויליאם סיפק פרנסה טובה בעבור רוטשילד ולשניים היית מערכת יחסים חזקה; הוא ייסד את שושלת רוטשילד, אשר הפכה לחשובה כל כך בעולם הסחר והבנקאות האירופאית.

על חברות באילומינטי של האריסטוקרטים כמו ויליאם לעיל:

http://bavarian-illuminati.info/?reqp=1&reqr=nzcdYaOvLJMwqaxhpTW6

בבחירות לא מזמן, שבהם בנט ולפיד חברו יחד במה שכונה באופן כל כך מדוייק ה-'ברית החדשה', נתרם מטעם רוטשילד כסף למסע הבחירות של לפיד, אשר באופן כה מקרי, הוא חבר בבית כנסת רפורמי.

http://actualic.co.il/נאום-ההבל-של-יאיר-לפיד-רוב-הישראלים-הם/

נאום ההבל של יאיר לפיד: רוב הישראלים הם רפורמים וקונסרבטיבים

בנט הוא זה שהחל את ההדלפות אשר הובילו לתחקירים נגד נתניהו, בזמן שזה היה ראש לשכתו בהייתו ראש האופוזיציה סביב 2007. לעומת זאת במפלגה של לפיד יושב איש המחובר לתוכניות התחקירים במקור, עופר שלח, חברו של דרוקר. נסיון פוטש רפורמי?
וכיום? האם הבית היהודי, האם יש עדיין דליפות ופרשיות הקשורות במפלגה של נפטלי בנט?
אירוע בהשתתפות אלשיך הפך למפגן כוח של מפלגת תקומה – פוליטי – הארץ

 › חדשות › פוליטי – Feb 24, 2016

בהקרנת סרט על מיזם "מאמינים במשטרה", שנועד לעודד צעירים דתיים להתגייס למשטרה, השתתפו כמה מחברי הפלג הימני של הבית היהודי והצטלמו עם המפכ"ל.

והמשטרה בראשות אלשיך כיום, כותב יפה משה איפרגן:

 איך ייתכן שיועץ התקשורת של המשטרה פועל נגד רה״מ?

הרבה הרבה אוויר, חם!

Geplaatst door ‎מצנקש מצייצים‎ op Zondag 22 oktober 2017

 

ממש כל המפלגה של בנט ביחד במערכה הסמויה הזאת:

בכתבה קודמת על שרת המשפטים העלנו בדיוק את אותה השאלה ששואל היום משה איפרגן בפוסט: עבור מי עובדת איילת שקד? בחוק ישראל היום, בתאגיד (אגב המחויבות של גב' "שיניתי את דעתי" לחירות) ובחוק הצרפתי. מה המניע? היא באמת נגד החוק הצרפתי ההגיוני והדמוקרטי שקיים בצרפת ובדמוקרטיות חזקות בעולם? תזכרו תמיד, המחויבות שלה למחנה "רק לא ביבי" …

 

הפוטש: על מי ועבור מי איילת שקד עובדת?

ולסיום –

נפתלי בנט – כוכב גיוס הכספים של הקרן החדשה לישראל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *