סורוס החליט לחסל את טראמפ והשמרנים בתאום עם ענקיות הטכנולוגיה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הגל האחרון של צנזורה קולות שמרניים על ידי ענקי הטכנולוגיה משקף תוכנית שמקורה בקואליציית ארגונים פרוגרסיביים במימון ג׳ורג׳ סורוס, במטרה לתקן את טעות בחירת הנשיא טראמפ

ביום שטראמפ ניצח בבחירות 2016, יצאה לדרך תכנית משולבת באמצעות ענקיות עמק הסיליקון שמטרתה ״לתקן״ ולמנוע חזרה על ״טעות״ כזאת. הנשק האולטימטיבי שנמצא כדי להצליח במשימה הוא תווית ה״פייק ניוז״ שהומצאה על מנת לשלוט בשיח הציבורי ולהשתיק קולות אחרים.

דבר זה לא אמור להפתיע אף אחד, בטח לא לאחר שג׳ורג׳ סורוס הכריז בדאבוס כי ״ימיהן של פייסבוק וגוגל ספורים״…
ובודאי שלא לאחר פרסום תזכיר החושף תכנית צנזורה במדיה החברתית במימון ג׳ורג׳ סורוס.

התזכיר חושף תכנית לצנזורה חברתית במימון סורוס: המזימה של גוגל, פייסבוק וכו, לחסל "תעמולה ימנית"

הגל האחרון של הצנזורה של קולות שמרניים באינטרנט על ידי ענקי הטכנולוגיה, פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואפל ועוד, משקף יישום תוכנית שמקורה בקואליציה של ארגונים פרוגרסיביים במימון ג'ורג' סורוס, במטרה לקחת חזרה את השלטון מהנשיא טראמפ.

תזכיר סודי בן 49 עמודים כדי להביס את טראמפ על ידי עבודה עם הפלטפורמות החברתיות הגדולות כדי לחסל "תעמולה ימנית וחדשות מזויפות" הוצג בינואר 2017 על ידי מייסד ״Media Matters״, דייויד ברוק, במתחם בפלורידה עם כ -100 תורמים.

התזכיר מפרט אג׳נדה לארבע שנים, של "Media Matters" יחד עם American Bridge, Sharblue ואזרחים למען אחריות ואתיקה בוושינגטון [Citizens for Responsibility and Ethics – CREW], לתקוף את טראמפ ואת הרפובליקאים.

האסטרטגיות הן קידום הדחה [impeachment], הרחבת משימת "Media Matters" למאבק ב"מידע ממשלתי כוזב", הבטחת השליטה הדמוקרטית בסנאט בבחירות האמצע 2018 [דבר שלא עלה בידיהם], הגשת תביעות נגד ממשל טראמפ, שימוש ב"תוקף דיגיטלי" כדי לעשות דלגיטימציה של נשיאות טראמפ ולפגוע ברפובליקנים, ושיתוף פעולה עם פייסבוק כדי להילחם ב"חדשות מזויפות".

זה לא פחות מתוכנית להפוך את גוגל, פייסבוק וכל מדיה חברתית אחרת לפעילים, מקדמים, מעודדים ותרמים בסתר היפר-מפלגתיים של המפלגה הדמוקרטית במאמץ להפוך את המדינה למדינה חד-מפלגתית.
וזה מצליח להם למרות שהדברים נחשפו. הסיבה לכך היא נובעת מהשליטה של פייסבוק/גוגל בתקשורת. הם משתמשים בתקשורת. הם מתמרנים את התקשורת. הם בוחרים זוכים ומפסידים בתקשורת. זה כוח אמיתי שלא ראינו מעולם.

העיתוי של המזימה המזוויעה הזאת הוא המפתח. זה התחיל מיד אחרי שהושבע טראמפ עם התקפות על התקשורת העצמאית, האלטרנטיבית ואנחנו מרגישים את הלחץ מאז – באמצעות אלגוריתמים פוליטיים מוטים ותכתיב קוד דיבור.

מזימת גוגל-פייסבוק-יוטיוב-טוויטר-אמזון-אפל מנסה להבטיח שלעולם לא יהיו לנו בחירות חופשיות והוגנות שוב. תרמית "הקנוניה הרוסית" נועדה להסיט את תשומת הלב מהקנוניה האמיתית של פעילים פוליטיים רדיקלים אנטי-אמריקנים, ואנטי-חופש ביטוי.

ריסוק ׳חדשות מזוייפות׳ ברמת ׳דיוק מתמטי׳

המסמך טוען כי ל-Media Matters ולקבוצות שמאל רדיקליות יש "גישה לנתונים גולמיים מפייסבוק, טוויטר ואתרי מדיה חברתית אחרים", על מנת לאפשר להם "לפקח באופן שיטתי ולנתח את הנתונים הלא מסוננים".

"ככל שנוכל להקדים לזהות סיפור חדשותי מזויף, כך נוכל לרסק אותו בצורה יעילה יותר"… "בעזרת טכנולוגיה חדשה זו בקצות האצבעות שלנו, חוקרים שיפקחו על החדשות בזמן אמת יוכלו לזהות את מקורותיו של שקר בדייקנות מתמטית, תוף יצירת מערכת התרעה מוקדמת לחדשות מזויפות ולדיסאינפורמציה".

על פי התזכיר, Media Matters נפגשו עם פייסבוק כדי לדון על איך לפצח חדשות מזויפות, ושם סופקה לפייסבוק "מפה מפורטת של קבוצת הדפים הימניים בפלטפורמה שהיו הספקים הגדולים ביותר של חדשות מזויפות".

התזכיר של ברוק אומר כי Media Matters נתנה גם ל- Google את המידע הדרוש לזיהוי 40 מהאתרים הגרועים ביותר של חדשים מזוייפות", כך שניתן יהיה לאסור לחסום אותם מרשת הפרסום של גוגל.

פייסבוק שינתה בינתיים את אלגוריתם החדשות שלה, לכאורה כדי להיאבק ב"חדשות מזויפות", מה שגורם לירידה תלולה בטראפיק של אתרים שמרניים רבים.
הנשיא דונלד טראמפ עצמו נפגע, עם ירידה של 45% בנראות של חשבון הפייסבוק שלו.

מחקר שפורסם ביוני על ידי ה-Gateway Pundit מצא כי פייסבוק ביטלה 93% מהתנועה של אתרי חדשות שמרניים.
מחקר של ה״ווסטרן ג'ורנל״, מצא כי בעוד שאתרי שמאל חוו עלייה של כ -2% בתנועת האינטרנט מפייסבוק בעקבות השינויים באלגוריתם, אתרים שמרניים חוו הפסד של כ-14% בממוצע.

"דחף טוטליטרי" של השמאל

מנהל קמפיין הבחירות של טראמפ, בראד פרסקייל, טען בשבוע שעבר כי ענקי עמק הסיליקון חונקים את חופש הדיבור, במיוחד את השמרני, ובכך הם מבטאים את "הדחף הטוטליטרי הגלום" של השמאל.

ביום שישי, נראה כי פייסבוק עושה "shadow banning" לאתר החינוך ללא מטרות רווח PragerU, של דניס פרגר, דבר שגרם לירידה של 99.9999 אחוזים בכניסות, בנוסף הסירו שני סרטוני וידאו בשל "דיבור שנאה".

לאחר שפייסבוק דחתה מודעה של מועמדת לקונגרס הרפובליקני שכללה תמונות המתארות את רדיפת הוריה תחת המשטר הקומוניסטי של החמר רוז 'בקמבודיה, טוויטר הצטרפה עם חסימה משלה.

WND דיווח בתחילת החודש כי פייסבוק חסמה וידאו נגד הפלות שפורסם על ידי מועמד לשיפוט, תוך מתן הסבר זהה.

ב -6 באוגוסט, WND דיווח שפייסבוק, יוטיוב ואפל חסמו את הפרשן אלכס ג'ונס ואתר האינטרנט שלו Infowars בתוך שעות ספורות.

בחודש שעבר, דיווחה WND על מוסלמים מתונים ופעילי טרור נגדו הוגבלו יותר ויותר על ידי עמק הסיליקון, בעוד שתוכן הטרור נשאר על פלטפורמות מדיה חברתית.

ראש הקמפיין של טראמפ, פרסקלה, אמר בשבוע שעבר כי האיסור על ג'ונס "יוביל בהכרח להשתקתם של בעלי דעות פחות שנויות במחלוקת".

"מה שאנו רואים בביג-טק הוא הדחף הטוטליטרי הגלום של השמאל שהתמקדו במלואו", אמר פרסקאלה.

World Net Daily: Memo Reveals Soros-Funded Social-Media Censorship Plan  

מאז פתיחת קמפיין הבחירות של טראמפ 2020 מורגשת הסלמה מטורפת בגלי החסימות של כל דבר שלא בא לאותם ״לוחמי צדק חברתי״ בטוב.

בימים האחרונים התפרסמו תחקירים מפוצצים של פרוייקט ״וריטאס״ אשר מוכיחים לא רק את ההטיה הברורה והמכוונת של אותן ״פלטפורמות״ אלא שענקיות הטכנולוגיה מנהלות מלחמה נגד כל דעה שאינה תואמת את האג׳נדה הפרוגרסיבית לשהן.

  1. פרוייקט ׳Veritas׳: מקור שהדליף מסמכים פנימיים מוכיחים צנזורה ב״פינטרסט״ על חומרים בעלי אוריינטציה נוצרית ופרו-חיים [נגד ההפלות]. 
  2. סרטונים של פרוייקט ׳Veritas׳ מוכיחים: גוגל נחושה למנוע את בחירתו מחדש של טראמפ ב-2020
  3. מסמכי גוגל שהודלפו לפרוייקט ׳Veritas׳: החברה מתייחסת לאישים שמרנים פופולריים כגון ג'ורדן פיטרסון, דניס פרגר ובן שפירו, כאל ״נאצים״.
  4. פרוייקט ׳Veritas׳: מסמך חדש שדלף מגוגל חושף ׳מדריך פנימי למחאה למתחילים׳: ׳Resist@Google׳ 
  5. בנוסף נודע כי טוויטר מתכוונת לצנזר ציוצים של טראמפ לקראת בחירות 2020


    [הרחבה בהמשך הכתבה]

חבר הקונגרס לואי גוהמרט:

"הם לא מתכוונים להרשות לטראמפ להיבחר מחדש או שמישהו כמו טראמפ ייבחר שוב"

"לא אמור להיות לנו תאגיד אחד חזק כל כך שהם יכולים, בעצמם, להחליט מי נבחר לנשיא"

חבר הקונגרס לואי גוהמרט על גוגל:> "הם לא מתכוונים להרשות לטראמפ להיבחר מחדש או שמישהו כמו טראמפ ייבחר שוב""לא אמור להיות לנו תאגיד אחד חזק כל כך שהם יכולים, בעצמם, להחליט מי נבחר לנשיא"

Posted by Iris Israel on Thursday, June 27, 2019

בינתיים דווח ב״פוליטיקו״ כי הבית הלבן יקיים ׳פסגת מדיה חברתית׳ בחודש הבא, ושהיא תתמקד "באתגרים האסטרטגיים של הסביבה המקוונת של היום", אמר הדובר ג'ד דיר.

תגובת טראמפ:

"אנחנו צריכים לתבוע את גוגל ופייסבוק וכל זה, מה שאולי נעשה. . . כל האנשים האלה דמוקרטים. זה לגמרי מוטה לטובת הדמוקרטים".

יש לציין כי באופן מתמיהה, עד לרגע זה לא הרפובליקנים ולא הממשל נקטו בצעדים ממשיים המצביעים על כוונה רצינית להתמודד מול האיום המאד מוחשי הזה למרות שיש להניח כי את התזכיר של של סורוס מכירים הנשיא טראמפ ומנהיגי הקונגרס הרפובליקני.

בהקשר זה יש לציין את היוצא מן הכלל, יוזמת הסנטור ג'ו גרוטרס מפלורידה אשר הגיש במרץ האחרון הצעת חוק להגנה על חופש הביטוי במדיה החברתית.

מדובר על חוק המחייב את האתרים הגדולים (פלטפורמות פתוחות לציבור עם מעל ל-75 מיליון משתמשים) בתשלום פיצויי נזיקין של החל מ- 75,000 דולר, בגין מחיקה או צנזורה של ביטוי דתי או פוליטי של המשתמשים.

הפעולה האופרטיבית היחידה שנראית כבסיס לפעולה עתידית היא פרסום אתר מטעם הבית הלבן להגשת תלונות:

״ממשל טראמפ נלחם על חופש הביטוי באינטרנט.״
״לא משנה מה דעותיך, אם אתה חושד שהטיה פוליטית גרמה לך להיות מצונזר או מושתק באינטרנט, אנחנו רוצים לשמוע על זה!״



כזכור, בספטמבר 2018 פורסם בבלומברג כי התובע הכללי דאז, ג'ף סשנס, שוקל לפתוח בחקירה נגד חברות המדיה החברתית.

לשם כך נקבעה פגישת התייעצות שתתקיים ב- 25 לספטמבר עם גורמים רלוונטים המצויים בנושא, כולל נציג מחלקת ההגבלים העיסקיים (אנטי-טראסט) במשרד המשפטים, על מנת לסייע לסשנס להחליט אם קיים קייס פדרלי כנגד החברות כגון אלפבית/גוגל, פייסבוק וטוויטר בגין הפרת חוקי הגנת הצרכן או ההגבלים העסקיים.

החשיפות של פרוייקט ׳Veritas׳


1. ג'יימס או'קיף מפרוייקט ׳Veritas׳ פרסם תחקיר המבוסס על מקור שהדליף מסמכים פנימיים המוכיחים צנזורה ב״פינטרסט״ על חומרים בעלי אוריינטציה נוצרית ופרו-חיים [נגד ההפלות].

עכשיו ענקיות הטכנולוגיה מתגייסות נגד והם מסירות את דוח החקירה..הסרטון עדיין מופיע באתר פרוייקט ׳Veritas׳


ראיון עם המקור מתחקיר פרוייקט ׳Veritas׳ על צנזורת ״פינטרסט״ שפוטר….מדובר באיש שהדליף מסמכים פנימיים המוכיחים צנזורה ב״פינטרסט״ של חומרים בעלי אוריינטציה נוצרית ופרו-חיים [נגד ההפלות].
כזכור, ענקיות הטכנולוגיה התגייסו נגד פרסום החשיפה והסירו את סרטון עם הקדח המעשן של התחקיר.


Project Veritas: Tech Insider Blows Whistle on How Pinterest Listed Top Pro-Life Site as Porn, “Bible Verses” Censored

2. סרטונים של פרוייקט ׳Veritas׳ מוכיחים שגוגל נחושה למנוע את בחירתו מחדש של טראמפ ב-2020, ומתאימה את מוצריה בהתאם למטרה זו.

הצילומים מראים מנהלת בכירה של גוגל, ג'ן גנאי, דנה כיצד גוגל עשויה למנוע כי תוצאה אלקטורלית כמו זו של 2016 תתרחש שוב.

גנאי גם מכריזה על התנגדותה להצעת המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, אליזבת וורן, לפרק את גוגל. למה? כי, לדעת גנאי, אם גוגל תפורק היא לא תוכל למנוע "מקרה טראמפ" נוסף.

גנאי גם הצהירה כי אין כמות של לחץ מתון מהקונגרס או מהבית הלבן שיגרום לגוגל לשנות את דרכה.

״זומנו בפני הקונגרס מספר פעמים, אז אנחנו לא הופענו כי אנחנו יודעים שהם פשוט הולכים לתקוף אותנו. אנחנו לא הולכים לשנות את… אנחנו לא הולכים לשנות את דעתנו. אין טעם לשבת שם ולהיות מותקפים על משהו שאנחנו יודעים שאנחנו לא הולכים לשנות. הם יכולים ללחוץ עלינו אבל אנחנו לא משתנים. אבל אנחנו גם צריכים להיות מודעים למה שהם עושים ועל מה הם מאשימים אותנו.״

במילים אחרות, דיבורים לא יעזורו. אם הפוליטיקאים רוצים לשנות את התנהגותה של גוגל, הם יצטרכו ללכת מעבר לדיוני הוועדה ולמעשה לשנות את החוק..על פי הפרופיל המקצועי שלה, גנאי עובדת על "חדשנות אחראית" בחטיבה לענייני חוץ של גוגל – אותה חטיבה המנוהלת על ידי קנט ווקר, סמנכ"ל גוגל שהצהיר על כוונתו להפוך את התנועה הפופוליסטית-לאומית המיוצגת על ידי דונלד טראמפ ל"כתם" או "שיהוק" בהיסטוריה, אשר "נוטה אל עבר הפרוגרס".ההצהרות האלה של ווקר ניתנו ימים ספורים אחרי הבחירות ב-2016, בהקלטת וידאו סודית שהודלפה ל"ברייטברט".

Project Veritas: Insider Blows Whistle & Exec Reveals Google Plan to Prevent “Trump situation” in 2020 on Hidden Cam

לדברי המהנדס האנונימי –

"לאחר שטראמפ זכה בבחירות ב-2016 החברה עשתה סיבוב של 180, לפני 2016 הדגש היה על חופש ביטוי, לאחר מכן הלך הרוח היה – 'יש הרבה שנאה ולכן טראמפ נבחר- אנחנו צריכים לתקן את זה'… 'אנחנו לא רוצים לקבל תוצאה כזו שוב'".

כמובן שהסרטון הוסר ע״י גוגל/יוטיוב.
בינתיים ניתן לצפות בו כאן:

# **סרטונים של ״Project Veritas״ מוכיחים שגוגל נחושה למנוע את בחירתו מחדש של טראמפ ב-2020, ומתאימה את מוצריה בהתאם למטרה זו.**הצילומים מראים מנהלת בכירה של גוגל, ג'ן גנאי, דנה כיצד גוגל עשויה למנוע כי תוצאה אלקטורלית כמו זו של 2016 תתרחש שוב.גנאי גם מכריזה על התנגדותה להצעת המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, אליזבת וורן, לפרק את גוגל. למה? כי, לדעת גנאי, **אם גוגל תפורק היא לא תוכל למנוע "מקרה טראמפ" נוסף**.גנאי גם הצהירה כי **אין כמות של לחץ מתון מהקונגרס או מהבית הלבן שיגרום לגוגל לשנות את דרכה. **> זומנו בפני הקונגרס מספר פעמים, אז אנחנו לא הופענו כי אנחנו יודעים שהם פשוט הולכים לתקוף אותנו. אנחנו לא הולכים לשנות את… אנחנו לא הולכים לשנות את דעתנו. אין טעם לשבת שם ולהיות מותקפים על משהו שאנחנו יודעים שאנחנו לא הולכים לשנות. הם יכולים ללחוץ עלינו אבל אנחנו לא משתנים. אבל אנחנו גם צריכים להיות מודעים למה שהם עושים ועל מה הם מאשימים אותנו.במילים אחרות, דיבורים לא יעזורו. אם הפוליטיקאים רוצים לשנות את התנהגותה של גוגל, הם יצטרכו ללכת מעבר לדיוני הוועדה ולמעשה לשנות את החוק..על פי הפרופיל המקצועי שלה, גנאי עובדת על "חדשנות אחראית" בחטיבה לענייני חוץ של גוגל – אותה חטיבה המנוהלת על ידי קנט ווקר, סמנכ"ל גוגל שהצהיר על כוונתו להפוך את התנועה הפופוליסטית-לאומית המיוצגת על ידי דונלד טראמפ ל"כתם" או "שיהוק" בהיסטוריה, אשר "נוטה אל עבר הפרוגרס".ההצהרות האלה של ווקר ניתנו ימים ספורים אחרי הבחירות ב-2016, בהקלטת וידאו סודית שהודלפה ל"ברייטברט".https://tinyurl.com/y683jrxq

Posted by Iris Israel on Monday, June 24, 2019

3. מסמכי גוגל שהודלפו לפרוייקט ׳Veritas׳ מראים כי החברה מתייחסת לאישים שמרנים פופולריים כגון ג'ורדן פיטרסון, דניס פרגר ובן שפירו, כאל ׳נאצים׳.

מסמכי גוגל שהודלפו לפרוייקט ׳Veritas׳ מראים כי החברה מתייחסת לאישים שמרנים פופולריים כגון ג'ורדן פיטרסון, דניס פרגר ובן שפירו, כאל "נאצים".

קבוצת פרוייקט ׳Veritas׳ טוענת כי מסמכים פנימיים של גוגל שדלפו מראים כי עובד של גוגל וחבר בקבוצת "שקיפות ואתיקה" של החברה, מכנים פרשנים שמרנים וליברטאנים כגון דניס פרגר, בן שפירו וג'ורדן פיטרסון, "נאצים".

בהודעת הדוא״ל שנשלחה בתכתובת הפנימית של קבוצת "שקיפות ואתיקה" של החברה, מציעים להוציא את התכנים של אותם ״נאצים״ מכלי ההצעות האוטומטיות בשורת החיפוש.

Project Veritas: New Google Document Leaked Describing Shapiro, Prager, as nazis' using the dogwhistles’

דניס פרגר על הצנזורה של הביג טק נגד שמרנים:

"אם זה פרו-אמריקאי, אם זה פרו-ישראלי, אם זה פרו-דתי, זה עלול להיות מצונזר על ידי גוגל … אנחנו חווים באמריקה את המתקפה הגדולה ביותר על חופש הביטוי בהיסטוריה האמריקנית."

דניס פרגר על הצנזורה של הביג טק נגד שמרנית:> "אם זה פרו-אמריקאי, אם זה פרו-ישראלי, אם זה פרו-דתי, זה עלול להיות מצונזר על ידי גוגל … אנחנו חווים באמריקה את המתקפה הגדולה ביותר על חופש הביטוי בהיסטוריה האמריקנית."

Posted by Iris Israel on Wednesday, June 26, 2019

חבר הקונגרס הרפובליקני, דן קרנשו, תקף את נציג גוגל במהלך שימוע, תוך שהוא מאשים את ענקית הטכנולוגיה ב"הסתה לאלימות" נגד שמרנים מהמיינסטרים על ידי תיוגם כ"נאצים".

"שניים מהאנשים האלה הם יהודים – יהודים דתיים מאוד – ואתם חושבים שהם נאצים – זה מעלה את השאלה, איזה חינוך יש לאנשים בגוגל, שהם חושבים שיהודים דתיים הם נאצים?"

שאל קרנשו, תוך שהוא מציין כי לשלושתם היו בני משפחה שנהרגו בשואה ובן שפירא הוא "היעד מספר אחד של האלט-ימין".

קרנשו המשיך וטען כי על ידי תיוג השמרנים מהמיינסטרים "נאצים", גוגל למעשה מסיתה לאלימות נגדם בגלל הנרטיב השמאלני המעודד "להכות נאצי".

"כאשר אחת מחברות המדיה החברתית החזקות בעולם מתייגת אנשים כנאצים, אתה יכול לטעון את הטענה שהיא מסיתה לאלימות".

הוסיף חבר הקונגרס, תוך שמאשים את גוגל כי היא "חסרת אחריות לחלוטין".

קרנשו סיכם בכך שהוא האשים את גוגל בשימוש בתכונת "בדיקת העובדות" [fact check] שלה כדי לטווח בצורה לא הוגנת את התוכן השמרני באופן מוטה פוליטית.
 

4. פרוייקט ׳Veritas׳ חושף מסמך חדש שדלף מגוגל החושף ׳מדריך פנימי למחאה למתחילים׳: ׳Resist@Google׳

פרוייקט ׳Veritas׳ השיג מסמך ממקור פנימי בגוגל אשר מציג הצעות על הדרך שבה מוחים באירועים פוליטיים.

הדבר סותר את ההצהרות הפומביות של גוגל כי הם נייטרליים מבחינה פוליטית.
המסמך מראה תאומים למחאה באמצעות קבוצה פנימית בשם “RESIST@GOOGLE.COM”

בין הדוגמאות לסיסמאות במדריך:

“RESIST,” “NO BAN NO WALL,” “#NOMUSLIMBAN #NO WALL”

בין הקריאות לדוגמא:

“FROM PALESTINE TO MEXICO, ALL THE WALLS HAVE GOT TO GO”

מייסד פרוייקט ׳Veritas׳, ג'יימס אוקיף:

"הדלפת מסמך זה היא הרביעית בסדרת הדלפות מתוך גוגל וחברת הבת שלהם, יוטיוב. נראה כי מסמך חדש זה מראה תיאום פנימי למחאות פוליטיות אשר סותר את ההצהרות הפומביות של גוגל כי הם נייטרליים מבחינה פוליטית. יותר מקורות פנימיים ב[חברות] הטכנולוגיה יתנדבו ואנחנו נמשיך לעבוד איתם כדי לחשוף את הסודות של עמק הסיליקון".

המסמך, שכותרתו "המדריך למתחילים למחאה (#GooglersUnite)", מציין שהוא נוצר כדי:

“assemble best practices and ensure that everyone feels comfortable and pumped about Resist@Google.commarches/protests.”

"לרכז את שיטות העבודה הטובות ביותר ולוודא שכולם מרגישים בנוח ונרגשים לגבי תהלוכות/הפגנות של Resist@Google.com".

Project Veritas: LEAK: New Google RESIST Doc Shows “Internal Beginner’s Guide To Protesting,” “Resist@Google”

טד קרוז מעלה על הגריל את בכירת גוגל:

״האם גוגל רואה את כתפקידה לתכנת אנשים באמצעות תוצאות חיפוש?״

במהלך ישיבת ועדת המסחר של הסנאט, טד קרוז שואל את נציגת גוגל, מגי סטנפיל, על ​​ההטיה הפוליטית של החברה ועל האופן שבו אלגוריתמים של חברות המדיה החברתית משפיעות פוליטית על השיח הציבורי. הדיון בסנאט מתעורר כאשר סרטון של פרוייקט ׳Veritas׳ חושף כי ג'ן גנאי, מנהלת בכירה בגוגל, דנה כיצד הם אמורים למנוע את בחירתו של דונלד טראמפ הבא.קרוז אמר כי גוגל וחברות מדיה חברתית אחרות קיבלו חסינות משפטית משופרת באמצעות סעיף 230 לחוק הגנת התקשורת, מתוך הבנה שהם יפעלו כמצע נייטרלי.

טד קרוז:

״יש להרבה אמריקנים חששות כי חברות התקשורת הגדולות, וגוגל בפרט, עוסקות בצנזורה פוליטית והטיה.״

״כידוע לך, גוגל נהנית מאחריות מיוחדת מכוח סעיף 230 לחוק הגנת התקשורת. ההנחה לחסינות היתה שחברת גוגל וחברות מדיה גדולות אחרות יהיו חברות ציבוריות נייטרליות.״

״האם גוגל רואה את עצמה פורום ציבורי נייטרלי?״

סטנפיל:

״תודה לך, סנאטור, כן, היא כן.״

קרוז מתייחס לדברי גנאי:

״אליזבת וורן אומרת שאנחנו צריכים לשבור את גוגל. וכאילו, אני אוהבת אותה אבל היא מאוד הוטעתה, כאילו כך זה לא יעשה את זה יותר טוב, זה יעשה את זה יותר גרוע, כי כל החברות הקטנות האלה שאין להן את אותם המשאבים כמו שלנו יהיו מחויבות במניעת מצב של טראמפ נוסף, זה כאילו חברה קטנה לא יכולה לעשות את זה.

כמובן שסטנפיל ענתה שהיא אינה מסכימה עם הצהרתה של גנאי.על הגורם הפנימי של גוגל, שדיבר עם פרוייקט ׳Veritas׳, וטען כי ענקית מנועי החיפוש היא ״מכונה פוליטית משוחדת מאוד, שמכופפת במטרה לא לאפשר למישהו כמו דונלד טראמפ לעלות לשלטון שוב״ סטנפיל אמרה שהיא לא "חושבת שזה התפקיד של גוגל".קרוז שואל אם היא יודעת על בכיר אחד בגוגל שהצביע עבור טראמפ ב- 2016.
לאחר ניסיון להתחמק מהשאלה, ענתה ״אני בהחלט לא יודעת״.

קרוז שאל את סטנפיל האם היא יודעת כמה כסף עובדי גוגל תרמו להילארי קלינטון ב-2016 לעומת טראמפ. קרוז הסביר כי גוגל העבירה לקלינטון למעלה מ -1.3 מיליון דולר ב-2016, ואילו גוגל תרמה לטראמפ, ״אפס דולר ואפס סנט.״טד קרוז:

״שאלה אחרונה, אחד המסמכים האלה שהודלף מסביר מה גוגל עושה ויש לו סדרה של צעדים, נתוני הדרכה, שנאספה וסווגה, אלגוריתמים מתוכנתים, מדיה מסונת, מדורגת ומצטברת, וזה מסתיים ב.. אנשים, סוגריים, כמונו, עוברים תכנות.״

״האם גוגל רואה את כתפקידה לתכנת אנשים באמצעות תוצאות חיפוש?״

סטנפיל:

״תודה לך סנטור. אני לא יכולה לדבר בשם החברה בכללותה, אבל אני יכול להגיד לך שאנחנו דואגים לשים את המשתמשים שלנו ראשונים בעיצוב.״

טד קרוז:

"ובכן, אני חושב שמסמכים אלה מעלים שאלות רציניות מאוד על הטיה פוליטית בחברה".

Project Veritas: Senator Cruz Grills Google Executive Over Insider Story

5. טוויטר מתכוונת לצנזר ציוצים של טראמפ לקראת בחירות 2020

טוויטר הודיעה כי היא תצנזר את הציוצים של הנשיא טראמפ, לקראת בחירות 2020 על ידי מתן "דירוג נמוך" לציוצים שלדעתם מפרים את הכללים שלהם, באמצעות אלגוריתמים.

חומר פוגעני של טראמפ גם יקבל תווית שחלה על כל המועמדים הפוליטיים המאומתים ועל פקידי ממשלה עם למעלה מ -100,000 עוקבים, על פי וושינגטון פוסט.



Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *