סורוס הבטיח שימיהם של גוגל ופייסבוק ספורים וקיים – התובע הכללי סשנס שוקל לפתוח בחקירה נגד חברות המדיה החברתית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סורוס הבטיח בדאבוס כי ימיהם של גוגל ופייסבוק ספורים, וזה בדיוק מה שאנו מקבלים.
הממסד איבד שליטה על מפלצות הDARPA שהקים, והיה צורך לתקן את הטעות.

לאחר שנחשפנו לאסקלציה המהירה, שהחלה מבלון הניסוי ביירוט משולב של אלכס ג׳ונס, ונמשכת בצנזורה וסתימת פיות סיטונאיות של מיליוני קולות שמרנים, מגיע שלב ״הדרישה מלמטה״ ל״עשיית סדר מלמעלה״.

כל מה שנותר הוא להכריע מי יהיה ה״רגולטור״: הכת הגלובלית או מדינת הלאום.

אתמול פורסם בבלומברג כי התובע הכללי, ג'ף סשנס, שוקל לפתוח בחקירה נגד חברות המדיה החברתית.
לשם כך נקבעה פגישת התייעצות שתתקיים ב- 25 לספטמבר עם גורמים רלוונטים המצויים בנושא, כולל נציג מחלקת ההגבלים העיסקיים (אנטי-טראסט) במשרד המשפטים, על מנת לסייע לסשנס להחליט אם קיים קייס פדרלי כנגד החברות כגון אלפבית/גוגל, פייסבוק וטוויטר בגין הפרת חוקי הגנת הצרכן או ההגבלים העסקיים.

 

 

להלן קטע מוידיאו פנימי שהודלף לברייטברט:

[הסבר של רוטר]

וידיאו שסווג כפנימי בלבד, נמסר באופן אנונימי לרשת חדשות ברייטברט שפרסמה אותו לפני מספר שעות. הוידיאו מראה את מה שהתרחש בכנס סגור של גוגל לאחר הבחירות של 2016 בארה"ב. אפשר לראות בוידיאו את בכירי גוגל בוכים, מעודדים זה את זה להילחם נגד טראמפ, מכנים את בוחרי טראמפ "פאשיסטים משועממים", ודנים באפשרות כיצד הם יכולים לפעול כחברה כדי למנוע את הצלחתה של התנועה הפופוליסטית החדשה, לא רק בארה"ב, אלא בעולם כולו- בין השאר על ידי פיתוח טכנולוגיות מיוחדות שימנעו שיתוף של "אינפורמציה לא נכונה" על ידי בוחרים "בעלי אינפורמציה נמוכה".
וידיאו של בכירה בגוגל מספרת בדמעות על הרגע שבו הדמוקרטים הפסידו בבחירות:

קישור לוידיאו השלם

בוידיאו ניתן לשמוע את אחד ממייסדי החברה, סרגיי ברין, משווה את תומכי טראמפ לפאשיסטים, ושהם מונעים על ידי "שעמום". אחרי כן, ניתן לשמוע אותו כאשר הוא שואל מה ניתן לעשות כדי שגוגל יוכלו לוודא שתהייה "איכות יותר טובה של שלטון וקבלת החלטות".

לאחר מכן, ניתן לשמוע את אחראי הנושאים הגלובליים של גוגל, קנת ווקר, שטוען שגוגל צריכה להילחם נגד התנועה הפופוליסטית הימנית שטראמפ מייצג- לא רק בארה"ב, אלא בעולם כולו, כדי לוודא שתנועה זו תהייה רק "שיהוק" בהיסטוריה, ושההתקדמות של העולם לא תיעצר.
מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, נשמע בהקלטה שהוא אומר שהחברה תייצר טכנולוגיה של אינטלגנציה מלאכותית (A.I), כדי להילחם במה שתואר בכנס כ"אינפורמציה לא נכונה" שמשותפת על ידי "בוחרים בעלי אינפורמציה נמוכה".
הדלפה זו מוסיפה ללחץ להפעיל רגולציה על ענקיות ההיי טייק, שמואשמות בהטייה פוליטית ובצנזורה של תכנים מהצד השמרני הפוליטי. גוגל עצמה מואשמת בכך שהיא מקדמת תוכן שלילי על ימניים באלגוריתום החיפוש, דוחקת תוכן חיובי לתחתית החיפוש, וכמובן- עושה ההיפך ביחס למועמדים מהצד הפוליטי המקובל עליה. האשמה זו הועלתה גם על ידי נשיא ארה"ב עצמו:

 


תזכורת:

Image may contain: text

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

קריאה רלוונטית:

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

מחאת האוהלים: ׳הקשר להפלת שלטון הימין׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *