טראמפ פועל להכניס את האחים המוסלמים לרשימת הטרור – מוסדות הדיפ-סטייט שבנו את מפלגת כחול-לבן עלולים להפגע אנושות מהמהלך

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

למקרה ולא עקבתם אחר החדשות היום,
הממשל האמריקני של טראמפ פועל להכניס את הארגון המצרי, האחים המוסלמים, לרשימת הטרור שלו, זאת לאור בקשה מפורשת של נשיא מצרים.

למקרה ולא עקבתם אחר החדשות היום,
הממשל האמריקני של טראמפ פועל להכניס את הארגון המצרי, האחים המוסלמים, לרשימת הטרור שלו, זאת לאור בקשה מפורשת של נשיא מצרים.

עכשיו זה מאוד מעניין מסיבה מסויימת. שימו לב לציוץ של מייק סרנוביץ':

"מכון ברוקינגס הוא בבעלות קאטר והאחים המוסלמים".

נכון, אם טראמפ מגדיר את האחים המוסלמים ארגון טרור, לא רק CAIR, ועוד ארגונים חברים של אובמה, סורוס, והדמוקרטים מסתבכים, אלא גם מכון ברוקינגס.

ידוע לכם שקאטר מעבירה כסף לחמאס בעזה בפיקוח ישראלי ובינ"ל. זה חלק מהקשר העמוק שלהם לאחים המוסלמים. אבל הידעתם שהם מעבירים מיליונים גם למכון ברוקינגס?

לחלקכם זה מצלצל מוכר המכון הזה… כן, יאיר לפיד. אפשר לאמר שהמכון הזה הוא סוג של שוגר דאדי של לפיד בארה"ב, מממן לו טיסות וישיבות בפאנלים בכירים.

מבין מנהלי המכון ניתן למצוא את נתנאל רוטשילד שתרם כספים לקמפיין לפיד בזמנו. כמו גם מנהל שם מרטין אינדיק ממנהלי הקרן החדשה לישראל ואחד מאנשי אובמה.

אבל זה יותר מזה, זה מכון עם קשרים עמוקים לדיפ סטייט הישראלי כפי שחשפנו.

מנהלים בברוקינגס אנשים כגון איתמר רבינוביץ', מנהל קרן וקסנר בארץ ומייסד הINSS, וכמו כן מר ברונפמן המעורב בפרשת העמותות הידועה של 99 ואשר גם כן יושב בועד המנהלים של הINSS, היכן שלפיד הוא עמית מחקר.

אהה זה אותו מכון INSS המנוהל על ידי עמוס ידלין בוגר קרן וקסנר, ואשר כתב את תכנית ההתנתקות החד צדדית בפיקוח… גנץ-יעלון-אשכנזי.

טראמפ נותן עבודה. והריקושטים יורגשו גם בדיפ סטייט בארץ.

שיהיה ברור, מכון ברוקינגס היה חלק מפרויקט תעמולה ענק במימון סורוס תחת פיקוח אובמה למכירת הסכם הגרעין האיראני לעולם, 'תיבת התהודה' של בן רוהדס. על כן שמעתם את לפיד מזגזג.

וונדי שרמן, עוד חברה בכירה בINSS, מכשירה את כל בוגרי וקסנר במחלקה שלה בהארווארד, היית המתווכת של אובמה בדיונים להסכם הגרעין.

האינטרס הקאטרי ברור. האינטרס של אנשי מפלגת כחול לבן קצת פחות. אבל הכל ייחשף.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *