עוד על טבעת הכוח של כנופיית וקסנר וכל הנאורים בהנדסת מפלגת כחול לבן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל פעם שבוחנים מישהו ברשימת כחול לבן מקבלים הצצה למנגנון הדיפ סטייט:

אחד האנשים המרכזיים הנוספים ברשימת כחול לבן הוא חילי טרופר, הוא הביא איתו את מירב כהן, והוא ממייסדי עמותת ב"מעגלי הצדק" שמקדמת אג'נדה סוציאליסטית קיצונית במסווה דתי(כמו הרפורמים השבתאים).

קודם כל את "במעגלי הצדק" הקים טרופר עם עוד אנשים, שימו לב מי בהנהלה:

אפרת דגני-טופורוב:
הצטרפה לרוטשילד יד הנדיב ב-2012. בוגרת בית הספר למנהיגות חינוכית של מכון מנדל. אחת ממייסדי עמותת "במעגלי צדק", בה היא מכהנת כיו"ר הוועד המנהל ובעבר ניהלה את אגף החינוך של העמותה.

זוכרים את מכון מנדל למנהיגות שחשפנו לכם פה כי אנשיו נמצאים בתנועת דרכנו אשר תיווכו את כל הסכם האיחוד של כחול לבן (דרך קובי ריכטר המנכ"ל) ושאחד מהבכירים שלהם מיכאל ביטון גם הוא במקום גבוהה ברשימת המפלגה? אז נזכיר לכם שאת המכון מנהלת חניכת קרן וקסנר.

תזכורת: ד"ר עדי ניר שגיא שניהלה את מכון מנדל למנהיגות בין 2008-2012 היא עוד בוגרת קרן וקסנר. כיום היא מנהלת רק את מחוז הדרום של התכנית למנהיגות של מנדל.לפי התאריכים נראה שניהלה בזמן חניכת מנהלת ב"מעגלי הצדק".

טרופר הוא גם ממייסדי עמותת "אחריי!" שהוקמה ביוזמות "דור שלום" השמאלנית אחר רצח רבין. המנהל והפטרון הוא דב לאוטמן, איש עסקים תורם לקרן החדשה אשר על פי העיתונאי החוקר בן-דרור ימיני, הוא תורם ליוזמות המקדמות חרם על ישראל (שזה כולל חלק מהעסקים שלו עצמו).
ערוץ 7

דב לאוטמן הוא חלק מהברנז'ה של הטייקונים וסוכני השינוי של איתמר רבינוביץ' באוניברסיטת תל אביב אשר יחד עם אלפרד אקירוב הקימו את המכון לביטחון לאומי INSS, שלוחת קרן וקסנר אשר בוגי-אשכנזי-גנץ פיקחו על יוזמת הנסיגה החד צדדית שהם פיתחו לישראל.

כלכליסט


"בכלל, יחסיו של גליל עם הוועד המנהל עומדים בניגוד חריף לשותפות הפעילה שניהל הוועד עם רבינוביץ. גליל לא מסתיר את דעתו על השותפות הזאת. "זו דוגמה להתנהלות של החבורה שמנהלת את האוניברסיטה", הוא אומר. "איתמר בנה לעצמו ולחבריו היכל תהילה, ליום שבו יפרוש, והכל בברכת הדרך של דב לאוטמן ובסיועו".

"היכל התהילה" הזה, כהגדרתו של גליל, הוא המכון למחקרי ביטחון לאומי שליד אוניברסיטת תל אביב (INSS), אחד ממכוני המחקר הידועים והנחשבים בארץ. בעבר נקרא "מכון יפה ללימודים אסטרטגיים", אבל בשלהי כהונתו של רבינוביץ הוא נהפך ממכון פנימי של האוניברסיטה למכון חיצוני, ושמו שונה. "איתמר ודב ביצעו מחטף לאור היום", טוען גליל."

הINSS מנוהל על ידי עמוס ידלין בוגר קרן וקסנר, ובועד המנהל יושב איתמר רבינוביץ' מנהל בקרן וקסנר, אחראי על מתן מלגות, יחד עם לאוטמן ואקירוב הקים את המכון שמכוון את מפלגת כחול לבן. אקירוב נתן את הערבות הכי גבוהה למפלגת כחול לבן, וכפי שאתם רואים האנשים שלהם מאיישים את רשימת המפלגה.

במכון הINSS יושב גם מרטין אינדיק מהקרן החדשה וקול אחד(v15,דרכנו), הוא גם יו"ר מכון ברוקינגס יחד עם רבינוביץ'. מכון ברוקינגס מכווין וממן טיסות ליאיר לפיד שברשימה.

https://conspil.com//2018/12/ial-protest-and-lapid-are-agents-for-the-iran/

חזרנו על דברים שנכתבו פה בעבר, הוספנו עוד מידע וחיברנו קצוות. בקרוב דוח מלא ומסכם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *