סיום חקירות מיולר והייתכנות לבומרנג שמדליף Q

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כיום הסתיימה לה החקירה של מיולר בנוגע למעורבות רוסית עם טראמפ "לגנוב את הבחירות" ללא כלום (כי אין כלום), ובניגוד לתקשורת אנחנו לאורך כל הדרך הראנו לחכם למה לא יכול להיות כלום, בעוד הכתבלבים הבולשביקים בארץ זימרו ללא הרף את דף המסרים של הדיפ סטייט.

עכשיו נעלה משהו מעניין שאולי כן יש בחקירות מיולר, וזה אבי אבות הריקושטים, או אולי אפילו מה שקיו (Q-anon) טען כל הזמן, אם כי זה נשמע הזוי, אבל תראו רגע מה כן יודעים.

הטענה של קיו היא שמיולר בעצם עשה מסך עשן עם החקירות, ובפועל חוקר את הדיפ סטייט לדפוק אותם. עכשיו תאורטית זה אפשרי מסיבה אחת שאנו יכולים להעלות על הדעת, והיא שרוברט מיולר מעורב עד הצוואר בפרשה שנחקרת, אורניום1, בה הילארי קלינטון מכרה 20% מאחזקות האורניום של ארה"ב לרוסים וקיבלה בתמורה הרבה כסף לקרן קלינטון.

על מעורבות מיולר:

כבר דווח בעבר כי כתוצאה מהחקירות של מיולר, הועבר מידע שפתח בחקירה כנגד אח של ג'ון פודסטה וחברה משותפת להם לשתדלנות. ג'ון פודסטה כידוע הוא מנהל ההקמפיין של הילארי ואחד האנשים המקורבים ביותר לקלינטונים.
מקור: CNBC

Tony Podesta


ולאחרונה ריקושט נוסף מחקירת מיולר: יועץ הבית הלבן של אובמה יעמוד לדין.

יועץ לשעבר של אובמה בבית הלבן ועורך הדין הקשור לקלינטון, גרג קרייג, עשוי בקרוב להיות מואשם על ידי מחלקת המשפטים בלובינג עבור גורם זר שלא רשום כחוק, בתיק שנחקר תחילה על ידי רוברט מיולר – התפתחות שתהפוך אותו לדמוקרט הראשון המוגש נגדו כתב אישום במסגרת חקירת רוסיה.

התיק מתמקד בעבודה שתדלנות שקרייג ביצע בשנת 2012 עבור נשיא אוקראינה הנמך ע״י רוסיה, ויקטור ינוקוביץ', בזמן שקרייג היה שותף במשרד עורכי דין ״Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom.״.

קרייג מעולם לא נרשם כסוכן זר על פי חוק בארה"ב המכונה "חוק רישום סוכנים זרים", או FARA, המחייב לוביסטים להכריז בפומבי אם הם מייצגים מנהיגים זרים, ממשלות או מפלגותיהם.

הליכים נגד הפרות על FARA נפתחו לעתים נדירות, עד שמיולר שם את פול מנאפורט על הכוונת שלו, על עבודת השתלנות שלו עבור אוקראינה. מנאפורט, אשר קישר בין קרייג לינוקוביץ', הורשע על הונאת בנק ומספר רב של הונאות מס, והואשם בנפרד גם על הפרות FARA. הוא נידון מוקדם יותר החודש לכשבע שנות מאסר.

מקור: Fox News

והצינור מתחיל לדלוף מהצד השני …

פקיד אוקראיני בכיר אומר שהוא פתח בחקירה בנושא התערבות בבחירות בארה"ב, לטובת קלינטון

התובע האוקראיני, יורי לוצנקו, אמר לג׳ון סולומון בראיון ביום רביעי כי הוא פתח בחקירה פלילית בנושא הניסיונות של אוקראינים להתערב בבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016

לוצנקו יחקור טענת חבר בפרלמנט האוקראיני המאשימה את מנהל הלשכה הלאומית נגד שחיתות של אוקראינה (NABU), ארטם סינטיק, שניסה להתערב בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2016 לטובת הילרי קלינטון.

לדברי חבר הפרלמנט של אוקראינה, הוא קיבל את החלטת בית המשפט כי פקיד NABU ביצע חדירה בלתי חוקית לתוך מערכת הבחירות האמריקאית", אמר לוצנקו.

"זה אומר שאנחנו חושבים שמר סיטניק, מנהל NABU, דיבר באופן רשמי על חקירה פלילית עם מר [פול] מנפורט, ובמקביל הדגיש מר סיטניק שבדרך כזו הוא ביקש לסייע לקמפיין של קלינטון," המשיך.

סולומון שאל את לוצנקו על דיווחים כי חבר בפרלמנט של אוקראינה השיג קלטת של המנהל הנוכחי של NABU בה אומר כי הוא מנסה לעזור לקלינטון לנצח בבחירות לנשיאות 2016, כמו גם קשרים שסייעו לשחרר את קבצי החשבונות השחורים שחשפו את יו"ר הקמפיין של טראמפ, פול מנפורט באוקראינה.

"חבר הפרלמנט הזה אפילו צירף את הקלטת שבה היו מספר גברים, לאחד מהם היה קול דומה לקולו של מר סיטניק, דנים בעניין".

מקור: The Hill

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *