הדיפ סטייט וחקירות מיולר, מתיווך עסקת אורניום לרוסים ועד לציד המכשפות נגד טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

בזמנו ויקיליקס שחרר תזכיר אשר נכתב על ידי מזכירת המדינה דאז, הילארי קלינטון, ב17 לאוגוסט 2009. נכתב שם כך:

 

"לפני למעלה משנתיים,רוסיה בקשה דגימה של עשר גרם אורניום מועשר(HEU), אשר נתפס בתחילת 2006 בגאורגיה במהלך מבצע עוקץ של הברחת אמצעי גרעין אשר היו מעורבים בו רוסי אחד וכמה משתפי פעולה גאורגים. הHEU שהוחרם הועבר לחזקתה של ארה"ב ומוחזק במבנה מוגן של הDOE (משרד האנרגיה). בתגובה לבקשת הרוסים, הממשלה הגאורגית אישרה לארה״ב לשתף דגימה מהחומר עם הרוסים בעבור בדיקה פורנסית במעבדה." 

כמו כן התזכיר מציין כי –

"בהינתן השאננות של רוסיה לפעול עד כה, העברת הדגימה על ידי ראש הFBI מיולר ידגיש לרוסים את המחוייבות שלנו לפעול בנושא זה"

"שגרירות מוסקבה מתבקשת להתריע ברמה הגבוהה ביותר כראוי את הפדרציה הרוסית שראש הFBI, מיולר, מתכוון להעביר את דגימת הHEU ברגע שהוא יגיע למוסקווה ב21 לספטמבר".

התזכיר מסכם –

" אנו מביעים חרטה כי הביקור באפריל של מיולר לא יכל להתקיים בעקבות התנגשות עם לוח הזמנים שלו"

"אנו נצטרך שההעברה של החומר תתנהל בשדה התעופה, על מסלול ההמראה ליד המטוס, ברגע הגעת מטוסו של הדירקטור (מיולר)"

[מקור: ויקיליקס]

במאמר באטלנטיק מצויינים כמה פרטים מעניינים בהקשר זה המראים שהילארי כהרגלה משקרת. על פי המאמר, הרוסים בהתחלה לא ענו לבקשות מגאורגיה בנוגע לאורניום ולא בקשו אותו חזרה. למען האמת הרוסים עבדו די קשה להכחיש כי החומר הגיע מהם.

[מקור: "The Atlantic"]

מסיבה לא ברורה, אובמה והילארי בקשו מדירקטור האף.בי.איי מיולר להעביר את הדגימה לרוסיה. אבל חשבו על כך רגע, תפקיד הFBI הוא עיסוק בביטחון פנים בעיקרו! לפי ה-Gateway Pundit ישנם מספר אנשים מתאימים אשר היו יכולים, ובעלי ההרשאות לעסוק בדבר. יתרה מזאת נראה שהעוסקים במלאכה, הילארי, יצאו מגדרם כדי שמיולר יהיה זה אשר יעביר את הדגימה ואף דחו את ההעברה מאפריל לספטמבר בדחק רק כדי שיתאים ללוח הזמנים של מיולר.

זמן קצר לאחר מכן, ב2010, ממשל אובמה אישר את עסקת אורניום1 השערורייתית אשר העבירה לרוסיה כ20% מאחזקות האורניום שלה. הFBI השיג ראיות שבכירים רוסים בתעשיית הגרעינית היו מעורבים בשוחד, סחיטה והלבנת הון בעבור ולדמיר פוטין, אך האף.בי.איי בהובלתו של מיולר אפשרו לעסקה להמשיך הלאה.

על החקירה של הFBI פיקח לא אחר מאשר רוד רוזנשטיין, סגן התובע הכללי שכתבנו עליו לאחרונה לא מעט, ויחד איתו, סגן ראש האף.בי.איי אנדרו מקייב אשר נאלץ להתפטר רק לאחרונה עקב שערוריית הדוסייר והמעקב אחר קמפיין טראמפ. ראש הFBI אז כמובן מיולר, מתוקף תפקידו היה מעורב עד הצוואר.

החקירה אל תוך שחיתות העיסקה של אורניום1 טוייחה על ידי ממשל אובמה אשר הסתיר אותה והעבירה אל משרד המשפטים בשליטתו להמשך בדיקה שנערכה כארבע שנים עד שמוסמסה סופית. ראו כתבה של The Hill.

אתם בטח כבר יודעים, אבל נזכיר כמה שזה לא מפתיע כי לאחר שפוטר ג'יימס קומי על ידי טראמפ, הוצע לו להחליפו ברוברט מיולר, טראמפ סרב, ומיד לאחר מכן, רוד רוזנשטיין פתח ועדה מיוחד עבור האף.בי.איי בראשות רוברט מיולר, לחקור את המעורבות הרוסית עם קמפיין טראמפ במהלך הבחירות, כאשר הוא הודיע על כך במפתיע ויצא לתקשורת עם המהלך אחר שעדכן את הבית הלבן רק חצי שעה קודם לכן. החקירה מלאה באנשים של קלינטון, כפי שכבר כתבנו ללא הרף בכל הפרשות שנחשפו עם פיטר סטרוק וליסה פייג'.

מיולר נבחר על ידי הילארי ואובמה בקפדנות בנוגע לעסקת האורניום, ולאחר הבחירות נבחר על ידי הדיפ סטייט לפתוח בציד מכשפות אבסורדי, כאשר הם אלה שעברו על החוק בשיתוף פעולה עם רוסיה.

המאמר שלנו על עסקת אורניום1 המושחתת של קלינטון (כסף הועבר מרוסיה לקרן קלינטון במקרה, ובעלה נתן הרצאה ברוסיה תמורת הון תועפות)-

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *