נלי אוהר – עבדה עבור ה- CIA ונשכרה ע״י פיוז'ן GPS ׳לחפש לכלוך׳ על טראמפ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שמונה חודשים לפני ששכרה פיוז'ן GPS את המרגל הבריטי לשעבר, כריסטופר סטיל, שכר מייסד החברה, גלן סימפסון את נלי אור, אשתו של פקיד בכיר במחלקת המשפטים, ברוס אוהר, לעבוד בחברה שלו כחוקרת [אוקטובר 2015]. זה היה באותו זמן שפיוז'ן GPS נשכרה על ידי ה״Washington Free Beacon״ לעסוק במחקר על קמפיין טראמפ.

לפני הצטרפותה לפיוז׳ן GPS, נלי אוהר עבדה כקבלן עצמאי עבור חטיבת קוד פתוח פנימית של ה- CIA, ״Open Source Works״ מ -2008 ועד יוני 2010 לפחות; נראה כי היא נשארה בתפקיד במהלך שנת 2014.

כזכור, בעלה הוא ברוס אוהר, מנהל כוח המשימה נגד הפשע המאורגן של מחלקת המשפטים של אובמה, הממשיך בתפקידו גם היום (כנראה ללא סמכויות), התגלה כדמות מפתח בהיותו ערוץ סמוי להעברת מידע מכריסטופר סטיל גם לאחר שהסוכנות מצאה כי הוא אינו מקור אמין והפסיקה לעבוד איתו.

The Epoch Times

עוד על הרקע של נלי אוהר:



ואלה עיקרי החשיפות ממסמכי השימוע בקונגרס ששוחררו השבוע:


נלי אור, שנשכרה ע״י פיוז'ן GPS ואשתו, של פקיד משרד המשפטים, ברוס אוהר, אמרה לקונגרס כי היא "העדיפה" את הילארי קלינטון במהלך מסע הבחירות לנשיאות ב -2016, ולא הייתה חוקרת אותה כפי שעשתה לדונלד טראמפ.

"היה לי כנראה פחות נוח לעשות מחקר אופוזיציה שהיה מופנה נגד הילארי קלינטון", אמרה נלי אוהר לכוח המשימה של הקונגרס ב -19 באוקטובר, על פי תמליל שפורסם ביום חמישי.

"ולמה זה?" שאל אחד מאנשי הקונגרס את נלי אוהר.

"כי אני העדפתי את הילארי קלינטון כמועמדת לנשיאות", אמרה נלי אוהר.

היא נתנה את המחקר שעשתה על טראמפ ועל שותפיו לבעלה, ברוס אוהר, בתקווה שהוא יספק אותו ל-FBI.

ברוס אוהר עשה בדיוק את זה. הוא העיד במהלך השימוע שלו בקונגרס, כי הוא סיפק כונן פלאש המכיל את המחקר של אשתו ל- FBI. מה שהסוכנות עשתה עם המידע נשאר בגדר תעלומה, אבל זו דוגמה נוספת למידע פוטנציאלית מוטה, שניתן לספק לחוקרים העובדים על חקירה של קמפיין טראמפ.

מחוקקים רפובליקנים ראיינו את הזוג אוהר וכמה אנשי מחלקת המשפטים ואנשי ה- FBI כחלק מחקירת הטיפול של ה- FBI בחקירת טראמפ-רוסיה. הרפובליקנים האשימו את ה- FBI בכך שהוא הציג בצורה לא נכונה את הדוסייר הידוע לשימצה של סטיל בבקשות מעקב FISA אחרי קרטר פייג', יועץ קמפיין טראמפ לשעבר.

הבקשות לצווי מעקב של ה- FBI לא גילו כי פיוז'ן GPS, החברה שהזמינה את הדוסייר, פעלה נגד טראמפ בשם קמפיין קלינטון והמפלגה הדמוקרטית. הבקשות גם לא הכילו מידע שסיפק ברוס אוהר כי סטיל אמר שהוא "נואש" לראות את טראמפ מפסיד בבחירות.

בראיון שלה, נלי אור דנה על אופי עבודתה עבור פיוז'ן. היא אמרה שהיא לא שום דבר מעבודותה בדוסייר של סטיל.

אחד הגילויים המדהימים יותר בעדותה של נלי אוהר הוא שפוליטיקאי אוקראיני היה מקור של פיוז׳ן GPS.

נלי אור העידה כי סרחיי לשצ'נקו, עיתונאי לשעבר, שהפך למחוקק, סיפק מידע ל- Fusion GPS.

לשצ'נקו חשף באוגוסט 2016 מה שנקרא "ספר חשבונות שחור", בו מפורטים תשלומי השוחד לכאורה מהממשלה האוקראינית לפול מנאפורט. אמיתות של הפינקס נמצא תחת בדיקה, ולשצ'נקו ניצב בפני אישומים באוקראינה בגין התערבות בבחירות בארה"ב 2016.

אין כל אינדיקציה לכך שעבודתו של לשצ'נקו הסתיימה בדוסייר.

נלי אוהר אמרה שהיא עבדה עבור פיוז׳ן GPS מאוקטובר 2015 עד ספטמבר 2016, תמורת 55$ לשעה עבור ממוצע של 30 שעות עבודה בשבוע.

היא אמרה כי היא ערכה מחקר קוד פתוח של אנשי עסקים רוסים שונים. היא גם חקרה מקורבי טראמפ, ביניהם מנאפורט, פייג', מייקל פלין ובניו של דנאלד טראמפ.

כאשר לחצו על נלי אוהר בנוגע לדיונים שלה עם בעלה על עבודתה עבור פיוז'ן GPS, היא התחמקה מהשאלות בשל הזכות לא להעיד בשל נישואיה.

כשנשאלה על הפגישה שלה וברוס אוהר עם סטיל, נלי אוהר אמרה כי המרגל לשעבר סיפר על חקירתו של טראמפ, ואמר כי הוא מקווה שהמידע שלו יועבר ל- FBI.

היא עבדה על פרויקט אחר עבור פיוז'ן GPS, והיתה מודעת לעבודת המשרד עם נטליה ווסלניטסקיה, עוה״ד הרוסיה אשר נכחה בפגישה הידועה לשמצה במגדל טראמפ ביוני 2016.

ווסלניטסקיה עבדה עם פיוז'ן GPS בזמן אותה פגישה מטעם ״Prevezon Holdings״, חברה רוסית אשר הבעלים שלה מתנגדת לסנקציות ארה"ב נגד רוסיה. נלי אוהר אמרה שהיא לא עבדה על פרויקט ווסלניטסקיה.

נלי אור העידה כי למרות שמחקרה עבור פיוז'ן נראה שלא הוכלל בדוסייר, היא זיהתה חלק מעבודתה בתקשורת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *