המפלה הגדולה של חקירת מיולר בשבועות הקרובים בעוד הדיפ סטייט נתפסו על חם בדרך לכתבי אישום אמיתיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מחלקת המשפטים עומדת להודיע על השלמת הדו"ח של רוברט מיולר על החקירת הכביכול קנוניה בין קמפיין טראמפ לבין רוסיה במהלך הבחירות לנשיאות 2016 כבר בשבוע הבא.

ברייטברט

מנהל המודיעין האמריקני לשעבר, ג'יימס קלאפר הנבל הדמוקרטי [האולטרה-מושחת], העלה בראיון את האפשרות כי הדו"ח של רוברט מיולר [הסופר-מושחת בעצמו] על החקירת רוסיה יתכן ויהיה "אנטי-קליימטי", [יעני גורנישט].

בעוד שפה לא יהיה כלום כי אין כלום, החקירות נגד הדיפ סטייט המשיכו להתקדם לאחרונה בדרך למפץ גדול.

אנדרו מקייב סגן האף בי איי לשעבר ממשיך לחשוף דברים שאיש הדיפ סטייט רוד רוזנשטיין עשה במחלקת המשפטים.
אנדרו מקייב על רוד רוזנשטיין:

"סגן התובע הכללי הציע ללבוש מכשיר הקלטת סתר בתוך הבית הלבן. הוא אמר, "אף פעם לא בודקים אותי כשאני נכנס לבית הלבן, אני יכול בקלות ללבוש מכשיר הקלטה, הם לא ידעו שזה שם."

"הוא לא התבדח. הוא היה רציני לגמרי".

הרוב הרפובליקני בסנאט מחדש את תהליך יבוש הביצה

יו״ר ועדת המשפט של הסנאט, לינדסי גרהם, אשר ראיתם אותו לאחרונה בשיאו במהלך השימוע של השופט ברט קאוואנו, כינה את דברי אנדרו מקייב ״הערות מעבר למדהימות" – בהקשר לשיחות בכירי הFBI ומחלקת המשפטים סביב האפשרות להפליל ולהדיח את טראמפ – והוא מאיים לזמן אותו להעיד תחת שבועה בפני חוקרי הסנאט, ביניהם התותחים טריי גאודי ובוב גודלאט.

פוקס ניוז

אנחנו נוסיף לכם הבהרה קלה למה מדובר במשהו כל כך חמור. רוזנשטיין שיתף את תוכניתו עם מקייב שהיה אז סגן יו"ר האף בי איי, הבעיה היא שזאת אינה כלל לכלל מתפקידה של הראשות המבצעת להתערב או להיות חלק מהליך של הפעלת התיקון ה25 לחוקה המאפשר לראשות המבצעת על ידי חברי קבינט להוציא את הנשיא לנבצרות. זאת הפרה גסה של הגיזרה שלהם והליך שהוא אכן לא פחות מניסיון פוטש. זה מבלי להזכיר בכלל שהרעיון היה להקליט בחשאי את הנשיא.

וזה רבותיי הדיפ סטייט.

 

לא סיימנו עם רוד רוזנשטיין,

העדות של ברוס אוהר מסבכת את רוד רוזנשטיין


מסתבר שנלי אוהר (מפיוז׳ן GPS) העבירה לבעלה, ברוס אוהר ( פקיד מס 4 במחלקת המשפטים), דוסייר נוסף נגד טראמפ כדי להעבירו לFBI.

על פי הודעתו של הפקיד הבכיר במשרד המשפטים, ברוס אוהר, הוא מילא תפקיד חיוני – ובלתי שגרתי – כשהוא נושא טענות נגועות פוליטית על קנוניה של טראמפ-רוסיה לFBI במהלך הבחירות ב -2016.

ראשית, זה היה מודיעין לא מאומת החל ביולי 2016 מטראמפ- מהמרגל הבריטי לשעבר שונא טראמפ, כריסטופר סטיל, המחבר של הדוסייר הידוע לשמצה על רוסיה.

לאחר מכן, זה היה מודיעין כוללני החל באוגוסט 2016 ממייסד פיוז'ן GPS, גלן סימפסון, קבלן מחקר אופוזיציה ששכר את המרגל סטיל וקיבל תשלום על מנת לסייע לקמפיין הנשיאותי של הילארי קלינטון להמציא לכלוך פוליטי על טראמפ.

ועכשיו אנו למדים, מתוך עדויות שעדיין נשמרות בסוד מהציבור, כי אוהר הודה לקונגרס בשנה שעברה כי הוא גם לקח מידע על רוסיה מאשתו, נלי, שנאסף כנגד טראמפ על כונן מחשב ונמסר ל- FBI ב 2016 – חשיפה שהעלתה חששות חדשים בקונגרס על ניגוד אינטרסים אפשרי.

כללי האתיקה של מחלקת המשפטים אוסרים על פקידי המחלקה לעבוד בתיקים בהם לבן הזוג יש אינטרס כלכלי, איסור שברוס אוהר אמר שהוא ידע עליו כאשר העביר את הראיות של אשתו לFBI.

כפי שאוהר תיאר זאת, המחקר של אשתו היה כמו דוסייר נוסף שנאסף בפיוז'ן GPS כדי להגדיל את מה שסטיל היה מספק בנפרד ל- FBI.

אוהר אמר כי הוא סיפר ל- FBI על תפקיד אשתו בפיוז׳ן GPS, אך לא גילה את תפקידו כבלדר ראיות עבור אישתו לכל אחד מהמפקחים שלו במחלקת המשפטים – למעט אחד.

אוהר העיד כי הוא אמר לסגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין, האיש שמפקח על חקירת טראמפ-רוסיה, לפני יותר משנה, שלקח מידע שאשתו אספה נגד טראמפ בפיוז׳ן GPS ומסר אותו לFBI.

The Hill

עוד על נלי אוהר בכתבה שלנו מה 29/08/2018:

שותפו לסוד של ברוס אוהר בפייק דוסייר נגד טראמפ, הוא חבר בצוות המיוחד של… מיולר! – טראמפ מאיים להתערב

עוד מחשיפות העדות החסויה של אוהר כפי שדיווחנו לכם לאחרונה:

לאחר שברוס אוהר חשף בעדותו החסויה בקונגרס כי שיתף מידע של מחבר הדוסייר המזוייף, כריסטופר סטיל, עם תובעים הפועלים כיום בצוות של מיולר ושהוא גם הזהיר אותם ואת ה-FBI בזמנו שהדוסייר קשור לקמפיין קלינטון

שותפו לסוד של ברוס אוהר בפייק דוסייר נגד טראמפ, הוא חבר בצוות המיוחד של… מיולר! – טראמפ מאיים להתערב

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *