שותפו לסוד של ברוס אוהר בפייק דוסייר נגד טראמפ, הוא חבר בצוות המיוחד של… מיולר! – טראמפ מאיים להתערב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ברוס אוהר החזיק ב׳סוד העניינים׳ בעניין הדוסייר המזוייף נגד טראמפ את אנדרו וייסמן, כיום בכיר בצוות המיוחד של רוברט מיולר

טראמפ מזהיר את מחלקת המשפטים והFBI: ״או שיתחילו לבצע עבודתם או שאתערב״

"כל מה שאני יכול לומר הוא, מחלקת המשפטים שלנו והFBI שלנו, למעלה מעל כל אחת מהן, כי בפנים ישנם אנשים מדהימים, אבל מחלקת המפשטים שלנו והFBI שלנו חייבים להתחיל לעשות את עבודתם ולעשות אותה נכון ולעשות אותה עכשיו כיוון שאהשנים כועסים״ ״מה שקורה זו חרפה. ובנקודה מסויימת, רציתי להישאר בחוץ, אבל בשלב מסויים אם זה יוסדר באופן ראוי, אני רוצה שיבצעו את מלאכתם, אני אתערב ואני אכנס לשם אם יהיה צורך״… ״זו חרפה״… ״כל העולם מסתכל״

ועכשיו מגיעים גם למיולר…

ברוס אוהר קיים קשרים עם עמיתו דאז אנדרו וייסמן, כיום חבר בכיר בצוות המיוחד של רוברט מיולר לחקירת ״הקוניה הרוסית״, כמו גם בכירי FBI נוספים.

ידו המשגת של אוהר בנוגע לדוסייר, כמו גם זו של עורכו, המרגל לשעבר כריסטופר סטיל – חברת המחקר של האופוזיציה מאחוריו, גלן סימפסון מפיוז׳ן GPS, והעסקתה של אישתו נלי אוהר בפיוז׳ן GPS – התרחש לפני ואחרי שהFBI פיטר את סטיל כמקור בשל מגעיו עם התקשורת. רשת הקשרים של אוהר בעניין הדוסייר כללו את: הסוכן לשעבר פיטר סטרוזק, פרקליטה לשעבר בFBI ליסה פייג׳, לשעבר סגן מנהל הFBI אנדרו מקייב, וייסמן ולפחות עוד פקיד נוסף ממחלקת המשפטים וסוכן FBIבהווה שעבד עם סטרוזק בתיק רוסיה.

וייסמן הוחזק בסוד התעניינים לגבי הדוסייר בזמן שהיה ראש מחלקת ההונאה, וכיום הוא איש צוות התובע המיוחד לחקירת רוסיה, רוברט מיולר.

Federal prosecutors Andrew Weissman (L) and Leslie Caldwell smile outside federal court in Houston June 15, 2002 after a jury found the Andersen accounting firm guilty of obstructing justice in an investigation of its client, Enron Corporation. The 12-member jury, which heard nearly five weeks of testimony before U.S. District Judge Melinda Harmon, found Andersen criminally intended to keep Enron audit records away from a U.S. Securities and Exchange Commission inquiry. REUTERS/Richard Carson RJC/GN - RP3DRHZYNHAB

 

הרשימה כוללת מספר דמויות שזכו לקיטונות של בוז מהנשיא טראמפ כל אימת שגינה את חקירת רוסיה ואת אלה המעורבים בשלביה המוקדמים . טראמפ היה קשוח באופן מיוחד כלפי אוהר בהתחשב בעובדה שאישתו עבדה בפיוז׳ן GPS, כפי שהנשיא טוען על הטיה כנגדו בתוך המחלקה. רק ביום חמישי האחרון טראמפ התלונן בטוייטר לגבי עבודתה של נלי אוהר בפיוז׳ן:

וואו, נלי אוהר, אישתו של ברוס אוהר, היא מומחית לענייני רוסיה המדברת רוסית שוטפת. היא עבדה עבור פיוז׳ן GPS שם שולם לה המון. קנוניה! ברוס היה בוס במחלקת המשפטים והוא, למרבה הפלא, עדיין שם!

המעגל הרחב של אנשי קשר של אוהר מצביע שחברים בהנהגת הFBI ידעו על ערוץ התקשורת הסמוי שניהל בהקשר לדוסייר וכריסטופר סטיל.


כזכור  ברוס אוהר אישר בעדותו בפני הקונגס שלאחר שהFBI סיים את הקשר שלו עם כריסטופר סטיל בשל הדלפותיו לתקשורת, הFBI חזר לקיים עימו קשר סמוי והמשיך לקבל ממנו מידע, בניגוד למה שנמסר לציבור האמריקני.

בנוסף דיווח אוהר כי ה- FBI היה ספקני לגבי הדוסייה של סטיל – ולמרות זאת עדיין עשו שימוש במסמך הלא מאומת כדי לקבל אישור מבית המשפט המעקב אחר מודיעין חוץ (FISC) לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ, קרטר פייג׳. לא רק שהFBI ידעו שהתיק לא אומת, הם גם ידעו שיש בעיות אמינות אמיתיות, שבגינן הוא לעולם לא יגיע לאולם בית משפט. בנוסף, הFBI היה מודע להטיה של סטיל כנגד המועמד דאז טראמפ לפני שפנו לקבלת צו לעקוב אחר קרטר פייג׳.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *