הכירו את מפלגת וקסנר השבתאית, או כפי שהיא ידועה, מפלגת ׳כחול לבן׳

הכירו את מפלגת וקסנר השבתאית, או כפי שהיא ידועה, מפלגת ׳כחול לבן׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אלפרד אקירוב העניק לחוסן לישראל ערבות של 2 מיליון שקל.

״קרן אלרוב״ נוסדה על ידי אלפרד אקירוב ב-2013, ומטרתה היא עידוד ההשכלה הגבוהה בישראל.

בין חברי הדירקטוריון שלה הם עליזה אולמרט (אשתו של) ופרופ' איתמר רבינוביץ.

לפני שנכנס לקשרים העמוקים עם רבינוביץ והנתח שהם בנו לדיפ סטייט בישראל, רק נדגיש מי זה אותו איתמר רבינוביץ'.

במשך שנים רבות כיהן בראש ועדת הבחירה למלגות של ״קרן וקסנר״ נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ’ איתמר רבינוביץ’, הידוע בתור מקורב לאהוד ברק. בעבר האשים רביב דרוקר את ברק בכך שהפעיל את קשריו אצל רבינוביץ’ כדי שיקבל לתכנית וקסנר את שמעון בטאט, שכיהן כמשנה לראש הלשכה של ברק בעת שכיהן כראש הממשלה. לאחורנה נחשף שברק קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר בתמורה לכתיבת “מחקר”, אשר עקבותיו לא נודעו. באותה תקופה מנהל ונאמן ותורם לקרן היה הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין, אשר ברק כפי שחשפנו הופיע בדירתו הדיסקרטית במהלך סוף שבוע ב2016.

אפשטיין ישב גם בועדה התלת צדדית (Trilateral Commision), מדובר באליטה של הCFR שיצר רוקפלר ואשר כתבו את תכנית העל של אוסלו, "האיחוד הים תיכוני". באותה ועדה ושקידה על התכנית יושב גם איתמר רבינוביץ'.

כתבנו רבות על החדרת סוכני קרן וקסנר למפלגת הדיפ סטייט המלאכותית של גנץ. אך שימו לב לקשר של התורם הערב הכי חשוב שלו, אלפרד אקירוב, עם אחד הקודקודים החזקים של קרן וקסנר, איתמר רבינוביץ' אותו חשפנו בעבר באתר.

רבינוביץ' ואקירוב שניהם יושבים בועד המנהל של מרכז רבין:

מקור: העמותה למען הקמת מרכז יצחק רבין לחקר ישראל – הנהלת העמותה

הם חלק מקליקה סודית, וזה מתפתח, שימו לב למה שבנינו לכם פה בערוץ בחודשים האחרונים. אריה אבנרי כתב על הפעילות מתחת לראדר שלהם:

"בעבר נהג אקירוב להזמין קבוצה נבחרת של אנשי עסקים ועורכי דין מהשורה הראשונה לסופי שבוע מפנקים במלון הילטון ממילא בירושלים, הנמצא בבעלותו.

זמן מה אחרי מלחמת לבנון השנייה שבה נפלו לשווא עשרות חיילי צה"ל, הגיע למפגש הזה גם אהוד ברק. הוא נהנה מאוד בחברתם של כמה ממקורבי אולמרט. נכחו שם אילי ההון.. פרופ' איתמר רבינוביץ…"

מקור: News 1 – אקירוב ישלם

הקטע נכתב ב2014 ודיבר על העבר, אך הפגישות הללו בין השתיים נמשכו, ב2015 למשל הם עשו "חניכה" לטרכטנברג כאשר היה מועמד אפשרי לשר אוצר:

"לקראת סוף השבוע האחרון התכנסו בביתו של פרופסור איתמר רבינוביץ' בצפון תל אביב כמה מאילי ההון החזקים ביותר בכלכלה הישראלית, לחוג בית אינטימי ודיסקרטי שאירח מועמד "המחנה הציוני" לתפקיד שר האוצר, פרופסור מנואל טרכטנברג… כולל יזם הנדל"ן המוכר אלפרד אקירוב."

חוג הבית של מנואל טרכטנברג עם האלפיון העליון – מצלמה נסתרת

שימו לב מה פרופ' צבי גלילי שלא התיישב עם אותה קליקה סודית והודח מהנהחת אוניב' תל אביב מספר ב2010:

"באוניברסיטת תל אביב למדתי מה זה הון, שלטון ואגו"

11.02.2010
נעמה סיקולר

פרופ' צבי גליל, הנשיא המודח של אוניברסיטת תל אביב, עדיין לא נרגע מסבך היצרים, הקשרים העסקיים והקליקות שגילה בהנהלת המוסד. "חברי הוועד המנהל יושבים באותם דירקטוריונים, יוצאים יחד לאותן מסיבות, וכשמבקרים אותם הם אומרים שהם בכלל נמצאים באוניברסיטה בהתנדבות. לטענתם הם בכלל לא צריכים את זה, אבל תנסה להזיז אותם מהתפקיד. זה בלתי אפשרי". ראיון שבסופו האקדמיה מאבדת את התואר

בכלל, יחסיו של גליל עם הוועד המנהל עומדים בניגוד חריף לשותפות הפעילה שניהל הוועד עם רבינוביץ. גליל לא מסתיר את דעתו על השותפות הזאת. "זו דוגמה להתנהלות של החבורה שמנהלת את האוניברסיטה", הוא אומר. "איתמר בנה לעצמו ולחבריו היכל תהילה, ליום שבו יפרוש, והכל בברכת הדרך של דב לאוטמן ובסיועו".

"היכל התהילה" הזה, כהגדרתו של גליל, הוא המכון למחקרי ביטחון לאומי שליד אוניברסיטת תל אביב (INSS), אחד ממכוני המחקר הידועים והנחשבים בארץ. בעבר נקרא "מכון יפה ללימודים אסטרטגיים", אבל בשלהי כהונתו של רבינוביץ הוא נהפך ממכון פנימי של האוניברסיטה למכון חיצוני, ושמו שונה. "איתמר ודב ביצעו מחטף לאור היום", טוען גליל.

למה אתה אומר כך?

"הוסבר לי בדיעבד שהמכון נקלע לקשיים תקציביים, ושהמיליארדר פרנק לואי מוכן לתרום 3 מיליון דולר למכון, שמהם מיליון יעברו לתורם הקודם תמורת שינוי השם, ו־2 מיליון נטו ילכו לאוניברסיטה. התרומה של לואי אפשרה לרבינוביץ, שמשמש במכון המשנה ליו"ר פרנק לואי, להוביל מהלך הפרטה של המכון, שנהפך ממכון פנימי של האוניברסיטה למכון חיצוני".

מה לא בסדר בזה?

"המכון קיבל במתנה ל־25 שנה את הבניין שבו הוא שוכן ברחוב חיים לבנון – בניין שעלה לאוניברסיטה לפי הידוע לי 31 מיליון שקל. לאחר שמנכים מסכום זה את 2 מיליון הדולרים שהאוניברסיטה קיבלה מלואי, היא למעשה נתנה לרבינוביץ ולחבריו מתנה בשווי 23 מיליון שקל. נוסף על כך, אף על פי שזה מכון חיצוני, האוניברסיטה ממשיכה לממן אותו מתקציבה בחצי מיליון שקל בשנה – ארנונה, ביטחון, החזקה שוטפת ואיש סגל. זה דבר שאינו מקובל, לא בישראל ולא בעולם. בשורה התחתונה, הם בנו לעצמם מכון באצטלה של שינוי שם של מכון קודם. הם מציגים את עצמם כמכון לאומי אבל בעצם יושבים גם על תקציב האוניברסיטה, ולקחו על חשבונה בניין באחד המיקומים הכי אטרקטיביים במדינה".

מי זה הם?

"אותה חבורה. אם תבדקו מי יושב בוועד המנהל של המכון, תמצאו את אותם האנשים: רבינוביץ, אקירוב, ומי היה סגן יו"ר בשכר? דן מרידור, בעלה של ליאורה. ככה זה עובד. אני סירבתי להיות חלק מזה. ניתקתי את הקשרים מהמכון. שלחתי את פרופ' רענן ריין, סגן הרקטור, לשבת במקומי בוועד המנהל שלו. הם נהגו לעשות אירועי התרמה שהאוניברסיטה מממנת, אבל אני סירבתי לממן להם אירוע התרמה בניו יורק".

מקור: כלכליסט – "באוניברסיטת תל אביב למדתי מה זה הון, שלטון ואגו"

זוכרים את המכון INSS?
זה אותו מכון שבראשו עומד עמוס ידלין, בוגר קרן וקסנר, אותו מכון שכתבו לו תכנית נסיגה חד צדדית שלושה גנרלים, גנץ, בוגי ואשכנזי (שבזכותו גנץ נכנס במקום גלנט לתפקיד הרמטכ"ל).

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

על רבינוביץ' והשליטה שלו בשאר הטייקוניםבמדינה, דנקנר ותשובה דרך אוניברסיטת תל אביב כתבנו בזמנו באתר ב2010:

מקור: קונספיל הישן – טייקונים של ה”שלום”
.
..

האיחוד של גנץ לפיד לא מפתיע כלל למרות ההצגות שעשו כאילו יש מו"מ קשוח. הדברים היו ברורים.

שימו לב, גנץ, אשכנזי, בוגי הם שפיקחו על תכנית הנסיגה החד צדדית של מכון הINSS אותו מנהלים עמוס ידלין, בוגר קרן וקסנר, ובועד המנהל יושב איתמר רבינוביץ' שהיה אחראי על כל מלגות קרן וקסנר, הוא גם ממייסדי המכון יחד עם המיליארדר אלפרד אקירוב והחוג שלהם בהנהלת אוני' תל אביב המרקסיסטית.

לא רק חתרנים ברשימה: כת הנאורים השבתאית של ׳קרן וקסנר׳ וצינור הכסף שלהם למפלגת חוסן של גנץ

האיש שאחראי לאיחודים הללו הוא יו"ר ארגון דרכנו, המתווך המיליארדר מאחורי הקלעים. אך נזכיר לכם שהוא פעל עם ברק (מקורב לאקירוב ורבינוביץ', "חוקר" עבור קרן וקסנר, וחבר קרוב של מנכ"ל, נאמן ותורם קרן וקסנר לשעבר, הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין).

גנץ ומפלגת הגנרלים של הדיפ סטייט

שימו לב מה בן כספית עיתונאי החצר של הדיפ סטייט כתב לא מזמן:

"לאהוד ברק הייתה תוכנית סדורה. תמיד יש לו. ברק הוא איש של תוכניות מוקפדות, עקלקלות, יצירתיות. לפעמים זה מצליח, לפעמים לא. הפעם, כנראה שלא, אף על פי שאחד היועצים האסטרטגיים המשובחים ביותר בשוק סייע לו בגיבושה של התוכנית הזו. בקיץ האחרון עשה ברק סיבוב ארוך בין בעלי הון כדי לנסות לאסוף מימון לצורך ביצוע תוכניתו. מדובר באנשי ממון ישראלים, אבל גם יהודים תומכי ישראל. אנשים כאלפרד אקירוב, רמי אונגר, פרנק לואי, דניאל לובצקי. לפגישות איתם הגיע, כמעט תמיד, עם קובי ריכטר, ההוגה והמייסד של תנועת "דרכנו". ריכטר, מכר ותיק ומעריץ נלהב של ברק, נחלץ לסייע. גם עו"ד גלעד שר, הפעיל אף הוא ב"דרכנו", היה בסוד העניינים."

קובי ריכטר, מנכ"ל דרכנו שבנה את המפלגה של גנץ השורצת אנשי קרן וקסנר וקרנות מסתעפות כמו קרן מנדל, הוא כאמור גם מתווך האיחודים. יחד איתו מצויינים אקירוב מנכ"ל בINSS מהרשת של וקסנר, וכמו כן המיליארדר פראנק לואי, יו"ר הועד המנהל של הINSS. יחד איתם דניאל לוביצקי האיש מאחורי קול אחד וV15 (נסיון הפוטש הכושל הקודם של הקרנות עם אובמה) שהפכו לדרכנו אותה מנהל קובי ריכטר דהיום. תוסיפו להם את רמי אונגר, נותן ערבות כספית ענקית יחד עם אקירוב למפלגת חוסן של גנץ.

רק מה משעשע בכל הסיפור הזה? ברק ממש רצה להיות חלק מהאיחוד, ותראו מה בן כספית כותב מיד לאחר תיאור תכנית האיחוד המתגבשת שהתבצעה כיום:

"נתניהו, סיפר ברק לבני שיחו, מחזיק באיזה אולם בירושלים חבורה של כמה עשרות טרולים שיושבים ומפעילים מערכת סייבר מתוחכמת ששולטת ומתפעלת את הרשתות החברתיות. ברק פירט והביא דוגמאות. הם תוקפים ומטרילים כל מי שכותב משהו נגד ביבי (כמו ברק עצמו), הם מסמנים לייקים, מהללים ומשבחים את כל מי שבעד ביבי, הם מטריפים את המערכת כולה. אל תתבלבלו, אמר ברק, בעידן הנוכחי זה הרבה יותר חשוב מהמדיה המסורתית, מהעיתונים והטלוויזיה והרדיו. מי ששולט ברשתות החברתיות יכול לנצח בבחירות ולשלוט במדינה. ביבי עושה את זה והגיע הזמן לתת לו פייט. נאום ברק."

למה הטרולים כל כך הפריעו לברק שהם הוזכרו מיד לאחר התכנית לעיל? אולי זה כי חשפנו עם מצנקש את התמונה של ברק בסופ"ש בדירה הדיסקרטית של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין שניהל את קרן וקסנר כאשר העבירו לברק 2.3 מיליון דולר על מחקר שלא היה? התשוקרת שותקת על החשיפה, אך הטוויטר בוער גם אצל עיתונאים, וכנראה הם יודעים שזה קלף שישלף ויהרוס את ברק והאיחוד אליו יצטרף אם יקרה הדבר, ונכון לשעה זאת עוד עלול לקרות… החשיפה של התמונה אגב קרתה זמן לא רב לפני הוצאת המאמר של כספית.

נחיה ונראה, נמשיך להלחם בדיפ סטייט.

דרך אגב, אנחנו בכלל עובדים בשביל טראמפ ????

לפיד, אח תאום של גנץ כזמיר בתיבת התהודה של הדיפ סטייט,
מזמר עבור הסכם הגרעין האיראני את המסרים של מכון ברוקינגס וג'ון קרי:

מה הקשר בין התובע במשפט אלאור אזריה לבין ג׳ון קרי?

ומי השושבין בחתונה בין הזמיר של מכון ברוקינגס (לפיד) לזמיר גנץ ?
קרן וקסנר,
כיצד?
לא סתם הכנו אותכם לקראת היום עם הפוסטים האחרונים,
איתמר רבינוביץ' יושב בועד המנהלים של קרן וקסנר, מכון ברוקינגס ומכון הINSS.

Itamar Rabinovich

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות

  1. חיים 2019-03-02

    תביעת דיבה ולשון הרע בדרך אליכם. תמשיכו ככה, ותמצאו עצמכם בפשיטת רגל.

  2. המקנספל מבוסטון 2019-03-14

    אתה יכול לקפוץ לי

  3. מוז 2019-03-11

    כל הכבוד להמשיך לחשוף את הרוע שנשרף כשנחשף לאור

  4. אסף גרניט 2019-08-11

    בס'ד
    הכתובת כתובות כ"כ רע וחובבי שכמעט אי אפשר להבין מה רוצים וחבל כי הנושאים ממש מעניין.

    הכל גרוע גם הכותרות. פשוט בנוי זוועה חובבי ומרושל.. באמת לא רציני