כנופיית הלוליטה מנסה לקחת איתה את דרשביץ לתהום הנשייה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם כנופיית הלוליטה של הפדופילים בקרן וקסנר ניסתה לסבך את אלן דרשוויץ יחד עם טראמפ בפשעים שלהם עצמם?

כבר חשפנו לכם כיצד ניסו לקשור את טראמפ לג'פרי אפשטיין, מי שהיה יו"ר קרן וקסנר שנתן לברק את המענקים על ה"מחקר" שלו. טראמפ בפועל הוציא צו הרחקה לאפשטיין מהמקום שלו אחר שהוא ניסה להתחיל עם קטינה באזור.

למה טראמפ לא מפחד לפתוח את תיק אפשטיין-ברק

עכשיו שימו לב למידע מכתבה מה-4 לינואר השנה.

בראיון שנערך בבוקר יום ג' ב'Good Day New York', דחה אלן דרשוויץ את הטענות כי הוא קיים יחסי מין עם קטינות שסופקו לו ע״י המיליארדר הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. הוא אמר שזה ניסיון להפליל אותו וכי ברשותו הודעות דוא"ל שישימו "על אנשים בולטים אזיקים".

"יש הודעות מייל, בינתיים סודיות, אשר מוכיחות לא רק שהופללתי, אלא מי הפליל אותי"… "מצויינים שם שמות, האנשים האלה הולכים לכלא ברגע שהודעות הדוא״ל יחשפו, כי כל זה היה הפללה טוטאלית מסיבות כלכליות, ואני יכול להוכיח את זה, ואוכיח את זה. תזמינו אותי לתכנית שוב כשהדוא״לים יפורסמו, זה יהיה כל כך מעניין כי יהיו אנשים בולטים באזיקים, אנשים בולטים באזיקים ברגע שהודעות הדוא״ל האלה יפורסמו".

"תראה, לגבי האשה הראשונה שהאשימה אותי, עורך הדין שלה הודה בפני עדים שהיא טועה, פשוט טועה, שלא הייתי יכול להיות באותם מקומות"

"האישה השנייה, היא אישה שכתבה ל״ניו יורק פוסט״ בטענה שיש לה קלטות וידאו של הילארי קלינטון, ביל קלינטון, דונלד טראמפ מקיימים יחסי מין עם קטינות. ה״ניו יורק פוסט״ אמר,"אנחנו לא מאמינים לך." הם אפילו לא פירסמו את הסיפור שלה, אבל, היא אחת מהאנשים.

——-

מה לעשות שאת אפשטיין אי אפשר לזכות, הוא כבר ישב בעקבות עסקאת טיעון מושחתת בכלא על שידול קטינות לזנות, וכעת העסקה עומדת לבחינה מחודש עקב אינספור ראיות חדשות ועדויות של מי שהיו קטינות בזמן שאפשטיין סרסר בהן לחבריו באליטה וצילם.

לגבי דרשוויץ, נראה. אך מה שהוא אומר בהחלט נשמע מעניין ותואם לשיטות כנופיית הלוליטה של וקסנר.

לחקור אם אהוד ברק נסחט על ידי כנופיית הלוליטה של וקסנר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *