קרן וקסנר חודרת גם לזרוע המבצעת דרך להב433 וחקירות נתניהו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קרן וקסנר מחפה על שחיתות במערכת המשפט וממשיכה להעמיק את ציד המכשפות בתיקי נתניהו כדי לשמור על הדיפ סטייט.

על קרן וקסנר כתבנו רבות. זאת הקרן ממנה יצאו ראשי הקרן לישראל החדשה, ואשר בה הוכשרו חניכים שמותגו כ"שומרי הסף", מי שפועלים לחסל את ריבונות העם בבחירות על ידי העברת קבלת ההחלטות בכל הרשויות (שופטת, מחוקקת ומבצעת) לחניכים שלהם.

ראו מה פורסם לאחרונה:

בצעד חריג: ראש יאח"ה ביקש מביהמ"ש צו איסור פרסום על פרשה
ניצב-משנה יואב תלם התייצב בבית משפט השלום בנתניה בבקשה להוציא צו איסור על פרשה שאת פרטיה לא ניתן לחשוף. במקביל, החלה חרושת שמועות הנוגעת לכך שהפרשה קשורה בפגמים במערכת המשפט

מקור: ״ידיעות אחרונות״

אז מי הוא אותו ראש יאח"ה יואב תלם?

מתנת פרידה? שני העוזרים של דנינו ילמדו בארה"ב – על חשבון המשטרה
ניצב משנה יואב תלם, עוזרו של המפכ"ל היוצא, ילמד שנה בהרווארד היוקרתית על חשבון משלם המסים. גם ראש לשכתו של דנינו, חיים בלומנפלד, ייצא להשתלמות של חודש. הביקורת לא איחרה לבוא: "רק מי שנמצא ליד הצלחת יזכה לאכול?". המשטרה: "לדנינו אין השפעה על מבחני הקבלה"

"אין בעיה שישלחו קצין ללמוד בהרווארד, אבל למה הוא צריך להיות העוזר של המפכ"ל היוצא? חסרים קצינים ותיקים שבמשך שנים היו בקו הקדמי ושנלחמו בפשיעה הקשה", אמר קצין במשטרה. "עם כל הכבוד לתלם, האיש קודם על ידי דנינו לתפקיד ראש זרוע ביאחב"ל, הוא היה שם כשנה. החקירה הכי משמעותית שהופקדה בידיו טרם פוענחה, ועכשיו הוא יוצא עם משפחתו לשנת לימודים – שזו המתנה הכי גדולה שהמשטרה יכולה להעניק. מתנה כזו נותנים לקצין שכל השירות היה ביחידות הכי קדמיות והכי מורכבות – לא לרל"ש. איזה מסר זה לקצינים והשוטרים בארגון?".

מקור: ״וואלה״

נדגיש משהו אחד חשוב בתגובת המשטרה בסוף המאמר,

המשטרה מסרה בתגובה: "משטרת ישראל מקיימת שיתוף פעולה אקדמי עם קרן פולברייט וקרן וקסנר".

על קרן פולברייט, תולדה של מלגת רוהדס של השולחן העגול והCFR נדבר בהזדמנות.

ובכן מר תלם לא במקרה ראש יאח"ה, הנה קטע מיולי 2018:

סבב מינויים במשטרה: האחראי על תיק הצוללות ימונה לראש יאח"ה
המפכ"ל אלשיך גיבש רשימת מינויים שמתוכננת לצאת לפועל בסוף השנה. בין היתר, נצ"מ יואב תלם, ראש זרוע החקירות ביאל"כ, יקודם ויהיה אחראי על חקירות תיק 1000 ו-2000

מקור: ״חדשות 10״

עד אז מי שהיה אחראי על תיק 1000 וחקירת נתניהו היה כורש בר נור שחשפנו לכם בהודעה הקודמת כאיש דיפ סטייט עובד בצמוד עם הFBI, ומיותר לציין את התמיכה שקיבל מה"חוקר" של קרן וקסנר, אהוד ברק.

עוד ראיה שחקירות טראמפ ונתניהו הם חקירה אחת של הדיפ סטייט

וממשיכו של ברנור, תלם, איש של קרן וקסנר ממשיך את ציד המכשפות בארץ, ויחד עם זאת נראה שמנסה לחפות על שחיתות של הרשות השופטת של הדיפ סטייט.

סגן הרמטכ"ל יאיר גולן ונאום התהליכים שלו, היועצת המשפטית דינה זילבר ונאום התהליכים שלה, אהוד ברק ונאומי התהליכים שלו שקיבל מיליונים מקרן וקסנר על מחקר שלא היה, כל אלו ועוד משמשים את תהליכי חדירת הדיפ סטייט בתוך כל המוסדות בארץ. ועכשיו אתם רואים שגם במשטרה.

על אהוד ברק וכנופיית הלוליטה של הפדופילים בקרן וקסנר, ראו תחקיר שלנו:

לחקור אם אהוד ברק נסחט על ידי כנופיית הלוליטה של וקסנר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *