עוד ראיה שחקירות טראמפ ונתניהו הם חקירה אחת של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עם נוספת, קונספיל הרבה לפני כולם.

עוד ראיה שחקירות טראמפ ונתניהו הם חקירה אחת של הדיפ סטייט. מאמר שעלה בהארץ אתמול, באנגלית עם הכותרת:

נחשף: אמריקה סרבה בקשה ישראלית לתחקר את ג'ון קרי ודן שפירו בתיק נתניהו.

Revealed: U.S. Refused Israeli Request to Question Kerry, Shapiro in Netanyahu Corruption Case

מדובר כאמור בהאשמה בתיק 1000 שהחל את כל סאגת החקירות של הדיפ סטייט הטוענת כי נתניהו עשה שתדלנות אצל קרי בעבור סידור הויזה של מילצ'ן בארה"ב ובתמורה קיבל סיגרים.

כחלק מהחקירה הראשויות בארץ רצו לתשאל אותם, אך ממשל טראמפ סרב. אין ספק כי עדות של קרי היתה מהווה קלף חזק בפוטש המשפטי הלה. קרי, חברו הטוב מספספל הלימודים של מיולר המנהל את צייד המכשפות נגד טראמפ, הוא זה שהחל את ניפוח תיקי נתניהו בארץ כחלק ממסע הצלב של הדיפ סטייט נגד טראמפ ונתניהו. שימו לב מה כתבנו בזמנו:

דצמבר 2016 (חודש אחרון לכהונת ברק חוסיין אובמה):

חודש אחרון לשלטון הבולשביקי של ממשל אובמה, והוא כמקובל במסורת האמריקאית של נשיאים משאיר לחודש זה את כל המהלכים הכי שנויים במחלוקת ואף מגדיל לנסות לבצר מורשת קלוקלת במדיניות החוץ על ידי מהלכים חד צדדיים שכללו גירוש עשרות דיפלומטים רוסיים מארה"ב (בנסיון לכבול אסטרטגית ודיפלומטית את ידיו של טראמפ מול הרוסים ולנפח את סיפור חקירות רוסיה השקרי שעד היום לא הפיק ולו הוכחה אחת על קשרים אסורים בלתי חוקיים כאלה).

יותר מכל באותו חודש, זכורה ההחלטה של אובמה  ב29 לדצמבר לא להטיל את הוטו המסורתי על החלטת האו"ם המטורללת שקבעה כי "ההתנחלויות" בישראל לא חוקיות.דבר נוסף קרה באותו חודש, לאחר נסיון הפוטש הכושל נגד נתניהו ב2015, מתחילות חקירות נגד ראש הממשלה כאשר היחידה מהם אשר על פי כל ההדלפות תוביל להמלצה עם בשר היא תיק 1000, תיק החקירה על הסיגרים של מילצ'ן ונתניהו.

תחילת ינואר 2017:

פחות מחודש אחרי שנפתחה, החקירה מגיעה לתקשורת עם הדלפה בלתי חוקית מאוד מאוד מעניינת. פתאום כל העיתונאים בארץ מקשקשים ומברברים על כך שהיה שוחד בין מילצ'ן לנתניהו, כי, שימו לב, נתניהו ניסה לעזור למילצ'ן להסדיר את הויזה שלו לארה"ב מול קרי בכ-3 שיחות (ייתכן עד מאוד שבדיבור בלתי אחראי זה, התשקורת הבולשביקית מסכנת את ביטחון המדינה עד מאוד על פי מה שנכתב בתחילת המאמר).

עכשיו לשאלה החשובה בסיפור. מאיפה לדעתכם יכלה המשטרה לדעת על עניין סידור הויזה מול קרי? נתניהו מיוזמתו היה מספר להם? מילצ'ן? יש כאן רק צד אחד שהוא חשוד מאוד, ושנראה מהתקציר לעיל היה לו גם את כל האמצעים לעשות זאת, נראה כי היה זה ג'ון קרי מזכירת המדינה בכבודו ובעצמו.

מרץ 2017:

מוכרז בגאון עם סבב יחסי ציבור נוצץ על שיתוף הפעולה המעמיק של להב433 ו-הFBI, ומי נערת הפוסטר של אותו שת"פ? תת ניצב כורש ברנור, החוקר הראשי של נתניהו בחקירות תיק 1000 (מילצ'ן והסיגרים). צירוף מקרים?

מיד לאחר מכן אינספור ציוצים של אנשי הדיפ סטייט אהוד ברק ואלדד יניב המעודדים את כורש בר נור נקודתית.

הקשר בין חקירות ה-FBI של טראמפ לנתניהו נמצא בלהב433

קרי ומיולר:

ג׳ון קרי ורוברט מיולר היו חברים לספסל הלימודים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *