הקשר בין חקירות ה-FBI של טראמפ לנתניהו נמצא בלהב433

הקשר בין חקירות ה-FBI של טראמפ לנתניהו נמצא בלהב433

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

להלן תחקיר קונספיל עם המלצות בנוגע לחקירות להב433 ושיתוף הפעולה שלהם עם הFBI, כיצד טראמפ עשוי להתייחס לפרשה החמורה הזאת, ומי האנשים המניעים את מערכת מדינת העומק בחקירות בארה"ב וישראל עם תיאום.

 

בשנת 2012 נחשפו בבקשת ארגון irmep המתנגד ומבקר את ישראל והשדולה שלה בארה"ב, מסמכים עם צנזורה שהותרו לסיווג באופן חלקי מטעם ה-FBI המתארים את ממצאי החקירה של ריצ'ארד קלי סמית' (ומכילים אך ורק את ציטוט גרסתו) אשר בוצעה בין השנים 1985-2002 כאשר כיהן כנשיא החברה השותפה לחברת "הלי טריידינג", שלוחה ישראלית אשר בה לכאורה על פי המסמכים עבד נתניהו במהלך מבצעי הברחה של רשת חברות קש אשר חברו למשרד הביטחון האמריקאי והבריחו מחוץ לארצות הברית ציוד שיש לו יישומים גם עבור נשק גרעיני(כפתורי "קרייטרונים"). כמו כן, על פי המסמכים בעל החברה היה לא אחר מאשר ארנון מילצ'ן. נתניהו מתואר כמי שהכיר לקלי בעלי השפעה בפוליטיקה הישראלית כגון אריאל שרון.

ב1985 לאחר שנחשפה הפרשה, נעצר סמיית', שוחרר בערבות, וברח עד שהשתקע כעבריין נמלט בספרד ולבסוף נתפס. סמיית' הגיע להסדר טיעון עם סוכנים אמריקאים שתפסו אותו והורשע באפריל 2002 בגין מכירת 800 "קרייטרונים" לחברת "הלי טריידינג". ריצ'ארד נידון ל-40 חודשי מאסר וקנס של 20 אלף דולר, אך שוחרר בטרם עת עקב גילו המפליג. כיום ריצארד קלי סמיית' מתגורר חסר כל באתר קראוונים בקליפורניה וחש מרירות רבה כלפי מילצ'ן על שלכאורה הפקיר אותו. על פי דיווחים מילצ'ן לא הואשם עקב התערבות של מקורבו שמעון פרס.

בעבר ניסה עיתונאי ישראלי לקבל את גרסתם של סמיית' ומילצ'ן בנוגע לפרשה, אך הם סירבו להגיב וזאת עוד לפני פרסום המסמכים ב2012. יודגש כי קיימת אפשרות כי הדברים שאמר סמיית' אינם נכונים, ונתניהו כלל לא הועסק בחברה של מילצ'ן ולא היה קשור אליה, אך עצם העובדה כי הם מופיעים בחומר של ה-FBI יש בהם חשיבות הראויה לפרסום. בלשכת נתניהו הכחישו, והוסיפו דבר מעניין, שראש הממשלה לא עבד באותה חברה (רשמית ידוע שהיה בארץ באותם שנים ועבד בחברת רהיטים) וכמו כן שהוא ומילצ'ן לא נפגשו ולא נהיו חברים עד שנות ה90. הטענה הזאת מאוד מזכירה את החקירה שעוברת על נתניהו בארץ, ואכן מסתבר שיש קשר בין אותם חקירות FBI לחקירות בארץ. שימו לב.

חוק המעקבים המודיעיניים הזרים של 1978 (FISA), הוא חוק פדרלי אשר מסדיר פרוצדורות למעקב פיזי או אלקטרוני ואיסוף של "מידע מודיעיני זר" בין "מעצמות זרות" ל"סוכנים של מעצמות זרות" החשודים בריגול או טרור. החוק יצר את בית המשפט למעקבים מודיעיניים זרים כדי לפקח על בקשות לצווי מעקב מצד סוכנויות אכיפה פדרליות וסוכנויות המודיעין. "סוכנים של מעצמות זרות" מוגדר היטב באותו חוק ומתאר בדיוק אנשים שעל פי מסמכי ה-FBI לעיל נופלים על הקריטריונים של לכאורה נתניהו ומילצ'ן (ובמקרה זה נתניהו בלבד כי כנראה רק לו היית אזרחות אמריקאית באותו הזמן), כולל פעולות ריגול בשם מדינה זרה בין עם נציג רשמי או לא, ובין אם נוכח בארה"ב או לא, וכמו כן מדגיש הקשרים של עיסוק בנשק גרעיני. ראו הערת שוליים. [1]. 

לאחרונה הראנו כיצד ממשל אובמה וג'ון קרי השתמשו באותו הליך הוצאת צווי FISA באופן לא חוקי בכך שהשתמשו בו ממניעים פוליטיים לרגל אחר הקמפיין של דונאלד טראמפ על ידי כך שהם רימו את המערכת עם מידע מזוייף מגובה פוליטית של קמפיין הילארי והדמוקרטים(ה-דוסייר), דבר שגם לא הוצהר במהלך התהליך, עברה חמורה על החוק. עברה כזאת, הפיכת ארגוני המודיעין לכלי נשק פוליטי, אם היתה במקרה של קמפיין טראמפ, ניתן לצפות שבממשל אובמה-קרי היתה כנראה גם בשימוש נגד נתניהו עד כדי התנעת החקירות בארץ שנועדו לגרום לפוטש שכשל עם נסיון עמותת V15 הכושלת אשר היתה תחת חקירה חמורה בסנאט על התערבות בלתי חוקית של הממשל האמריקאי בבחירות בישראל. (משרד החוץ של קרי העביר להם כספים, על אף שהם גוף שבא להשפיע על הבחירות באופן אקטיבי וגלוי בארץ). ראו הערת שוליים [2 ו3].

לוח הזמנים שמוכיח את הקנוניה:

 

2013:

מילצ'ן מודה מה במעורבות המתוארת לעיל ומאז צריך להסדיר את ענייני הVISA שלו. כמו כן באותה שנה מונה ג'ון קרי למזכיר המדינה (שר החוץ) על ידי אובמה, לאחר שהיה יו"ר ועד של נבחרי הסנאט לענייני חוץ.

2015: 

נתניהו נזכר בראש רשימת אישים שאובמה ריגל אחריהם בסתר, וזאת בגלל הניסיון העיקש שלו לעצור את הסכם הגרעין האסוני עם איראן  (הדומה להסכם הגרעין של קלינטון עם צפון קוריאה שכשל). ביבי הפך יעד לריגול הכולל מעקבים מצד ארה"ב. במקרה זה לנתניהו שכנראה כיום כבר אין אזרחות אמריקאית, מביא לפי החוק FISA שכל אזרח אמריקאי שהיה איתו בקשר באותה תקופה, נהיה תחת סיכון למעקב בהוצאת צווי FISA, וזה יכול לכלול אפילו את טראמפ ואנשיו.

באותה שנה גם היתה התערבות של ממשל אובמה ומזכירות המדינה בראשות קרי בבחירות בישראל דרך ארגון V15. (שוב-[2]).

דצמבר 2016 (חודש אחרון לכהונת ברק חוסיין אובמה):

חודש אחרון לשלטון הבולשביקי של ממשל אובמה, והוא כמקובל במסורת האמריקאית של נשיאים משאיר לחודש זה את כל המהלכים הכי שנויים במחלוקת ואף מגדיל לנסות לבצר מורשת קלוקלת במדיניות החוץ על ידי מהלכים חד צדדיים שכללו גירוש עשרות דיפלומטים רוסיים מארה"ב (בנסיון לכבול אסטרטגית ודיפלומטית את ידיו של טראמפ מול הרוסים ולנפח את סיפור חקירות רוסיה השקרי שעד היום לא הפיק ולו הוכחה אחת על קשרים אסורים בלתי חוקיים כאלה).

יותר מכל באותו חודש, זכורה ההחלטה של אובמה  ב29 לדצמבר לא להטיל את הוטו המסורתי על החלטת האו"ם המטורללת שקבעה כי "ההתנחלויות" בישראל לא חוקיות. דבר נוסף קרה באותו חודש, לאחר נסיון הפוטש הכושל נגד נתניהו ב2015, מתחילות חקירות נגד ראש הממשלה כאשר היחידה מהם אשר על פי כל ההדלפות תוביל להמלצה עם בשר היא תיק 1000, תיק החקירה על הסיגרים של מילצ'ן ונתניהו.

תחילת ינואר 2017:

פחות מחודש אחרי שנפתחה, החקירה מגיעה לתקשורת עם הדלפה בלתי חוקית מאוד מאוד מעניינת. פתאום כל העיתונאים בארץ מקשקשים ומברברים על כך שהיה שוחד בין מילצ'ן לנתניהו, כי, שימו לב, נתניהו ניסה לעזור למילצ'ן להסדיר את הויזה שלו לארה"ב מול קרי בכ-3 שיחות (ייתכן עד מאוד שבדיבור בלתי אחראי זה, התשקורת הבולשביקית מסכנת את ביטחון המדינה עד מאוד על פי מה שנכתב בתחילת המאמר).

עכשיו לשאלה החשובה בסיפור. מאיפה לדעתכם יכלה המשטרה לדעת על עניין סידור הויזה מול קרי? נתניהו מיוזמתו היה מספר להם? מילצ'ן? יש כאן רק צד אחד שהוא חשוד מאוד, ושנראה מהתקציר לעיל היה לו גם את כל האמצעים לעשות זאת, נראה כי היה זה ג'ון קרי מזכירת המדינה בכבודו ובעצמו.

מרץ 2017:

מוכרז בגאון עם סבב יחסי ציבור נוצץ על שיתוף הפעולה המעמיק של להב433 ו-הFBI, ומי נערת הפוסטר של אותו שת"פ? תת ניצב כורש ברנור, החוקר הראשי של נתניהו בחקירות תיק 1000 (מילצ'ן והסיגרים). צירוף מקרים?

כורש ברנור FBI אף בי איי

(ראו הערת שוליים [4])

נתניהו באותו חודש אומר שסידר ויזה גם למאיר דגן ועוד אנשים ש"תרמו לביטחון ישראל". מה ששוב מציב את השאלה האם הברברת הבלתי אחראית של התשקורת הבולשביקית שמחבקת את כל ההדלפות הבלתי חוקיות לא יוצרת בעיה רצינית לביטחון הלאומי, וכל זה רק כי המטרה אצלהם מקדשת את האמצעים כמו במשטרים פאשיסטיים טוטליטרים?


 

והחשוד המיידי של מדינת העומק מיד הופך למעודדת נרגשת עבור תת ניצב ברנור:

אנשי מדינת העומק בישראל המשתפים פעולה במחאות נגד השחיתות עם הגילגול של V15 הידוע כדרכנו, אהוד ברק ואלדד יניב משבחים בצורה מביכה את כורש על האומץ שלו ועל החקירות שהוא מנהל. באותו חודש מיותר לציין ששוב מודלפים חומרים מהחקירה לתשקורת. (נזכיר שאהוד ברק היה שר הביטחון בזמן פרשת הצוללות, ושרות דוד סגרה לו את תיק העמותות!).

אהוד ברק כורש ברנור

מתוך כתבה של אתר "מידה" – "השיטה על פי אלדד יניב: “דרוקר לוחץ בטלוויזיה, והיועמ”ש פותח בבדיקה”:

מדברי יניב עלה כי התכנית להפלת ראש הממשלה כוללת מגוון רחב של אישים וגופים, ובהם עיתונאים וקציני משטרה העושים לכאורה יד אחת נגד ראש הממשלה. “יש אנשים ישרים במשטרה”, אמר יניב לנוכחים, וציין את שמו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת־ניצב כורש ברנור, כאחד האישים ש”בעוד זמן לא ארוך יהפכו את השולחן על מנדלבליט”.

לדברי יניב, תנ”צ ברנור ואנשיו “כבר עכשיו” לוחצים על היועמ”ש, “אבל בגלל שהם אנשים רציניים וממלכתיים הם עושים את זה בצורה מנומסת. הם כבר ניסו להפוך על מנדלבליט את השולחן, אצלו במשרד, וכשזה לא עזר הם מתדרכים עיתונאים בימים האחרונים שזה מה שהם עומדים לעשות. שמעתם את זה אצל ברוכי קרא בערוץ 10. יגיע הרגע שהם (השוטרים) יבינו שצריך לעשות את זה בידיים שלהם. שאין ברירה, שצריך ללכת לטלוויזיה ולהגיד את זה. וגם לרגע הזה נגיע. ייפתחו חקירות נגד נתניהו. אנחנו נמצאים בבג”ץ ואנחנו נמצאים בכל הזירות האחרות ואנחנו נפרוץ את הקיר הזה. אתם רק צריכים לא להיכנע ולא להתייאש”.

נראה שכורש בעצמו שנה לפני זה הוצנח אל תוך המשטרה משום מקום, להלן פוסטים מעניינים המנתחים זאת מפורום רוטר.[קישור 1, קישור 2]. [על דרוקר והCIA]

וארגון דרכנו, הגלגול של V15 ששימש פלטפורמה לנאום העלוב של ברק על "ניצני פאשיזם", מיד שם כסף למימון קמפיין ברשתות החברתיות להציג כאילו ישנה מתקפה לא הוגנת נגד המשטרה. אל תצפו מהם לחקור מה קורה, הם מקבלים הוראות.

עוד פרט מעניין בנוגע לרוני ריטמן אשר עלול לשפוך אור על כיצד התנהלתו המופקרת עברה התעלמות רועמת במשטרה:

ב2010 (דווח על ידי עוזי ברוך בערוץ 7) ראש הFBI דאז רוברט מיולר, מי שכיום מנהל את החקירות המקבילות נגד טראמפ בנוגע לרוסיה (שלא הפיקו אף הוכחה עד היום), הגיע לביקור בישראל לחזק את שת"פ בין הארגונים, שם נפגש עם האחד והיחיד רוני ריטמן (שמונה לראשות להב433 ב2014). עד לא מזמן היה ריטמן ראש להב למרות האשמות חמורות שלו בהטרדה מינית אשר עברו פוליגרף של הנפגעת, ואשר ניסו להסתיר במשטרה כאשר אפילו בג"ץ קבע כי יש להתייחס לתלונות ברצינות יותר. ריטמן התפטר רק לאחרונה. האם המעמד המיוחד של ריטמן נבע מההיכרות שלו עם רוברט מיולר? נזכיר שאשתו של ריטמן, בזמן החקירות, ובזמן שהוא ראש להב, מדרבנת אנשים לצאת למחאה על פי האסטרטגיה שאלדד יניב מתווה לעיל עם כורש ברנור.

בלוף הסייבר:

כאשר אלשייך הסתבך בראיון האחרון בעובדה כשדיבר על חוקרים פרטיים שנשלחו על ידי גורמים עלומים בעלי כוח (רמז לנתניהו) כנגד חוקרי המשטרה, החלה מסכת שקרים שיצאה מהמשטרה אשר בהתחלה טענה שנשלחו חוקרים נגד חריגות הבניה של ניצב מני יצחקי. במהרה הסתבר שהיה זה העיתונאי ניוז1, יואב יצחקי, שצילם את אותם חריגות. מיד במשטרה החלו לסגת ולספר בתשקורת כי מדובר באיזו מתקפת סייבר ערטילאית מאירופה (טענה שהעלה בן כספית בעבר, אז מישהו מאנגליה). שימוש במונחי סייבר ערטילאיים לכסות את המבוכה מזכירים את ניסוחי ה"סייבר" העריטליאיים של חקירת הקשרים של קמפיין טראמפ ורוסיה של רוברט מיולר והFBI.

המלצות קונספיל:

הנה הדברים שנתניהו צריך לבקש מטראמפ לבדוק במשרד המשפטים ושאר הסוכניות לקראת הוצאה של Memo נוסף שיעסוק בשימוש בלתי חוקי בארגוני המודיעין לייסד את החקירה בישראל בנסיון לבצע אחת ולתמיד את הפוטש שכשל ב2015.

  1. האם סוכניות בארה"ב שיתפו את להב433 בהאזנות לנתניהו?
  2. האם להפך, להב433 סיפקו לארה"ב האזנות של נתניהו?
  3. האם תהליך קבלת צווי למעקב אחר נתניהו היה חוקי?
  4. כמה הFBI משתף פעולה בחקירות נתניהו מילצ'ן?
  5. האם קרי הדליף ללהב433 על עניין הויזה?
  6. כל מידע נוסף לשיקולו שעלול לשפוך אור על הפרשה.

 

הערות שוליים:

[1]

'Agent of a foreign power' means—
(1) any person other than a United States person, who— (A) acts in the United States as an officer or employee of a foreign power, or as a member of a foreign power as defined in subsection (a)(4), irrespective of whether the person is inside the United States; (B) acts for or on behalf of a foreign power which engages in clandestine intelligence activities in the United States contrary to the interests of the United States, when the circumstances indicate that such person may engage in such activities, or when such person knowingly aids or abets any person in the conduct of such activities or knowingly conspires with any person to engage in such activities; (C) engages in international terrorism or activities in preparation therefore; (D) engages in the international proliferation of weapons of mass destruction, or activities in preparation therefor; or (E) engages in the international proliferation of weapons of mass destruction, or activities in preparation therefor, for or on behalf of a foreign power, or knowingly aids or abets any person in the conduct of such proliferation or activities in preparation therefor, or knowingly conspires with any person to engage in such proliferation or activities in preparation therefor; or (2) any person who— (A) knowingly engages in clandestine intelligence gathering activities for or on behalf of a foreign power, which activities involve or may involve a violation of the criminal statutes of the United States; (B) pursuant to the direction of an intelligence service or network of a foreign power, knowingly engages in any other clandestine intelligence activities for or on behalf of such foreign power, which activities involve or are about to involve a violation of the criminal statutes of the United States; (C) knowingly engages in sabotage or international terrorism, or activities that are in preparation therefor, for or on behalf of a foreign power; (D) knowingly enters the United States under a false or fraudulent identity for or on behalf of a foreign power or, while in the United States, knowingly assumes a false or fraudulent identity for or on behalf of a foreign power; or (E) knowingly aids or abets any person in the conduct of activities described in subparagraph (A), (B), or (C) or knowingly conspires with any person to engage in activities described in subparagraph (A), (B), or (C).

 

[2]

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

[3]

דו"ח: אנטומיה של רשת האילומינאצים בישראל

[4]

בדוגמא לשת"פ פעולה המדובר בין הארגוניים ניתנה רק דוגמה אחת, כיצד עצרו את הילד הישראלי ששיגר כל כך הרבה איומים למוסדות יהודיים בארה"ב. דבר המפריך את הפייק ניוז של התשקורת הבולשביקית אשר ניסתה לצייר את עלייתו של טראמפ לנשיאות כמלווה באווירה אנטישמית בארה"ב. (כי להכריז על ירושליים כבירת ישראל זה מאוד אנטישמי…). אז יופי, תפסו אותו, מה עוד עשיתם כל השנים האלה? 

 

גילוי נאות:

אחד הסרטים שהפיק מילצ'ן היה על חקירות רצח הנשיא קנדי, JFK, שהשפיע רבות על מייסדי האתר בתחילת דרכם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *