העם האמריקני הכריע שטראמפ יחשוף את שיטות המאפיה של הדיפ סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מסתבר שכ60% מהמצביעים האמריקאים רוצים שטראמפ יוריד את החיסיון על המסמכים הקשורים לפתיחת ציד המכשפות של מיולר כנגדו. כ30% לא בטוחים, והשאר שטופי מוח של התשקורת הבולשביקית. כך על פי סקר של theHill בקרב מצביעים.

בין המסמכים שהתבקשו על ידי הקונגרס כלולים:

הבקשות להוצאת צווי מעקב FISA של קרטר פייג' אשר עבד עבור קמפיין טראמפ ואשר דרכו עקבו אחרי כל פמלייתו של הנשיא הנבחר. מתוך השימועים האחרונים מסתבר שבקשות צווי המעקב אחר אזרח אמריקאי שהם הליך רגיש מאוד בבית משפט ייעודי נעשו על ידי מידע כוזב של אנשי ביון זרים במימון קלינטון והדמוקרטים.

סיכומי תשאול ברוס אוהר ממשרד המשפטים של אובמה אשר היה ציר מרכזי בכל הפארסה הזאת.

התזכירים של סגן יו"ר הFBI אנדרו מקייב אשר התפטר לפני שטראמפ הוציא לאור תזכיר על ההליכים להוצאת הצווים, שממנו משתמע שהוא ידע כי כל בקשות צווי המעקב וההארכות שלהם התבססו על המידע הכוזב שהוזכר לעיל במימון המפלגה הדמוקרטית. כלומר מחדל חוזר ומתמשך שבגינו כנראה התפטר.

עוד מסרונים בין זוג סוכני האף בי איי, פיטר סטרוק וליסה פייג' שסגרו את חקירת השרת הפרטי של קלינטון אשר לאחרונה התברר כי היה בו קטע קוד אשר שלח כל דוא"ל בשרת לחברה פרטית סינית (ונחשו מי שמו לה כסף בקרן קלינטון), בו בעת שבמסרונים אשר כן שוחררו בנתיים הזוג מזכיר את אנדרו מקייב לעיל בכך שצריך תעודת ביטחון אשר תבטיח כי טראמפ לא ייבחר תוך כדי החקירה שלהם והבחירות.

 

עוד מקורות להודעה זאת:

אהוד ברק מגן ומחפה על ה-טורף המיני של הוליווד

סופית: הילארי ואובמה מכרו מודיעין אמריקאי לסינים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *