סופית: הילארי ואובמה מכרו מודיעין אמריקאי לסינים

סופית: הילארי ואובמה מכרו מודיעין אמריקאי לסינים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכירים במשרד המפקח הכללי על ארגוני המודיעין בארה"ב כמו החוקר פראנק ראקנר (Frank Ruckner) והמפקח הראשי ג'נט מקמילן (Janet McMillan), הזהירו באופן עקבי מספר פעמים בכירים ב-FBI לגבי חדירה סינית לשרתים הפרטיים של קלינטון בזמן מס' מפגשים, כך לפי הDaily Caller, מידע שהגיע מ"בכיר לשעבר במודיעין האמריקאי עם התמחות בתחום הסייבר אשר קיבל תדרוך בנושא".

המקור העלום מביא לנו רק פרט חדש, וזה שהפריצה היתה מצד הסינים. שימו לב, הכל כבר גלוי וזה רק עניין של זמן עד שהילארי הנוכלת תכנס לכלא, עצם זה שלא מדווחים על כך בתשקורת בישראל זאת שערוריה ומחזק את הסברה של המעורבות שלהם עם הדיפ סטייט, כפי שכבר נחשף באתר.

עוד מסר המקור כי פירמה סינית המהווה חזית לממשלה הקומוניסטית של סין, כתבה קוד שהוטמע בשרתי ה-HomeBrew של הילארי קלינטון, ושהפריצה היתה חלק ממבצע ביון. הקוד יצר העתק מיידי של כמעט כל הדוא"לים (99.9999%) והעביר אותם ישירות לחברה הסינית שישבה בפרברים של וירג'ניה הצפונית בוואשינגטון, בקרבת איפה שהילארי עבדה.

מבין הבכירים שידוע לנו עוד מקודם שהוזהרו וקיבלו תדרוך בנושא, יש את פיטר סטרוק – סוכן הFBI אשר פוטר לפני כחודש עקב ההתכתבויות שלו שנחשפו עם המאהבת ועמיתתו לצוות חקירת טראמפ\רוסיה, ליסה פייג', בהן הם מביעים עמדות אנטי טראמפ מובהקות ודיבור על הצורך לעצור אותו מלהיבחר, זאת כמובן יחד עם העובדה שסטרוק גם הוביל את צוות החקירה בנוגע לשרת הפרטי של הילארי אשר דאגו לזכות מכלל אשמה בדיוק בזמן לפני הבחירות.

במהלך השימוע שעבר סטרוק בסנאט עקב התנהגותו הלקויה והלא מאוזנת כמוביל בשני החקירות סביב הבחירות, הנציג לואי גוהמרט העלה טענה של המפקח הכללי על ארגוני המודיעין (כמו משרד מבקר המדינה אך ייעודי לכל ענייני המודיעין האמריקאי), ובה הטענה כי תדרך מספר פעמים את סטרוק ועוד שלושה בכירים ב-FBI בנידון הפריצה לשרת של הילארי, אך סטרוק לא פעל בנידון, בכלל…

במילים אחרות: בעוד סטרוק חוקר את השרת הפרטי של קלינטון, הוא התעלם לגמרי מהעובדה שרוב הדוא"לים שלה נשלחו לגורם זר (עכשיו מתברר כי היית זאת סין) – בזמן שהמפקח הכללי (IG) העכשוי, מר. הורוויץ (סוג של מבקר המדינה) לא רצה לשמוע על כך דבר כאשר כתב את הדו"ח שלו המסכם את טוהר המידות של חקירות סטרוק. ציטוט של סנטור גוהמרט מהשימוע (ראו סרטון מתחת)

המפקח הכללי על ארגוני המודיעין (ICIG) מצא "אנומליה באימיילים של הילארי אשר עברו דרך השרת הפרטי, וכאשר עשו ניתוח פורנזי (בדיקה טכנית מדעית במעבדה פלילית), מצאו שהאימיילים שלה, כולם ללא יוצא מן הכלל מלבד 4, מעל ל-30 אלף, עברו לכתובת אשר לא היתה ברשימת התפוצה… המידע עבר למקור בלתי מאושר שהיה גורם זר אשר אינו קשור לרוסיה"

– סנאטור לואי גוהמרט במהלך השימוע של פיטר סטרוק בסנאט.

(היום אנו למדים שמדובר בסין).

פיטר סטרוק ענה שהוא זוכר שהיו לו את פגישות התדרוך עם המפקח הכללי על ארגוני המודיעין, והוא חייב כי הוא העיד תחת שבועה, ואילו היה משקר בנוגע לשאלה כל כך ברורה, מתועדת וישירה, היה יכול להסתכן בשיבוש הליכי משפט ומתן עדות שקר, יחד עם זאת כדי להתחמק טען כי "אינו זוכר את פרטי הפגישות", כלומר, הוא לא עשה כלום עם המידע ולא דיווח לממונים עליו ודאג לסגור את החקירה של קלינטון לקראת הבחירות.

גוהמרט הוסיף, שלא יהיה ספק, כי "הבדיקה הפורנסית של השרת בוצעה על ידי משרד הפקח הכללי על ארגוני המודיעין האמריקאי, והכל מתועד". עוד הוסיף שבאותו הזמן, ארבעה נסיונות שונים נעשו ליידע את המפקח הכללי במשרד המשפטים מייקל הורוויץ בשביל לתדרך אותו בנוגע לפריצה, "אך הורוויץ לא השיב".

בנובמבר 2017, המפקח הכללי הקודם, מק׳קולוה (מונה על ידי אובמה!)  חשף ברשת חדשות פוקס שהוא נתקל ביחס עויין שבא להדוף אותו כאשר ניסה לדבר עם ראש המודיעין הלאומי בקבינט של אובמה, ג'יימס קלאפר (כיום בכיר של הדמוקרטים) על הגורם הזר אשר השיג את העתקי האימיילים של קלינטון דרך אותה "אנומליה" המוזכרת לעיל.

מק'קלוה אמר שבמקום לקבל את הממצאים החמורים אותם ניסה לחשוף, שבעה סנטורים דמוקרטים לרבות דייאן פיינסטיין כתבו מכתב אשר האשים אותו בפוליטיזציה של הנושא (כאשר הוא בעצמו מינוי של אובמה). נזכיר שהתברר כי הנהג הסיני במשך 20 שנה של דייאן פיינשטיין היה תחת חקירה של ה-FBI בחשד שהוא מרגל סיני, וכאשר הדבר התגלה היא פיטרה אותו מיידית. הדבר העלה תהיות לאחרונה בנוגע לאיפה ואיפה בחקירות הFBI על שת"פ עם גורמים זרים, במקרה של טראמפ זה היה נגמר אחרת.

ידוע שלהילארי היה מספר לא מבוטל של אימיילים עם מידע מסווג, ואפילו מסווג מאוד, אך מק'קלוה מסביר לגבי השאר ש"זה ממש לא רלוונטי אם מסמך סווג כך או אחרת, זה אופי המידע שקובע את חומרת הדבר". מה שאומר שגם שאר המיילים אשר לא סומנו כמסווגים יכולים להחשב ככאלה בהתאם לנסיבות.

אז ביססנו מספיק ראיות להראות שאכן היתה בדיקה שמצאה פריצה לשרת של הילארי ואשר הוציאה משם כמעט את כל הדוא"לים (למעט 4). הראנו שפיטר סטרוק, מי שהוביל את החקירה על השרת של קלינטון לא דיווח על הדברים הלאה וטוען שהוא זוכר כי היו תדרוכים אך לא את פרטי הדברים שהיו שם. אך רגע אחר בשימוע שם אותו בבעיה עוד יותר גדולה שחושפת הצלבת ראייה וקנה מעשן נוסף המצביע על כך שהילארי מכרה מידע מודיעיני כמזכירת המדינה בשרת הפרטי שלה לכל המרבה במחיר (דרך תרומה לקרן קלינטון).

במהלך השימוע שלו בסנאט, קיבל סטרוק קצר כאשר נשאל על ידי הסנטור הרפובליקני קית׳ רוטפוס האם היו חיפושים במאגרי מידע של ה-FBI אשר מצריכים צווי -FISA. מדובר בהוצאת צו מעקב (כולל האזנות) אחרי אזרח אמריקאי מבית המשפט הייעודי לעניין זה, תהליך שהתקנים שלו מאוד מאוד מחמירים עקב המעמד החוקתי של זכויות הפרט בארה"ב, כאשר אחד הסעיפים להוצאת הצו הוא חשש להתקשרות עם יישות או נציגים של יישות (מדינה) זרה עויינת, השתמשו בזה נגד טראמפ בבחירות להאזין לו מ"חשש" שהקמפיין שלו מעורב עם הרוסים.

סטרוק שהיה בקצר התחיל להלחץ, הוא ניסה לנסח מחדש את השאלה שלבסוף היתה האם חיפשו במאגרי מידע של הFBI הקשורים בהרשאות המצריכות צווי FISA בנוגע לחקירת אמצעי ההתקשרות הפרטיים והשרת הפרטי של הילארי . עכשיו פיטר סטרוק פעם נוספת אומר שכן רק "לא יודע אם מצאו משהו", על כך השיב הסנטור שבדו״ח המפקח הכללי לא היה איזכור כלל כי היו חיפושים מסוג זה. פה סטרוק נפל בגדול.

הסנטור ממשיך לגשש ומצטט מדו״ח המפקח הכללי שקבע כי צוות החקירה בראשות סטרוק ניסה וביקש לבקש מידע מאוד מסווג במהלך החקירה, ושהוא ואחרים בצוות הצהירו כי חשוב להשיג אותו, אך החקירה הופסקה, בדיוק בזמן לזכות את הילארי לבחירות.  הסנטור שואל, מי עצר את החקירה? סטרוק עונה שאלה היו גורמים אלומים מעליו, ושהוא לא יודע, ולאורך הדברים חוזר ואומר שהם מדברים על עיניינים שעלולים לפגוע במידע מסווג מידי לשימוע בועדה.

ידוע שלהילארי יש מידע מסווג עד מסווג מאוד בשרת הפרטי והיא השמידה את כל שאר הראיות לאחר שקיבלה צו זימון, יתרה מזאת היה מידע מסווג שהצריך צוים מיוחדים לבדיקה של התקשרות עם גורם (מדינה) זר עויין לארה"ב., מה שאומר כי הצליחו להוציא את הצוים ובדקו האם בשרת עם החומר המסווג היתה היתקשרות עם מדינה עויינת זרה, ומפה נפסקה החקירה ולסטרוק יש קצר והוא כבר לא זוכר ולא יודע. אבל כן יודעים שמישהו הפסיק.


 

מהמידע החדש שנמסר בתחילת המאמר מגורמים בכירים בנוגע לפרשה אנו למדים כי הגורם הזר שפרץ לשרת של קלינטון היה סיני (ונזכיר לכם שוב את הפרשה של פיינסטיין לעיל). אך אנו מעלים את האפשרות הסבירה ביותר, וכנראה הבטוחה, שלא היתה כלל פריצה, אלא מכירה מודעת של מודיעין אמריקאי לכל המרבה במחיר לקרן קלינטון.

יותר מחצי מהאנשים מחוץ לממשלה איתם נפגשה הילארי בזמן שהיתה מזכירת החוץ היו תורמים שלה לקרן קלינטון, או באופן אישי או דרך חברות וקבוצות. לפחות 85 מתוך 154 אנשים איתה נפגשה תרמו יחד כ156$ מיליון דולר לקרן, כך עולה מיומן הפגישות שלה שהותר לפרסום בחלקו, ומניתוח הממצאים על ידי לא פחות מהתאחדות העיתונאים העולמית (AP).

כמו כן, נזכיר כי פוטין חשף בפסגה עם טראמפ שהדמוקרטים היו בהיסטריה מההתקיימות שלה, כי אזרח אמריקאי שהיה ברוסיה הצליח להוציא מתוך המדינה כסף נקי ללא מס ולהעבירו ישירות לקרן קלינטון, כ400 מיליון דולר (כמעט חצי מיליארד דולר). תחשבו על זה רגע, ייתכן וגם פוטין היה אחד הקונים של מודיעין אמריקאי מהשרת של קלינטון תמורת תרומה נדיבה לקרן קלינטון, כפי שגם נעשה בעיסקת אורניום1 בה משרד החוץ בראשות הילארי אישר מכירת 20% מאחזקות האורניום של אמריקה לרוסיה, כאשר תרומה דומה הועברה לקרן קלינטון באופן דומה.

גם אובמה מעורב.

לקראת סיום התשאול של פיטר סטרוק, הוא נשאל אם היתה התכתבות בין הילארי לאובמה בגלוי או בשם כינוי, וסטרוק ענה שאכן היה, וזה עולה בקנה אחד עם ממצאים של הFBI מלפני שנתיים. בהמשך בטרוק עונה שהוא לא יודע אם הוצאו צווי FISA שמעידים על התקשרות עם מדינה זרה עויינת בחיפושים של ההתכתבויות בנייהם (הוא לא מכחיש).

להלן כתבה שקושרת את אובמה לשרת הפרטי המושחת של Crocked Hillary. מהNew York Post.

Obama used pseudonym to talk with Hillary on private server By Daniel Halper September 24, 2016

הנשיא אובמה השתמש בשם בדוי ללא גילוי נאות כדי לתקשר עם מזכירת המדינה דאז הילארי קלינטון על השרת הפרטי שלה – דבר שהפתיע את העוזרת הבכירה שלה חומה אבדין כשלמדה על כך. "כיצד זה לא מסווג?" אבדין "קראה" לחוקרים כשהראו לה העתק של התכתבות מ2012 בין קלינטון לאובמה, כך עולה מהמסמכים של הFBI.

לאחר שלמדה כי הנשיא אובמה השתמש באימייל עם שם בדוי(pseudonym) – ככל הנראה כדי להגן על זהותו – אבדין שאלה את החוקרים אם תוכל לקבל העתק של הדוא"ל. מסמכי הFBI לא מגלים אם הרשו לחומה לקבל העתק לקחת הביתה.למרות עשרות אלפי האימיילים של קלינטון שפורסמו לציבור מאז שנחשף שהיא השתמשה בשרת פרטי לנהל ענייני עבודה רשמיים, אימיילים עם הנשיא אובמה לא פורסמו.

"ההתכתבות מעלה חשד כבד שקלינטון והנשיא דיברו על חומרים מסווגים ללא גילוי נאות בתקנים לא מסווגים ולכן עברו על החוק" ראג' שאח, הדירקטור למחקר במועצה הרפובליקנית הלאומית דיווח. לעומתו נציג של קלינטון המעיט בערכם של המסמכים…

המסמכים גם כן מראים עובדי IT עבור חברת פלט ריוור רשתות – החברה החיצונית שאירחה את השרת של קלינטון – המתייחסים בכרטיס עבודה פנימי לגבי "מבצע 'הטיוח' של הילארי" כאשר הלקוח שלהם ביקש שינויים בהגדרות שמירת אמיילים וניקוי איכסון. אחד העובדים טען לאחר מכן שהשימוש במונח היה בדיחה…

הקמפיין של טראמפ אז במסע הבחירות 2016 דיבר על העניין ואמר "היה מאמץ מרוכז להרוס באופן שיטתי מידע שעלול להפליל", "אין פלא שלפחות חמישה אנשים הקשורים לסקנדל האימיילים בשרת הפרטי של הילארי, כולל עוזרת בכירה לקלינטון במשרד החוץ ועו"ד שריל מיליס, השיגו לעצמם עסקאות חסינות ממשרד המשפטים של אובמה בשביל להמנע מתביעות", הוסיף מילר כשהתייחס אז לחדשות באותם ימים על עוזר נוסף של קלינטון שקיבל חסינות מה-FBI כדי שיוכל לדבר לרשויות.

——–

כנראה אובמה דאג שהילארי לא תופלל בכל פרשת האימיילים. הנקודות שעולות:

  • ההתכתבות בדואר האלקטרוני בין אובמה לקלינטון בודאות רבה הכילה מידע מסווג כתוצאה מטיב מערכת היחסים שבין נשיא למזכירת המדינה, ובגלל שממשל אובמה סרב לפרסם את האימיילים.
  • אם קלינטון השתמשה באופן לא חוקי במידע מסווג מהצד שלה, אז הדבר תקף גם מהצד השני של אובמה.
  • אילו קלינטון תואשם, הדבר היה שם את אור הזרקורים על מעורבות אובמה הברורה בזמן כהונתו.
  • מסרי טקסט בין עובדי FBI פרו הילארי ואנטי טראמפ, פיטר סטרזוק(peter strozk) וליסה פייג'(lisa page) מחקזים את הסברה
  • היו כ100 אמיליים בין אובמה והילארי, זה אומר שלפחות 100 בידיים של הסינים

אובמה והילארי מכרו מודיעין אמריקאי לכל המרבה במחיר בעבור תרומות לקרן ההומאנית של קלינטון?

Image result for post american world obama

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *