חשבתי שכבר ראיתי הכל, עד שבייניש סיפרה בזעזוע על קומבינות ופגיעה ׳בקודש הקודשים׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חשבתי שכבר ראיתי הכל, עד שבייניש סיפרה בזעזוע על קומבינות ופגיעה "בקודש הקודשים" ("זו לא המערכת אלא האנשים!") כן, דורית בייניש. במקום להתחבא באיזה חור עם ביוגרפיה מביכה וקונטיינר ששל רצים, היא מעזה לדבר על פגיעה בענייניות הוועדה.

אז בואו נדבר על בייניש, ענייניות ובחירת שופטים.

1993, בייניש מגיעה לוועדה ונדחית בבוז אחרי שכלל השופטים מתנגדים לבחירתה של המשפטנית האפורה. משה גורלי מספר שבייניש אחוזת הדיבוק הגיעה כמעט כל יום (!!) לביתו של חברה הטוב ברק ללחוץ למען קומבינה. ואכן, הפלא ופלא, ברק הופך לנשיא, עמדת השופטים מתהפכת ובייניש הבינונית נבחרת פה אחד.

אצל בייניש הוועדה גם שימשה לחלק פעיל בשחיתות. יואב יצחק חשף איך אחרי שהוחלט על העמדת יחזקאל ביניש לדין בעבירות שחיתות חמורות, המשפחה נלחמה כדי להציל את ביניש, כשבייניש הנאמנה גמלה לאחראים (רובינשטיין, דוד חשין, מזוז, פוגלמן) בקומבינות בוועדה ומינוי לעליון

News 1: דורית ביניש – שחיתות סדרתית

גם עדנה ארבל המביכה (שבין שלל הפרשיות זייפה תואר שני!) שאפילו ברק כבר הצהיר כי "אינה ראויה" קודמה בוועדה אחרי מלחמת עולם מצד בייניש. יו"ר ועדת חוקה זעק שארבל "נבחרת לעליון בתקן של חברה של בייניש" וכי המינוי המושחת הוא חרפה לוועדה. אבל היי, בייניש יודעת את העבודה בקודש הקודשים.

ההשתנה מהמקפצה הגיעה לשיאה כשבייניש זנחה את הררי התיקים שחיכו לה כדי להילחם בנילי כהן, כלת פרס ישראל. "מבוקר עד ערב היתה עסוקה בפעולות מנע. ימים שלמים הקדישה למלאכה, עברה מחדר לחדר ללא לאות", הכל – כך הביוגרפית לוויצקי – עד שווידאה שהוועדה תדחה את המשפטנית המוערכת מקודש הקודשים.

אפשר להמשיך ולספר על איך בייניש שינתה סדרי עולם – כולל התנערות משיטת הסניוריטי הקדושה! – רק כדי למנות את חברתה נילי ארד לנשיאה, ועוד אלף סיפורים. אבל רק תחשבו על זה. אם זו רמת הטיעון, הצביעות וחוסר האמינות בעניין כל כך טכני, מה באמת עומד מאחורי הררי עמודים של פסקי דין דרמטיים?!

 


תזכורת:

׳אגדע את ידו׳ – מינוחים מאסונים בבית המשפט העליון

מקור הציוצים:

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *